abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67920828
quote:
et bezoek dat het Amerikaanse moslimcabarettrio Allah Made Me Funny zaterdag aan Venlo zou brengen, gaat niet door. Dat heeft het Nederlandse management Refresh Entertainment donderdagavond bekendgemaakt. Het trio wilden de geboorteplaats van PVV-leider Geert Wilders spontaan bezoeken om met diens achterban en Wilders-haters te praten op straat.

Maar volgens de politie in Venlo hebben sommige mensen op verschillende internetfora gedreigd de gesprekken van de grappenmakers te 'saboteren', zegt manager Khalil Aitblal.

,,Het is niet leuk meer, de sfeer is gespannen terwijl die jongens alleen maar wilden lachen met mensen en een ontspannen gesprek wilden voeren. Ik wil het risico niet nemen dat die jongens iets gebeurt. Daarom hebben we het maar afgeblazen.''

Volgens de Venlose wijkagent Marco Titulaer was er geen reden om aan te nemen dat de boel in Venlo daadwerkelijk zou escaleren. ,,Maar je weet maar nooit; dus ik begrijp dat het is afgeblazen. Het ligt gevoelig. Wel jammer.''

,,Komt er eens een positief geluid vanuit islamitische hoek, wordt de boel verstoord'', aldus een teleurgestelde Aitblal. Volgens de manager zijn ook de cabaretiers teleurgesteld. ,,Die vonden het leuk om met de mensen op straat in gesprek te gaan.''
Bron: http://www.nos.nl/nosjour(...)allahmadmefunny.html

Bron: http://www.limburger.nl/a(...)1/202030903/1030/RSS

Wat een achterlijke zooi ook weer, kennelijk is Venlo en omstreken een gebied waar je als moslim of allochtoon ook maar beter niet kan komen - bepaalde rechts-extremisten beschrijven het dan ook als een blank fort dat nog overeind staat tegen een geislamiseerd Nederland. Een soort van Kanaleneiland in het Oosten van het land is het dus. Jammer dat gematigdheid het weer moet verliezen tegenover extremisme. Ben benieuwd of de PVV zich hier over uit laat en desnoods persoonlijk gesprekken gaat voeren met deze mensen, als gebaar.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 11 april 2009 @ 12:14:19 #2
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_67920901
Mietjes...
  zaterdag 11 april 2009 @ 12:15:46 #3
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_67920932
Die wijkagent maar ontslaan denk ik.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_67920955
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 12:15 schreef Megumi het volgende:
Die wijkagent maar ontslaan denk ik.
Want? Waarom zou je hem ontslaan? Alsof hij zich actief kan inzetten tegen extremisme en bedreigingen vanuit anonieme hoek? Het aanpakken van dergelijke zaken is een taak van de nationale overheid, gemeentelijk beleid heeft helemaal geen zin.
Allah Al Watan Al Malik
pi_67921014
quote:
Maar volgens de politie in Venlo hebben sommige mensen op verschillende internetfora gedreigd de gesprekken van de grappenmakers te 'saboteren', zegt manager Khalil Aitblal.
boehoe, op het internet worden stomme dingen gezegd
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  zaterdag 11 april 2009 @ 12:19:29 #6
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_67921018
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 12:16 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Want? Waarom zou je hem ontslaan? Alsof hij zich actief kan inzetten tegen extremisme en bedreigingen vanuit anonieme hoek? Het aanpakken van dergelijke zaken is een taak van de nationale overheid, gemeentelijk beleid heeft helemaal geen zin.
Ik denk dat we weinig hebben dan aan een agent op straat.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_67921051
Dat krijg je wanneer je Islamitisch extremisme wilt aanpakken met rechts extremisme.
pi_67921056
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 12:19 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik denk dat we weinig hebben dan aan een agent op straat.
Wat een agent op straat kan doen is natuurlijk afhankelijk van zijn gegeven bevoegdheden, sowieso is er daarnaast nog de standaardproblematiek van capaciteit en financiën.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 11 april 2009 @ 12:29:14 #9
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_67921204
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 12:21 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat een agent op straat kan doen is natuurlijk afhankelijk van zijn gegeven bevoegdheden, sowieso is er daarnaast nog de standaardproblematiek van capaciteit en financiën.
Capaciteit en financiën zat kijk maar eens wat voor miljarden er ineens aan de banken kunnen en worden gegeven.
  zaterdag 11 april 2009 @ 12:30:46 #10
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_67921248
Terwijl Limburgers zelf een minderheid zijn
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 11 april 2009 @ 12:41:34 #11
155345 vinnieboy
#deadprez4mod
pi_67921483
Moslims zijn ook heul niet grappig
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
pi_67921517
Ik denk, laat ik hem maar in POL openen, dan is het risico niet zo groot dat het topic vervuild wordt met onzin.. Helaas.
Allah Al Watan Al Malik
pi_67921890
Je opent het topic en doet dat met het neerzetten van jouw mening. Dat deze mening niet gedeeld wordt door anderen betekend niet dat het dan maar allemaal weer 'onzin' is :p

Iedereen weet dat als je iets aankondigt te gaan doen wat over de islam gaat, er mensen op het internet overgaan praten en er dus wel domme dingen geroepen zullen worden. Ik ga niet zeggen dat dit allemaal maar moet kunnen, maar het is ook zo dat de kans dat ook maar één van deze figuren daadwerkelijk iets gaat doen zo klein is ..

Je moet niet proberen om het probleem van Wilders zijn veiligheid om te draaien en dan te zeggen 'kijk, wij ook'. Als je kwaad bloed wilt zetten bij mensen, moet je met dat soort rhetoriek aankomen.
pi_67923314
Venlo een blank fort?
  zaterdag 11 april 2009 @ 14:43:23 #15
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_67923900
Ik kan mij ook herinneren dat Venlo niet bepaald verlegen zit om moslims
pi_67924408
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 13:01 schreef Hamilcar het volgende:
Je opent het topic en doet dat met het neerzetten van jouw mening. Dat deze mening niet gedeeld wordt door anderen betekend niet dat het dan maar allemaal weer 'onzin' is :p

Iedereen weet dat als je iets aankondigt te gaan doen wat over de islam gaat, er mensen op het internet overgaan praten en er dus wel domme dingen geroepen zullen worden. Ik ga niet zeggen dat dit allemaal maar moet kunnen, maar het is ook zo dat de kans dat ook maar één van deze figuren daadwerkelijk iets gaat doen zo klein is ..

Je moet niet proberen om het probleem van Wilders zijn veiligheid om te draaien en dan te zeggen 'kijk, wij ook'. Als je kwaad bloed wilt zetten bij mensen, moet je met dat soort rhetoriek aankomen.
Uhm, wellicht dat het jouw definitie van "onzin" is, maar projecteer die visie maar niet op mij. Onzin-reacties zijn niet onderbouwde, ondoordachte oneliners als "mietjes" of "moslims zijn heul niet grappig" et cetera die geen enkele toegevoegde waarde hebben aan de discussie. Het probleem van de veiligheid van Wilders staat niet ter discussie, ook niet in dit topic - sterker nog - jij bent de enige die daarmee aan komt kakken. Het lijkt haast alsof je daarmee probeert te zeggen dat deze bedreigingen in die zin "niet zo erg" zijn, want Wilders et cetera. Daarmee zet je eveneens kwaad bloed bij veel mensen en bagatelliseer je het enorme probleem wat extreem rechts heet.
Allah Al Watan Al Malik
pi_67924495
Venlo ligt in het zuidoosten. Bij ons in het oosten houden we wel van moslimcabaretiers Mits ze grappig zijn.
pi_67926104
Cabaret !

Alle gratis kaarten voor cabaret die ik de afgelopen jaren kreeg aangeboden, heb ik allemaal afgeslagen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zaterdag 11 april 2009 @ 16:56:47 #19
248754 HairyArsedIrishman
I just raped your sheep...
pi_67926819
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 12:11 schreef Mutant01 het volgende:

Wat een achterlijke zooi ook weer, kennelijk is Venlo en omstreken een gebied waar je als moslim of allochtoon ook maar beter niet kan komen - bepaalde rechts-extremisten beschrijven het dan ook als een blank fort dat nog overeind staat tegen een geislamiseerd Nederland.
De stad zelf valt mee. Daar zitten nogal wat moslims.

Maar de rest van Noord Limburg is wel een rechts extremistisch gebied.

Ikzelf woon in zo een Noord Limburgs dorp. Bijna 800 inwoners. Wij hadden een paar jaar terug voor het eerst een buitenlands gezin hier, daar werd met carnaval in de brievenbus gekotst en met nieuwjaar strijkers naar binnen gegooid.
Het was hier ook meteen het laatste allochtone gezin.
Messin' with the Kid.
Alt en gries durf ge werre, bloos neej vrèk...
Celtic FC | VVV Venlo | Nijmegen Devils | Edmonton Oilers | FC Nordsjælland
  zaterdag 11 april 2009 @ 16:58:31 #20
pi_67926869
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 12:11 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Bron: http://www.nos.nl/nosjour(...)allahmadmefunny.html

Bron: http://www.limburger.nl/a(...)1/202030903/1030/RSS

Wat een achterlijke zooi ook weer, kennelijk is Venlo en omstreken een gebied waar je als moslim of allochtoon ook maar beter niet kan komen - bepaalde rechts-extremisten beschrijven het dan ook als een blank fort dat nog overeind staat tegen een geislamiseerd Nederland. Een soort van Kanaleneiland in het Oosten van het land is het dus. Jammer dat gematigdheid het weer moet verliezen tegenover extremisme. Ben benieuwd of de PVV zich hier over uit laat en desnoods persoonlijk gesprekken gaat voeren met deze mensen, als gebaar.
Overigens ben ik ervan overtuigd dat jij een dergelijk topic niet geopend had als Verdonk, Rutte of Wilders een bepaalde wijk niet in kon door zoiets.
Messin' with the Kid.
  zaterdag 11 april 2009 @ 17:08:31 #21
pi_67927167
Messin' with the Kid.
pi_67927206
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 16:58 schreef HairyArsedIrishman het volgende:

[..]

Overigens ben ik ervan overtuigd dat jij een dergelijk topic niet geopend had als Verdonk, Rutte of Wilders een bepaalde wijk niet in kon door zoiets.
Onzin, blijkt ook uit OP.
Allah Al Watan Al Malik
pi_67941411
De lijn van Wilders: volg je hart en je principes .
Recht = recht en krom = krom.
pi_67941792
Erm, wat is er nu daadwerkelijk gebeurt dan? Iemand postte op een forum dat 'ie de gesprekken ging saboteren? En toen is het afgeblazen?

Volgens mij is dat niet eens strafbaar. Laat staan nieuwswaardig.

[ Bericht 3% gewijzigd door Picchia op 12-04-2009 03:19:52 ]
pi_67941850
Volgens mij gaat het gewoon om een bange Amerikaanse moslim die denkt dat Venlo een soort Texas is, waar hij vervolgens opgehangen dreigt te worden door leden van de Ku Klux Klan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')