Geen zin meer in de Appie begrijp ik?quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:59 schreef morgane het volgende:
Fipo!
Wie weet een leuk bijbaantje voor mij? Ben al de hele stad afgefietst maar ze hebben nergens mensen nodig
Welke AH werk je?quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:04 schreef morgane het volgende:
Wat ik er vergeten was bij te zetten: de horeca in het algemeen is niks voor mij!
Bij de AH schoppen ze me er in juni uit, dus het plezier is er nu wel vanaf.
Bij ons bij de matriXX zoeken ze nog mensen!quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:15 schreef morgane het volgende:
De XL op de St. Jacobslaan.
Krantenwijk lijkt me eigenlijk helemaal niks, evenals een callcenter.
Waar ik tot nu toe ben geweest: Etos, Bruna, Dekker v.d. Vegt, Boekhandel Roelants, Bibliotheek, DA.
Hoezo moet je weg dan?quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:04 schreef morgane het volgende:
Wat ik er vergeten was bij te zetten: de horeca in het algemeen is niks voor mij!
Bij de AH schoppen ze me er in juni uit, dus het plezier is er nu wel vanaf.
Ieuw.quote:
Hoezo? daar wil je wel een stukje van me in jou?quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:36 schreef Californium het volgende:
it wasn't me!
En dit is niet de stage SC
In jou zitten? Dat ik in jou zit? Mens, ben eens duidelijkquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:40 schreef Californium het volgende:
Nee andere mensen daar willen dat graag
Tering, lekker vroeg. Nou dan schat ik dat ik je niet meer spreek op nederlandse bodem, tot over een dikke maand of en 2 en een goed terugreisquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:48 schreef Californium het volgende:
ehm... beidebut you know what I mean
![]()
En vandaag taco's eten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tas inpakken en vroeg naar bedMorgen om kwart voor 6 ofzo op
Ja sorry kan er ook niet meer van maken, jammer dat ik je niet nog ff gezien hebquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:54 schreef Californium het volgende:
dankje..... denk ikwat een warm afscheid
![]()
anywayz... werk zetot over 2 en een half maand dan maar
Bij de miss Etam hadden ze mensen nodigquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:59 schreef morgane het volgende:
Fipo!
Wie weet een leuk bijbaantje voor mij? Ben al de hele stad afgefietst maar ze hebben nergens mensen nodig
Als baantje boeit dat toch niet.quote:
Welke haren?quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:35 schreef HostiMeister het volgende:
Word ik er weer met de haren bijgesleept
De Miss Etam. Is dat niet zo'n toko waar je ze gerecyclede postzakken verkopen aan bejaarden?quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Bij de miss Etam hadden ze mensen nodigen bij die schoenenwinkel in dezelfde straat
die SHoeline ofzo
Nou danquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:12 schreef Californium het volgende:
ja! heb het ook wel weer gezellig gehad hier
Kun je solderen? Of programmeren?quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:28 schreef morgane het volgende:
Miss Etam
Shoeline
Maarre, thanks voor de tips hoor
Ik moet mn werk toch wel een beetje leuk vinden, wil ik het er langer dan 2 maanden volhouden.
Sorry dan kan ik je ook niet verder helpenquote:
Ik had er nog wat liggen, en voor ik straks de deur uit ging mooi wat bijgevuld, dus als het goed is kan ik de hele avond vooruitquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
ja, biertje is ook wel lekkermoet alleen ff wat nieuwe koud zetten
het plasticje eraf halen?quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:02 schreef HostiMeister het volgende:
zo! lasagne in de oven geflikkerd, heb alleen het idee dat iets vergeten ben
quote:
Met ijsblokjes!quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:04 schreef swarmahoer het volgende:
citroen aanmaaklimonade
[ afbeelding ]
neh, daarvoor drink ik ze te snel opquote:
wel water erbij, alleen aanmaaklimonade is zo zoetquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik moet eigenlijk gewoon een spafles vol stouwen met aanmaaklimonade
Maar het water uit mijn kraan is ook al koud genoeg in principe.
ja maar vond het leuk om dit te zeggenquote:
Moet je gewoon wat vaker aanvullen, dat overleef je ook wel, lijkt me.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
neh, daarvoor drink ik ze te snel op
Nice! 2 avonden feest gehad!quote:
ja, maar aangezien ik nieuwe pak hebben de ijsblokjes geen zinquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Moet je gewoon wat vaker aanvullen, dat overleef je ook wel, lijkt me..
Ghetsemane is zooooooooooo mooiquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Woei, het is weer goede vrijdag Jesus Christ Superstar is weer op tv.
Hier nietquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo typisch he, één dag mooi weer.. en dan meteen weer regen en onweer![]()
Het hoost hier nu.
Naja het kan hier best tekeer gaan, maarja, dit is Lent he.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vriendinnetje van mij zegt dat het in nijmegen haast nooit onweert/hoost/whatever.. Trekt bijna altijd weg volgens haar..
welkom hier, mevrouw Potterquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:24 schreef Dupje het volgende:
Dat kon ik al voorspellen, ik krijg altijd pijn aan een litteken als t gaat onweren
Al het slechte ligt ten noorden van de Waal, dat moge bekend zijn.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja, misschien gaat het het water niet over..
Alleen zit ie niet op mn voorhoofdquote:
Tsja, maar het is wel echt zo!quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:20 schreef IrishBastard het volgende:
Dat litteken verhaal is echt zo'n opa verhaalPrachtig
Pardonquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Al het slechte ligt ten noorden van de Waal, dat moge bekend zijn.
So not true, in de afgelopen 2 weken ben ik minstens 4x drijfnat geregend.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vriendinnetje van mij zegt dat het in nijmegen haast nooit onweert/hoost/whatever.. Trekt bijna altijd weg volgens haar..
M'n moeder ookquote:
do you like fishdicks?quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
De laatste south park is totaal niet grappig.
Dan kan goed kloppenquote:Op zondag 12 april 2009 00:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, ik hoor 't aardig rommelen in de verte ja, dat is dus bij jou.
Maar ik had 'm dan ook niet gekochtquote:Op zondag 12 april 2009 00:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
En toen kon je niks vinden om op te stampen.
Dadelijk brandt m'n computer weer door, bedoel je?quote:Op zondag 12 april 2009 00:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Alle apparatuur moet toch uit als onweer dichtbij is.
Nee, want lachen is verboden tegenwoordigquote:Op zondag 12 april 2009 00:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, en dan moet ik weer lachen, en dat mag dan weer niet.
quote:
Af en toe bezit ik nog wel enige wijsheidquote:
Gerechtigheid!quote:Op zondag 12 april 2009 00:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het regent hier aardig hard inmiddels.
Oja... op msn er de mond vol van hebben, maar als puntje bij paaltje komt niet durven! PUSSYquote:Op zondag 12 april 2009 01:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, en nu moet ik een naam gaan noemen, maar ik durf niet!
Waarom hou je dat bij?quote:Op zondag 12 april 2009 01:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, swarmi komt op msn, die moet eerst een uur bende bijwerken in KLB.
Dat is het punt toch niet, droplulquote:Op zondag 12 april 2009 01:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nou, het is op z'n minst vreemd. Er zijn gewoon colleges en men moet gewoon werken op goede vrijdag, maar de OV is niet geldig.
Ik maak nog ff een extra punt, droplul. Gewoon, omdat 't kan.quote:
Havistquote:Op zondag 12 april 2009 01:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik maak nog ff een extra punt, droplul. Gewoon, omdat 't kan.
Ha! Voer!quote:
Lelijke schijtvlek die je d'r bentquote:Op zondag 12 april 2009 01:24 schreef swarmahoer het volgende:
sorry dat ik tussen jullie 1 2 tje door post hoor
De eerste hit van Google afbeeldingen op 'buitenwijk':quote:Op zondag 12 april 2009 01:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
De buitenwijken van Nijmegen, dat klinkt toch wel redelijk gangsta.
En dat is nog de goede kantquote:Op zondag 12 april 2009 01:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De eerste hit van Google afbeeldingen op 'buitenwijk':
[ afbeelding ]
Motherfucking gangsta, jeweets!
Want het is de kant waar jij niet op staat?quote:
Dus jij ook net thuis? Had verwacht dat je al lang in je nest zou liggenquote:Op zondag 12 april 2009 04:26 schreef Californium het volgende:
Jah hoi
dus.... ef wat gezopen! *kuch* Toen naar opium! mensen hier claimen dat het verschrikkelijk is en rare mensen enzo... volgens mij is het gewoon dollars met net iets meer half naakte wijven en net iets meer emoWel oke dus!
Verderheeft een vriendin een leuke vriend
familie etentjes natuurlijkquote:
Ahquote:
daar was ik gister, wat een grote bult hebben ze aangelegd zeg, als je vanaf nijmegen erin moetquote:Op zondag 12 april 2009 12:26 schreef Dupje het volgende:
Goeiemorgen!
Brak, gister feestje gehad in almere, en vanochtend zat ik om half 11 alweer in de auto naar eindhoven. Daar ben ik nu. Pasen vieren jeej
quote:Op zondag 12 april 2009 12:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja Hosti, wij zijn wel uit de pubertijd gekomen.
quote:Op zondag 12 april 2009 12:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja Hosti, wij zijn wel uit de pubertijd gekomen.
Ik heb ze al 1,5 maand niet meer gezien! Dan is Pasen wel een mooi excuusquote:Op zondag 12 april 2009 12:30 schreef HostiMeister het volgende:
Serieus, is iedereen hier zo'n papa en mama kind ofzo?Yashaa wist ik dat al van, maar Dupje?
Bult? Einde van de A50 bedoel je?quote:Op zondag 12 april 2009 12:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daar was ik gister, wat een grote bult hebben ze aangelegd zeg, als je vanaf nijmegen erin moet
als dat de weg is waarbij je eindhoven binnen rijdt vanuit nijmegen dan jaquote:
Hee ik beweer niet dat je ze niet lief vindt hoorquote:Op zondag 12 april 2009 12:44 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik heb ze al 1,5 maand niet meer gezien! Dan is Pasen wel een mooi excuus
En mja, ik vind mijn papa en mama en zusje heel lief!
Einde van A50 dusquote:Op zondag 12 april 2009 12:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als dat de weg is waarbij je eindhoven binnen rijdt vanuit nijmegen dan ja
bij de ikea daar
Doe je ook nietquote:Op zondag 12 april 2009 12:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hee ik beweer niet dat je ze niet lief vindt hoor
Wist gewoon niet dat iedereen zo burgerlijk was door met pasen naar huis te gaan. That's all. Wilde niemand beledigen hoor
Die is wel heel oudquote:
Ik kende hem nog niet, moest er wel erg om lachenquote:Op zondag 12 april 2009 14:23 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Die is wel heel oudDat is een Nederlandse reclame.. heeft m'n buurjongetje nog auditie voor gedaan.
Overigens zit ik ook bij m'n ouders, maar meer omdat ik na m'n verjaardag ben blijven hangen.
Werken, vanavond even bij m'n ouders langs waar ik een maand of twee niet meer fatsoenlijk geweest ben, en morgen weer werkenquote:
Dat is ruk inderdaadquote:Op zondag 12 april 2009 17:35 schreef Dupje het volgende:
Argh ik ben zo brakVannacht op zo'n matje van 3 cm dik geslapen, niet fijn.
Mjah die onweer vannachtquote:Op zondag 12 april 2009 17:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is ruk inderdaad
Ik ben ook gaar...viel pas tegen half drie in slaap en dan is de wekker om half zeven niet prettig.
Nou ja ontbijten op zondag prima, maar niet 's ochtendsquote:Op zondag 12 april 2009 19:44 schreef Mikkie het volgende:
Verplicht aan het ontbijt op zondag is sowieso niet grappig, maar dan al helemaal niet.
Alsof je dat zou willen, voor een vrouw heb je al een aardige gezondheid nodig, drie zou je dood worden manquote:Op zondag 12 april 2009 21:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb een kwartet geweigerd. Ik en drie vrouwen! Lastig hoor, bezet zijn.
Nou, het was ook gewoon een slaap invite.quote:Op zondag 12 april 2009 21:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alsof je dat zou willen, voor een vrouw heb je al een aardige gezondheid nodig, drie zou je dood worden man
vertelquote:
quote:Op zondag 12 april 2009 23:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
LR, ik kwam 't net nog een keer tegen he, en we moeten 't ff ergens dringend over hebben.
Check dit vs dit.
Je hebt ons allemaal in een 1 april grap laten trappen, en ik kom er nu pas achter?
Huh? Ik zag jouw barrel van de week nog op de parkeerplaats staan! Is 'ie nu echt overleden?quote:Op maandag 13 april 2009 00:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
En wat voor eentje verder? Nou een groene! En daar houdt het wel mee op!
Sinds zondag is ie @Oss te bewonderen. Nou ja overleden? Euthanasie is denk ik beter dan hem nog langer te laten lijden.quote:Op maandag 13 april 2009 01:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet hè![]()
.
[..]
Huh? Ik zag jouw barrel van de week nog op de parkeerplaats staan! Is 'ie nu echt overleden?.
Mijn reanimatiepoging van maanden geleden heeft dus helaas niet lang stand gehoudenquote:Op maandag 13 april 2009 01:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sinds zondag is ie @Oss te bewonderen. Nou ja overleden? Euthanasie is denk ik beter dan hem nog langer te laten lijden.
Dat is niet om te lachenquote:Op maandag 13 april 2009 01:53 schreef Mikkie het volgende:
Je snapt het echt niet hè![]()
.
[..]
Huh? Ik zag jouw barrel van de week nog op de parkeerplaats staan! Is 'ie nu echt overleden?.
Ah, dan ga ik die van k3 ff kijkenquote:Op maandag 13 april 2009 10:52 schreef gers het volgende:
de laatste aflevering valt wel mee
de eerste 2 zijn legendarisch
die is wel leukquote:Op maandag 13 april 2009 10:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ah, dan ga ik die van k3 ff kijken.
In de categorie 'laat ik mijn vrije ochtend eens verpesten'?quote:Op maandag 13 april 2009 10:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga ff 'fans' kijken, dat moet toch wel zo debiel zijn.
het is wel vermaakquote:Op maandag 13 april 2009 10:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
In de categorie 'laat ik mijn vrije ochtend eens verpesten'?
Alsof jij wat nuttigs gaat doen.quote:Op maandag 13 april 2009 10:55 schreef Mikkie het volgende:
In de categorie 'laat ik mijn vrije ochtend eens verpesten'?
Ik denk dat je nog verbaasd bentquote:Op maandag 13 april 2009 10:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Alsof jij wat nuttigs gaat doen.
al n goed adres gevonden? of is t moeilijk iets te vinden (en dan ook uitgekozen te worden)quote:Op maandag 13 april 2009 11:15 schreef Mikkie het volgende:
Nee, zonder dollen: ik ben nu bezig nog een paar extra stagesollicitaties te schrijven om morgen op de bus te kunnen doen.
de mijne nietquote:Op maandag 13 april 2009 11:21 schreef Sander het volgende:
Huuuu, mijn door SHE verkregen pimp abbo is afgelopen.
doe eens een reviewquote:Op maandag 13 april 2009 11:21 schreef Sander het volgende:
Huuuu, mijn door SHE verkregen pimp abbo is afgelopen.
Het is gewoon erg lastig als je moet solliciteren samen met 150 anderen, en als je vervolgens zelf ook nog relatief specifieke voorkeuren hebt.quote:Op maandag 13 april 2009 11:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
al n goed adres gevonden? of is t moeilijk iets te vinden (en dan ook uitgekozen te worden)
Ja hallo, ads block ik niet zo vlug maar als Danny met super-arrogante popups gaat strooien is hij mijn sympathie ook meteen kwijt. En als het me dan 7 seconden duurt om door zijn "bannerblocker-blocker" heen te komen, dikke faal voor hem.quote:
Misschien moet je eens overwegen om 't te lezenquote:
quote:
quote:Op maandag 13 april 2009 11:30 schreef LastRequest het volgende:
Goodmurning
Was lekker vroeg opgestaan en gedoucht enzo, ben ik daarna op bed in slaap gevallen
Het is echt prachtig, mensen die volledig over de zeik gaan om 't feit of Thomas Berge de zak suikerspin die je 'm toegegooid hebt wel krijgt.quote:Op maandag 13 april 2009 11:32 schreef Mikkie het volgende:
Da's waarschijnlijk een betere invulling van je ochtend dan 'fans' kijken
.
Neuh ik ben gewoon in een flauwe bui en heb geen tijd om terug te lezenquote:Op maandag 13 april 2009 11:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik dacht serieus: ik kan in twee regels antwoorden, maar ik doe het niet. Juist door al die oneliners valt een topic op een gegeven moment dood omdat de diepgang () nihil is, dus laat ik maar eens iets fatsoenlijks posten
.
Maar je loopt natuurlijk altijd het risico dat een post van meer dan vijf regels tekst begrijpen niet voor iedereen is weggelegd.
ik heb m gelezenquote:Op maandag 13 april 2009 11:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik dacht serieus: ik kan in twee regels antwoorden, maar ik doe het niet. Juist door al die oneliners valt een topic op een gegeven moment dood omdat de diepgang () nihil is, dus laat ik maar eens iets fatsoenlijks posten
.
Maar je loopt natuurlijk altijd het risico dat een post van meer dan vijf regels tekst begrijpen niet voor iedereen is weggelegd.
Je zit de halve ochtend te fokken, maar je hebt geen tijd om terug te lezen?quote:Op maandag 13 april 2009 11:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Neuh ik ben gewoon in een flauwe bui en heb geen tijd om terug te lezendus dat komt morgen wel
Halve ochtend te fokkenquote:Op maandag 13 april 2009 11:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je zit de halve ochtend te fokken, maar je hebt geen tijd om terug te lezen?_!
Bovendien was die post gewoon actueel, niks teruglezen aan.
Nahquote:Op maandag 13 april 2009 11:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]Da's waarschijnlijk een betere invulling van je ochtend dan 'fans' kijken
.
Het is nog geen 10 voor 12quote:Op maandag 13 april 2009 11:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Halve ochtend te fokkenGast ik ben er vanaf 10 voor 12 ofzo en daarvan ben ik 3 keer heen en weer gelopen om me half aan te kleden en IB te pesten enzo
Wat overigens los staat van het half aankleden, dat pesten
je bent er over 10 minuten pasquote:Op maandag 13 april 2009 11:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Halve ochtend te fokkenGast ik ben er vanaf 10 voor 12 ofzo en daarvan ben ik 3 keer heen en weer gelopen om me half aan te kleden en IB te pesten enzo
Wat overigens los staat van het half aankleden, dat pesten
Je hebt in de gaten dat het net half twaalf geweest is?quote:Op maandag 13 april 2009 11:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
quote:Wat overigens los staat van het half aankleden, dat pesten
het voelt als een eeuwigheidquote:
Ik? Nope..quote:
Mja, hele vage selectie. Maar eigenwijs als ik ben, ga ik het nog anders proberen. Die ene instelling heeft een centrale selectiecommissie in het land, daarvan kreeg ik dus die afwijzing. Maar ik ga zo even de andere brief op de bus doen. Gericht aan dezelfde instelling, maar dan direct, dus zonder tussenkomst van die selectiecommissie. Kijken wat er dan gebeurtquote:Op maandag 13 april 2009 11:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat is inderdaad vaag mik, je zou toch zeggen dat die instellingen selecteren op kwaliteit enzo
Dat krijg je met al die kwaliteitsposts deze ochtendquote:Op maandag 13 april 2009 11:43 schreef LastRequest het volgende:
Jongens topic gaat ineens keisnelPas op
Nee het komt omdat Mikkie ons eindelijk eens verlicht heeft met een diepgaande post.quote:Op maandag 13 april 2009 11:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja iedereen is onrustig door de opkomende meet
Eindelijk iemand die mijn posts op waarde weet te schatten!quote:Op maandag 13 april 2009 11:50 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nee het komt omdat Mikkie ons eindelijk eens verlicht heeft met een diepgaande post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |