vertelquote:
quote:Op zondag 12 april 2009 23:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
LR, ik kwam 't net nog een keer tegen he, en we moeten 't ff ergens dringend over hebben.
Check dit vs dit.
Je hebt ons allemaal in een 1 april grap laten trappen, en ik kom er nu pas achter?
Huh? Ik zag jouw barrel van de week nog op de parkeerplaats staan! Is 'ie nu echt overleden?quote:Op maandag 13 april 2009 00:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
En wat voor eentje verder? Nou een groene! En daar houdt het wel mee op!
Sinds zondag is ie @Oss te bewonderen. Nou ja overleden? Euthanasie is denk ik beter dan hem nog langer te laten lijden.quote:Op maandag 13 april 2009 01:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet hè![]()
.
[..]
Huh? Ik zag jouw barrel van de week nog op de parkeerplaats staan! Is 'ie nu echt overleden?.
Mijn reanimatiepoging van maanden geleden heeft dus helaas niet lang stand gehoudenquote:Op maandag 13 april 2009 01:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sinds zondag is ie @Oss te bewonderen. Nou ja overleden? Euthanasie is denk ik beter dan hem nog langer te laten lijden.
Dat is niet om te lachenquote:Op maandag 13 april 2009 01:53 schreef Mikkie het volgende:
Je snapt het echt niet hè![]()
.
[..]
Huh? Ik zag jouw barrel van de week nog op de parkeerplaats staan! Is 'ie nu echt overleden?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |