abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67878708
RIJSWIJK - Het bezoek dat het Amerikaanse moslimcabarettrio Allah Made Me Funny zaterdag aan Venlo zou brengen, gaat niet door. Dat heeft het Nederlandse management Refresh Entertainment donderdagavond bekendgemaakt. Het trio wilden de geboorteplaats van PVV-leider Geert Wilders spontaan bezoeken om met diens achterban en Wilders-haters te praten op straat.

De Amerikaans-Palestijnse moslimcabaretier Mo (Mohammed) Amer, een van de leden van het trio Allah Made Me Funny, geeft vorig jaar een workshop in de gymzaal van het Islamitisch College in Amsterdam. Foto: ANP

Maar volgens de politie in Venlo hebben sommige mensen op verschillende internetfora gedreigd de gesprekken van de grappenmakers te 'saboteren', zegt manager Khalil Aitblal. „Het is niet leuk meer, de sfeer is gespannen terwijl die jongens alleen maar wilden lachen met mensen en een ontspannen gesprek wilden voeren. Ik wil het risico niet nemen dat die jongens iets gebeurt. Daarom hebben we het maar afgeblazen.”

Volgens de Venlose wijkagent Marco Titulaer was er geen reden om aan te nemen dat de boel in Venlo daadwerkelijk zou escaleren. „Maar je weet maar nooit; dus ik begrijp dat het is afgeblazen. Het ligt gevoelig. Wel jammer.”

„Komt er eens een positief geluid vanuit islamitische hoek, wordt de boel verstoord”, aldus een teleurgestelde Aitblal. Volgens de manager zijn ook de cabaretiers teleurgesteld. „Die vonden het leuk om met de mensen op straat in gesprek te gaan.”

http://www.telegraaf.nl/b(...)imcabaretiers__.html

Maar volgens de politie in Venlo hebben sommige mensen op verschillende internetfora gedreigd de gesprekken van de grappenmakers te 'saboteren'
Geef de fora de schuld maar . Marco.nl maybe ?
Als ik onderstaand artikel lees, dan lijkt het mij ook wijzer dat men hier niet optreedt
http://www.volkskrant.nl/(...)teloos_door_de_islam
De lijn van Wilders: volg je hart en je principes .
Recht = recht en krom = krom.
  donderdag 9 april 2009 @ 22:18:34 #2
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_67879046
Terrorists win!
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_67879086
EEN ZWARTE DAG VOOR DE VRIJHEID VAN MENINGSUITING !!11!1 WEER EEN STEM VOOR WILDERS 11 HAHA GA TOCH THEE DRINKEN
pi_67879164
Ja dit is dan een beetje jammer.
pi_67879825
Whawha ik kan me niet voorstellen dat je moslimcabaretiers saboteert. Zo leuk vindt ik moslims nou ook weer niet .

[ Bericht 1% gewijzigd door DikVoormekaar op 09-04-2009 23:04:19 ]
De lijn van Wilders: volg je hart en je principes .
Recht = recht en krom = krom.
pi_67879914
Goed dat er een stokje voor is gestoken dat moslimcabaretiers uit Amerika hier de dorpsidioot gaan uithangen.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_67879965
quote:
Op donderdag 9 april 2009 22:40 schreef Twerk het volgende:
Goed dat er een stokje voor is gestoken dat moslimcabaretiers uit Amerika hier de dorpsidioot gaan uithangen.
Waarom is dat goed?
pi_67880007
Shiiiit daar had ik heen gewild.
pi_67880073
quote:
Op donderdag 9 april 2009 22:42 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Waarom is dat goed?
We hebben al genoeg niet-grappige cabaretiers hier. Sneue mediastunts van mediageile moslims uit Amerika kunnen we hier dan ook missen als kiespijn.

Belachelijk geforceerd initiatief. Mental.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
  Moderator donderdag 9 april 2009 @ 22:47:27 #10
236264 crew  capricia
pi_67880169
"Allah Made Me Funny" zegt optreden af.
Was dat de grap?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 9 april 2009 @ 22:49:04 #11
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_67880232
quote:
Op donderdag 9 april 2009 22:19 schreef gelly het volgende:
EEN ZWARTE DAG VOOR DE VRIJHEID VAN MENINGSUITING !!11!1 WEER EEN STEM VOOR WILDERS 11 HAHA GA TOCH THEE DRINKEN
Intelligent, but fucked up.
pi_67880240
quote:
Op donderdag 9 april 2009 22:44 schreef Twerk het volgende:
Sneue mediastunts van mediageile moslims uit Amerika kunnen we hier dan ook missen als kiespijn.
Hoe kom je erbij dat het een mediastunt is, het zijn gewoon comedians. En waarom zouden we ze moeten missen als kiespijn? Is het erg om grappen te horen vanuit een andere invalshoek dan die mongool van een hans teeuwen?
pi_67880417
quote:
Op donderdag 9 april 2009 22:49 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat het een mediastunt is, het zijn gewoon comedians. En waarom zouden we ze moeten missen als kiespijn? Is het erg om grappen te horen vanuit een andere invalshoek dan die mongool van een hans teeuwen?
Moslims die 'spontaan' Venlo bezoeken omdat het de geboorteplaats van Geert Wilders is. Zie je nou echt niet in hoe geforceerd dit alles is?
pi_67880444
quote:
Op donderdag 9 april 2009 22:44 schreef Twerk het volgende:

We hebben al genoeg niet-grappige cabaretiers hier. Sneue mediastunts van mediageile moslims uit Amerika kunnen we hier dan ook missen als kiespijn.

Belachelijk geforceerd initiatief. Mental.

Love it, hate it.

Maar waarom zouden ze niet mogen optreden, het is een vrij land, beetje vreemd dat het niet doorgaat eigenlijk
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_67880477
quote:
Op donderdag 9 april 2009 22:53 schreef Twerk het volgende:

Moslims die 'spontaan' Venlo bezoeken omdat het de geboorteplaats van Geert Wilders is. Zie je nou echt niet in hoe geforceerd dit alles is?
Dus
I'll sing you a lullaby.
  Moderator donderdag 9 april 2009 @ 22:55:33 #16
236264 crew  capricia
pi_67880494
quote:
Op donderdag 9 april 2009 22:54 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Love it, hate it.

Maar waarom zouden ze niet mogen optreden, het is een vrij land, beetje vreemd dat het niet doorgaat eigenlijk
Dat was toch gewoon de grap, dat ze niet kwamen...:)
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_67880528
quote:
Op donderdag 9 april 2009 22:55 schreef capricia het volgende:

[..]

Oooh.. die kwamen niet
I'll sing you a lullaby.
pi_67880546
quote:
Op donderdag 9 april 2009 22:55 schreef capricia het volgende:

[..]

pi_67880575
quote:
  Moderator donderdag 9 april 2009 @ 22:57:41 #21
236264 crew  capricia
pi_67880591
quote:
Op donderdag 9 april 2009 22:56 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Oooh.. die kwamen niet
Misschien is Moslim humor gewoon andere humor dan wij kennen...
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_67880593
Relativeren ze de inhoud van de Koran ook, gelijk een Theo Maassen? Zo ja, dan is het misschien wel leuk.
pi_67880633
quote:
Op donderdag 9 april 2009 22:54 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Love it, hate it.

Natuurlijk mogen ze optreden. Ik heb alleen een hekel aan die geforceerde initiatieven met de naieve gedachte in het achterhoofd wat goodwill te kweken.

En dan achteraf hopen dat kranten spreken van een mooi en succesvol initiatief omdat er wat gezinnen en kinderen uit verveling om hun heen stonden te koekeloeren op straat.

Clowns.
pi_67880638
quote:
Op donderdag 9 april 2009 22:53 schreef Twerk het volgende:

[..]

Waarom is het geforceerd als ze Venlo bezoeken omdat het de geboorteplaats van Wilders is? Waarom maakt het uit dat ze moslims zijn? Alsof er geen moslims in Venlo wonen.
pi_67880683
quote:
Op donderdag 9 april 2009 22:58 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Waarom is het geforceerd als ze Venlo bezoeken omdat het de geboorteplaats van Wilders is? Waarom maakt het uit dat ze moslims zijn? Alsof er geen moslims in Venlo wonen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')