Ik wou net zeggen, het tempo ligt de laatste tijd hoger dan in de eerste Venlo-topicsquote:Op maandag 22 juni 2009 16:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik weet wat niet rap betekend![]()
het was meer zo van, het gaat best snel
Feit:quote:Op maandag 22 juni 2009 17:53 schreef Ruder het volgende:
Waarom gaan we niet op Breda niveau hier slap ouwehoeren
Feit:
Venlo is saai op maandag
Ik denk ook dat ik in dit topic de enige ben met een grote sympathie voor de pvv.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:51 schreef fratsman het volgende:
Ik vind dat ik hier al meer dan genoeg post. Venlose mensen registreren zich volgens mij niet zo makkelijk op fok! Komt door allemaal die Wilders-topics op de FP.![]()
Sympathie wel, maar ook af en toe met een hoog "daargaanweweer" gehalte. Nou ja, we merken het over anderhalf jaar.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:01 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ik in dit topic de enige ben met een grote sympathie voor de pvv.
Don't shoot me.
Dat heb ik dus ook.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:11 schreef fratsman het volgende:
[..]
Sympathie wel, maar ook af en toe met een hoog "daargaanweweer" gehalte. Nou ja, we merken het over anderhalf jaar.
Ik ben er al sinds 2001, toen Wilders nog in de Tapperie naast me stond.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:51 schreef fratsman het volgende:
Ik vind dat ik hier al meer dan genoeg post. Venlose mensen registreren zich volgens mij niet zo makkelijk op fok! Komt door allemaal die Wilders-topics op de FP.![]()
Vastelaovesdinsdaag in ut hukske naast de gokkast!quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:10 schreef Jerommeke het volgende:
[..]
Ik ben er al sinds 2001, toen Wilders nog in de Tapperie naast me stond.
Ouwe tijden.. pff.
En een uberarrogante reactie weer van Pollux in de krant vandaag. Het ego van die man blijft maar groeien.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:22 schreef ganzenherder het volgende:
Toch wel mooi afscheidsconcert van NoL gisteren
Wat zei die precies? Heb de krant nog niet gelezen vandaagquote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:35 schreef fratsman het volgende:
[..]
En een uberarrogante reactie weer van Pollux in de krant vandaag. Het ego van die man blijft maar groeien.Ik spuug op die vent.
Sorry, maar dit komt echt arro op mij over. Maar daar staat dan wel tegenover dat MJ concerten kreeg uitverkocht, Ik hoorde dat er voor het afscheidsconcert van NOL nog minstens 300 kaarten beschikbaar waren.quote:Ik ben zeker niet gechoqueerd. maar het is natuurlijk wel erg voor z'n fans. De stijl van zijn muziek sprak me niet zo aan, al zaten z'n liedjes meestal wel goed in elkaar. De oude soulplaten van de Jackson five vond ik dan wel weer de moeite waard.
Neet oet Lottum met MJ vergelijken, nooit gedacht dat ik dat ergens zou lezenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:50 schreef fratsman het volgende:
Als reactie op de dood van Michael Jackson:
[..]
Sorry, maar dit komt echt arro op mij over. Maar daar staat dan wel tegenover dat MJ concerten kreeg uitverkocht, Ik hoorde dat er voor het afscheidsconcert van NOL nog minstens 300 kaarten beschikbaar waren.
Het was ook heel ironisch bedoeld.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Neet oet Lottum met MJ vergelijken, nooit gedacht dat ik dat ergens zou lezen
Dus je bent arrogant tegenwoordig als je na de dood van een wereldbekende artiest toegeeft dat je er niet zon grote fan van was? Hij kan toch gewoon een andere muzieksmaak hebben? Ik vind dit stukje echt niet respectloos overkomen. Ik vind het juist een beetje hypocriet eigenlijk dat mensen hem juist nu, na zijn dood, pas gaan aanbidden.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:50 schreef fratsman het volgende:
Als reactie op de dood van Michael Jackson:
[..]
Sorry, maar dit komt echt arro op mij over. Maar daar staat dan wel tegenover dat MJ concerten kreeg uitverkocht, Ik hoorde dat er voor het afscheidsconcert van NOL nog minstens 300 kaarten beschikbaar waren.
Ach ja, het zal ook wel grootdeels door mijn afkeer van Pollux komen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:56 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Dus je bent arrogant tegenwoordig als je na de dood van een wereldbekende artiest toegeeft dat je er niet zon grote fan van was? Hij kan toch gewoon een andere muzieksmaak hebben? Ik vind dit stukje echt niet respectloos overkomen. Ik vind het juist een beetje hypocriet eigenlijk dat mensen hem juist nu, na zijn dood, pas gaan aanbidden.
Pollux is gewoon een arrogante lul. Michael Jackson ben ik ook geen fan van. Ben eerlijk gezegd wel blij dat die smerige pedo niet meer leeft.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:32 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ach ja, het zal ook wel grootdeels door mijn afkeer van Pollux komen.Als je dan het interview met Boris las, dat sloeg meteen de andere kant uit!
Volgende week FreeFunk!
Thuis niets, winkel van mijn ouders op de stalbergweg stond blank....quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:50 schreef ganzenherder het volgende:
Nog niemand verdronken hier verder? Onze kelder stond voor de eerste keer ooit blank
Idd dat viaduct stond aardig blank ik kwam er gisteren langs met de trein, zag er wel heftig uitquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:54 schreef Klonk het volgende:
Belfeld de hoogste
heeft hier wel wat geregend maar geen ondergelopen kelders gezien, viaduct bij het station in tegelen was wel nog wat aan de vochtige kant
Dit was bij VOS, naast Venlosche boys, niet in de Koel.quote:Op zondag 28 juni 2009 11:52 schreef Klonk het volgende:
is natuurlijk ook wel vragen om problemen als je een stadion de koel noemt
van watte ?quote:Op zondag 28 juni 2009 12:09 schreef fratsman het volgende:
[..]
Geen vurig supporter van Belfeldia dus?
Weet ik veel hoe de lokale voetbalclub daar heet!quote:Op zondag 28 juni 2009 12:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
van watte ?
![]()
ik ben alleen suporter van de G-teams in Maasbree
quote:Op zondag 28 juni 2009 12:19 schreef Klonk het volgende:
http://www.belfeldia.nl/
het heet echt zo, nooit geweten
Heb je de special gelezen ja?quote:Op zondag 28 juni 2009 13:46 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Het is FRIET! Waarom begrijpen ze het gewoon niet?
Hoe komt de volgende OP er ook al weer uit te zien?
Die open tunnelbak van de A73 bij Tegelen was ook een redelijk vochtig. Had ik mn zwembroek maar bij me gisterenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:54 schreef Klonk het volgende:
Belfeld de hoogste
heeft hier wel wat geregend maar geen ondergelopen kelders gezien, viaduct bij het station in tegelen was wel nog wat aan de vochtige kant
Jawohl. Ik wist niet dat men in Venlo 'Pettete' voor aardappels zeiden. Wij zeggen 'Èrrepel'.quote:
Petatte!quote:Op zondag 28 juni 2009 14:53 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Jawohl. Ik wist niet dat men in Venlo 'Pettete' voor aardappels zeiden. Wij zeggen 'Èrrepel'.
Owja, anders gaat ie weer een heel jaar meequote:Op zondag 28 juni 2009 14:48 schreef fratsman het volgende:
Zullen we bij de volgende TT de ZPF maar weglaten?
Amen.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:55 schreef fratsman het volgende:
[..]
Petatte!
En we aete friet zoor vleis met un friet-ei d'r beej! En ut leefst Venlose Mayonaise d'r euverhaer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |