quote:• Afmetingen - 115,5 x 61,1 x 12,3mm
• Gewicht - 133 gram
• Scherm - 3.5 inch - 320 x 480 (163 ppi)
• Opslag - 8GB of 16GB (waarvan ongeveer 500 MB wordt ingenomen door het OS)
• Camera - 2.0 megapixels
• Kleur - zwart (8GB) & wit of zwart (16GB)
• UMTS/HSDPA - 850, 1900, 2100 MHz
• GSM / EDGE - 850, 900, 1800, 1900 MHz
• Wi-Fi - 802.11b/g (met geavanceerde beveiligingsopties zoals WPA2 en 802.1X)
• Wi-Fi - Bluetooth 2.0 + EDR
• Batterij
- Lithium
- Bellen - tot 10 uur met 2G en tot 5 uur met 3G
- Internet - tot 7 uur met Wi-Fi en tot 6 uur met 3G
- Video - tot 7 uur
- Audio - tot 24 uur
- Standby - tot 300 uur
• Aansluitingen e.d.
- 30 pins iPod dock aansluiting
- 3.5mm jack met audio en microfoon ondersteuning
- SIM kaart houder
- Ingebouwde luidspreker
- Ingebouwde microfoon
• Fysieke knoppen:
- Volume luider / zachter
- Geluid aan / uit
- Sluimer / Waakstand
- Thuisknop
In de doos zit: iPhone 3G, stereoheadset met microfoon, dockconnector-naar-USB-kabel, USB-lichtnetadapter, documentatie, reinigings- en poetsdoekje en een pinnetje voor het plaatsen van de simkaart.
quote:0 tot 3 maanden: ¤120
3 tot 6 maanden: ¤90
6 tot 9 maanden: ¤70
9 tot 12 maanden: ¤50
vanaf 12 maanden: gratis
Na de zomer waarschijnlijkquote:Op woensdag 8 april 2009 09:43 schreef DeToXiC het volgende:
tvp... ik kan 01-06 een nieuw abbo'tje scoren! dus een iPhone
Wanneer komt 3.0 eigenlijk?
Werkt prima hoor.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:43 schreef Trigalti het volgende:
Camera kan toch nooit goed werken?
Als je ziet hoe vaak hij nu al niet fatsoenlijk focust.
Een hoesje is nergens voor nodig.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:44 schreef versteegrob het volgende:
GVD! Ben zo stom geweest om mijn contract online te verlenen bij T-Mobile. Nu moet ik 10 werkdagen wachten terwijl er hier een T-Mobile zaak om de hoek zit, grrrrrr had ik hem zo uit de winkel mee kunnen nemen.
Hebben er nog mensen tips voor een vet hoesje?
Had ook altijd een hoesje me mijn touch. Bescherm hoesje houd je iphone mooi hequote:Op woensdag 8 april 2009 13:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een hoesje is nergens voor nodig.
Alleen heb je een linkje? Dit hoesje gebruik je zeker als je ipod in je tas zit maar gebruik je ook een hoesje als die in je broekzak zit? Je moet hem wel snel kunnen bediening, is dat met deze hoes mogelijk?quote:
http://www.fabrixcases.com/v2/shop/iphone/quote:Op woensdag 8 april 2009 15:22 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Alleen heb je een linkje? Dit hoesje gebruik je zeker als je ipod in je tas zit maar gebruik je ook een hoesje als die in je broekzak zit? Je moet hem wel snel kunnen bediening, is dat met deze hoes mogelijk?
Ben je je aangeschafte dingen kwijt als iTunes crashed? Als in, je kan ze niet nog een keer gratis downloaden met je account omdat je ze al betaald hebt?quote:Op woensdag 8 april 2009 15:25 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ]
Nou lekker dan.![]()
Puntje bij paaltje, gisteren is iTunes gecrashed denk ik. Ik start het op en alles is leeg.
Muziek en films etc weer opnieuw toevoegen is geen probleem, maar ik heb wel wat software waarvoor ik betaald heb en een aantal spellen waarvan ik de savegame niet kwijt wil.![]()
Is dit nog op te lossen of niet?
Ik heb geen idee, m'n iTunes library is zo goed als leeg. Het gaat er gewoon omdat als ik nu een spel weer opnieuw zou downloaden dat ik ook m'n savegame kwijt ben en dat wil ik niet.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:31 schreef Cid het volgende:
[..]
Ben je je aangeschafte dingen kwijt als iTunes crashed? Als in, je kan ze niet nog een keer gratis downloaden met je account omdat je ze al betaald hebt?
quote:Op woensdag 8 april 2009 15:46 schreef Broekpaling het volgende:
Eerder gekochte applicaties kan ik gewoon opnieuw voor nop downloaden zie ik.
Euhm...geen idee meer eigenlijk. Volgens mij uit een nederlandse webshop, was even duur als direct bij fabrixcases.com bestellen maar dan wat sneller in huis.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 14:52 schreef mrsjaak2 het volgende:
iphone aanbieding
ik had een vraagje over deze aanbieding, er staat inclusief onbeperkt internet(slechts 9,95 per maand)
komt die dan nog boven de 25 euro op, zou best naaierig zijn ivm met het woordje inclusief
Whehehequote:
Hyves profielen?quote:Op donderdag 9 april 2009 10:45 schreef fretclick het volgende:
heeft iemand enig idee waarom Apple het nodig vond om de profielen er uit te laten?
Heeft iemand enig idee waarom mensen continue naar de bekende weg blijvev vragen?quote:Op donderdag 9 april 2009 10:45 schreef fretclick het volgende:
heeft iemand enig idee waarom Apple het nodig vond om de profielen er uit te laten?
Maar natuurlijk, als er een functie op de iPhone ontbreekt moeten we daar niet over klagen omdat het "nu eenmaal niet zo'n telefoon is"?quote:Op donderdag 9 april 2009 10:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Heeft iemand enig idee waarom mensen continue naar de bekende weg blijvev vragen?
Mensen, kijk nou eens voordat je iets koopt. Je iPhone is - out of the box - nu eenmaal niet een telefoon waarbij je oneindig je menu's kunt indelen, je voor elk event een ander bliepje kunt instellen, je een neukprofiel en een uitslaapprofiel kunt aanmaken, etc, etc. Koop goddomme dan een Neukia N97d10deLuxeTDI als je dat zo belangrijk vindt.
Blijkbaarquote:Op donderdag 9 april 2009 10:58 schreef TNA het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, als er een functie op de iPhone ontbreekt moeten we daar niet over klagen omdat het "nu eenmaal niet zo'n telefoon is"?
Achteraf klagen over het ontbreken van een bepaalde feature terwijl je dit vantevoren had kunnen weten is nogal... dom nutteloos.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:58 schreef TNA het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, als er een functie op de iPhone ontbreekt moeten we daar niet over klagen omdat het "nu eenmaal niet zo'n telefoon is"?
Ik moest lachenquote:Op donderdag 9 april 2009 10:58 schreef fretclick het volgende:
nee, maar je hebt op andere telefoons toch vaak bepaalde profielen, bij het ene profiel hoor je alles binnenkomen (sms, e-mail, gesprek) met hippe geluidjes, terwijl het andere profiel dat wat discreter doet (omdat je op school zit bijvoorbeeld) enzovoorts.
En jij denkt dat wij dat weten?quote:Op donderdag 9 april 2009 11:00 schreef fretclick het volgende:
haha jezus hé.. ik mag me toch wel afvragen waarom Apple er voor heeft gekozen die functie niet toe te voegen?
Van Jarno niet, van mij wel. Lijkt me een niet meer dan logische vraag. Maar zoals Bellerophon zegt, wie weet in firmware 3.0quote:Op donderdag 9 april 2009 11:00 schreef fretclick het volgende:
haha jezus hé.. ik mag me toch wel afvragen waarom Apple er voor heeft gekozen die functie niet toe te voegen?
gast, ga huilen dat ik een beetje kritiek heb op je liefiequote:Op donderdag 9 april 2009 10:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Achteraf klagen over het ontbreken van een bepaalde feature terwijl je dit vantevoren had kunnen weten is nogal... dom nutteloos.
Ik moet zeggen dat ik het zeker wel gebruik (welliswaar door SwirlyMMS). En zo zullen er zeker nog vele anderen zijn die dat ook als een gemis zagen.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:00 schreef Jarno het volgende:
Zo komt dat gezeik over MMS ook redelijk mijn strot uit. (En helaas geeft Apple al die specsnerds ook nog hun zin ook...). MMS, kom op. 't Is 2009 hoor.
Het is een techniek die achterhaald gaat worden door mobiel internet, maar aangezien lang niet iedereen dat nog heeft kan het een handige manier zijn om snel een foto te sturen naar iemand.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het zeker wel gebruik (welliswaar door SwirlyMMS). En zo zullen er zeker nog vele anderen zijn die dat ook als een gemis zagen.
En wat heeft het feit ermee te maken dat het 2009 is?
Oké, dus omdat volgens jou 9/10 mensen MMS niet snappen en jouw moeder niet met een telefoon kan omgaan, mogen wij ons niet afvragen waarom we geen profielen in kunnen stellen?quote:Op donderdag 9 april 2009 11:09 schreef Jarno het volgende:
Ha, de klassieke fout: een stel feature geile nerds die denken dat zij representatief zijn voor de complete afzetmarkt. Man, ik zal je eens uit de droom helpen: 9 van de 10 mensen weten geeneens wat MMS is! Of wat je er mee kunt. Die mensen willen OOK geen 1000 profielen in kunnen stellen, dat snappen ze geeneens. Mijn moeder kan een telefoon net aanzetten en sinds kort SMS-en. Dát zijn de mensen die Apple wil bereiken met de iPhone. Want met een goede interface die niet omvalt van de features kunnen die mensen opeens heel veel meer. (Wat je met OS X ook vaak ziet gebeuren: mensen die onder Windows afhankelijk waren van slimme neefjes kunnen opeens de prachtigste websites, foto albums of muziek maken).
Je mag het je wel afvragen maar het is zo godvergeten nutteloos. En daarnaast, voor de zoveelste keer, WIJ WETEN HET OOK NIET! Of er moeten hier stiekum Apple HID designers rondlopen die betrokken zijn geweest bij het ontwikkelen van de iPhone.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:12 schreef TNA het volgende:
[..]
Oké, dus omdat volgens jou 9/10 mensen MMS niet snappen en jouw moeder niet met een telefoon kan omgaan, mogen wij ons niet afvragen waarom we geen profielen in kunnen stellen?
Speculeren is ook nutteloos, maar er zijn veel mensen die het leuk vinden. Het is ook nutteloos om te posten hoe mooi de iPhone is en zodoende is 75% van alle topics hier nutteloos.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:14 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je mag het je wel afvragen maar het is zo godvergeten nutteloos. En daarnaast, voor de zoveelste keer, WIJ WETEN HET OOK NIET! Of er moeten hier stiekum Apple HID designers rondlopen die betrokken zijn geweest bij het ontwikkelen van de iPhone.
Ja, maar welk antwoord had je nou verwacht dan?quote:Op donderdag 9 april 2009 11:18 schreef fretclick het volgende:
Oké Jarno. Sorry Jarno. Ik zal nooit meer iets vragen op een forum Jarno. Nogmaals mijn excuses Jarno.
Wat fijn dat jij de volksvertegenwoordiger bent van al die mensenquote:Op donderdag 9 april 2009 11:09 schreef Jarno het volgende:
Ha, de klassieke fout: een stel feature geile nerds die denken dat zij representatief zijn voor de complete afzetmarkt. Man, ik zal je eens uit de droom helpen: 9 van de 10 mensen weten geeneens wat MMS is! Of wat je er mee kunt. Die mensen willen OOK geen 1000 profielen in kunnen stellen, dat snappen ze geeneens. Mijn moeder kan een telefoon net aanzetten en sinds kort SMS-en. Dát zijn de mensen die Apple wil bereiken met de iPhone. Want met een goede interface die niet omvalt van de features kunnen die mensen opeens heel veel meer. (Wat je met OS X ook vaak ziet gebeuren: mensen die onder Windows afhankelijk waren van slimme neefjes kunnen opeens de prachtigste websites, foto albums of muziek maken).
ja, maar wel een beetje kort door de bocht. 's nachts wil je bijvoorbeeld wel een ringtone horen als je gebeld wordt (voor noodgevallen of iets dergelijks) maar niet heel de tijd gewaarschuwd worden door inkomende mailtjes ('s nachts vaak nieuwsbrieven of weet ik veel)quote:Op donderdag 9 april 2009 11:27 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Typisch Apple. In plaats van een obscuur profielensysteem dat 95% van de mensen niet gebruikt hebben ze gekozen voor een switch aan de zijkant. Herrie/geen herrie, simpel maar duidelijk.
Ben ik ook helemaal met je eens. Maar als een functie ontbreekt, of dat je iets graag anders zou willen zien, dan moet je dat hier toch kunnen melden?quote:Op donderdag 9 april 2009 11:27 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Typisch Apple. In plaats van een obscuur profielensysteem dat 95% van de mensen niet gebruikt hebben ze gekozen voor een switch aan de zijkant. Herrie/geen herrie, simpel maar duidelijk.
Nee pas als het 30 graden wordtquote:Op donderdag 9 april 2009 13:46 schreef sunmoonstar het volgende:
Morgen wordt het 23 graden... dus de zomer komt er aan... dus 3.0 komt er aan!
Dan moet je dat uit vinken in je iTunesquote:Op donderdag 9 april 2009 14:50 schreef timbob het volgende:
Hoi!
Vraagjes:
Waarom zie ik wel de foto's en plaatjes van internet op m'n windows Computer als ik m'n iPhone inplug, maar niet de screenshots?
En die hele map met iPhone cache waar hij blijkbaar m'n foto's backupt, hoe kan ik daar in kijken?
En ook: waarom gaat m'n iTunes elke keer als ik inplug nummers updaten zonder dat ik iets heb verandert? Soms wel 200+ nummers...
En waar staan m'n schoenen?
Ja, maar ik vind het wel fijn dat ik m'n iPhone playlist kan updaten zodat die vanzelf de volgende keer synct. Alleen dat onzinnige copieren is zo irritantquote:Op donderdag 9 april 2009 14:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan moet je dat uit vinken in je iTunes
Mobilesubstrate veranderen bij jailbreak. Anders rebooten.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:47 schreef Karzeuler het volgende:
hey jonges
ik heb nou skype op m'n iphone 3G gedaan, en als ik dan m'n username wil intypen, dan houdt skype er ineens mee op en ben ik weer op 't beginscherm (met al die icoontjes enzo)
weet iemand wat ik hier mee moet?
Waarschijnlijk zijn dat de laatst afgespeelde/laatst toegevoegde mp3's in iTunes, deze worden standaard gesyncd geloof ik.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:19 schreef timbob het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het wel fijn dat ik m'n iPhone playlist kan updaten zodat die vanzelf de volgende keer synct. Alleen dat onzinnige copieren is zo irritant
Heb m'n screenshots wel gevonden trouwens
Je bent een idioot, maar van harte gefeliciteerd.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:51 schreef Merkie het volgende:
Mijn iPhone is vandaag jarig. Feliciteer 'm hier
. Voor de gelegenheid heb ik het Invisible Shieldje er aan de achterkant vanaf gehaald, wat is 'ie toch mooi
.
De Jarige Job:
[ afbeelding ]
Merkie out.
Misschien even je netwerk instellingen herstellen, dat wil wel eens helpenquote:Op donderdag 9 april 2009 19:21 schreef febster het volgende:
Mijn iPhone doet wazig. Hij zoekt al de halve dag naar T-Mobile, maar vindt hem maar zelden, weet iemand waar dat aan ligt?
Volgens mij kan je doodvallen.quote:Op zondag 12 april 2009 00:06 schreef Adelante het volgende:
Bij een tweejarig contract met T-mobile heb je dan ook twee jaar garantie op je iPhone of kun je doodvallen als ie na een jaar en drie maanden kapot gaat?
Nou ja, juridisch is dat niet zo natuurlijk, maar het was makkelijker geweest wanneer T-mobile ook daadwerkelijk al service zou aanbieden.quote:
T-Mobile en service in één zinquote:Op zondag 12 april 2009 00:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nou ja, juridisch is dat niet zo natuurlijk, maar het was makkelijker geweest wanneer T-mobile ook daadwerkelijk al service zou aanbieden.
En met droge ogen.quote:
Duitsers hebben dat idd niet uitgevondenquote:
Twee mogelijkheden:quote:Op zondag 12 april 2009 00:06 schreef Adelante het volgende:
Bij een tweejarig contract met T-mobile heb je dan ook twee jaar garantie op je iPhone of kun je doodvallen als ie na een jaar en drie maanden kapot gaat?
Maak er maar twee van.quote:Op zondag 12 april 2009 22:04 schreef Saninl het volgende:
Ik wil de Iphone ook![]()
![]()
![]()
Maar ik ben bang dat als ik nu heel veel geld uit ga geven dat ik of na een maand er mee uitgespeeld ben, of dat na 3 maanden de nieuwe Iphone er al is
schopjequote:Op zondag 12 april 2009 00:04 schreef BaggerUser het volgende:
2 vraagjes met betrekking tot iPhone dev,
- Klopt het dat je alleen een account kan aanvragen met een CC?
- Hoe wordt het uitbetaald? wekelijks / maandelijks/ bij bepaald bedrag/ als je zelf aanvraagt?
had ik afgelopen week wel een keer. Voor het eerst overigens. Plugje er ff opnieuw in en het was over.quote:Op maandag 13 april 2009 12:41 schreef bodylotion het volgende:
soms gebeurt het wel eens dat er muziek uit de speaker komt als ik de ipod-fucntie aanzet, terwijl de oordoppen ingeplugt zijn
Ik zag het ja, smerig addertje onder het gras is dat.quote:Op maandag 13 april 2009 12:28 schreef Merkie het volgende:
Je moet er alleen wel opletten dat je alleen de eerste 12 maanden ¤2,50 voor Hi Eindeloos Online betaalt, daarna gewoon ¤10 per maand.
Dat is wel weer kut..quote:Op maandag 13 april 2009 13:44 schreef Merkie het volgende:
. Waar je wel rekening mee moet houden is at Hi Eindeloos Online maar 128kbit/s is, waardoor je de 3G-snelheid niet echt optimaal kan benutten.
Wat houdt dat precies in?quote:4. Vanaf 1 februari 2009 is streaming onderdeel van de Eindeloos Online bundel. Dit geldt ook voor alle klanten die op dit moment een Eindeloos Online bundel hebben. Je hoeft dus niet meer extra voor streaming te betalen. Bij gebruik in het buitenland worden extra verkeerskosten in rekening gebracht.
Bron
Dat je kan streamen binnen je bundel (YouTube o.a.).quote:Op maandag 13 april 2009 13:54 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat is wel weer kut..![]()
[..]
Wat houdt dat precies in?
Dat is dan weer mooi. Ik ben gek op youtubequote:Op maandag 13 april 2009 13:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat je kan streamen binnen je bundel (YouTube o.a.).
Is er niet volgens mij.quote:
Is toegestaan.quote:-of het gebruik van bijv youtube is toegestaan
Volgens mij niet, maar dat boeit me ook niet zoveel eigenlijk.quote:- dat visual voicemail (nog) niet door KPN ondersteund wordt
Wat ik wel eens heb dan is dat de plug er niet helemaal inzit. Ik draag mijn iPhone gewoon los in mijn broekzak en dan komt er wel eens een pluisje in die aansluiting.quote:Op maandag 13 april 2009 12:41 schreef bodylotion het volgende:
soms gebeurt het wel eens dat er muziek uit de speaker komt als ik de ipod-fucntie aanzet, terwijl de oordoppen ingeplugt zijn
Je moet doen waar je jezelf goed bij voelt. Wat ik alleen al wilde geven is dat T-mobile in mijn ogen niet slecht is. Integendeel. Maar je moet uiteindelijk de keus maken die voor jouzelf goedvoelt, en als je bij Hi een beter gevoel hebt dan bij t-mobile, dan moet je gewoon voor Hi kiezenquote:
Die lopen graag achter en doen nog steeds alsof ze keer op keer het wiel uitvinden terwijl de rest er omheen KPN een beetje uit zit te lachen omdat ze klanten verliezen.quote:Op maandag 13 april 2009 19:58 schreef Nashje het volgende:
Zo. Dat is wel een flink verschil ja. Heeft Hi dan niet zo'n idee van 'we zullen 't ook maar eens omhoog gooien'
.
HI voelt goed, ook omdat ik daar al jaren abonnee ben en eigenlijk nooit problemen heb gehad.quote:Op maandag 13 april 2009 15:37 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Maar je moet uiteindelijk de keus maken die voor jouzelf goed voelt, en als je bij Hi een beter gevoel hebt dan bij t-mobile, dan moet je gewoon voor Hi kiezen
quote:Op maandag 13 april 2009 19:58 schreef Nashje het volgende:
Heeft Hi dan niet zo'n idee van 'we zullen 't ook maar eens omhoog gooien'.
Persoonlijke dilemma's... altijd lastigquote:Op maandag 13 april 2009 21:25 schreef Nashje het volgende:
Ja echt, godverdomme zeg.
Vodafone is kut met z'n bereik hiero, geen optie meer. T-mobile is te duur, voor hetgeen wat ik wil. Hi is mooi qua prijs, maar dan heb je weer zo'n halfgare internetverbinding. Fuck zeg. Maarja, ik ga maar voor de achterstandslopers denk ik. Misschien dat ik ze nog met mijn slimme brein kan verleiden tot iets moois.
Te duur? Ik betaal 45 euro en dan heb ikquote:Op maandag 13 april 2009 21:25 schreef Nashje het volgende:
Ja echt, godverdomme zeg.
Vodafone is kut met z'n bereik hiero, geen optie meer. T-mobile is te duur, voor hetgeen wat ik wil. Hi is mooi qua prijs, maar dan heb je weer zo'n halfgare internetverbinding. Fuck zeg. Maarja, ik ga maar voor de achterstandslopers denk ik. Misschien dat ik ze nog met mijn slimme brein kan verleiden tot iets moois.
Bij T-mobile krijg je 150 belminuten én 150 smsjes per maand voor die 30 euro, bij Hi telt een smsje toch als een halve minuut? Misschien iets om rekening mee te houden.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:50 schreef Nashje het volgende:
45 euro p/m vind ik veel geld. Als ik dan ga kijken naar minder belminuten, ga je van 300 naar 150. Ik ben op zoek naar ongeveer 200 minuten. Hi is wat dat betreft zeer aantrekkelijk, aangezien ik meer sms dan bel.. 175 minuten/350 smsjes.
Is dat zo? Is het niet gewoon een combinatie? 150minuten/150sms. Dacht dat dat altijd zo was.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:00 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Bij T-mobile krijg je 150 belminuten én 150 smsjes per maand voor die 30 euro, bij Hi telt een smsje toch als een halve minuut? Misschien iets om rekening mee te houden.
Ik had ook zo mijn twijfels toen ik de grafiekjes zag.quote:Op maandag 13 april 2009 19:04 schreef Nashje het volgende:
Hmm wat moet ik bij dat 128 kbit van Eindeloos Online denken? Op iPhones bij het bedrijf waar ik momenteel zit gaat het internet heel soepel. En volgens mij gaat het van Vodafone tot T-mobile. Hoeveel kbit hebben zij dan?
Niet bij de iPhone-abonnementen, daar krijg je standaard een smsbundel bij van 150/300/500 smsjes.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:25 schreef Nashje het volgende:
[..]
Is dat zo? Is het niet gewoon een combinatie? 150minuten/150sms. Dacht dat dat altijd zo was.
Vind ik vrij weinig om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:00 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Bij T-mobile krijg je 150 belminuten én 150 smsjes per maand voor die 30 euro,
Hij had 'm bij 2call, soortgelijke site.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:06 schreef venomsnake het volgende:
Heb je je telefoon ook bij PhONEHOP besteld, de_boswachter?
Weet ik niet eigenlijk, hoezo? Heb je ook vragen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:11 schreef Nashje het volgende:
[..]
venomsnake, ga je de Phoneshop nog bellen? Zoja, laat even van tevoren weten.
Ja heb een vraagquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Weet ik niet eigenlijk, hoezo? Heb je ook vragen?.
Ik ben nog even aan het nadenken over hoe en wat.
Ik heb nog een ander probleempje.. Ik had mijn telefoon aan mijn broertje uitgeleend, maar die is hem kwijt geraakt (zoals ie wel meer kwijt raakt), en nu moet ik dus ook een nieuwe simkaart hebben.
(voor het geval ik ga verlengen dan he)
Bij mij is het anders, ik heb gewon een sms bundel van 10 euro en dan heb je 1000 smsjes, niet gekquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:25 schreef Nashje het volgende:
[..]
Is dat zo? Is het niet gewoon een combinatie? 150minuten/150sms. Dacht dat dat altijd zo was.
Ja dat leek me ook, maar ik moet dus 3 maanden van tevoren aangeven wat ik wil bij vodafone. Dat is nu ongeveer. Moet dan tot juli wachten om dan vervolgens in de laatste week dat contract te ondertekenen, terwijl ik m'n nummer graag meeneem naar Hi. Neem toch wel wat tijd in beslag denk ik?quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:24 schreef venomsnake het volgende:
Zo snel je het contract hebt ondertekend lijkt me?
Weet ik ook niet zeker hoor. Mijn huidige abbo heb ik bij een kpn winkel afgesloten.
Yep.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:06 schreef venomsnake het volgende:
Heb je je telefoon ook bij PhONEHOP besteld, de_boswachter?
Ehm BoWa,quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Yep.
Besteld bij 2call.nl, maar die linken hem weer door naar Phoneshop. Heb dus eigenlijk zwart/wit gezien alleen 2call geopend, en vervolgens alleen gecommuniceerd via Phoneshop (krijg je ook de statusupdatemails van).
Wel erg tevreden over dat bedrijf
Als je daar vragen over hebt dan lees ik het hier wel.
Ik neem aan van wel ja. Hoe kan ik dat zien uit welk land die is? Boeit toch overigens ook niet, een iPhone is een iPhone.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:20 schreef Intocable het volgende:
[..]
Ehm BoWa,
Jij hebt via 2Call een iPhone besteld.. Deze is simlock vrij geleverd zodat jij met Hi als provider kan bellen.
Heb jij dan een belgisch / italiaans / zwitsers toestel gekregen of hoe zit dat?
Het kan soms uitmaken mbt updates in itunes en simlockvrijheid. Ik heb zelf een Italiaanse.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel ja. Hoe kan ik dat zien uit welk land die is? Boeit toch overigens ook niet, een iPhone is een iPhone.
Mijn instellingen waren automatisch Nederlands(edit: oh wacht, volgens mij moest ik dat de eerste keer aangeven
).
In positieve of negatieve zin ?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het kan soms uitmaken mbt updates in itunes en simlockvrijheid. Ik heb zelf een Italiaanse.
Nee dat boeit ook niet, maar omdat jij in de apps tread zei dat je dat ding nog niet wilde jailbreaken.. was ik benieuwd waar dat ding dan van daan kwamquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel ja. Hoe kan ik dat zien uit welk land die is? Boeit toch overigens ook niet, een iPhone is een iPhone.
Mijn instellingen waren automatisch Nederlands(edit: oh wacht, volgens mij moest ik dat de eerste keer aangeven
).
Oke, thanks.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als je daar vragen over hebt dan lees ik het hier wel.
Bij vliegtuigmous heb je geen netwerk. Je kan je iPhone dus alleen gebruiken voor dingen waar je geen netwerk voor nodig hebt, iPod / films & apps zonder internetquote:Op woensdag 15 april 2009 10:00 schreef de_boswachter het volgende:
1: Wat houdt "vliegtuigmodus" precies in ?
2: Hoe zet ik die data-roaming in het buitenland uit ? Las dat zo'n gast paar 1000 euro kwijt was geweest na tripje in het buitenland. Schijn je je instellingen te moeten aanpassen, maar ben deze tot op heden nog niet tegengekomen.
Tnx
Thanks. Stond schijnbaar al uit. Super.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:07 schreef Intocable het volgende:
[..]
Bij vliegtuigmous heb je geen netwerk. Je kan je iPhone dus alleen gebruiken voor dingen waar je geen netwerk voor nodig hebt, iPod / films & apps zonder internet
Dataroaming zet je onder je netwerkinstellingen uit
Welke provider heb je?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In positieve of negatieve zin ?
Update die er nu op zit is gewoon 2.2.1. Hoe zie je dat het een Italiaanse is ?
Good one, lijkt me dat de iPhone OS dat regelt. Tenminste Apple kennendequote:Op woensdag 15 april 2009 10:22 schreef Jarno het volgende:
Wat ik me afvraag, is bekend of alle jailbreak applicaties zoals Scrobbler de data-roaming settings respecteren, of regelt het iPhone OS dit als je dit instelt?
Dus als ik dit goed begrijp:quote:Als u doorklikt kunt u nummerbehoud invullen. U ontvangt uw toestel na verwerking van uw order. (normaal gesproken 1 werkdag).
Het abonnement gaat in datum van overzetting. U betaalt dus geen dubbele abonnementskosten.
Ja, daar ga ik eigenlijk ook wel vanuit. Maar goed, om er na je vakantie achter te komen dat Scrobble vrolijk heeft staan scrobblen vanuit Griekenland ofzo is ook weer zowat.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Good one, lijkt me dat de iPhone OS dat regelt. Tenminste Apple kennende
Ja precies, maar daarom zet ik dat altijd uit voordat ik over de grens gaquote:Op donderdag 16 april 2009 08:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, daar ga ik eigenlijk ook wel vanuit. Maar goed, om er na je vakantie achter te komen dat Scrobble vrolijk heeft staan scrobblen vanuit Griekenland ofzo is ook weer zowat.
Ja.. Ik ga toch voor een Hi abbo.quote:Op donderdag 16 april 2009 08:54 schreef Nashje het volgende:
Vandaag bestellen.
Jij al een keuze gemaakt venom?
Waarvoor? Misschien weet ik hetquote:Op donderdag 16 april 2009 09:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja.. Ik ga toch voor een Hi abbo.
Vanmiddag even bellen.
Om mijn oude HI abbo af te zeggen. Verlengen is notabene duurder dan een nieuw abbo nemenquote:
Verlengen duurder ja? Wazig.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Om mijn oude HI abbo af te zeggen. Verlengen is notabene duurder dan een nieuw abbo nemen.
Maar vind het niet zo erg, ik wil toch een nieuw nummer.
-Dus, HI abbo opzeggen.
-Nieuw HI abbo aanmaken.
Ja, echt vaag.quote:
Abbo bij HI is zooo lang afgelopen, ze verlengen het alleen steeds met een maand geloof ik.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:15 schreef Nashje het volgende:
[..]
Maar je kunt toch aangeven wat je wil? Gewoon voor een nieuw abo kiezen, en je huidige abo lekker laten aflopen bij Hi en even naar de shop gaan om aan te geven dat je niet verder gaat met dat abo.
Wel drie maanden opzegtermijn he.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Abbo bij HI is zooo lang afgelopen, ze verlengen het alleen steeds met een maand geloof ik.
Dus moet het gewoon even definitief afzeggen. Kan hopelijk wel via de telefoon.
Dat is minder.......quote:
Dan kun je gewoon updaten. Je iPhone is dan factory unlocked.quote:
Omdat dit een relatie heeft met betrekking tot de iPhone misschien ?quote:Op donderdag 16 april 2009 12:10 schreef Skv het volgende:
Waarom gaat het hier alleen maar over abonnementen?
Eens. Begint nu wel extreem te worden idd. Moeten we echt een beetje matigen, want het topic is niet zo interessant meer. Nieuwtjes willen we!quote:Op donderdag 16 april 2009 12:10 schreef Skv het volgende:
Waarom gaat het hier alleen maar over abonnementen?
En vragen van noobs zoals ik dan.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Eens. Begint nu wel extreem te worden idd. Moeten we echt een beetje matigen, want het topic is niet zo interessant meer. Nieuwtjes willen we!
Nieuwe versie Skype werkt niet meer op een jailbroken iPhonequote:Op donderdag 16 april 2009 12:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Eens. Begint nu wel extreem te worden idd. Moeten we echt een beetje matigen, want het topic is niet zo interessant meer. Nieuwtjes willen we!
quote:De problemen met Skype op iPhones met jailbreak is blijkbaar de ontwikkelaars zelf ook niet ontgaan. Om problemen te voorkomen krijg je bij de nieuwe versie Skype 1.0.2 te zien, dat een iPhone met jailbreak niet wordt ondersteund. Bij het opstarten van de nieuwe versie krijg je een waarschuwing te zien: “This version of Skype is only supported on unmodified iPhone OS 2.2.” Maar als je het toch gebruikt, is er eigenlijk niets aan de hand: de applicatie werkt gewoon, mits je de eerder aanbevolen update van MobileSubstrate hebt uitgevoerd.
Meer...
Jupquote:Op donderdag 16 april 2009 12:34 schreef de_boswachter het volgende:
Hebben jullie de iPhone trouwens verzekerd en waar ?
T-Mobile verkoopt een ProAssist verzekeringquote:Op donderdag 16 april 2009 12:38 schreef de_boswachter het volgende:
Kan me herinneren dat ik ooit eens op mijn 8210 een verzekering van Actua heb gehad, of iets dergelijks.
Zegt jullie dat iets ?
Bij mij niet.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:00 schreef Biogarde het volgende:
Nieuwe bug in 2.2.1![]()
Maak maar eens een screenshot als 'ie aan je pc/Mac hangt. iPhone crashed en reboot.
Ik heb inmiddels mijn derde iPhone enquote:Op donderdag 16 april 2009 12:36 schreef Stinosss het volgende:
Ik ben hier echt de enige geloof ik zonder scheurtjes in zijn iPhone. En dat terwijl ik hem al vanaf juli heb ofzo
Dudequote:Op donderdag 16 april 2009 13:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels mijn derde iPhone enhoera!
binnen 2 weken alweer scheurtjes!
Ik heb de mijne vanaf juli en nog geen een scheutje te bekennen. Ik heb een sterk vermoeden dat het toch aan jou ligt. Te strakke broek, vage protector, slechte Chi....quote:Op donderdag 16 april 2009 13:44 schreef Skv het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 april 2009 13:05 schreef portier het volgende:
Voor alle mensen die naar Hi willen, ik zag nog een leuke aanbieding bij de Kijkshop.
[ afbeelding ]
Ik heb alleen zo'n plaksticker op de voorkant gedaan, verder zit het apparaat gewoon los in mijn broekzak. Heb er verder nooit sleutels oid bij in. Ligt ook aan het materiaal zelf, icm de hitte die de telefoon zelf genereert bij zware belastingen van de processor. Kan er zelf niet heel veel aan doen. Anyway, over een paar weken maar weer een nieuwe regelen..quote:Op donderdag 16 april 2009 14:15 schreef Nashje het volgende:
Derde iPhone en binnen 2 weken weer scheurtjes. Begin je je eigen dan niet af te vragen of je dat ding wel fatsoenlijk behandeld? Tering zeg.
Misschien eens een zwarte bestellenquote:Op donderdag 16 april 2009 13:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Regel je dat gewoon via de verzekering?quote:Op donderdag 16 april 2009 12:23 schreef RHCPeter het volgende:
Ik moet mijn iPhone 3 tot 5 weken missenEr zat al een tijdje een scheurtje bij de muteknop. Afgelopen weekend zag ik er nog 1 bij de aansluiting van de kabel, vrij grote. Achterkant beide dus. Is dinsdag opgehaald en nu zit ik met een hugeass HTC S730
Duurt zoiets echt 3 tot 5 weken?
Als er scheurtjes inzitten krijg je een nieuwe? Of wordt hij gerepareerd? En hoe lang duurt het bij jou?quote:Op donderdag 16 april 2009 15:09 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb alleen zo'n plaksticker op de voorkant gedaan, verder zit het apparaat gewoon los in mijn broekzak. Heb er verder nooit sleutels oid bij in. Ligt ook aan het materiaal zelf, icm de hitte die de telefoon zelf genereert bij zware belastingen van de processor. Kan er zelf niet heel veel aan doen. Anyway, over een paar weken maar weer een nieuwe regelen..
Dit is het antwoord alquote:Op donderdag 16 april 2009 19:20 schreef Skv het volgende:
3 tot 5 weken? Jezus, ik heb tot nu toe twee keer over een nieuwe gehad binnen 10 dagen.
Hear Hearquote:Op donderdag 16 april 2009 18:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Misschien eens een zwarte bestellen
http://www.iphoneclub.nl/(...)tijdens-de-vakantie/quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:29 schreef versteegrob het volgende:
Wat kan je met Data-roaming? Waarom staat het standaard uit?
Ja dat weet ik maar wat doet het met je Iphone in Nederland.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)tijdens-de-vakantie/
Niks.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:01 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar wat doet het met je Iphone in Nederland.
Google is your friend?quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:01 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar wat doet het met je Iphone in Nederland.
Christus wat een bullshitquote:Op donderdag 16 april 2009 12:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nieuwe versie Skype werkt niet meer op een jailbroken iPhone
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:34 schreef DSGamer het volgende:
Net m'n contract verlengd bij T-mobile, en een Iphone erbij genomen
als er in de toekomst een firmware update komt, kan ik die gewoon altijd doen of moet ik wachten tot t-mobile z'n eigen versie uitbrengt?
Skype is wel ontzettend onstabiel op een jailbroken iPhone. En ja het werkt ook, mits je de update van MobileSubstrate gebruiktquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:36 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Christus wat een bullshit. Je krijgt een keer deze melding, het werkt prima daarna. Ook VoipOver3G. Zoals ook staat in het stukje tekst wat je quotete en zelf dus niet eens gelezen hebt.
Nee hoor, werkt prima hier. En bij veel anderen ook, wat ik tot nu toe gelezen heb.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Skype is wel ontzettend onstabiel op een jailbroken iPhone. En ja het werkt ook, mits je de update van MobileSubstrate gebruikt
Herkenbaar.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:00 schreef Biogarde het volgende:
Nieuwe bug in 2.2.1![]()
Maak maar eens een screenshot als 'ie aan je pc/Mac hangt. iPhone crashed en reboot.
Weet je zeker dat je geen jPhone hebt gekocht?quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:08 schreef UFOtje het volgende:
Na mijn 1e generatie Iphone verkocht te hebben heb ik (ik was er gewoon even klaar mee) enkele weken geleden toch maar weer een Iphone3G gekocht.
Deze heb ik via een handelaar en komt oorspronkelijk uit Italie, dus standaard sim-lock vrij!
Het valt mij erg op dat de 3G veel kwetsbaarder / plastic / gladder uiterlijk heeft dat de 1G.
Hierdoor is deze al een keer uit mijn handen gevallen... sinds enkele dagen doet mij microfoontje het niet meer goed. Geen garantie..... dus maar naar ISN-service gestuurd. Hopelijk kunnen ze het redelijk goedkoop verhelpen.![]()
Mijn 1e Iphone kon veel meer hebben.![]()
Overigens ben ik ook niet echt van de beschermhoesjes, dat doet mij teveel af aan het toch wel strakke design.
En dat deze Iphone zo vreselijk snel krast moet je dan ook maar voor lief nemen.
http://www.koopjessite.nl/quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:22 schreef Remake het volgende:
Ik heb vandaag een touch gekocht, en ik wil graag een goed hoesje.
Maar ik ga geen 35,- betalen voor zo'n officieel ding, weet iemand een goeie?
Nice, maar als die geruchten er zijn dan moet die telefoon toch al bijna klaar zijn?quote:Op zondag 19 april 2009 00:02 schreef Merkie het volgende:
De geruchten gaan dat er in juli een nieuwe iPhone aankomt. Ik schat de kans op 95% dat er in juli of augustus een nieuwe iPhone is.
Ja, aankondiging verwacht ik tijdens de WWDC in juni. Eigenlijk hetzelfde scenario als vorig jaar.quote:Op zondag 19 april 2009 00:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nice, maar als die geruchten er zijn dan moet die telefoon toch al bijna klaar zijn?
ik verwacht een 3g met 32 gb geheugen, een 3 MP camera, een nieuwe buitenkant (omdat 3g veel scheurt) en als laatste nog iets platter.quote:Op zondag 19 april 2009 00:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nice, maar als die geruchten er zijn dan moet die telefoon toch al bijna klaar zijn?
ik heb gewoon een t-mobile iPhone abonnement, maar thuis gebruik ik wifiquote:Op zondag 19 april 2009 13:38 schreef Remake het volgende:
Als je het streamt via wifi wel.
Als je overal internet heb via de gsm mast moet je een mobiel internet abbo hebben anders tikt het aardig aan.
Iemand een serieus antwoord?quote:Op zondag 19 april 2009 13:37 schreef newyorkcity het volgende:
Niet lachen hoor, maar radio luisteren via de iphone (Tunin.fm of Y!music) is toch gewoon gratis?
quote:
Die programma's maken gebruik van internet om radio te ontvangen, dus radio luisteren = data gebruiken.quote:Op zondag 19 april 2009 13:38 schreef Remake het volgende:
Als je het streamt via wifi wel.
Als je overal internet heb via de gsm mast moet je een mobiel internet abbo hebben anders tikt het aardig aan.
Jep.quote:Op zondag 19 april 2009 13:37 schreef newyorkcity het volgende:
Niet lachen hoor, maar radio luisteren via de iphone (Tunin.fm of Y!music) is toch gewoon gratis?
Ja idd, maar als er onbeperkt internet bij je abbo zit is het oke toch?quote:Op zondag 19 april 2009 14:12 schreef Cid het volgende:
[..]
[..]
Die programma's maken gebruik van internet om radio te ontvangen, dus radio luisteren = data gebruiken.
Hangt natuurlijk van de app afquote:Op maandag 20 april 2009 12:09 schreef Nashje het volgende:
Hoe zit dat met het aanmelden van je iTunes account? Je moet dan eigenlijk een creditcard invullen, maar je kunt via een omweg voor 'Geen' kiezen en je kunt dan alleen gratis apps downloaden.
Downloaden jullie alleen gratis apps of gebruiken jullie wel een creditcard?
Oke. Is een creditcard trouwens de enige mogelijkheid om te betalen? Niet verwacht dat er toch nog zoveel mensen in NL zijn die een creditcard gebruiken..quote:Op maandag 20 april 2009 12:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hangt natuurlijk van de app af
Veel goede apps zijn gratis
Nah je kan toch online een fictieve CC aanmaken?quote:Op maandag 20 april 2009 12:27 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oke. Is een creditcard trouwens de enige mogelijkheid om te betalen? Niet verwacht dat er toch nog zoveel mensen in NL zijn die een creditcard gebruiken..
Geen ervaring mee, maar als je zorgt dat je weet welke apps je had kun je die opnieuw downloaden uit de store mocht het nodig zijn. Als je gewoon dezelfde account gebruikt is dat gratis, ook voor betaal-apps.quote:Op maandag 20 april 2009 12:32 schreef newyorkcity het volgende:
Ff een vraagje. Ik ga vrijdag over op T-mobile, heb nu nog Orange...
Maar ik zag op de site van t-mobile dat wanneer je een nieuwe simkaart in je iPhone stopt je opnieuw moet activeren. Betekend dit dat ik straks al mijn apps kwijt ben?
Iemand hier ervaring mee?
Dank je! Dat vroeg ik me laatst ook al af.. Ik had per ongeluk een app verwijderd waar ik voor betaald had, maar toen ik deze opnieuw wilde downloaden via de telefoon stond er weer gewoon het bedrag bij. Maar als ik ze kwijt ben kan ik ze gewoon 'gratis' opniew downloaden?quote:Op maandag 20 april 2009 13:02 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, maar als je zorgt dat je weet welke apps je had kun je die opnieuw downloaden uit de store mocht het nodig zijn. Als je gewoon dezelfde account gebruikt is dat gratis, ook voor betaal-apps.
http://www.click2pay.com/nl/gebruiker/zo-werkt-het.htmlquote:Op maandag 20 april 2009 12:27 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oke. Is een creditcard trouwens de enige mogelijkheid om te betalen? Niet verwacht dat er toch nog zoveel mensen in NL zijn die een creditcard gebruiken..
Staat er toch?quote:Op maandag 20 april 2009 13:08 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Dank je! Dat vroeg ik me laatst ook al af.. Ik had per ongeluk een app verwijderd waar ik voor betaald had, maar toen ik deze opnieuw wilde downloaden via de telefoon stond er weer gewoon het bedrag bij. Maar als ik ze kwijt ben kan ik ze gewoon 'gratis' opniew downloaden?
Ja, het is een bevestiging..quote:Op maandag 20 april 2009 14:11 schreef portier het volgende:
[..]
http://www.click2pay.com/nl/gebruiker/zo-werkt-het.html
Beetje op de afrekeningen letten als ik de verhalen lees, al heb ik nog nooit ergens last van gehad. (knock on wood).
[..]
Staat er toch?
Top.quote:
Oke, dat werkt dus wel goed. Volgens mij kun je in iTunes wel kiezen voor Click&Buy (ongeveer hetzelfde systeem).quote:Op maandag 20 april 2009 14:11 schreef portier het volgende:
[..]
http://www.click2pay.com/nl/gebruiker/zo-werkt-het.html
Beetje op de afrekeningen letten als ik de verhalen lees, al heb ik nog nooit ergens last van gehad. (knock on wood).
Dat bedoelde ik.quote:Op maandag 20 april 2009 16:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oke, dat werkt dus wel goed. Volgens mij kun je in iTunes wel kiezen voor Click&Buy (ongeveer hetzelfde systeem).
Kuttekuttekutterdekutkutkutquote:Goedendag,
Voor uw order is momenteel de Apple iPhone 3G 8GB niet leverbaar. Naar verwachting zal dit toestel met een 5 tot 10 werkdagen binnenkomen, waarna we uw order kunnen afhandelen.
Vanaf juni kunnen ontwikkelaars hun navigatie droppen in de store.quote:Op maandag 20 april 2009 17:15 schreef Agorias het volgende:
Waarom is Apple toch zo verdomde eigenwijs? Waarom zou je in godsnaam een telefoon maken met een GPS ontvanger en dan, na een jaar, nog steeds geen navigatiesoftware aanwezig hebben / toestaan op de telefoon? Dat is het enige wat mij tegenzit bij het kopen van de iPhone. Als ik een telefoon ter waarde van 700 euro koop wil ik dat hij alles kan wat tegenwoordig mogelijk is. Dat betekent voor mij: telefoon, mp3speler, browser, camera en navigatie. Zodra er navigatiesoftware toegestaan wordt zou ik een iPhone zeker overwegen.
Dat is goed nieuws! Ik ga even op zoek naar een bronquote:Op maandag 20 april 2009 17:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Vanaf juni kunnen ontwikkelaars hun navigatie droppen in de store.
Firmware 3.0 komt rond die tijd.quote:Op maandag 20 april 2009 17:20 schreef Agorias het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws! Ik ga even op zoek naar een bron
Waarom de 8G versie? De 16GB is toch ook gratis bij een abonnement?quote:Op maandag 20 april 2009 17:12 schreef Nashje het volgende:
[..]
Kuttekuttekutterdekutkutkut. Het zal mij ook weer eens niet overkomen. Grafzooi
.
De GPS doet al aardig haar werk hoor. Altijd als ik ga hardlopen neem ik mijn Iphone mee zodat ik na het hardlopen alles kan zien. Dit houd in, hoe hard ik heb gelopen, hoe lang, en de route kan je zelfs terug zien, te vet!quote:Op maandag 20 april 2009 17:15 schreef Agorias het volgende:
Waarom is Apple toch zo verdomde eigenwijs? Waarom zou je in godsnaam een telefoon maken met een GPS ontvanger en dan, na een jaar, nog steeds geen navigatiesoftware aanwezig hebben / toestaan op de telefoon? Dat is het enige wat mij tegenzit bij het kopen van de iPhone. Als ik een telefoon ter waarde van 700 euro koop wil ik dat hij alles kan wat tegenwoordig mogelijk is. Dat betekent voor mij: telefoon, mp3speler, browser, camera en navigatie. Zodra er navigatiesoftware toegestaan wordt zou ik een iPhone zeker overwegen.
Nee die ben je niet kwijt.quote:Op maandag 20 april 2009 12:32 schreef newyorkcity het volgende:
Ff een vraagje. Ik ga vrijdag over op T-mobile, heb nu nog Orange...
Maar ik zag op de site van t-mobile dat wanneer je een nieuwe simkaart in je iPhone stopt je opnieuw moet activeren. Betekend dit dat ik straks al mijn apps kwijt ben?
Iemand hier ervaring mee?
Abonnementquote:Op maandag 20 april 2009 17:50 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Waarom de 8G versie? De 16GB is toch ook gratis bij een abonnement?
Welk programma gebruik je?quote:Op maandag 20 april 2009 17:54 schreef versteegrob het volgende:
[..]
De GPS doet al aardig haar werk hoor. Altijd als ik ga hardlopen neem ik mijn Iphone mee zodat ik na het hardlopen alles kan zien. Dit houd in, hoe hard ik heb gelopen, hoe lang, en de route kan je zelfs terug zien, te vet!
Dat ligt er aan wat voor abonnement, uiteraard. 8GB vond ik wel genoeg, ofzoquote:Op maandag 20 april 2009 17:50 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Waarom de 8G versie? De 16GB is toch ook gratis bij een abonnement?
Wat is er mis met t-mobilequote:Op maandag 20 april 2009 18:05 schreef Flepke het volgende:
[..]
Nee die ben je niet kwijt.
Als je apps verwijderd hebt op je telefoon kun je ze via de computer weer terug zetten:
Itunes>links je iphone aanklinnen>tabblad apps/programma's oid>App terug aanvinken>Synchroniseren
[..]
Abonnement
Tmobile![]()
Abonnement bij Tmobile³
Ik leef met je mee.quote:Op maandag 20 april 2009 19:15 schreef RHCPeter het volgende:
Grrr mijn iPhone nog geen week kwijt maar mis hem nu al
Wat duurt wachten lang
Ik gebruik Runkeeper Pro, werkt perfect..quote:Op maandag 20 april 2009 18:07 schreef Flepke het volgende:
[..]
Welk programma gebruik je?
De laatste tijd doet runkeeper enorm kut bij mijn zus, ik heb het al 100 keer opnieuw geïnstalleerd mar niets werkt...
Ik vind de accu ook niet superquote:Op maandag 20 april 2009 19:41 schreef juiced het volgende:
Zijn er al problemen bekend met de accu? Ik heb mijn iPhone nu een paar maanden en ik heb de laatste dagen het idee dat de batterij steeds minder lang mee gaat.
RunKeeper werkt ook perfect bij mij maar heb ook 1 keer IMapmyRun gebruikt, werkt ook super.quote:Op maandag 20 april 2009 18:07 schreef Flepke het volgende:
[..]
Welk programma gebruik je?
De laatste tijd doet runkeeper enorm kut bij mijn zus, ik heb het al 100 keer opnieuw geïnstalleerd mar niets werkt...
Ik heb WiFi altijd aan en moet de telefoon elke dag aan de lader hangen. Heb maar een extra kabeltje gekocht om ook op andere plekken op te kunnen laden.quote:Op maandag 20 april 2009 21:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik vind de accu ook niet superEerlijk is eerlijk, ik gebruik hem best vaak.. maar ik moet hem wel elke dag in de oplader zetten.. denk dat hij max 2 dagen meegaat anders..
Mijn hart, het breektquote:Op maandag 20 april 2009 22:19 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
Kost gelukkig maar 150 euro, maar toch.
Morgen of overmorgen maar naar Solid Vision brengen.
Eh.. Hoe?quote:Op maandag 20 april 2009 22:19 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
WTFquote:Op maandag 20 april 2009 22:19 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 april 2009 22:19 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
Als je 'm vaak aan de lader hangt terwijl het nog niet nodig is, wordt je telefoon lui. En ja, dan gaat ie op een gegeven moment wel luisteren en moet je 'm idd elke dag aan de lader hangen.quote:Op maandag 20 april 2009 19:41 schreef juiced het volgende:
Zijn er al problemen bekend met de accu? Ik heb mijn iPhone nu een paar maanden en ik heb de laatste dagen het idee dat de batterij steeds minder lang mee gaat.
Van 5 hoog ofzo?quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:03 schreef no1uknow het volgende:
Nou paar die barsten in het midden zaten er al 3 maanden ofzo () ding werkte prima.
Totdat ik hem eergisteravond nogal ruw uit m'n klauwen liet vallen.
hoe zit het ook alweer met deze soort batterijen? die hebben toch gewoon een levensduur van zoveel uur?quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:03 schreef Merkie het volgende:
Onzin, lithium-ion batterijen hebben geen geheugeneffect.
Het heeft niet zoveel zin om op 3.0 te wachten, want die kan je gewoon gratis op je iPhone zetten als die uitkomt en dan ben je nog steeds ultrahip en nieuw. De vraag is meer of je op een nieuwe iPhone wilt wachten, die volgens vele geruchten ook rond die tijd uit gaat komen. En daar zou ik wel op wachten als ik jou was, aangezien dat toch nog maar 2 maanden duurt (iig de WWDC, waar die dan aangekondigd zou worden). Wellicht zijn de nieuwe features niet spectaculair, maar de dump van de oude modellen is dan sowieso interessant.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:35 schreef DeToXiC het volgende:
Ok... mijn abbo loopt af op 29-04 en kan dus dan een i-Phone nemen (Eindelijk!)
Nu zit ik met het volgende, is het verstandig om op de firmware 3.0 te wachten?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lithium-ion-accuquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:26 schreef fretclick het volgende:
[..]
hoe zit het ook alweer met deze soort batterijen? die hebben toch gewoon een levensduur van zoveel uur?
sweetquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:28 schreef portier het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lithium-ion-accu
quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:35 schreef DeToXiC het volgende:
Ok... mijn abbo loopt af op 29-04 en kan dus dan een i-Phone nemen (Eindelijk!)
Nu zit ik met het volgende, is het verstandig om op de firmware 3.0 te wachten?
Detoxic hij/zij neemt je in de maling. Nemen dat toestel, een firmware verandert niks aan het fysieke gedeelte, zogauw die verschijnt plaats je het in je phone, klaar. Maar met het verschil dat je nu al kunt genieten.quote:
Je zou het namelijk wel zeggenquote:
Thanks... hier heb ik wat aan.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:26 schreef portier het volgende:
[..]
Het heeft niet zoveel zin om op 3.0 te wachten, want die kan je gewoon gratis op je iPhone zetten als die uitkomt en dan ben je nog steeds ultrahip en nieuw. De vraag is meer of je op een nieuwe iPhone wilt wachten, die volgens vele geruchten ook rond die tijd uit gaat komen. En daar zou ik wel op wachten als ik jou was, aangezien dat toch nog maar 2 maanden duurt (iig de WWDC, waar die dan aangekondigd zou worden). Wellicht zijn de nieuwe features niet spectaculair, maar de dump van de oude modellen is dan sowieso interessant.
8-12 juni.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:00 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Thanks... hier heb ik wat aan.
Wanneer is de WWDC?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |