Dikke omzet, here we come!quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:08 schreef Klonk het volgende:
Oh noesss !!!!!!
De Duitsers komen, Goede Vrijdag met dit soort weer, ik voorspel een volle binnenstad en nog vollere wegen
Euh..ompa?quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:43 schreef bleiblei het volgende:
Heuj! Weet iemand hier wat het oer-limburgse woord voor oma is?.
Ik ga fijn volgende week de omgekeerde Duitser uithangen en in Aken voor wat t-shirts kijikenquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:26 schreef Klonk het volgende:
mijn lieve vriendin vroeg net of ik zin had om wat nieuwe tshirts voor mij te gaan kopen, vandaag
Stond ook op spitsnieuws.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:22 schreef Ruder het volgende:
Net waren Mark Verheijen en Twan Beurskens op 3fm bij Giel erg grappig
Ze gaan koffiebonnen aan Duitsers geven als excuses voor de slechte staat van de wegen in Venlo op dit moment
Er werdt nog een stukje van het nummer Pruusse van Neet Oet Lottum gedraaid en Giel stelde voor om fietsen aan Duitsers uit te delen
Gratis niet. maar ik had zaterdag voor 50 eurocent een fatsoenlijk bakkie koffie op het station van Essen is weereens wat anders dan €1,90 die mijn oude werkgever Kiosk hier durft te vragen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:55 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Stond ook op spitsnieuws.
Als ik de volgende keer ergens in de Ruhr in de file sta wil ik ook wel gratis koffie...
quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:26 schreef Klonk het volgende:
mijn lieve vriendin vroeg net of ik zin had om wat nieuwe tshirts voor mij te gaan kopen, vandaag
je kunt ze altijd nog call of duty verkopen daar spreekt in ieder geval een deel duitsquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:11 schreef fratsman het volgende:
Ik heb nu al zo'n 10 keer de vraag gehad waarom "diese spiele nicht auf Deutsch sind!"![]()
Afzetters hier allemaal.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:58 schreef Ruder het volgende:
[..]
Gratis niet. maar ik had zaterdag voor 50 eurocent een fatsoenlijk bakkie koffie op het station van Essen is weereens wat anders dan €1,90 die mijn oude werkgever Kiosk hier durft te vragen.
Nee. Gewoon je fiets terugvragen. Dan reageren ze veel leuker...quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:10 schreef Klonk het volgende:
nu heel hard de straat op rennen en sieg heil gaan roepen
Met een (Stahl)helm erbijquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:19 schreef Klonk het volgende:
slecht plan, dan krijg je zo´n lelijke duitse fiets met een koffertje achterop en een mandje voorop en oranje reflectoren in de wielen
En een helm!quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:19 schreef Klonk het volgende:
slecht plan, dan krijg je zo´n lelijke duitse fiets met een koffertje achterop en een mandje voorop en oranje reflectoren in de wielen
Gelukkig maar, dan zijn allemaal die zgn. "slanke" Duitse dames voldoende bedekt.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:21 schreef Klonk het volgende:
het is fijn om te merken dat we helemaal geen vooroordelen hebben over onze oosterburen![]()
moet trouwens wel zeggen dat het weer me wat tegenvalt tot nu toe, ze hadden het over prachtig zomerweer...
Die dikke moffen houden gewoon veel zonlicht tegen bij jullie.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:21 schreef Klonk het volgende:
het is fijn om te merken dat we helemaal geen vooroordelen hebben over onze oosterburen![]()
moet trouwens wel zeggen dat het weer me wat tegenvalt tot nu toe, ze hadden het over prachtig zomerweer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |