abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67835107
quote:
Op woensdag 8 april 2009 16:59 schreef fratsman het volgende:

[..]

Ja, maar nu nog niet. Geloof me, ik heb het overzicht gezien welke Van Leest en FRS er dit boekjaar verdwijnen of omgebouwd worden. Deze zat niet in het rijtje, en maar goed ook want deze heeft het altijd goed gedaan.
Ik wou net zeggen in 2007 was het nog de best lopende van Nederland (in verhouding)

Misschien moeten we binnenkort het 'Help Peter de winter door fonds' oprichten
pi_67854520
Dood aan Duitsers die met hun 2gebrudertassen gewoon over het fietspad lopen! BelleBelleBelle, en ze lopen gewoon stoicijns door. Hou dan ook je kop dicht als ik je even met mijn elleboog aantik.
  donderdag 9 april 2009 @ 10:20:02 #228
248754 HairyArsedIrishman
I just raped your sheep...
pi_67855420
quote:
Op donderdag 9 april 2009 09:49 schreef fratsman het volgende:
Dood aan Duitsers
Amen, makker.
Messin' with the Kid.
Alt en gries durf ge werre, bloos neej vrèk...
Celtic FC | VVV Venlo | Nijmegen Devils | Edmonton Oilers | FC Nordsjælland
pi_67855861
quote:
Op donderdag 9 april 2009 10:20 schreef HairyArsedIrishman het volgende:

[..]

Amen, makker.
Liever niet allemaal, dan heb ik geen werk meer! Alleen die dwazen die denken dat ze overal mogen lopen, overal mogen keren met hun auto's, denken dat alle banen van de rotonde bedoeld zijn om helemaal rond te rijden etc. etc.
pi_67856197
quote:
Op donderdag 9 april 2009 10:35 schreef fratsman het volgende:

[..]

Liever niet allemaal, dan heb ik geen werk meer! Alleen die dwazen die denken dat ze overal mogen lopen, overal mogen keren met hun auto's, denken dat alle banen van de rotonde bedoeld zijn om helemaal rond te rijden etc. etc.
Voornamelijk Ruhpottuitschot oftewel het Blerick van Duitsland hehe

Maar er wonen zo 89 miljoen mensen in Duitsland die je niet eenvoudig over een kam kan scheren. In Berlijn zijn de Duitsers bijvoorbeeld heel anders dan in de Ruhrpott. Een goede vriend van mij komt uit Cuxhaven (tussen Bremen en Hamburg) en die komt vaker hier in Venlo stappen en die kan zelfs zo goed Nederlands dat men het hier in Venlo nog niet eens opmerkt dat hij een 'Pruus' is

En ik heb tijdens de intro van mijn HBO in Aken nog een scharreltje uit Bottrop (toevallig ook Ruhrpott gehad) en die was ook niet mis

Maarre de Duitsers die in Venlo komen shoppen zijn meestal niet de allerslimste, zij komen vaak uit de Ruhrpottsteden, steden met veel industrie. Oftewel veel fabrieksarbeiders.en ja dat is natuurlijk niet bepaald de créme de la créme van Duitsland
pi_67856240
Is er in Venlo eo. geen auto/tuning club ofzo?
pi_67857160
Berlijn! Ik wil al jaren een keertje terug, prachtige stad!
pi_67857182
quote:
Op donderdag 9 april 2009 10:46 schreef OxygeneFRL het volgende:
Is er in Venlo eo. geen auto/tuning club ofzo?
Ga op zondagavond maar eens op het parkeerterrein van het Tref kijken. Of het een echte club is weet ik niet...
pi_67857370
quote:
Op donderdag 9 april 2009 11:18 schreef fratsman het volgende:

[..]

Ga op zondagavond maar eens op het parkeerterrein van het Tref kijken. Of het een echte club is weet ik niet...
Doen ze dat nog steeds?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_67857418
quote:
Op donderdag 9 april 2009 11:18 schreef fratsman het volgende:

[..]

Vrij kansloos zijn ze wel

Ik zie ook weleens auto's rijden met 'Venlo Tuning' erop dus het bestaat vast wel

Ik ga eind april voor de 9e keer naar Berlijn, echt een geweldige stad ook geweldig dat ik in de toekomst een half jaartje in Berlijn ga studeren

In juli ga ik een weekje naar Hamburg, ook echt een TOP-stad. echt een aanrader, is nog een ruigere stad als Amsterdam
pi_67857730
quote:
Op donderdag 9 april 2009 11:25 schreef Ruder het volgende:

[..]

Vrij kansloos zijn ze wel

Ik zie ook weleens auto's rijden met 'Venlo Tuning' erop dus het bestaat vast wel

Ik ga eind april voor de 9e keer naar Berlijn, echt een geweldige stad ook geweldig dat ik in de toekomst een half jaartje in Berlijn ga studeren

In juli ga ik een weekje naar Hamburg, ook echt een TOP-stad. echt een aanrader, is nog een ruigere stad als Amsterdam
Die auto's zijn ook niet getuned, maar geHeutzt!
  donderdag 9 april 2009 @ 11:35:23 #237
pi_67857772
Venlo Tuning...

Komt op mijn net zo over als die pubertjes in de Koel die gaan schreeuwen: Venlo Hooligans...

Messin' with the Kid.
  donderdag 9 april 2009 @ 11:37:39 #238
pi_67857875
Ohja. Een groot deel van die 89 miljoen (ik dacht trouwens dat het minder waren, de Duitse bevolking nam toch af?) zijn trouwens geen echte Duitsers.

Je hebt miljoenen 'Kreuzbergturken' en dan heb je nog de Schwaben en de Beieren

Tegen de Deense grens zijn het praktisch Scandinaviërs en in het land van Kleef zijn het eigenlijk gewoon kaaskoppen.
Messin' with the Kid.
pi_67858371
quote:
Op donderdag 9 april 2009 11:37 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Ohja. Een groot deel van die 89 miljoen (ik dacht trouwens dat het minder waren, de Duitse bevolking nam toch af?) zijn trouwens geen echte Duitsers.

Je hebt miljoenen 'Kreuzbergturken' en dan heb je nog de Schwaben en de Beieren

Tegen de Deense grens zijn het praktisch Scandinaviërs en in het land van Kleef zijn het eigenlijk gewoon kaaskoppen.
Miljoenen???

Wij hebben al een paar jaar in appartement in Berlin-Kreuzberg.

In het bezirk Kreuzberg-Friedrichshain wonen 265.000 waarvan 10 procent turk. In Neukölln (het bezirk langs Kreuzberg, wonen wel vrij veel buitenlanders, en staat dan ook bekend als de 'bijlmer van Duitsland' al vind ik het peroonlijk lang niet zo storend als de bijlmer)

In het gedeelte van het (o zo beruchte) Kreuzberg waar wij een appartement hebben, wonen voornamelijk Yuppen

en Beieren en Schwaben zijn ook lang zo erg nog niet. Beieren is harstikke mooi (je waant je af en toe gewoon in Italië of Oostenrijk) Er zijn ook veel leuke en gezellige steden.

In Beieren: München, Augsburg, Nürnberg, Regensburg, Würzburg
in Schwaben: Stuttgart, Freiburg im Breisgau

En feesten dat ze kunnen!

Het ZPF is echt mini vergeleken met het Oktoberfest en de Canstatter Wasen. Daarbij is op elk dorpsfeest in Beieren standaard een feesttent met 5.000 zitplaatsen aanwezig
pi_67858615
Niks over het ZPF he!

Ik heb er nou al zin in!
  donderdag 9 april 2009 @ 11:58:33 #241
pi_67858678
quote:
Op donderdag 9 april 2009 11:50 schreef Ruder het volgende:

[..]

Miljoenen???

Wij hebben al een paar jaar in appartement in Berlin-Kreuzberg.

In het bezirk Kreuzberg-Friedrichshain wonen 265.000 waarvan 10 procent turk. In Neukölln (het bezirk langs Kreuzberg, wonen wel vrij veel buitenlanders, en staat dan ook bekend als de 'bijlmer van Duitsland' al vind ik het peroonlijk lang niet zo storend als de bijlmer)

In het gedeelte van het (o zo beruchte) Kreuzberg waar wij een appartement hebben, wonen voornamelijk Yuppen
Ik weet ook wel dat daar geen miljoenen mensen wonen. Maar ik bedoelde dus over heel Duitsland dat soort Turken.
quote:
en Beieren en Schwaben zijn ook lang zo erg nog niet. Beieren is harstikke mooi (je waant je af en toe gewoon in Italië of Oostenrijk) Er zijn ook veel leuke en gezellige steden.

In Beieren: München, Augsburg, Nürnberg, Regensburg, Würzburg
in Schwaben: Stuttgart, Freiburg im Breisgau

En feesten dat ze kunnen!

Het ZPF is echt mini vergeleken met het Oktoberfest en de Canstatter Wasen. Daarbij is op elk dorpsfeest in Beieren standaard een feesttent met 5.000 zitplaatsen aanwezig
Ik vind het geen fijn volk daar. Zal wel persoonlijk zijn.
Messin' with the Kid.
pi_67858773
Ik heb trouwens nog een goude tip voor mensen die graag een dagje eropuit gaan in Deutschland.

Ga eens naar Münster

Leuker dan de neppe altstadt van Düsseldorf, het misschien voor sommige wat te masale Keulen en natuurlijk stukken beter als CentrO in Oberhausen.

Echt een leuke stad, met een schitterende Altstadt, gezellige straatjes en steegjes, veel winkels, veel café's, veel studenten (grootste universiteit van Duitsland) een mooi park midden in de stad (vergelijkbaar met het Vondelpark) in een woord een geweldige stad.
pi_67858827
quote:
Op donderdag 9 april 2009 11:56 schreef fratsman het volgende:
Niks over het ZPF he!

Ik heb er nou al zin in!
Zonder mijn vader was het er nooit geweest

En ja ik verheug me ook al een beetje op het ZPF en op Freefunk trouwens (vind ik stiekem nog leuker als ZPF )
pi_67860243
quote:
Op donderdag 9 april 2009 12:02 schreef Ruder het volgende:

[..]

Zonder mijn vader was het er nooit geweest

Dat roep je in elk topic wat in de richting van het ZPF komt!
pi_67860746
quote:
Op donderdag 9 april 2009 12:48 schreef fratsman het volgende:

[..]

Dat roep je in elk topic wat in de richting van het ZPF komt!
Ja en
  donderdag 9 april 2009 @ 13:25:22 #246
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_67861346
quote:
Op donderdag 9 april 2009 13:06 schreef Ruder het volgende:

[..]

Ja en
Vertel eens wat nieuws .
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_67862315
quote:
Op donderdag 9 april 2009 13:25 schreef MPG het volgende:

[..]

Vertel eens wat nieuws .
Dat dus!
pi_67864563
quote:
Op donderdag 9 april 2009 13:54 schreef fratsman het volgende:

[..]

Dat dus!
Als Kyteman niet op de ZPF dan is marcel Tabbers dom
pi_67881836
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:53 schreef Ruder het volgende:

[..]

Als Kyteman niet op de ZPF dan is marcel Tabbers dom
Tabbers is afgelopen jaar toch voor het laatst programmeur geweest?
  vrijdag 10 april 2009 @ 01:43:47 #250
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_67884291
Heuj! Weet iemand hier wat het oer-limburgse woord voor oma is? .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')