Stellen met matching fiets en windjack!quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:25 schreef Klonk het volgende:
dat al die bejaarde kuttoeristen op de veerpont naar Steyl een pijnlijke dood mogen sterven
Dat ja én voor de gratis bonnen muhahaquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:39 schreef fratsman het volgende:
En daar zit het 'm in. Naar het ZPF ga je met je hele groep vrienden. Je staat daar een hele avond biertjes te drinken, of je loopt rond waarbij je nog meer bekenden tegenkomt.
Slick jasje he!quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:41 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ik zag Fratsman in colbertjasje fietsen toen ik vandaag op het terras een pilsje aan het nuttigen was
Take Fivequote:Op woensdag 17 juni 2009 21:47 schreef fratsman het volgende:
[..]
Slick jasje he!![]()
Maarre, waar zat je?Loco?
Niet echt maarre ik was aan het werkquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:35 schreef fratsman het volgende:
[..]
Reken jij jezelf ook al tot intellectueel Venlo dan?![]()
Dat zijn zigeuners, die hebben opzich niet zoveel met Roemenen te maken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:46 schreef fratsman het volgende:
Heeft er al iemand Roemenen van de sokken gereden op Zaarderheiken?
Nederlanders beroofd door agressieve Roemenen
Ik zweer het je, als ik er eentje op zo'n afrit zie staan, geef ik extra gas.Smerig kut oostblokvolk.
En al 77 meldingen en de politie heeft nog steeds niks... Zelfde verhaal als met de vrachtwagen parkeerplaats aan de grens.
Je hebt numero 6 nog in je onderschrift staan.quote:
Is een doodnormaal woord in de Maasduinen.quote:
Potverdrie. Nou je het zegt.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:13 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Je hebt numero 6 nog in je onderschrift staan.![]()
Gaat trouwens niet erg rap. Zo komen we nooit aan die nieuwe OP toe.
ik weet wat niet rap betekendquote:Op maandag 22 juni 2009 16:20 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Is een doodnormaal woord in de Maasduinen.![]()
Gelukkig is het getypt. Anders zouden jullie ook nog lachen om mijn accent.
Ach sooo.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik weet wat niet rap betekend![]()
het was meer zo van, het gaat best snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |