Ik wou net zeggen in 2007 was het nog de best lopende van Nederland (in verhouding)quote:Op woensdag 8 april 2009 16:59 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ja, maar nu nog niet. Geloof me, ik heb het overzicht gezien welke Van Leest en FRS er dit boekjaar verdwijnen of omgebouwd worden. Deze zat niet in het rijtje, en maar goed ook want deze heeft het altijd goed gedaan.
Amen, makker.quote:
Liever niet allemaal, dan heb ik geen werk meer!quote:
Voornamelijk Ruhpottuitschot oftewel het Blerick van Duitslandquote:Op donderdag 9 april 2009 10:35 schreef fratsman het volgende:
[..]
Liever niet allemaal, dan heb ik geen werk meer!Alleen die dwazen die denken dat ze overal mogen lopen, overal mogen keren met hun auto's, denken dat alle banen van de rotonde bedoeld zijn om helemaal rond te rijden etc. etc.
![]()
Ga op zondagavond maar eens op het parkeerterrein van het Tref kijken. Of het een echte club is weet ik niet...quote:Op donderdag 9 april 2009 10:46 schreef OxygeneFRL het volgende:
Is er in Venlo eo. geen auto/tuning club ofzo?
Doen ze dat nog steeds?quote:Op donderdag 9 april 2009 11:18 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ga op zondagavond maar eens op het parkeerterrein van het Tref kijken. Of het een echte club is weet ik niet...
Vrij kansloos zijn ze welquote:Op donderdag 9 april 2009 11:18 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ga op zondagavond maar eens op het parkeerterrein van het Tref kijken. Of het een echte club is weet ik niet...
Die auto's zijn ook niet getuned, maar geHeutzt!quote:Op donderdag 9 april 2009 11:25 schreef Ruder het volgende:
[..]
Vrij kansloos zijn ze wel
Ik zie ook weleens auto's rijden met 'Venlo Tuning' erop dus het bestaat vast wel
Ik ga eind april voor de 9e keer naar Berlijn, echt een geweldige stad ook geweldig dat ik in de toekomst een half jaartje in Berlijn ga studeren![]()
In juli ga ik een weekje naar Hamburg, ook echt een TOP-stad. echt een aanrader, is nog een ruigere stad als Amsterdam
Miljoenen???quote:Op donderdag 9 april 2009 11:37 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Ohja. Een groot deel van die 89 miljoen (ik dacht trouwens dat het minder waren, de Duitse bevolking nam toch af?) zijn trouwens geen echte Duitsers.
Je hebt miljoenen 'Kreuzbergturken' en dan heb je nog de Schwabenen de Beieren
![]()
Tegen de Deense grens zijn het praktisch Scandinaviërs en in het land van Kleef zijn het eigenlijk gewoon kaaskoppen.
Ik weet ook wel dat daar geen miljoenen mensen wonen. Maar ik bedoelde dus over heel Duitsland dat soort Turken.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:50 schreef Ruder het volgende:
[..]
Miljoenen???
Wij hebben al een paar jaar in appartement in Berlin-Kreuzberg.
In het bezirk Kreuzberg-Friedrichshain wonen 265.000 waarvan 10 procent turk. In Neukölln (het bezirk langs Kreuzberg, wonen wel vrij veel buitenlanders, en staat dan ook bekend als de 'bijlmer van Duitsland' al vind ik het peroonlijk lang niet zo storend als de bijlmer)
In het gedeelte van het (o zo beruchte) Kreuzberg waar wij een appartement hebben, wonen voornamelijk Yuppen![]()
Ik vind het geen fijn volk daar. Zal wel persoonlijk zijn.quote:en Beieren en Schwaben zijn ook lang zo erg nog niet. Beieren is harstikke mooi (je waant je af en toe gewoon in Italië of Oostenrijk) Er zijn ook veel leuke en gezellige steden.
In Beieren: München, Augsburg, Nürnberg, Regensburg, Würzburg
in Schwaben: Stuttgart, Freiburg im Breisgau
En feesten dat ze kunnen!
Het ZPF is echt mini vergeleken met het Oktoberfest en de Canstatter Wasen. Daarbij is op elk dorpsfeest in Beieren standaard een feesttent met 5.000 zitplaatsen aanwezig
Zonder mijn vader was het er nooit geweestquote:Op donderdag 9 april 2009 11:56 schreef fratsman het volgende:
Niks over het ZPF he!
Ik heb er nou al zin in!
Dat roep je in elk topic wat in de richting van het ZPF komt!quote:Op donderdag 9 april 2009 12:02 schreef Ruder het volgende:
[..]
Zonder mijn vader was het er nooit geweest
Ja enquote:Op donderdag 9 april 2009 12:48 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dat roep je in elk topic wat in de richting van het ZPF komt!
Vertel eens wat nieuwsquote:
Tabbers is afgelopen jaar toch voor het laatst programmeur geweest?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:53 schreef Ruder het volgende:
[..]
Als Kyteman niet op de ZPF dan is marcel Tabbers dom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |