19.30.quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:56 schreef ganzenherder het volgende:
Hoelaat is de huldiging eigenlijk vanavond?
Ik ook niet, was er pas rond een uur of 23, maar evengoed gezelligquote:Op zondag 26 april 2009 13:55 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Bij de huldiging was het zelfs iets te gezellig, damn wat een volk
En iets té druk.quote:Op zondag 26 april 2009 14:12 schreef fratsman het volgende:
Maar ik hoorde van velen dat het erg gezellig is geweest.
Ik ben net 4 dagen in Londen geweest.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:34 schreef Ruder het volgende:
Jezus wat is Venlo een dorp, als je net 9 dagen in Berlijn bent geweest
heerlijk toch ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:36 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Ik ben net 4 dagen in Londen geweest.
Dan is Limburg inderdaad wel erg rustig...
Ik denk hetquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
heerlijk toch ?
of klink nu echt als een ouwe lul
Nein. Ik ben een echte dorpeling (iets van 800 mensen Limburgers hier). Ben mijn dorp amper uit geweest. Dus dan is zoiets een hele beleving.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
heerlijk toch ?
of klink nu echt als een ouwe lul
2-1 verloren van AGOVV.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:27 schreef Ruder het volgende:
Weet iemand toevallig de laatste 2 uitslagen van VVV?
FYI, we zijn kampioen geworden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:27 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ik denk het
Ik ben meer van de grote steden. Na mijn studie wil ik ook graag een paar jaar in Berlijn gaan wonen
Weet iemand toevallig de laatste 2 uitslagen van VVV? In Duitsland schenken ze niet zoveel aandacht aan de Jupiler Leagueenne heb geen tijd gehad om voetbalsites na te kijken
Ja dat weet ik wel maar wat was de uitslag tegen Omniworld :pquote:
Die wedstrijd is nu vrijdag, ik wist niet dat ze in Duitsland een paar dagen voorlopen op Nederlandquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:42 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel maar wat was de uitslag tegen Omniworld :p
In Duitsland berichten ze alleen maar over Klinsi namelijk
ehm tegen wie moesten vrijdag 2 weken terug ook alweerquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:35 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Die wedstrijd is nu vrijdag, ik wist niet dat ze in Duitsland een paar dagen voorlopen op Nederland
Dat was de kampioenswedstrijd tegen Haarlem, of ben ik nou gek aan het wordenquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:38 schreef Ruder het volgende:
[..]
ehm tegen wie moesten vrijdag 2 weken terug ook alweerben t ff vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |