Ik wou eerst ookquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:45 schreef fratsman het volgende:
Ahahahahaha!![]()
Welke gek heeft me daar neergezet?!?
![]()
Hoi Maikel.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:12 schreef fratsman het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar de volgende keer haal je me daar maar gewoon weg.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:14 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Hoi Maikel.![]()
Ben ik effe blij geen Venlonaar te zijn.
Dat ziekenhuis staat toch nog net in Venloquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:22 schreef fratsman het volgende:
Ja, en daar hoort Frans Pollux ook te staan, die is in het ziekenhuis van Tegelen geboren, zoals een hele hoop "zelfbenoemde"Venlonaren.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:23 schreef Ruder het volgende:
[..]
Dat ziekenhuis staat toch nog net in Venlo
Die galbak van een Pollux moeten ze aan zijn ballen opknopen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:22 schreef fratsman het volgende:
Ja, en daar hoort Frans Pollux ook te staan, die is in het ziekenhuis van Tegelen geboren, zoals een hele hoop "zelfbenoemde"Venlonaren.
Nog meer redenen om blij te zijn dat ik geen Venlonaar ben.quote:
Ja dat van de Hogeweg wist ikquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:25 schreef fratsman het volgende:
[..]Voordat het ziekenhuis daar kwam, lag het in Tegelen. En op de Hogeweg waar nu het belastingkantoor ligt, was ook een ziekenhuis. In de volksmond "Ut Gashoés" genoemd. Daar dankt die frietkraam ook zijn naam aan.
Ken je stadsgeschiedenis, Ruder!
Ik vind onze stadsgeschiedenis best boeiend!quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:27 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Nog meer redenen om blij te zijn dat ik geen Venlonaar ben.
Dįt wel. Maar ik hoef hem niet te kennen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:48 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik vind onze stadsgeschiedenis best boeiend!
Nee jij niet nee!quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:27 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Dįt wel. Maar ik hoef hem niet te kennen.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:27 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Die galbak van een Pollux moeten ze aan zijn ballen opknopen.
Nee, nee.quote:
Pollux moet als muzikant en stadshippie geen politieke statements willen maken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:45 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
![]()
![]()
Pollux is tof, alleen al omdat we de Raaf aan hem te danken hebben![]()
DE RAAF!quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:45 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
![]()
![]()
Pollux is tof, alleen al omdat we de Raaf aan hem te danken hebben![]()
Gek he, d'r zitten Chinezen in. Vroeger toen Joosten er nog inzat was ie super!quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:31 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ja dat van de Hogeweg wist ik
Ranzige friet daar tegenwoordig bij het Gashoes
Misschien wel ja, maar aan de andere kant vind ik het wel fijn dat er (semi) beroemde Venlonaren zijn die laten zien dat niet alles wat uit Venlo komt extreem rechtse Wilders opvattingen heeft.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:49 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Pollux moet als muzikant en stadshippie geen politieke statements willen maken.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:30 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Misschien wel ja, maar aan de andere kant vind ik het wel fijn dat er (semi) beroemde Venlonaren zijn die laten zien dat niet alles wat uit Venlo komt extreem rechtse Wilders opvattingen heeft.
Als ik buiten Limburg kom en vertel dat ik uit Venlo kom is tegenwoordig het eerste wat ik te horen krijg of ik ook Wilders aanhanger ben
Voor 5,72 euro mag je 'm.quote:
Bij de Picardie hebben ze k*tpersoneel. Ik vind die Vietnameesjes bij Snacky Planet wel aardig, en de beste friet verkopen bij de Koalo von Venlo, en voor mij nog gratis ookquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:29 schreef fratsman het volgende:
[..]
DE RAAF!![]()
Bedankt he, ik heb 'm weer in m'n kop zitten...
[..]
Gek he, d'r zitten Chinezen in. Vroeger toen Joosten er nog inzat was ie super!Venlo heeft nog maar 2 goeie frietkramen. Bloem in Blerick, en de Picardie.
AH XL is geniaal.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:53 schreef Ruder het volgende:
[..]
Bij de Picardie hebben ze k*tpersoneel. Ik vind die Vietnameesjes bij Snacky Planet wel aardig, en de beste friet verkopen bij de Koalo von Venlo, en voor mij nog gratis ook
Ik was net bij de AH XL, mooie winkel geworden zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |