Werken, vanavond even bij m'n ouders langs waar ik een maand of twee niet meer fatsoenlijk geweest ben, en morgen weer werkenquote:
Dat is ruk inderdaadquote:Op zondag 12 april 2009 17:35 schreef Dupje het volgende:
Argh ik ben zo brakVannacht op zo'n matje van 3 cm dik geslapen, niet fijn.
Mjah die onweer vannachtquote:Op zondag 12 april 2009 17:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is ruk inderdaad
Ik ben ook gaar...viel pas tegen half drie in slaap en dan is de wekker om half zeven niet prettig.
Nou ja ontbijten op zondag prima, maar niet 's ochtendsquote:Op zondag 12 april 2009 19:44 schreef Mikkie het volgende:
Verplicht aan het ontbijt op zondag is sowieso niet grappig, maar dan al helemaal niet.
Alsof je dat zou willen, voor een vrouw heb je al een aardige gezondheid nodig, drie zou je dood worden manquote:Op zondag 12 april 2009 21:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb een kwartet geweigerd. Ik en drie vrouwen! Lastig hoor, bezet zijn.
Nou, het was ook gewoon een slaap invite.quote:Op zondag 12 april 2009 21:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alsof je dat zou willen, voor een vrouw heb je al een aardige gezondheid nodig, drie zou je dood worden man
vertelquote:
quote:Op zondag 12 april 2009 23:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
LR, ik kwam 't net nog een keer tegen he, en we moeten 't ff ergens dringend over hebben.
Check dit vs dit.
Je hebt ons allemaal in een 1 april grap laten trappen, en ik kom er nu pas achter?
Huh? Ik zag jouw barrel van de week nog op de parkeerplaats staan! Is 'ie nu echt overleden?quote:Op maandag 13 april 2009 00:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
En wat voor eentje verder? Nou een groene! En daar houdt het wel mee op!
Sinds zondag is ie @Oss te bewonderen. Nou ja overleden? Euthanasie is denk ik beter dan hem nog langer te laten lijden.quote:Op maandag 13 april 2009 01:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet hè![]()
.
[..]
Huh? Ik zag jouw barrel van de week nog op de parkeerplaats staan! Is 'ie nu echt overleden?.
Mijn reanimatiepoging van maanden geleden heeft dus helaas niet lang stand gehoudenquote:Op maandag 13 april 2009 01:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sinds zondag is ie @Oss te bewonderen. Nou ja overleden? Euthanasie is denk ik beter dan hem nog langer te laten lijden.
Dat is niet om te lachenquote:Op maandag 13 april 2009 01:53 schreef Mikkie het volgende:
Je snapt het echt niet hè![]()
.
[..]
Huh? Ik zag jouw barrel van de week nog op de parkeerplaats staan! Is 'ie nu echt overleden?.
Ah, dan ga ik die van k3 ff kijkenquote:Op maandag 13 april 2009 10:52 schreef gers het volgende:
de laatste aflevering valt wel mee
de eerste 2 zijn legendarisch
die is wel leukquote:Op maandag 13 april 2009 10:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ah, dan ga ik die van k3 ff kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |