Oja... op msn er de mond vol van hebben, maar als puntje bij paaltje komt niet durven! PUSSYquote:Op zondag 12 april 2009 01:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, en nu moet ik een naam gaan noemen, maar ik durf niet!
Waarom hou je dat bij?quote:Op zondag 12 april 2009 01:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, swarmi komt op msn, die moet eerst een uur bende bijwerken in KLB.
Dat is het punt toch niet, droplulquote:Op zondag 12 april 2009 01:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nou, het is op z'n minst vreemd. Er zijn gewoon colleges en men moet gewoon werken op goede vrijdag, maar de OV is niet geldig.
Ik maak nog ff een extra punt, droplul. Gewoon, omdat 't kan.quote:
Havistquote:Op zondag 12 april 2009 01:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik maak nog ff een extra punt, droplul. Gewoon, omdat 't kan.
Ha! Voer!quote:
Lelijke schijtvlek die je d'r bentquote:Op zondag 12 april 2009 01:24 schreef swarmahoer het volgende:
sorry dat ik tussen jullie 1 2 tje door post hoor
De eerste hit van Google afbeeldingen op 'buitenwijk':quote:Op zondag 12 april 2009 01:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
De buitenwijken van Nijmegen, dat klinkt toch wel redelijk gangsta.
En dat is nog de goede kantquote:Op zondag 12 april 2009 01:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De eerste hit van Google afbeeldingen op 'buitenwijk':
[ afbeelding ]
Motherfucking gangsta, jeweets!
Want het is de kant waar jij niet op staat?quote:
Dus jij ook net thuis? Had verwacht dat je al lang in je nest zou liggenquote:Op zondag 12 april 2009 04:26 schreef Californium het volgende:
Jah hoi
dus.... ef wat gezopen! *kuch* Toen naar opium! mensen hier claimen dat het verschrikkelijk is en rare mensen enzo... volgens mij is het gewoon dollars met net iets meer half naakte wijven en net iets meer emoWel oke dus!
Verderheeft een vriendin een leuke vriend
familie etentjes natuurlijkquote:
Ahquote:
daar was ik gister, wat een grote bult hebben ze aangelegd zeg, als je vanaf nijmegen erin moetquote:Op zondag 12 april 2009 12:26 schreef Dupje het volgende:
Goeiemorgen!
Brak, gister feestje gehad in almere, en vanochtend zat ik om half 11 alweer in de auto naar eindhoven. Daar ben ik nu. Pasen vieren jeej
quote:Op zondag 12 april 2009 12:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja Hosti, wij zijn wel uit de pubertijd gekomen.
quote:Op zondag 12 april 2009 12:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja Hosti, wij zijn wel uit de pubertijd gekomen.
Ik heb ze al 1,5 maand niet meer gezien! Dan is Pasen wel een mooi excuusquote:Op zondag 12 april 2009 12:30 schreef HostiMeister het volgende:
Serieus, is iedereen hier zo'n papa en mama kind ofzo?Yashaa wist ik dat al van, maar Dupje?
Bult? Einde van de A50 bedoel je?quote:Op zondag 12 april 2009 12:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daar was ik gister, wat een grote bult hebben ze aangelegd zeg, als je vanaf nijmegen erin moet
als dat de weg is waarbij je eindhoven binnen rijdt vanuit nijmegen dan jaquote:
Hee ik beweer niet dat je ze niet lief vindt hoorquote:Op zondag 12 april 2009 12:44 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik heb ze al 1,5 maand niet meer gezien! Dan is Pasen wel een mooi excuus
En mja, ik vind mijn papa en mama en zusje heel lief!
Einde van A50 dusquote:Op zondag 12 april 2009 12:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als dat de weg is waarbij je eindhoven binnen rijdt vanuit nijmegen dan ja
bij de ikea daar
Doe je ook nietquote:Op zondag 12 april 2009 12:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hee ik beweer niet dat je ze niet lief vindt hoor
Wist gewoon niet dat iedereen zo burgerlijk was door met pasen naar huis te gaan. That's all. Wilde niemand beledigen hoor
Die is wel heel oudquote:
Ik kende hem nog niet, moest er wel erg om lachenquote:Op zondag 12 april 2009 14:23 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Die is wel heel oudDat is een Nederlandse reclame.. heeft m'n buurjongetje nog auditie voor gedaan.
Overigens zit ik ook bij m'n ouders, maar meer omdat ik na m'n verjaardag ben blijven hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |