ja, sorry, Belfeldse humorquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:18 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Wat een humor, wat een humor.
Ik denk dat het ook nog niet verstandig is om knopen door te hakken voordat VVV ook echt een tijd in de Eredivisie zit. De sfeer bij veel JL wedstrijden in de Koel is vaak om te janken. En lang niet altijd uitverkocht...quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:19 schreef Klonk het volgende:
maar toch vrees ik dat het een aardige kern van waarheid heeft, ze zitten nu zo lang te kutten daar...
In Venlo duurt alles heel lang.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:25 schreef Klonk het volgende:
nou zal voetballen me persoonlijk aan m´n ballen jeuken, maar het word gewoon eens tijd dat ze of het kazerneterrein of de oude veiling eens een nuttig doel gaan geven, mooi multi functioneel stadion met een fijne disco voor de jeugd en een bioscoop bijvoorbeeld zou daar prima passen.
maar ja, lullen, lullen, lullen en niet verder dan de eigen voortuin kijken die maasboulevard heet...
Als ze nou eens 18+ worden, eens in de 2 weken een fatsoenlijke dj laten opdraven en het bier gewoon voor 2 euro verkopen (okee nog duur maar klinkt beter in de oren) dan komt het nog goed met de Loco.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:29 schreef ganzenherder het volgende:
Bij Baer is de pils toch structureel 1,50 of niet? Zaterdag trouwens bij nieuwe tent (Friends) geweest en daar was het ook maar 1,50. Wat een absurde verschillen wat bierprijs betreft zonder dat de Loco iets meer kan bieden dan die andere kroegen (breezervolk misschien)
Maargoed, de Loco kan wat mij betreft dus helemaal optyfen met die achterlijke prijzen. Ik vond het de laatste maanden toch al een kuttent aan het worden.
maar die ondertunneling van het stationsplein die is er voor venloose begrippen razendsnel doorheen gedruktquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:34 schreef Ruder het volgende:
[..]
In Venlo duurt alles heel lang.
Wat dat betreft kun je de gemeente Venlo het best vergelijken met een Frans slaapstadje of met een Zuid-Italiaans mafiadorpje, waar de lokale overheid aardig de weg kwijt is.
Kijk maar naar de Maasboulevard, waar ze volgens mij in 1998 mee zijn begonnen en waar ze nu eindelijk eens een beetje mee bezig zijn. Of stadsvernieuwing in onze buurt, die nu al uitgesteld is naar 2020 (!!!!)
De gemeente Venlo heeft altijd grootse praat, maar de uitwerking is zo ontzettend traag, Ik snap niet wat investeerders in deze gemeente zien.
Ook zoiets simpels als een leuke kermis (in Venlo zelf!) regelen of een discotheek een vergunning geven is voor de Gemeente Venlo zo'n 10/20//30 jaar werk![]()
We mogen wel blij zijn dat ze de Floriade hebben geregeld is er teminste iets waar de stad een beetje mee kan pronken.
Baer was toch failliet?quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:36 schreef Ruder het volgende:
[..]
Als ze nou eens 18+ worden, eens in de 2 weken een fatsoenlijke dj laten opdraven en het bier gewoon voor 2 euro verkopen (okee nog duur maar klinkt beter in de oren) dan komt het nog goed met de Loco.
Opzich is het best een leuke kroeg die gewoon wordt verpest door te hoge drankprijzen een veel breezahvolk.
Maarre Bear de Woers is volgens mij 1,80 was alleen in het begin 1,50.
Motown is ook 1,80 en Club Zes 2 euro
Van wat ik gehoord heb, heeft Fred na de verbouwing direct de hele handel aan de brouwerij verkocht, en issie zelf bedrijfsleider geworden. Dit is wel een zaterdagavondlaatverhaal, dus pin me er niet op vast.quote:
Alweer?quote:
Nop. Ik was weer eens in Brabant.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:13 schreef fratsman het volgende:
Nog iemand op het kazerneterrein geweest zaterdag?
Ik heb nog nooit zoveel dorst geleden, als op die avond.
Boney Mquote:Op maandag 15 juni 2009 21:16 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Nop. Ik was weer eens in Brabant.
Wat was er te doen dan?
Ouwe gek...quote:
Vertelquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:42 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ouwe gek...
Een van de weinige feestjes in Venlo waarbij bezoekers nuchter naar huis gingen...
Uiteraard, al helemaal omdat de Line up van de ZPF me zwaar tegenvaltquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:33 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Gaat er iemand trouwens naar Free Funk?
Je gaat niet naar de ZPF voor de line-up...quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:35 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Uiteraard, al helemaal omdat de Line up van de ZPF me zwaar tegenvalt
Om eerlijk te zijn vind ik de sfeer de laatste 2 jaar een beetje tegenvallen, er gaan nog weinig bekenden van me naar toe enzo dus eigenlijk ja, wel een beetje tegenwoordigquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:48 schreef fratsman het volgende:
[..]
Je gaat niet naar de ZPF voor de line-up...
Stellen met matching fiets en windjack!quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:25 schreef Klonk het volgende:
dat al die bejaarde kuttoeristen op de veerpont naar Steyl een pijnlijke dood mogen sterven
Dat ja én voor de gratis bonnen muhahaquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:39 schreef fratsman het volgende:
En daar zit het 'm in. Naar het ZPF ga je met je hele groep vrienden. Je staat daar een hele avond biertjes te drinken, of je loopt rond waarbij je nog meer bekenden tegenkomt.
Slick jasje he!quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:41 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ik zag Fratsman in colbertjasje fietsen toen ik vandaag op het terras een pilsje aan het nuttigen was
Take Fivequote:Op woensdag 17 juni 2009 21:47 schreef fratsman het volgende:
[..]
Slick jasje he!![]()
Maarre, waar zat je?Loco?
Niet echt maarre ik was aan het werkquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:35 schreef fratsman het volgende:
[..]
Reken jij jezelf ook al tot intellectueel Venlo dan?![]()
Dat zijn zigeuners, die hebben opzich niet zoveel met Roemenen te maken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:46 schreef fratsman het volgende:
Heeft er al iemand Roemenen van de sokken gereden op Zaarderheiken?
Nederlanders beroofd door agressieve Roemenen
Ik zweer het je, als ik er eentje op zo'n afrit zie staan, geef ik extra gas.Smerig kut oostblokvolk.
En al 77 meldingen en de politie heeft nog steeds niks... Zelfde verhaal als met de vrachtwagen parkeerplaats aan de grens.
Je hebt numero 6 nog in je onderschrift staan.quote:
Is een doodnormaal woord in de Maasduinen.quote:
Potverdrie. Nou je het zegt.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:13 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Je hebt numero 6 nog in je onderschrift staan.![]()
Gaat trouwens niet erg rap. Zo komen we nooit aan die nieuwe OP toe.
ik weet wat niet rap betekendquote:Op maandag 22 juni 2009 16:20 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Is een doodnormaal woord in de Maasduinen.![]()
Gelukkig is het getypt. Anders zouden jullie ook nog lachen om mijn accent.
Ach sooo.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik weet wat niet rap betekend![]()
het was meer zo van, het gaat best snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |