Tering, lekker vroeg. Nou dan schat ik dat ik je niet meer spreek op nederlandse bodem, tot over een dikke maand of en 2 en een goed terugreisquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:48 schreef Californium het volgende:
ehm... beidebut you know what I mean
![]()
En vandaag taco's eten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tas inpakken en vroeg naar bedMorgen om kwart voor 6 ofzo op
Ja sorry kan er ook niet meer van maken, jammer dat ik je niet nog ff gezien hebquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:54 schreef Californium het volgende:
dankje..... denk ikwat een warm afscheid
![]()
anywayz... werk zetot over 2 en een half maand dan maar
Bij de miss Etam hadden ze mensen nodigquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:59 schreef morgane het volgende:
Fipo!
Wie weet een leuk bijbaantje voor mij? Ben al de hele stad afgefietst maar ze hebben nergens mensen nodig
Als baantje boeit dat toch niet.quote:
Welke haren?quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:35 schreef HostiMeister het volgende:
Word ik er weer met de haren bijgesleept
De Miss Etam. Is dat niet zo'n toko waar je ze gerecyclede postzakken verkopen aan bejaarden?quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Bij de miss Etam hadden ze mensen nodigen bij die schoenenwinkel in dezelfde straat
die SHoeline ofzo
Nou danquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:12 schreef Californium het volgende:
ja! heb het ook wel weer gezellig gehad hier
Kun je solderen? Of programmeren?quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:28 schreef morgane het volgende:
Miss Etam
Shoeline
Maarre, thanks voor de tips hoor
Ik moet mn werk toch wel een beetje leuk vinden, wil ik het er langer dan 2 maanden volhouden.
Sorry dan kan ik je ook niet verder helpenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |