Heeft Venlo een AH XL?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:53 schreef Ruder het volgende:
[..]
Bij de Picardie hebben ze k*tpersoneel. Ik vind die Vietnameesjes bij Snacky Planet wel aardig, en de beste friet verkopen bij de Koalo von Venlo, en voor mij nog gratis ook
Ik was net bij de AH XL, mooie winkel geworden zeg
Jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:20 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Heeft Venlo een AH XL?![]()
Trefcenter?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:38 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Welke fokkers kom ik stomdronken tegen bij het kampioensfeest?
een spijkerbroekenwinkelquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:31 schreef HostiMeister het volgende:
Stel ik wil een spijkerbroek kopen in Venlo, waar moet ik dan heen? Ik ben al zo lang niet meer in wezen shoppen in Venlo, geen idee waar ik moet zijn
Gewoon standaardmeuk winkels zoals Score en The Sting en misschien bij Pistache of Niki en Jeff's als je geluk hebtquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:31 schreef HostiMeister het volgende:
Stel ik wil een spijkerbroek kopen in Venlo, waar moet ik dan heen? Ik ben al zo lang niet meer in wezen shoppen in Venlo, geen idee waar ik moet zijn
Pistache!quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:27 schreef Ruder het volgende:
[..]
Gewoon standaardmeuk winkels zoals Score en The Sting en misschien bij Pistache of Niki en Jeff's als je geluk hebt
Met spijkerbroeken moet je altijd goed opletten.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:00 schreef fratsman het volgende:
[..]
Pistache!Super Diesel spijkerbroeken!
Wat is er mis met de zondagquote:
Ik bedoel ons kampioensfeest.quote:
Mjah, had eigenlijk wel verwacht dat RKC zou winnen. Dat het maar op 1 mei gebeurt. Dan heb ik de hele week vrij.quote:Op maandag 20 april 2009 19:54 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Ik bedoel ons kampioensfeest.![]()
quote:Op maandag 20 april 2009 19:59 schreef fratsman het volgende:
[..]
Mjah, had eigenlijk wel verwacht dat RKC zou winnen. Dat het maar op 1 mei gebeurt. Dan heb ik de hele week vrij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |