Thuis niets, winkel van mijn ouders op de stalbergweg stond blank....quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:50 schreef ganzenherder het volgende:
Nog niemand verdronken hier verder? Onze kelder stond voor de eerste keer ooit blank
Idd dat viaduct stond aardig blank ik kwam er gisteren langs met de trein, zag er wel heftig uitquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:54 schreef Klonk het volgende:
Belfeld de hoogste
heeft hier wel wat geregend maar geen ondergelopen kelders gezien, viaduct bij het station in tegelen was wel nog wat aan de vochtige kant
Dit was bij VOS, naast Venlosche boys, niet in de Koel.quote:Op zondag 28 juni 2009 11:52 schreef Klonk het volgende:
is natuurlijk ook wel vragen om problemen als je een stadion de koel noemt
van watte ?quote:Op zondag 28 juni 2009 12:09 schreef fratsman het volgende:
[..]
Geen vurig supporter van Belfeldia dus?
Weet ik veel hoe de lokale voetbalclub daar heet!quote:Op zondag 28 juni 2009 12:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
van watte ?
![]()
ik ben alleen suporter van de G-teams in Maasbree
quote:Op zondag 28 juni 2009 12:19 schreef Klonk het volgende:
http://www.belfeldia.nl/
het heet echt zo, nooit geweten
Heb je de special gelezen ja?quote:Op zondag 28 juni 2009 13:46 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Het is FRIET! Waarom begrijpen ze het gewoon niet?
Hoe komt de volgende OP er ook al weer uit te zien?
Die open tunnelbak van de A73 bij Tegelen was ook een redelijk vochtig. Had ik mn zwembroek maar bij me gisterenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:54 schreef Klonk het volgende:
Belfeld de hoogste
heeft hier wel wat geregend maar geen ondergelopen kelders gezien, viaduct bij het station in tegelen was wel nog wat aan de vochtige kant
Jawohl. Ik wist niet dat men in Venlo 'Pettete' voor aardappels zeiden. Wij zeggen 'Èrrepel'.quote:
Petatte!quote:Op zondag 28 juni 2009 14:53 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Jawohl. Ik wist niet dat men in Venlo 'Pettete' voor aardappels zeiden. Wij zeggen 'Èrrepel'.
Owja, anders gaat ie weer een heel jaar meequote:Op zondag 28 juni 2009 14:48 schreef fratsman het volgende:
Zullen we bij de volgende TT de ZPF maar weglaten?
Amen.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:55 schreef fratsman het volgende:
[..]
Petatte!
En we aete friet zoor vleis met un friet-ei d'r beej! En ut leefst Venlose Mayonaise d'r euverhaer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |