Zoalig Pôsse, idderein!quote:Op zondag 12 april 2009 08:51 schreef fratsman het volgende:
mogguh! Iedereen een fijne Paashaas enzo.
In Weert was het gewoon droog. Dus lekker opstap kunnen gaanquote:Op zondag 12 april 2009 09:36 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Zoalig Pôsse, idderein!![]()
Wat een kudtweer was het gisteren trouwens. Bah.
Wat een clichés weer daar.quote:Op maandag 13 april 2009 09:59 schreef fratsman het volgende:
Moslim-cabaretiers niet naar Venlo na bedreigingkutvolk in dat topic. Ik ga er niet eens moeite voor doen.
NOOIT samen met dat gekke België.quote:Op maandag 13 april 2009 11:31 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Van mij mogen ze ons best afstoten.
Worden we wel een eigen land. Met Belgisch Limburg en het Land van Kleef.![]()
Groot-Limburg
Why fucking why?quote:Op maandag 13 april 2009 11:40 schreef Ruder het volgende:
[..]
NOOIT samen met dat gekke België.
sorry maar als dat gebeurd verhuis ik toch naar Duitsland of Brabant ofzo
A: Ze kunnen niet rijden.quote:
Hej ien't weejler woar t ôk zjuus Klien-Pruusj...quote:Op maandag 13 april 2009 20:11 schreef fratsman het volgende:
En wat ware d'r weer unne haup Pruuse in de stad!
Ik vond dat er wel een goede drukte was en ik heb weer een paar geile Mädels geholpen, je hoort mij niet klagenquote:Op maandag 13 april 2009 20:11 schreef fratsman het volgende:
En wat ware d'r weer unne haup Pruuse in de stad!
Ik ben niet open gegaan, en maar goed ook. Vooraan in de Klaasstraat waren een paar winkels open. De rest was dicht. Lekker op het terras biertjes gedronken.quote:Op maandag 13 april 2009 22:53 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ik vond dat er wel een goede drukte was en ik heb weer een paar geile Mädels geholpen, je hoort mij niet klagen
Vrijdag en zaterdag flink wezen stappen en zondag naar Aken geweest, dan valt die 'koopmaandag' nog mee
Ik ga ff Ad bellenquote:Op maandag 13 april 2009 23:20 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik ben niet open gegaan, en maar goed ook. Vooraan in de Klaasstraat waren een paar winkels open. De rest was dicht. Lekker op het terras biertjes gedronken.
Grapjequote:
Ja, maar de snelheid waarop het voorheen ging, was ook om te huilen.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:36 schreef Klonk het volgende:
niet doen gek, topics moeten niet te snel vol gaan...
daar wonen nu eenmaal meer kanslozen, die hebben meer tijd om te postenquote:Op woensdag 15 april 2009 21:57 schreef fratsman het volgende:
OMG. Zelfs Roermond loopt 2 topics op ons voor!
And again, and again, and again...quote:Op maandag 13 april 2009 20:38 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Hej ien't weejler woar t ôk zjuus Klien-Pruusj...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |