Geen zin meer in de Appie begrijp ik?quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:59 schreef morgane het volgende:
Fipo!
Wie weet een leuk bijbaantje voor mij? Ben al de hele stad afgefietst maar ze hebben nergens mensen nodig
Welke AH werk je?quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:04 schreef morgane het volgende:
Wat ik er vergeten was bij te zetten: de horeca in het algemeen is niks voor mij!
Bij de AH schoppen ze me er in juni uit, dus het plezier is er nu wel vanaf.
Bij ons bij de matriXX zoeken ze nog mensen!quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:15 schreef morgane het volgende:
De XL op de St. Jacobslaan.
Krantenwijk lijkt me eigenlijk helemaal niks, evenals een callcenter.
Waar ik tot nu toe ben geweest: Etos, Bruna, Dekker v.d. Vegt, Boekhandel Roelants, Bibliotheek, DA.
Hoezo moet je weg dan?quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:04 schreef morgane het volgende:
Wat ik er vergeten was bij te zetten: de horeca in het algemeen is niks voor mij!
Bij de AH schoppen ze me er in juni uit, dus het plezier is er nu wel vanaf.
Ieuw.quote:
Hoezo? daar wil je wel een stukje van me in jou?quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:36 schreef Californium het volgende:
it wasn't me!
En dit is niet de stage SC
In jou zitten? Dat ik in jou zit? Mens, ben eens duidelijkquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:40 schreef Californium het volgende:
Nee andere mensen daar willen dat graag
Tering, lekker vroeg. Nou dan schat ik dat ik je niet meer spreek op nederlandse bodem, tot over een dikke maand of en 2 en een goed terugreisquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:48 schreef Californium het volgende:
ehm... beidebut you know what I mean
![]()
En vandaag taco's eten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tas inpakken en vroeg naar bedMorgen om kwart voor 6 ofzo op
Ja sorry kan er ook niet meer van maken, jammer dat ik je niet nog ff gezien hebquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:54 schreef Californium het volgende:
dankje..... denk ikwat een warm afscheid
![]()
anywayz... werk zetot over 2 en een half maand dan maar
Bij de miss Etam hadden ze mensen nodigquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:59 schreef morgane het volgende:
Fipo!
Wie weet een leuk bijbaantje voor mij? Ben al de hele stad afgefietst maar ze hebben nergens mensen nodig
Als baantje boeit dat toch niet.quote:
Welke haren?quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:35 schreef HostiMeister het volgende:
Word ik er weer met de haren bijgesleept
De Miss Etam. Is dat niet zo'n toko waar je ze gerecyclede postzakken verkopen aan bejaarden?quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Bij de miss Etam hadden ze mensen nodigen bij die schoenenwinkel in dezelfde straat
die SHoeline ofzo
Nou danquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:12 schreef Californium het volgende:
ja! heb het ook wel weer gezellig gehad hier
Kun je solderen? Of programmeren?quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:28 schreef morgane het volgende:
Miss Etam
Shoeline
Maarre, thanks voor de tips hoor
Ik moet mn werk toch wel een beetje leuk vinden, wil ik het er langer dan 2 maanden volhouden.
Sorry dan kan ik je ook niet verder helpenquote:
Ik had er nog wat liggen, en voor ik straks de deur uit ging mooi wat bijgevuld, dus als het goed is kan ik de hele avond vooruitquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
ja, biertje is ook wel lekkermoet alleen ff wat nieuwe koud zetten
het plasticje eraf halen?quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:02 schreef HostiMeister het volgende:
zo! lasagne in de oven geflikkerd, heb alleen het idee dat iets vergeten ben
quote:
Met ijsblokjes!quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:04 schreef swarmahoer het volgende:
citroen aanmaaklimonade
[ afbeelding ]
neh, daarvoor drink ik ze te snel opquote:
wel water erbij, alleen aanmaaklimonade is zo zoetquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik moet eigenlijk gewoon een spafles vol stouwen met aanmaaklimonade
Maar het water uit mijn kraan is ook al koud genoeg in principe.
ja maar vond het leuk om dit te zeggenquote:
Moet je gewoon wat vaker aanvullen, dat overleef je ook wel, lijkt me.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
neh, daarvoor drink ik ze te snel op
Nice! 2 avonden feest gehad!quote:
ja, maar aangezien ik nieuwe pak hebben de ijsblokjes geen zinquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Moet je gewoon wat vaker aanvullen, dat overleef je ook wel, lijkt me..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |