abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67920828
quote:
et bezoek dat het Amerikaanse moslimcabarettrio Allah Made Me Funny zaterdag aan Venlo zou brengen, gaat niet door. Dat heeft het Nederlandse management Refresh Entertainment donderdagavond bekendgemaakt. Het trio wilden de geboorteplaats van PVV-leider Geert Wilders spontaan bezoeken om met diens achterban en Wilders-haters te praten op straat.

Maar volgens de politie in Venlo hebben sommige mensen op verschillende internetfora gedreigd de gesprekken van de grappenmakers te 'saboteren', zegt manager Khalil Aitblal.

,,Het is niet leuk meer, de sfeer is gespannen terwijl die jongens alleen maar wilden lachen met mensen en een ontspannen gesprek wilden voeren. Ik wil het risico niet nemen dat die jongens iets gebeurt. Daarom hebben we het maar afgeblazen.''

Volgens de Venlose wijkagent Marco Titulaer was er geen reden om aan te nemen dat de boel in Venlo daadwerkelijk zou escaleren. ,,Maar je weet maar nooit; dus ik begrijp dat het is afgeblazen. Het ligt gevoelig. Wel jammer.''

,,Komt er eens een positief geluid vanuit islamitische hoek, wordt de boel verstoord'', aldus een teleurgestelde Aitblal. Volgens de manager zijn ook de cabaretiers teleurgesteld. ,,Die vonden het leuk om met de mensen op straat in gesprek te gaan.''
Bron: http://www.nos.nl/nosjour(...)allahmadmefunny.html

Bron: http://www.limburger.nl/a(...)1/202030903/1030/RSS

Wat een achterlijke zooi ook weer, kennelijk is Venlo en omstreken een gebied waar je als moslim of allochtoon ook maar beter niet kan komen - bepaalde rechts-extremisten beschrijven het dan ook als een blank fort dat nog overeind staat tegen een geislamiseerd Nederland. Een soort van Kanaleneiland in het Oosten van het land is het dus. Jammer dat gematigdheid het weer moet verliezen tegenover extremisme. Ben benieuwd of de PVV zich hier over uit laat en desnoods persoonlijk gesprekken gaat voeren met deze mensen, als gebaar.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 11 april 2009 @ 12:14:19 #2
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_67920901
Mietjes...
  zaterdag 11 april 2009 @ 12:15:46 #3
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_67920932
Die wijkagent maar ontslaan denk ik.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_67920955
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 12:15 schreef Megumi het volgende:
Die wijkagent maar ontslaan denk ik.
Want? Waarom zou je hem ontslaan? Alsof hij zich actief kan inzetten tegen extremisme en bedreigingen vanuit anonieme hoek? Het aanpakken van dergelijke zaken is een taak van de nationale overheid, gemeentelijk beleid heeft helemaal geen zin.
Allah Al Watan Al Malik
pi_67921014
quote:
Maar volgens de politie in Venlo hebben sommige mensen op verschillende internetfora gedreigd de gesprekken van de grappenmakers te 'saboteren', zegt manager Khalil Aitblal.
boehoe, op het internet worden stomme dingen gezegd
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  zaterdag 11 april 2009 @ 12:19:29 #6
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_67921018
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 12:16 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Want? Waarom zou je hem ontslaan? Alsof hij zich actief kan inzetten tegen extremisme en bedreigingen vanuit anonieme hoek? Het aanpakken van dergelijke zaken is een taak van de nationale overheid, gemeentelijk beleid heeft helemaal geen zin.
Ik denk dat we weinig hebben dan aan een agent op straat.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_67921051
Dat krijg je wanneer je Islamitisch extremisme wilt aanpakken met rechts extremisme.
pi_67921056
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 12:19 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik denk dat we weinig hebben dan aan een agent op straat.
Wat een agent op straat kan doen is natuurlijk afhankelijk van zijn gegeven bevoegdheden, sowieso is er daarnaast nog de standaardproblematiek van capaciteit en financiën.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 11 april 2009 @ 12:29:14 #9
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_67921204
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 12:21 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat een agent op straat kan doen is natuurlijk afhankelijk van zijn gegeven bevoegdheden, sowieso is er daarnaast nog de standaardproblematiek van capaciteit en financiën.
Capaciteit en financiën zat kijk maar eens wat voor miljarden er ineens aan de banken kunnen en worden gegeven.
  zaterdag 11 april 2009 @ 12:30:46 #10
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_67921248
Terwijl Limburgers zelf een minderheid zijn
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 11 april 2009 @ 12:41:34 #11
155345 vinnieboy
#deadprez4mod
pi_67921483
Moslims zijn ook heul niet grappig
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
pi_67921517
Ik denk, laat ik hem maar in POL openen, dan is het risico niet zo groot dat het topic vervuild wordt met onzin.. Helaas.
Allah Al Watan Al Malik
pi_67921890
Je opent het topic en doet dat met het neerzetten van jouw mening. Dat deze mening niet gedeeld wordt door anderen betekend niet dat het dan maar allemaal weer 'onzin' is :p

Iedereen weet dat als je iets aankondigt te gaan doen wat over de islam gaat, er mensen op het internet overgaan praten en er dus wel domme dingen geroepen zullen worden. Ik ga niet zeggen dat dit allemaal maar moet kunnen, maar het is ook zo dat de kans dat ook maar één van deze figuren daadwerkelijk iets gaat doen zo klein is ..

Je moet niet proberen om het probleem van Wilders zijn veiligheid om te draaien en dan te zeggen 'kijk, wij ook'. Als je kwaad bloed wilt zetten bij mensen, moet je met dat soort rhetoriek aankomen.
pi_67923314
Venlo een blank fort?
  zaterdag 11 april 2009 @ 14:43:23 #15
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_67923900
Ik kan mij ook herinneren dat Venlo niet bepaald verlegen zit om moslims
pi_67924408
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 13:01 schreef Hamilcar het volgende:
Je opent het topic en doet dat met het neerzetten van jouw mening. Dat deze mening niet gedeeld wordt door anderen betekend niet dat het dan maar allemaal weer 'onzin' is :p

Iedereen weet dat als je iets aankondigt te gaan doen wat over de islam gaat, er mensen op het internet overgaan praten en er dus wel domme dingen geroepen zullen worden. Ik ga niet zeggen dat dit allemaal maar moet kunnen, maar het is ook zo dat de kans dat ook maar één van deze figuren daadwerkelijk iets gaat doen zo klein is ..

Je moet niet proberen om het probleem van Wilders zijn veiligheid om te draaien en dan te zeggen 'kijk, wij ook'. Als je kwaad bloed wilt zetten bij mensen, moet je met dat soort rhetoriek aankomen.
Uhm, wellicht dat het jouw definitie van "onzin" is, maar projecteer die visie maar niet op mij. Onzin-reacties zijn niet onderbouwde, ondoordachte oneliners als "mietjes" of "moslims zijn heul niet grappig" et cetera die geen enkele toegevoegde waarde hebben aan de discussie. Het probleem van de veiligheid van Wilders staat niet ter discussie, ook niet in dit topic - sterker nog - jij bent de enige die daarmee aan komt kakken. Het lijkt haast alsof je daarmee probeert te zeggen dat deze bedreigingen in die zin "niet zo erg" zijn, want Wilders et cetera. Daarmee zet je eveneens kwaad bloed bij veel mensen en bagatelliseer je het enorme probleem wat extreem rechts heet.
Allah Al Watan Al Malik
pi_67924495
Venlo ligt in het zuidoosten. Bij ons in het oosten houden we wel van moslimcabaretiers Mits ze grappig zijn.
pi_67926104
Cabaret !

Alle gratis kaarten voor cabaret die ik de afgelopen jaren kreeg aangeboden, heb ik allemaal afgeslagen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zaterdag 11 april 2009 @ 16:56:47 #19
248754 HairyArsedIrishman
I just raped your sheep...
pi_67926819
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 12:11 schreef Mutant01 het volgende:

Wat een achterlijke zooi ook weer, kennelijk is Venlo en omstreken een gebied waar je als moslim of allochtoon ook maar beter niet kan komen - bepaalde rechts-extremisten beschrijven het dan ook als een blank fort dat nog overeind staat tegen een geislamiseerd Nederland.
De stad zelf valt mee. Daar zitten nogal wat moslims.

Maar de rest van Noord Limburg is wel een rechts extremistisch gebied.

Ikzelf woon in zo een Noord Limburgs dorp. Bijna 800 inwoners. Wij hadden een paar jaar terug voor het eerst een buitenlands gezin hier, daar werd met carnaval in de brievenbus gekotst en met nieuwjaar strijkers naar binnen gegooid.
Het was hier ook meteen het laatste allochtone gezin.
Messin' with the Kid.
Alt en gries durf ge werre, bloos neej vrèk...
Celtic FC | VVV Venlo | Nijmegen Devils | Edmonton Oilers | FC Nordsjælland
  zaterdag 11 april 2009 @ 16:58:31 #20
pi_67926869
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 12:11 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Bron: http://www.nos.nl/nosjour(...)allahmadmefunny.html

Bron: http://www.limburger.nl/a(...)1/202030903/1030/RSS

Wat een achterlijke zooi ook weer, kennelijk is Venlo en omstreken een gebied waar je als moslim of allochtoon ook maar beter niet kan komen - bepaalde rechts-extremisten beschrijven het dan ook als een blank fort dat nog overeind staat tegen een geislamiseerd Nederland. Een soort van Kanaleneiland in het Oosten van het land is het dus. Jammer dat gematigdheid het weer moet verliezen tegenover extremisme. Ben benieuwd of de PVV zich hier over uit laat en desnoods persoonlijk gesprekken gaat voeren met deze mensen, als gebaar.
Overigens ben ik ervan overtuigd dat jij een dergelijk topic niet geopend had als Verdonk, Rutte of Wilders een bepaalde wijk niet in kon door zoiets.
Messin' with the Kid.
  zaterdag 11 april 2009 @ 17:08:31 #21
pi_67927167
Messin' with the Kid.
pi_67927206
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 16:58 schreef HairyArsedIrishman het volgende:

[..]

Overigens ben ik ervan overtuigd dat jij een dergelijk topic niet geopend had als Verdonk, Rutte of Wilders een bepaalde wijk niet in kon door zoiets.
Onzin, blijkt ook uit OP.
Allah Al Watan Al Malik
pi_67941411
De lijn van Wilders: volg je hart en je principes .
Recht = recht en krom = krom.
pi_67941792
Erm, wat is er nu daadwerkelijk gebeurt dan? Iemand postte op een forum dat 'ie de gesprekken ging saboteren? En toen is het afgeblazen?

Volgens mij is dat niet eens strafbaar. Laat staan nieuwswaardig.

[ Bericht 3% gewijzigd door Picchia op 12-04-2009 03:19:52 ]
pi_67941850
Volgens mij gaat het gewoon om een bange Amerikaanse moslim die denkt dat Venlo een soort Texas is, waar hij vervolgens opgehangen dreigt te worden door leden van de Ku Klux Klan.
pi_67942038
Kan iemand mij het 'extreme' element aanwijzen? Want ik zie alleen een extreme huilie.

Allah made me huilie.

[ Bericht 16% gewijzigd door Picchia op 12-04-2009 03:59:14 ]
  zondag 12 april 2009 @ 05:19:55 #27
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_67942512
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 12:42 schreef Mutant01 het volgende:
Ik denk, laat ik hem maar in POL openen, dan is het risico niet zo groot dat het topic vervuild wordt met onzin.. Helaas.
Als het niet in jou straatje past is alles dus onzin. Wat een klote topics open je dan.
pi_67942825
quote:
Op zondag 12 april 2009 03:14 schreef Picchia het volgende:
Erm, wat is er nu daadwerkelijk gebeurt dan? Iemand postte op een forum dat 'ie de gesprekken ging saboteren? En toen is het afgeblazen?

Volgens mij is dat niet eens strafbaar. Laat staan nieuwswaardig.
Precies.

Nog niet eens bom, kogel, dreig of anthraxbrieven, helemaal niksnoppesnadanjente alleen een hoop gejank om werkelijk niets.
pi_67942845
Beetje flauw, omdat iemand zei dat hij het optreden wilde "saboteren", direct de hele handel maar afblazen.

Ik had het best willen zien, die Cabaretiers hier door het centrum op zien sjezen "Hé, can i ask you something?" en dan in 9 van de 10 gevallen "Wie bitte?"
  zondag 12 april 2009 @ 10:31:21 #30
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_67943634
quote:
Op zondag 12 april 2009 08:54 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Precies.

Nog niet eens bom, kogel, dreig of anthraxbrieven, helemaal niksnoppesnadanjente alleen een hoop gejank om werkelijk niets.
Heeft Wilders wel eens antrax ontvangen dan?

Nee.

Nou dan. . Ik zie je dit soort beweringen nog niet maken als het, bijvoorbeeld, Wilders betreft. Volgens mij wordt dat niet zo gebagatelliseerd zoals hier.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zondag 12 april 2009 @ 10:57:28 #31
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_67943990
quote:
Op zondag 12 april 2009 10:31 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Heeft Wilders wel eens antrax ontvangen dan?

Nee.

Nou dan. . Ik zie je dit soort beweringen nog niet maken als het, bijvoorbeeld, Wilders betreft. Volgens mij wordt dat niet zo gebagatelliseerd zoals hier.
Zou jij dat wel willen dan? Zijn de bedreigingen tegen Wilders en daarmee zijn beveiliging maar overdreven?

Sowieso zijn de bedreigingen tegen Wilders aanhoudend en het waren dan geen brieven met anthrax, maar bijvoorbeeld een video waarop werd bedreigd hem te onthoofden, vanwege het spotten van de islam.
Vlak daarna de moord op Theo van Gogh...
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  zondag 12 april 2009 @ 11:02:17 #32
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67944079
Wat een homo's.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_67944585
Gaan de rechts-extremisten zich opblazen? Gaan ze moslims onthoofden? Gaan ze met een vliegtuig op flats invliegen?
Nee, ze zeggen gesprekken te gaan saboteren. Ze gaan wat tegen de cabaretier zeggen. De horror. En je kan uiteraard niet verwachten van een cabaretier dat hij een weerwoord kan bieden.
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
pi_67944601
Overigens vind ik het onnodig stigmatiserend om de ideologische achtergrond van de vermeende saboteurs te vermelden.
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
  zondag 12 april 2009 @ 11:36:29 #35
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67944617
quote:
Op zondag 12 april 2009 11:34 schreef iehlaak het volgende:
Gaan de rechts-extremisten zich opblazen? Gaan ze moslims onthoofden? Gaan ze met een vliegtuig op flats invliegen?
Nee, ze zeggen gesprekken te gaan saboteren. Ze gaan wat tegen de cabaretier zeggen. De horror. En je kan uiteraard niet verwachten van een cabaretier dat hij een weerwoord kan bieden.
*proest*
  zondag 12 april 2009 @ 11:37:57 #36
pi_67944650
quote:
Op zondag 12 april 2009 11:35 schreef iehlaak het volgende:
Overigens vind ik het onnodig stigmatiserend om de ideologische achtergrond van de vermeende saboteurs te vermelden.

Messin' with the Kid.
pi_67944660
Ongelooflijk, waar gaat het heen. Moslims zijn niet meer veilig in Nederland.
pi_67945133
quote:
Op zondag 12 april 2009 05:19 schreef Megumi het volgende:

[..]

Als het niet in jou straatje past is alles dus onzin. Wat een klote topics open je dan.
Ja, of je leest gewoon slecht cq niet.
Allah Al Watan Al Malik
pi_67945182
quote:
Op zondag 12 april 2009 11:35 schreef iehlaak het volgende:
Waar wordt het vermeld? Of ben je nu zelf dingen aan het afleiden van de OP. Om een beetje de welbekende slachtofferrol te spelen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_67945572
quote:
Op zondag 12 april 2009 11:34 schreef iehlaak het volgende:
Nee, ze steken scholen in de hens of bekogelen moskeeën met molotovcocktails. Erg vriendelijke mensen die rechts-extremisten. Maar goed, uit niets blijkt dat het hier gaat om rechts-extremisten - behalve dan dat dit in Venlo gebeurd - wellicht een indicatie. Maar saboteren kan van alles betekenen en omvat dus bijvoorbeeld ook het ergste geval: dmv geweld de gesprekken niet laten plaatsvinden. Jij maakt er van " ze gaan wat tegen de caberatier zeggen ", moet ik dat opvatten als daderkennis?
Allah Al Watan Al Malik
pi_67945846
quote:
Op zondag 12 april 2009 12:19 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, ze steken scholen in de hens of bekogelen moskeeën met molotovcocktails. Erg vriendelijke mensen die rechts-extremisten. Maar goed, uit niets blijkt dat het hier gaat om rechts-extremisten - behalve dan dat dit in Venlo gebeurd - wellicht een indicatie. Maar saboteren kan van alles betekenen en omvat dus bijvoorbeeld ook het ergste geval: dmv geweld de gesprekken niet laten plaatsvinden. Jij maakt er van " ze gaan wat tegen de caberatier zeggen ", moet ik dat opvatten als daderkennis?
Waarom is Venlo een indicatie voor rechts-extremisten? Omdat er mensen om niets worden doodgeslagen door Marokkanen?

Van het lokale nieuws had ik juist begrepen dat de dreigingen uit Islamitische hoek kwamen.
pi_67945920
quote:
Op zondag 12 april 2009 12:29 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

Waarom is Venlo een indicatie voor rechts-extremisten? Omdat er mensen om niets worden doodgeslagen door Marokkanen?

Van het lokale nieuws had ik juist begrepen dat de dreigingen uit Islamitische hoek kwamen.
Omdat die regio bekend staat om haar disproportioneel aantal jongeren die het extreem rechtse gedachtegoed aanhangen. Het lokale nieuws heb ik niet gelezen en over de "afkomst" van de dreiging heb ik dan ook niet gerept, ook niet in OP (hoewel sommigen dat wel menen te lezen door middel van hun bijzondere gaven).
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 12 april 2009 @ 12:33:24 #43
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67945933
quote:
Op zondag 12 april 2009 12:29 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

Dat is ook zo. Maar Mutant01 wil dat niet zien omdat hij zelf moslim is.
pi_67945954
quote:
Op zondag 12 april 2009 12:33 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Dat is ook zo. Maar Mutant01 wil dat niet zien omdat hij zelf moslim is.
Uiteraard, de meest plausibele verklaring.
Allah Al Watan Al Malik
pi_67945988
quote:
Op zondag 12 april 2009 12:32 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Omdat die regio bekend staat om haar disproportioneel aantal jongeren die het extreem rechtse gedachtegoed aanhangen.
Is dat een vooroordeel van jou, of kun je dat ook staven met cijfers?
quote:
Het lokale nieuws heb ik niet gelezen en over de "afkomst" van de dreiging heb ik dan ook niet gerept, ook niet in OP (hoewel sommigen dat wel menen te lezen door middel van hun bijzondere gaven).
Ik heb er verder ook geen details over, maar ik heb ook de indruk dat jij in dit topic probeert te insinueren dat de dreiging vanuit extreem-rechts kwam.

Waarom kom je anders met een belachelijke opmerking als dit:
quote:
Wat een achterlijke zooi ook weer, kennelijk is Venlo en omstreken een gebied waar je als moslim of allochtoon ook maar beter niet kan komen - bepaalde rechts-extremisten beschrijven het dan ook als een blank fort dat nog overeind staat tegen een geislamiseerd Nederland.
pi_67946063
quote:
Op zondag 12 april 2009 12:36 schreef Provinciaal het volgende:
Is dat een vooroordeel van jou, of kun je dat ook staven met cijfers?

Ik kan het staven met artikelen en incidenten tussen randgroepen allochtonen/autochtonen uit die regio.
quote:
Ik heb er verder ook geen details over, maar ik heb ook de indruk dat jij in dit topic probeert te insinueren dat de dreiging vanuit extreem-rechts kwam.
Tja, maar dat is dan ook een soort van ingebouwde slachtofferrol -defence mechanisme. Een allochtoon opent een OP - dus het moet wel zo zijn! Oftewel, dat ligt aan jezelf.
quote:
Waarom kom je anders met een belachelijke opmerking als dit:
Hoezo is dat een belachelijke opmerking. Ik geef gewoon een mening van een rechts-extremist uit die regio weer, die er zo over denkt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_67946314
quote:
Op zondag 12 april 2009 12:39 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik kan het staven met artikelen en incidenten tussen randgroepen allochtonen/autochtonen uit die regio.
Nou ik ben benieuwd, ik ken alleen het voorbeeld van René Steegmans.
quote:
[..]

Tja, maar dat is dan ook een soort van ingebouwde slachtofferrol -defence mechanisme. Een allochtoon opent een OP - dus het moet wel zo zijn! Oftewel, dat ligt aan jezelf.
[..]

Hoezo is dat een belachelijke opmerking. Ik geef gewoon een mening van een rechts-extremist uit die regio weer, die er zo over denkt.
Ik wist niet eens dat je allochtoon was, had ik dat uit je nick moeten halen? Ik haal het uit die opmerking, waarom zou jij die tenslotte in je OP zetten als je niet dacht dat het relevant was? Dus doe niet zo kinderachtig door te doen alsof het je verbaast dat mensen dat uit je post afleiden, want je zet het er niet voor de grap in.
  zondag 12 april 2009 @ 12:51:18 #48
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67946407
quote:
Op zondag 12 april 2009 12:47 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

Ja maar dat was "de wil van Allah"! Dat zeiden de ouders van de dader zelf, op teevee nog wel!
  zondag 12 april 2009 @ 12:51:36 #49
pi_67946417
quote:
Op zondag 12 april 2009 12:32 schreef Mutant01 het volgende:

Omdat die regio bekend staat om haar disproportioneel aantal jongeren die het extreem rechtse gedachtegoed aanhangen.
Voor ik me serieus in de discussie wil gaan mengen, even een vraag: Waar in Nederland woon jij ergens en ben je wel eens in Venlo (of omstreken) geweest?
Messin' with the Kid.
pi_67946466
quote:
Op zondag 12 april 2009 12:47 schreef Provinciaal het volgende:
Ik haal het uit:

http://www.nu.nl/algemeen(...)tische-jongeren.html

Tenzij je 110 van dergelijke jongeren niet veel vind natuurlijk.
quote:
Ik wist niet eens dat je allochtoon was, had ik dat uit je nick moeten halen? Ik haal het uit die opmerking, waarom zou jij die tenslotte in je OP zetten als je niet dacht dat het relevant was? Dus doe niet zo kinderachtig door te doen alsof het je verbaast dat mensen dat uit je post afleiden, want je zet het er niet voor de grap in.
Het is relevant als mogelijke indicatie, maar niet meer dan dat. Daarmee zeg ik niets over de daadwerkelijke toedracht of groep die ervoor verantwoordelijk is.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')