Wanneer komt Bolko je winkel leeghalen?quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:11 schreef fratsman het volgende:
Ik heb nu al zo'n 10 keer de vraag gehad waarom "diese spiele nicht auf Deutsch sind!"![]()
Rare mensen die Duitsers. Als je de Bild moet geloven vinden ze Sylvie Meis ook een lekker wijf.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:04 schreef Ruder het volgende:
Pas geleden kocht een Duitser bij mij een knal Oranje horloge![]()
Ik dus vragen of ie fan was van het Nederlands elftal hij zo: Ja... Rafeal Van Der Vaart *denk hier een Duits accent bij*
Als hij nu Van Nistelrooy, Van Der Sar of Van Persie genoemd had, kon ik er nog inkomenquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:08 schreef fratsman het volgende:
[..]
Rare mensen die Duitsers. Als je de Bild moet geloven vinden ze Sylvie Meis ook een lekker wijf.![]()
Whehehe!quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:07 schreef Ruder het volgende:
[..]
Wanneer komt Bolko je winkel leeghalen?
Of bevind hij zich nog in de Miss Marple Business
Jij zou haar doen...wedden?quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:08 schreef fratsman het volgende:
[..]
Rare mensen die Duitsers. Als je de Bild moet geloven vinden ze Sylvie Meis ook een lekker wijf.![]()
Duitse vrouwen zijn een hoax...quote:
Zit Bolko nu vast?quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:27 schreef fratsman het volgende:
[..]
Whehehe!
Nee dat mag niet he! Hij heeft dat geprobeerd, maar is door justitie op de vingers getikt. Niet in die hoeveelheden. Wel jammer!
Bolko im Knast.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:24 schreef fratsman het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik heb die vent al máánden niet gezien.
mischien komt het door het soort winkelquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:10 schreef fratsman het volgende:
Pfff, hoop kijkers weer. En d'r heeft nog geen een knap mokkel tussen gezeten!
Mja, das wel een minpunt ten opzichte van FRS. Daar kwamen nog wel eens Strakke deernes voorbij...quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
mischien komt het door het soort winkel
Was met een vriend van mij en zijn vriendin werkt daarquote:Op vrijdag 10 april 2009 17:49 schreef Klonk het volgende:
je gaat vrijwillig op een dag als dit naar 2broertjes, woon je stiekem op mijn werk ofzo
EK/WK artikelen worden bij ons ook VEEL verkocht aan Duitsers, die vinden het Duitse team te arrogant en gaan het Nederlandse supporten!quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:04 schreef Ruder het volgende:
Pas geleden kocht een Duitser bij mij een knal Oranje horloge![]()
Ik dus vragen of ie fan was van het Nederlands elftal hij zo: Ja... Rafeal Van Der Vaart *denk hier een Duits accent bij*
*Iets over het einde der tijden mompelt*quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:34 schreef Mss het volgende:
[..]
EK/WK artikelen worden bij ons ook VEEL verkocht aan Duitsers, die vinden het Duitse team te arrogant en gaan het Nederlandse supporten!
ik weet ook waarom...quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:34 schreef Mss het volgende:
[..]
EK/WK artikelen worden bij ons ook VEEL verkocht aan Duitsers, die vinden het Duitse team te arrogant en gaan het Nederlandse supporten!
Nee joh, dat oranje spul fikt lekker goed johquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |