Ik had er nog wat liggen, en voor ik straks de deur uit ging mooi wat bijgevuld, dus als het goed is kan ik de hele avond vooruitquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
ja, biertje is ook wel lekkermoet alleen ff wat nieuwe koud zetten
het plasticje eraf halen?quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:02 schreef HostiMeister het volgende:
zo! lasagne in de oven geflikkerd, heb alleen het idee dat iets vergeten ben
quote:
Met ijsblokjes!quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:04 schreef swarmahoer het volgende:
citroen aanmaaklimonade
[ afbeelding ]
neh, daarvoor drink ik ze te snel opquote:
wel water erbij, alleen aanmaaklimonade is zo zoetquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik moet eigenlijk gewoon een spafles vol stouwen met aanmaaklimonade
Maar het water uit mijn kraan is ook al koud genoeg in principe.
ja maar vond het leuk om dit te zeggenquote:
Moet je gewoon wat vaker aanvullen, dat overleef je ook wel, lijkt me.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
neh, daarvoor drink ik ze te snel op
Nice! 2 avonden feest gehad!quote:
ja, maar aangezien ik nieuwe pak hebben de ijsblokjes geen zinquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Moet je gewoon wat vaker aanvullen, dat overleef je ook wel, lijkt me..
Ghetsemane is zooooooooooo mooiquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Woei, het is weer goede vrijdag Jesus Christ Superstar is weer op tv.
Hier nietquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo typisch he, één dag mooi weer.. en dan meteen weer regen en onweer![]()
Het hoost hier nu.
Naja het kan hier best tekeer gaan, maarja, dit is Lent he.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vriendinnetje van mij zegt dat het in nijmegen haast nooit onweert/hoost/whatever.. Trekt bijna altijd weg volgens haar..
welkom hier, mevrouw Potterquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:24 schreef Dupje het volgende:
Dat kon ik al voorspellen, ik krijg altijd pijn aan een litteken als t gaat onweren
Al het slechte ligt ten noorden van de Waal, dat moge bekend zijn.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja, misschien gaat het het water niet over..
Alleen zit ie niet op mn voorhoofdquote:
Tsja, maar het is wel echt zo!quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:20 schreef IrishBastard het volgende:
Dat litteken verhaal is echt zo'n opa verhaalPrachtig
Pardonquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Al het slechte ligt ten noorden van de Waal, dat moge bekend zijn.
So not true, in de afgelopen 2 weken ben ik minstens 4x drijfnat geregend.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vriendinnetje van mij zegt dat het in nijmegen haast nooit onweert/hoost/whatever.. Trekt bijna altijd weg volgens haar..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |