Welke economische voordelen heeft het openen van de grenzen met Oost-Europa sowieso?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:10 schreef 123fokacount het volgende:
Ze gebruiken zelfs kinderenStop de niet westerse immigranten je het probleem dat je er mee binnen haalt weegt niet op tegen de economisch voordelen.
Het had voordelen, nu met de crisis zijn er ook geen banen meer voor Polen/Bulgaren/Roemenen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:11 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Welke economische voordelen heeft het openen van de grenzen met Oost-Europa sowieso?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:09 schreef 123fokacount het volgende:
Hebben die ook een dubbel paspoort? Dan meteen uit Nederland verbannen. (ahoewel dit van de rechterlijke macht in dit land niet mag)
Nee jij wil thee drinken met criminelen? Ontken ook maar niet dat Roemen/Marokkanen/Surinames gemiddeld veel crimineler zijn dan westerlingen.quote:
Roemenen en dubbele paspoorten. Daar ging t om.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:15 schreef 123fokacount het volgende:
[..]
Nee jij wil thee drinken met criminelen? Ontken ook maar niet dat Roemen/Marokkanen/Surinames gemiddeld veel crimineler zijn dan westerlingen.
Voordat de politie ter plaatse is, zijn die gasten allang weer verdwenen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:19 schreef Wheelgunner het volgende:
Zoveel gevallen, je vraagt je af waarom de politie niet iets effectiever kan optreden.
Ja, het is de schuld van het oosters orthodoxe christendomquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:20 schreef Meh7 het volgende:
Zijn er al verbanden gelegd met de religie die Roemenen in het algemeen aanhangen?
Ik dacht het, jij zegt het!quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:21 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ja, het is de schuld van het oosters orthodoxe christendom.
Volgens mij is dat geen toeval, beste wensmeester.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:20 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Voordat de politie ter plaatse is, zijn die gasten allang weer verdwenen.
Ik ken genoeg mensen die alles hebben doorgegeven van beschrijvingen, nummerborden, auto, enzovoorts. Daarbij las ik laatst over een geval waarin ze door de politie betrapt werden en gearresteerd werden, maar een paar dagen later staan ze er dan gewoon weer.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:20 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Voordat de politie ter plaatse is, zijn die gasten allang weer verdwenen.
Ze lachen zich rot om de politie, als je zo soft behandeld wordt als crimineel ga je daarna natuurlijk weer verder.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:23 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen die alles hebben doorgegeven van beschrijvingen, nummerborden, auto, enzovoorts. Daarbij las ik laatst over een geval waarin ze door de politie betrapt werden en gearresteerd werden, maar een paar dagen later staan ze er dan gewoon weer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |