abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67818108

De iPhone3G is vanaf nu exclusief verkrijgbaar bij T-Mobile. Hij is het wachten meer dan waard geweest. Want met 3G technologie, GPS routeplanner, Microsoft Exchange en App Store heb je nog meer functies bij de hand. De iPhone3G is net als de eerste iPhone drie producten in één: een revolutionaire telefoon, een iPod met breedbeelddisplay en een toestel waarmee je kunt internetten en e-mailen. Alleen gaat dit nu veel sneller en zonder beperkingen. iPhone3G. Zet de trend in de mobiele telefonie.

De knoppen en maten:

En de specificaties:
quote:
• Afmetingen - 115,5 x 61,1 x 12,3mm
• Gewicht - 133 gram
• Scherm - 3.5 inch - 320 x 480 (163 ppi)
• Opslag - 8GB of 16GB (waarvan ongeveer 500 MB wordt ingenomen door het OS)
• Camera - 2.0 megapixels
• Kleur - zwart (8GB) & wit of zwart (16GB)

• UMTS/HSDPA - 850, 1900, 2100 MHz
• GSM / EDGE - 850, 900, 1800, 1900 MHz
• Wi-Fi - 802.11b/g (met geavanceerde beveiligingsopties zoals WPA2 en 802.1X)
• Wi-Fi - Bluetooth 2.0 + EDR

• Batterij
- Lithium
- Bellen - tot 10 uur met 2G en tot 5 uur met 3G
- Internet - tot 7 uur met Wi-Fi en tot 6 uur met 3G
- Video - tot 7 uur
- Audio - tot 24 uur
- Standby - tot 300 uur

• Aansluitingen e.d.
- 30 pins iPod dock aansluiting
- 3.5mm jack met audio en microfoon ondersteuning
- SIM kaart houder
- Ingebouwde luidspreker
- Ingebouwde microfoon

• Fysieke knoppen:
- Volume luider / zachter
- Geluid aan / uit
- Sluimer / Waakstand
- Thuisknop

In de doos zit: iPhone 3G, stereoheadset met microfoon, dockconnector-naar-USB-kabel, USB-lichtnetadapter, documentatie, reinigings- en poetsdoekje en een pinnetje voor het plaatsen van de simkaart.

Klik hier voor de uitgebreide technische specificaties.

Wat is nieuw aan de Iphone 3G?

iPhone met 3G-technologie biedt snelle toegang tot het internet en e-mail, op alle mobiele netwerken wereldwijd. Met iPhone 3G kun je overal van alles doen: internetten, e-mailen, routebeschrijvingen opvragen en filmpjes bekijken – zelfs als je tegelijkertijd aan het bellen bent.

Altijd weten waar je bent, routebeschrijvingen opvragen en kijken waar de files staan – het kan allemaal direct vanaf je iPhone. De applicatie Kaarten op iPhone 3G combineert GPS, Wi-Fi en gsm-locatietechnologie met een multi-touch-interface, en vormt zo de beste routeplanner ooit.

Een abonnement neem je bij T-Mobile met de volgende tarieven:

En het unlocken van de sim bij T-Mobile kost:
quote:
0 tot 3 maanden: ¤120
3 tot 6 maanden: ¤90
6 tot 9 maanden: ¤70
9 tot 12 maanden: ¤50
vanaf 12 maanden: gratis

Frequently Asked Questions

Onderstaande tekst is afkomstig van het iPhone-topic @ GoT en is vervaardigd door harley.

Wat is de nieuwe functionaliteit van de 2.0 software?

De functionaliteit is voor de nieuwe en oude iPhone gelijk en is alleen beperkt door de hardware. Het is onder te verdelen in 3 categoriën: de nieuwe functionaliteit die vooral interessant voor bedrijven is, de SDK en de nieuwe functionaliteit voor de "gewone" consumenten.

Voor bedrijven is er naast Microsoft Exchange support, ondersteuning voor Cisco VPN netwerken, auto-discovery, remote wipe en betere beveiligingen voor draadloze netwerken, zoals 802.1X en WPA2 worden ondersteund.

De SDK voegt de mogelijkheid toe voor ontwikkelaars om software te ontwikkelen. Deze software wordt verkocht via de App store. Deze zorgt er ook voor dat updates beschikbaar worden gesteld etc. De AppStore is beschikbaar in 62 landen, en alle applicaties die kleiner zijn dan 10 MB kunnen via het mobiele netwerk worden gedownload.

Voor de eindgebruiker zijn er ook veel nieuwe features, ik zal de belangrijkste hier noemen. Er is volledige ondersteuning voor zowel iWork als MS Office documenten (incl. Powerpoint). In het adresboek zit nu ook een zoekfunctie. In Mail is het mogelijk om meerdere e-mails tegelijk te verwijderen of verplaatsen.

Hoe kan ik aan een simlockvrije iPhone komen?

Met de komst van de nieuwe 3G iPhone zal importeren een stuk lastiger worden. In Amerika zal de telefoon alleen nog maar geactiveerd verkocht worden. Dus je kunt niet zomaar de winkel uit lopen, je zult een abonnement erbij moeten afsluiten. Misschien komen er wel mogelijkheden in andere landen, want vanaf 11 juli zal de iPhone in 22 landen te koop zijn en later dit jaar zelfs in 70 landen.

In België en Frankrijk moet de iPhone ook simlockvrij verkocht worden. Dat betekent dat er daar een mogelijkheid zal zijn om aan een simlockvrije telefoon te komen. Het probleem daarbij is alleen de prijs, want het zal waarschijnlijk niet goedkoop worden. In Engeland zal de iPhone ook prepaid te krijgen zijn, misschien dat daar mogelijkheden voor komen

Het importeren (voornamelijk uit Amerika) wordt verder besproken in [iPhone] Importeren deel 2. Als je een topic wilt openen over het gebruiken van een iPhone 3G uit een andere europees land, neem dan even contact op met een van de moderators van Apple Talk

Waar kan ik de handleiding eigenlijk vinden?

De iPhone is voor veel mensen het eerste Apple produkt en daarom kunnen er een aantal zaken onduidelijk zijn. Het feit dat je niet eens een handleiding meegeleverd krijgt en alleen een snelstartgids helpt hier natuurlijk niet aan mee. Dus om te beginnen. De nederlandse handleiding is te downloaden op:
Apple iPhone handleiding (PDF).

Daarnaast staat bij de bookmarks op de iPhone zelf ook een link naar de "iPhone User Guide". Dit is een link naar de website van Apple, waarin op een speciaal voor de iPhone gemaakte site ook allerlei dingen worden uitgelegd.

Hoe kan ik de iPhone klaarmaken voor gebruik?

Als je je iPhone voor de 1e keer aanzet krijg je na het opstarten en ingeven van je pincode het volgende scherm:

Hiermee bedoelt apple dat je je telefoon aan je pc of mac dient te koppelen en via iTunes dient aan te melden. Mocht je iTunes nog niet geinstalleerd hebben kun je deze downloaden via: iTunes Download pagina. Hierna is je iPhone actief en kun je bellen en alle andere dingen doen die mogelijk zijn met een iPhone.

Ik heb geen creditcard en wil me toch registreren om mijn iPhone te kunnen gebruiken?

Je kunt in het registratiescherm ook kiezen voor de optie:
Geen - aanschaffen van betaalde applicaties is niet mogelijk
Click 'n Buy - voor aanschaffen via je afschrijving van je bankrekening.

Hoe kan ik een eigen ringtone instellen?

Mac gebruikers kunnen dit het makkelijkst doen via het programmapakket iLife '08 van Apple zelf waarin het programma Garageband zit. Hiermee kun je een willekeurig audiobestand selecteren bewerken en omzetten naar het juiste formaat zodat je iPhone hem accepteert als beltoon.

Voor Windows gebruikers is er het programma iPhone Ringtone Maker van Efiko Software. Je kunt daarvan een demo downloaden welke je 3 ringtones laat maken. Vanuit dit programma wordt het direct toegevoegd aan je ringtone collectie in iTunes 7.7. Logischerwijs dien je op de Mac en PC nog wel even te synchroniseren en daarna via het instellingen menu je ringtone in te stellen.

Daarnaast kan het ook via iTunes zelf (met dank aan Fab1Man):
Ga naar de MP3 die je wilt converten naar ringtone.
Rechtsklik op MP3 -> Info Tonen -> Opties -> stel bij begintijd je starttijd in, dus stel op 0:10 gaat dat in waarmee je wilt beginnen. Eindtijd moet maximaal 40 seconden later zijn.
Sluit venster.
Rechtsklik op MP3 -> Selectie converteren naar AAC
Rechtsklik op de ringtone -> In Windows Explorer tonen.
Extensie wijzigen van m4a naar m4r.
Plaats je ringtone in een map waar je 'm wilt hebben en dubbelklik op de ringtone.
Er komt een nieuwe tab bij in iTunes, genaamd ringtones.
Wanneer je nu je iPhone synchroniseert, heb je de tab "Ringtones". Hierin kun je de gewenste ringtone(s) selecteren om te syncen met je iPhone.
Wil je apps uit de store via je pc installeren op je iPhone maar heb je daar geen rechten toe volgens iTunes?

Probeer in bovenaan in de werkbalk van itunes het volgende in te stellen:
Store -> Computer Machtigen met dank aan Erulezz

Het terugsyncen van apps die gekocht zijn via de iPhone wil ook niet altijd lekker gaan. Je kunt dit handmatig doen, door de iPhone aan te sluiten en dan in de linkerkolom van iTunes met de rechtermuisknop te klikken op de iPhone en te kiezen voor "zet aankopen over".

Hoe kan ik apps verwijderen welke via de iPhone zijn geinstalleerd?

- Houd je vinger op een willekeurig programmasymbool op het beginscherm tot de
symbolen gaan bewegen.
- Tik op het kruisje in de hoek van het programma dat u wilt verwijderen.
- Tik op 'Verwijder' en druk vervolgens op de thuisknop om de wijziging te bewaren.

Hoe kan ik het springboard organiseren?

- Houd uw vinger op een willekeurig programmasymbool op het beginscherm tot de
symbolen gaan bewegen.
- Sleep het icoontje naar de gewenste plaats.druk vervolgens op de thuisknop om de wijziging te bewaren.

Hoe kan ik een filmpje omzetten voor gebruik op de iPhone?

Mits hij aan de goede voorwaarden voldoet kun je hem via iTunes zo overzetten. Mocht je een afwijkend bestandsformaat hebben. Dan zijn er heel veel opties. iLounge heeft twee fantastische guides hierover gemaakt:
The Complete Guide to iPod, iPhone and Apple TV Video Conversion (Mac)
The Complete Guide to iPod, iPhone and Apple TV Video Conversion (Windows)

Voor Windows gebruikers is er daarnaast in PMD nog een fantastische handleiding te vinden: Video coderen voor je PMD: Tips en trucs.

Waarom geeft Google Maps geeft een grote blauwe pulserende ring om mijn locatie?

Deze ring geeft aan hoeveel "afwijking" er is op dat moment. De afwijking zal binnen groter zijn, omdat GPS dan geen of geen goede fix kan krijgen. Dan wordt er overgeschakeld op de minder precieze locatiebepaling met behulp van GSM masten en wifi.

Waarom kan ik niet navigeren?

Google Maps is een locatiebepalend programma met routeplan mogelijkheden. Het is dus wel mogelijk om een route te plannen en deze dan te volgen op het scherm. Het is niet mogelijk om aanwijzingen te krijgen.

Gesproken navigatie is nog niet mogelijk alhoewel er al een werkende Tomtom is geshowed door TomTom en Telenav ook al navigatie officieel heeft aangekondigd zie ook Telenav kondigt navigatie voor iPhone 3G aan.

Hoe kan ik tabbladen gebruiken in Safari?

Het onderste icoontje (de twee kleine venstertjes achter elkaar) eenmaal aanklikken en je kunt met meerdere vensters/tabbladen internetten.

Ik kan de Scientific calculator niet vinden alleen de standaard?

Kantel je iPhone eens op zijn kant en dan schakelt de calculator ook om naar de uitgebreide variant.

Hoe maak ik een screenshot op de iPhone?

Houd de home-knop ingedrukt en druk één maal op de aan/uit-knop. Je screenshot word nu in de foto-rol geplaatst (zelfde locatie als de foto's van de camera). De screenshots worden opgeslagen als PNG's. Bestandsgrootte is ongeveer 50-100 Kb.

Linkje naar wiki van deze OP
  woensdag 8 april 2009 @ 09:27:13 #2
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_67818880
tvp enzo
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
pi_67819117
Deze week me iphone, spannend! Ga gelijk Flight Control kopen, wat een vet verslavend spelletje zeg
  woensdag 8 april 2009 @ 09:43:58 #4
152383 DeToXiC
Ik Heersch..!!!
pi_67819325
tvp... ik kan 01-06 een nieuw abbo'tje scoren! dus een iPhone
Wanneer komt 3.0 eigenlijk?
Stop!......Heerschertime!
PSN id: DeToXiC
  woensdag 8 april 2009 @ 09:46:26 #5
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_67819401
quote:
Op woensdag 8 april 2009 09:43 schreef DeToXiC het volgende:
tvp... ik kan 01-06 een nieuw abbo'tje scoren! dus een iPhone
Wanneer komt 3.0 eigenlijk?
Na de zomer waarschijnlijk
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
  woensdag 8 april 2009 @ 09:50:46 #6
152383 DeToXiC
Ik Heersch..!!!
pi_67819536
quote:
Op woensdag 8 april 2009 09:46 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Na de zomer waarschijnlijk
pi_67820158
3.0 met camera

Dit keer zonder signature
pi_67820340
quote:
Op woensdag 8 april 2009 10:10 schreef Ericjuh het volgende:
3.0 met camera

[ afbeelding ]
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  woensdag 8 april 2009 @ 10:34:41 #9
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_67820863
quote:
3.0 met camera

[ afbeelding ]
Wat moet dat ding linksonder voorstellen?
pi_67820921
quote:
3.0 met camera

[ afbeelding ]
M.a.w. met opneemfunctie?
En dat ding linksonder.. Lijkt een soort anti-glare ofzo?
  woensdag 8 april 2009 @ 10:43:20 #11
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_67821121
Camera kan toch nooit goed werken?
Als je ziet hoe vaak hij nu al niet fatsoenlijk focust.
------------------
pi_67821689
teeveepee
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_67821999
quote:
Op woensdag 8 april 2009 10:43 schreef Trigalti het volgende:
Camera kan toch nooit goed werken?
Als je ziet hoe vaak hij nu al niet fatsoenlijk focust.
Werkt prima hoor.
  woensdag 8 april 2009 @ 11:11:32 #14
139330 TNA
For the stars that shine
pi_67822104
quote:
Op woensdag 8 april 2009 11:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Werkt prima hoor.
Ach, 'prima', gewoon zo slecht zoals een telefooncamera altijd is.
  woensdag 8 april 2009 @ 11:52:35 #15
152383 DeToXiC
Ik Heersch..!!!
pi_67823597
Ik wil eigenlijk niet wachten op 3.0
pi_67824161
quote:
Op woensdag 8 april 2009 11:52 schreef DeToXiC het volgende:
Ik wil eigenlijk niet wachten op 3.0
Stap maar in de tijdmachien!
  woensdag 8 april 2009 @ 12:11:55 #17
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_67824330
Driepuntnul.
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_67824723
Mijn V-moda retour gestuurd, hopen dat degene die ik nu krijg het beter gaan doen. Tevens tvp.
pi_67826389
Iemand iPhone ruilen met mijn Samsung g600 .
pi_67827278
GVD! Ben zo stom geweest om mijn contract online te verlenen bij T-Mobile. Nu moet ik 10 werkdagen wachten terwijl er hier een T-Mobile zaak om de hoek zit, grrrrrr had ik hem zo uit de winkel mee kunnen nemen.

Hebben er nog mensen tips voor een vet hoesje?
pi_67827297
tvp
pi_67827349
quote:
Op woensdag 8 april 2009 13:44 schreef versteegrob het volgende:
GVD! Ben zo stom geweest om mijn contract online te verlenen bij T-Mobile. Nu moet ik 10 werkdagen wachten terwijl er hier een T-Mobile zaak om de hoek zit, grrrrrr had ik hem zo uit de winkel mee kunnen nemen.

Hebben er nog mensen tips voor een vet hoesje?
Een hoesje is nergens voor nodig.
pi_67828898
quote:
Op woensdag 8 april 2009 13:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Een hoesje is nergens voor nodig.
Had ook altijd een hoesje me mijn touch. Bescherm hoesje houd je iphone mooi he
pi_67829299
ik heb deze

pi_67829671
iphone aanbieding

ik had een vraagje over deze aanbieding, er staat inclusief onbeperkt internet(slechts 9,95 per maand)

komt die dan nog boven de 25 euro op, zou best naaierig zijn ivm met het woordje inclusief
pi_67830115
quote:
Op woensdag 8 april 2009 14:40 schreef Cid het volgende:
ik heb deze

[ afbeelding ]
Mooi man, linkje naar de shop
pi_67830226
quote:
Op woensdag 8 april 2009 15:06 schreef versteegrob het volgende:

[..]

Mooi man, linkje naar de shop
Geen probleem, zo ben ik!
pi_67830500
tvp
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_67830658
quote:
Op woensdag 8 april 2009 15:09 schreef Cid het volgende:

[..]

Geen probleem, zo ben ik!
Alleen heb je een linkje? Dit hoesje gebruik je zeker als je ipod in je tas zit maar gebruik je ook een hoesje als die in je broekzak zit? Je moet hem wel snel kunnen bediening, is dat met deze hoes mogelijk?
  woensdag 8 april 2009 @ 15:25:17 #30
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_67830799

Nou lekker dan.

Puntje bij paaltje, gisteren is iTunes gecrashed denk ik. Ik start het op en alles is leeg.
Muziek en films etc weer opnieuw toevoegen is geen probleem, maar ik heb wel wat software waarvoor ik betaald heb en een aantal spellen waarvan ik de savegame niet kwijt wil.

Is dit nog op te lossen of niet?
0 topics op naam. 14.gif
pi_67831009
quote:
Op woensdag 8 april 2009 15:22 schreef versteegrob het volgende:

[..]

Alleen heb je een linkje? Dit hoesje gebruik je zeker als je ipod in je tas zit maar gebruik je ook een hoesje als die in je broekzak zit? Je moet hem wel snel kunnen bediening, is dat met deze hoes mogelijk?
http://www.fabrixcases.com/v2/shop/iphone/

Het is een sleeve, daar moet je hem eerst uit halen voordat je hem kan bedienen. Niet erg handig, maar ik vind al die andere hoesjes met zo'n venstertje er in echt spuuglelijk....
pi_67831104
quote:
Op woensdag 8 april 2009 15:25 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ]

Nou lekker dan.

Puntje bij paaltje, gisteren is iTunes gecrashed denk ik. Ik start het op en alles is leeg.
Muziek en films etc weer opnieuw toevoegen is geen probleem, maar ik heb wel wat software waarvoor ik betaald heb en een aantal spellen waarvan ik de savegame niet kwijt wil.

Is dit nog op te lossen of niet?
Ben je je aangeschafte dingen kwijt als iTunes crashed? Als in, je kan ze niet nog een keer gratis downloaden met je account omdat je ze al betaald hebt?
  woensdag 8 april 2009 @ 15:43:34 #33
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_67831585
quote:
Op woensdag 8 april 2009 15:31 schreef Cid het volgende:

[..]

Ben je je aangeschafte dingen kwijt als iTunes crashed? Als in, je kan ze niet nog een keer gratis downloaden met je account omdat je ze al betaald hebt?
Ik heb geen idee, m'n iTunes library is zo goed als leeg. Het gaat er gewoon omdat als ik nu een spel weer opnieuw zou downloaden dat ik ook m'n savegame kwijt ben en dat wil ik niet.
0 topics op naam. 14.gif
  woensdag 8 april 2009 @ 15:46:42 #34
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_67831688
Eerder gekochte applicaties kan ik gewoon opnieuw voor nop downloaden zie ik.
0 topics op naam. 14.gif
pi_67832052
quote:
Op woensdag 8 april 2009 15:46 schreef Broekpaling het volgende:
Eerder gekochte applicaties kan ik gewoon opnieuw voor nop downloaden zie ik.
dat dacht ik al. Gelukkig!
  woensdag 8 april 2009 @ 17:06:47 #36
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_67834699
quote:
Op woensdag 8 april 2009 14:40 schreef Cid het volgende:
ik heb deze

[ afbeelding ]
Waar heb je hem vandaan?

Mijn SK ?
pi_67834872
quote:
Op woensdag 8 april 2009 17:06 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Waar heb je hem vandaan?

Mijn SK ?
Euhm...geen idee meer eigenlijk. Volgens mij uit een nederlandse webshop, was even duur als direct bij fabrixcases.com bestellen maar dan wat sneller in huis.

Als je het heel graag wil weten kan ik het wel opzoeken denk ik.
  woensdag 8 april 2009 @ 17:22:39 #38
170462 Stinosss
pi_67835175
Oke

Ik heb destijds een Fabrix actie georganiseerd. http://samenkopen.net/action/779511
pi_67836440
Die hoesjes zijn echt poeplelijk. Heb zelf zo'n rood siliconending liggen, maar daar wil je toch niet serieus mee rondlopen?
  woensdag 8 april 2009 @ 18:28:36 #40
170462 Stinosss
pi_67837056

Deze bedoel je?
  woensdag 8 april 2009 @ 18:42:49 #41
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_67837446
Als de iPod of iPhone is geconfigureerd voor handmatig beheer van onderdelen: wacht tot het apparaat in het iTunes-venster verschijnt (onder 'Apparaten') en kies vervolgens 'Archief' > 'Zet aankopen van iPod (of iPhone) over'.

Ook weer opgelost.
0 topics op naam. 14.gif
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 8 april 2009 @ 21:19:20 #42
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_67843104
Hooplaa!
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  woensdag 8 april 2009 @ 23:21:18 #43
20641 portier
pi_67848372
Onbekraste iPhones zijn voor paupers.
GEILE VROUWPERSONEN!
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_67848396
quote:
Op woensdag 8 april 2009 14:52 schreef mrsjaak2 het volgende:
iphone aanbieding

ik had een vraagje over deze aanbieding, er staat inclusief onbeperkt internet(slechts 9,95 per maand)

komt die dan nog boven de 25 euro op, zou best naaierig zijn ivm met het woordje inclusief
pi_67851556
Tuurlijk.
  donderdag 9 april 2009 @ 07:51:26 #46
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_67852416
quote:
Op woensdag 8 april 2009 23:21 schreef portier het volgende:
Onbekraste iPhones zijn voor paupers.
Whehehe De enige krasjes die ik heb zijn op het apple logo op de achterkant
pi_67856212
heeft iemand enig idee waarom Apple het nodig vond om de profielen er uit te laten?
pi_67856437
quote:
Op donderdag 9 april 2009 10:45 schreef fretclick het volgende:
heeft iemand enig idee waarom Apple het nodig vond om de profielen er uit te laten?
Hyves profielen?
pi_67856544
quote:
Op donderdag 9 april 2009 10:45 schreef fretclick het volgende:
Heeft iemand enig idee waarom mensen continue naar de bekende weg blijvev vragen?

Mensen, kijk nou eens voordat je iets koopt. Je iPhone is - out of the box - nu eenmaal niet een telefoon waarbij je oneindig je menu's kunt indelen, je voor elk event een ander bliepje kunt instellen, je een neukprofiel en een uitslaapprofiel kunt aanmaken, etc, etc. Koop goddomme dan een Neukia N97d10deLuxeTDI als je dat zo belangrijk vindt.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  donderdag 9 april 2009 @ 10:58:23 #50
139330 TNA
For the stars that shine
pi_67856606
quote:
Op donderdag 9 april 2009 10:56 schreef Jarno het volgende:

[..]

Heeft iemand enig idee waarom mensen continue naar de bekende weg blijvev vragen?

Mensen, kijk nou eens voordat je iets koopt. Je iPhone is - out of the box - nu eenmaal niet een telefoon waarbij je oneindig je menu's kunt indelen, je voor elk event een ander bliepje kunt instellen, je een neukprofiel en een uitslaapprofiel kunt aanmaken, etc, etc. Koop goddomme dan een Neukia N97d10deLuxeTDI als je dat zo belangrijk vindt.
Maar natuurlijk, als er een functie op de iPhone ontbreekt moeten we daar niet over klagen omdat het "nu eenmaal niet zo'n telefoon is"?
pi_67856618
nee, maar je hebt op andere telefoons toch vaak bepaalde profielen, bij het ene profiel hoor je alles binnenkomen (sms, e-mail, gesprek) met hippe geluidjes, terwijl het andere profiel dat wat discreter doet (omdat je op school zit bijvoorbeeld) enzovoorts.
  donderdag 9 april 2009 @ 10:59:27 #52
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_67856640
quote:
Op donderdag 9 april 2009 10:58 schreef TNA het volgende:

[..]

Maar natuurlijk, als er een functie op de iPhone ontbreekt moeten we daar niet over klagen omdat het "nu eenmaal niet zo'n telefoon is"?
Blijkbaar
pi_67856660
quote:
Op donderdag 9 april 2009 10:58 schreef TNA het volgende:

[..]

Achteraf klagen over het ontbreken van een bepaalde feature terwijl je dit vantevoren had kunnen weten is nogal... dom nutteloos.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  donderdag 9 april 2009 @ 11:00:14 #54
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_67856669
quote:
Op donderdag 9 april 2009 10:58 schreef fretclick het volgende:
nee, maar je hebt op andere telefoons toch vaak bepaalde profielen, bij het ene profiel hoor je alles binnenkomen (sms, e-mail, gesprek) met hippe geluidjes, terwijl het andere profiel dat wat discreter doet (omdat je op school zit bijvoorbeeld) enzovoorts.
Ik moest lachen

Nee maar zoiets is niet mogelijk. Misschien met de volgende firmware?
pi_67856674
haha jezus hé.. ik mag me toch wel afvragen waarom Apple er voor heeft gekozen die functie niet toe te voegen?
pi_67856681
Zo komt dat gezeik over MMS ook redelijk mijn strot uit. (En helaas geeft Apple al die specsnerds ook nog hun zin ook...). MMS, kom op. 't Is 2009 hoor.
pi_67856691
quote:
Op donderdag 9 april 2009 11:00 schreef fretclick het volgende:
haha jezus hé.. ik mag me toch wel afvragen waarom Apple er voor heeft gekozen die functie niet toe te voegen?
En jij denkt dat wij dat weten?

stevejobs@apple.com ofzo
  donderdag 9 april 2009 @ 11:01:11 #58
139330 TNA
For the stars that shine
pi_67856696
quote:
Op donderdag 9 april 2009 11:00 schreef fretclick het volgende:
Van Jarno niet, van mij wel. Lijkt me een niet meer dan logische vraag. Maar zoals Bellerophon zegt, wie weet in firmware 3.0
pi_67856715
quote:
Op donderdag 9 april 2009 10:59 schreef Jarno het volgende:

[..]

Achteraf klagen over het ontbreken van een bepaalde feature terwijl je dit vantevoren had kunnen weten is nogal... dom nutteloos.
gast, ga huilen dat ik een beetje kritiek heb op je liefie
  donderdag 9 april 2009 @ 11:03:16 #60
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_67856751
quote:
Op donderdag 9 april 2009 11:00 schreef Jarno het volgende:
Zo komt dat gezeik over MMS ook redelijk mijn strot uit. (En helaas geeft Apple al die specsnerds ook nog hun zin ook...). MMS, kom op. 't Is 2009 hoor.
Ik moet zeggen dat ik het zeker wel gebruik (welliswaar door SwirlyMMS). En zo zullen er zeker nog vele anderen zijn die dat ook als een gemis zagen.
En wat heeft het feit ermee te maken dat het 2009 is?
  donderdag 9 april 2009 @ 11:05:57 #61
139330 TNA
For the stars that shine
pi_67856821
quote:
Op donderdag 9 april 2009 11:03 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik het zeker wel gebruik (welliswaar door SwirlyMMS). En zo zullen er zeker nog vele anderen zijn die dat ook als een gemis zagen.
En wat heeft het feit ermee te maken dat het 2009 is?
Het is een techniek die achterhaald gaat worden door mobiel internet, maar aangezien lang niet iedereen dat nog heeft kan het een handige manier zijn om snel een foto te sturen naar iemand.
pi_67856922
Ha, de klassieke fout: een stel feature geile nerds die denken dat zij representatief zijn voor de complete afzetmarkt. Man, ik zal je eens uit de droom helpen: 9 van de 10 mensen weten geeneens wat MMS is! Of wat je er mee kunt. Die mensen willen OOK geen 1000 profielen in kunnen stellen, dat snappen ze geeneens. Mijn moeder kan een telefoon net aanzetten en sinds kort SMS-en. Dát zijn de mensen die Apple wil bereiken met de iPhone. Want met een goede interface die niet omvalt van de features kunnen die mensen opeens heel veel meer. (Wat je met OS X ook vaak ziet gebeuren: mensen die onder Windows afhankelijk waren van slimme neefjes kunnen opeens de prachtigste websites, foto albums of muziek maken).
  donderdag 9 april 2009 @ 11:12:39 #63
139330 TNA
For the stars that shine
pi_67857009
quote:
Op donderdag 9 april 2009 11:09 schreef Jarno het volgende:
Ha, de klassieke fout: een stel feature geile nerds die denken dat zij representatief zijn voor de complete afzetmarkt. Man, ik zal je eens uit de droom helpen: 9 van de 10 mensen weten geeneens wat MMS is! Of wat je er mee kunt. Die mensen willen OOK geen 1000 profielen in kunnen stellen, dat snappen ze geeneens. Mijn moeder kan een telefoon net aanzetten en sinds kort SMS-en. Dát zijn de mensen die Apple wil bereiken met de iPhone. Want met een goede interface die niet omvalt van de features kunnen die mensen opeens heel veel meer. (Wat je met OS X ook vaak ziet gebeuren: mensen die onder Windows afhankelijk waren van slimme neefjes kunnen opeens de prachtigste websites, foto albums of muziek maken).
Oké, dus omdat volgens jou 9/10 mensen MMS niet snappen en jouw moeder niet met een telefoon kan omgaan, mogen wij ons niet afvragen waarom we geen profielen in kunnen stellen?
pi_67857059
quote:
Op donderdag 9 april 2009 11:12 schreef TNA het volgende:

[..]

Oké, dus omdat volgens jou 9/10 mensen MMS niet snappen en jouw moeder niet met een telefoon kan omgaan, mogen wij ons niet afvragen waarom we geen profielen in kunnen stellen?
Je mag het je wel afvragen maar het is zo godvergeten nutteloos. En daarnaast, voor de zoveelste keer, WIJ WETEN HET OOK NIET! Of er moeten hier stiekum Apple HID designers rondlopen die betrokken zijn geweest bij het ontwikkelen van de iPhone.
  donderdag 9 april 2009 @ 11:17:36 #65
139330 TNA
For the stars that shine
pi_67857163
quote:
Op donderdag 9 april 2009 11:14 schreef Jarno het volgende:

[..]

Je mag het je wel afvragen maar het is zo godvergeten nutteloos. En daarnaast, voor de zoveelste keer, WIJ WETEN HET OOK NIET! Of er moeten hier stiekum Apple HID designers rondlopen die betrokken zijn geweest bij het ontwikkelen van de iPhone.
Speculeren is ook nutteloos, maar er zijn veel mensen die het leuk vinden. Het is ook nutteloos om te posten hoe mooi de iPhone is en zodoende is 75% van alle topics hier nutteloos.

Overigens zegt het al genoeg dat Apple MMS gewoon inbouwt in firmware 3.0.
pi_67857196
Oké Jarno. Sorry Jarno. Ik zal nooit meer iets vragen op een forum Jarno. Nogmaals mijn excuses Jarno.
pi_67857219
quote:
Op donderdag 9 april 2009 11:18 schreef fretclick het volgende:
Oké Jarno. Sorry Jarno. Ik zal nooit meer iets vragen op een forum Jarno. Nogmaals mijn excuses Jarno.
Ja, maar welk antwoord had je nou verwacht dan?
pi_67857284
Dat ik misschien iets over het hoofd heb gezien. Dat Apple grotere plannen had waar ik nog even op moest wachten. Dat er een applicatie was waar je dit soort dingen kon regelen.
  donderdag 9 april 2009 @ 11:23:27 #69
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_67857338
quote:
Op donderdag 9 april 2009 11:09 schreef Jarno het volgende:
Wat fijn dat jij de volksvertegenwoordiger bent van al die mensen

Dus apple wilt de simpele leek bereiken met de iphone volgens jou? Waarom voegen ze dat internet, data-roaming e.d. toe? Bedoel de leek kan toch alleen maar sms'en?

En je hoort niemand zeggen dat wij representatief zijn voor de markt. Neen, we geven alleen een volledig persoonlijke mening over een functie die wij als een gemis beschouwen.
  donderdag 9 april 2009 @ 11:27:09 #70
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_67857462
Typisch Apple. In plaats van een obscuur profielensysteem dat 95% van de mensen niet gebruikt hebben ze gekozen voor een switch aan de zijkant. Herrie/geen herrie, simpel maar duidelijk.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_67857569
quote:
Op donderdag 9 april 2009 11:27 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Typisch Apple. In plaats van een obscuur profielensysteem dat 95% van de mensen niet gebruikt hebben ze gekozen voor een switch aan de zijkant. Herrie/geen herrie, simpel maar duidelijk.
ja, maar wel een beetje kort door de bocht. 's nachts wil je bijvoorbeeld wel een ringtone horen als je gebeld wordt (voor noodgevallen of iets dergelijks) maar niet heel de tijd gewaarschuwd worden door inkomende mailtjes ('s nachts vaak nieuwsbrieven of weet ik veel)
  donderdag 9 april 2009 @ 11:31:22 #72
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_67857630
quote:
Op donderdag 9 april 2009 11:27 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ben ik ook helemaal met je eens. Maar als een functie ontbreekt, of dat je iets graag anders zou willen zien, dan moet je dat hier toch kunnen melden?
pi_67859660
Vermakelijk dit
pi_67862064
Morgen wordt het 23 graden... dus de zomer komt er aan... dus 3.0 komt er aan!
pi_67862328
quote:
Op donderdag 9 april 2009 13:46 schreef sunmoonstar het volgende:
Morgen wordt het 23 graden... dus de zomer komt er aan... dus 3.0 komt er aan!
Nee pas als het 30 graden wordt
  donderdag 9 april 2009 @ 14:50:42 #76
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_67864436
Hoi!
Vraagjes:
Waarom zie ik wel de foto's en plaatjes van internet op m'n windows Computer als ik m'n iPhone inplug, maar niet de screenshots?
En die hele map met iPhone cache waar hij blijkbaar m'n foto's backupt, hoe kan ik daar in kijken?

En ook: waarom gaat m'n iTunes elke keer als ik inplug nummers updaten zonder dat ik iets heb verandert? Soms wel 200+ nummers...

En waar staan m'n schoenen?

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  donderdag 9 april 2009 @ 14:52:46 #77
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_67864511
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:50 schreef timbob het volgende:
Hoi!
Vraagjes:
Waarom zie ik wel de foto's en plaatjes van internet op m'n windows Computer als ik m'n iPhone inplug, maar niet de screenshots?
En die hele map met iPhone cache waar hij blijkbaar m'n foto's backupt, hoe kan ik daar in kijken?

En ook: waarom gaat m'n iTunes elke keer als ik inplug nummers updaten zonder dat ik iets heb verandert? Soms wel 200+ nummers...

Dan moet je dat uit vinken in je iTunes
pi_67865028
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:50 schreef timbob het volgende:
Ehm?
  donderdag 9 april 2009 @ 15:19:33 #79
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_67865444
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:52 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Dan moet je dat uit vinken in je iTunes
Ja, maar ik vind het wel fijn dat ik m'n iPhone playlist kan updaten zodat die vanzelf de volgende keer synct. Alleen dat onzinnige copieren is zo irritant

Heb m'n screenshots wel gevonden trouwens

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  donderdag 9 april 2009 @ 16:47:30 #80
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_67868636
hey jonges
ik heb nou skype op m'n iphone 3G gedaan, en als ik dan m'n username wil intypen, dan houdt skype er ineens mee op en ben ik weer op 't beginscherm (met al die icoontjes enzo)
weet iemand wat ik hier mee moet?
Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
pi_67868709
Heb je em gejailbreakt?
pi_67869413
quote:
Op donderdag 9 april 2009 16:47 schreef Karzeuler het volgende:
hey jonges
ik heb nou skype op m'n iphone 3G gedaan, en als ik dan m'n username wil intypen, dan houdt skype er ineens mee op en ben ik weer op 't beginscherm (met al die icoontjes enzo)
weet iemand wat ik hier mee moet?
Mobilesubstrate veranderen bij jailbreak. Anders rebooten.
pi_67869449
quote:
Op donderdag 9 april 2009 15:19 schreef timbob het volgende:

[..]

Ja, maar ik vind het wel fijn dat ik m'n iPhone playlist kan updaten zodat die vanzelf de volgende keer synct. Alleen dat onzinnige copieren is zo irritant

Heb m'n screenshots wel gevonden trouwens
Waarschijnlijk zijn dat de laatst afgespeelde/laatst toegevoegde mp3's in iTunes, deze worden standaard gesyncd geloof ik.
pi_67870150
Daar kan je voor kiezen bij de sync instellingen van je telefoon. "onlangs afgespeeld" kan je aan of uit zetten.

Wie weet overigens hoe je de hoeveelheid nummers die in 'onlangs afgespeeld' blijven staan kan vergroten? Ik wil de laatste 500 nummers laten syncen..
  donderdag 9 april 2009 @ 17:51:38 #85
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_67870707
Mijn iPhone is vandaag jarig . Feliciteer 'm hier . Voor de gelegenheid heb ik het Invisible Shieldje er aan de achterkant vanaf gehaald, wat is 'ie toch mooi .

De Jarige Job:

Merkie out.
2000 light years from home
  donderdag 9 april 2009 @ 18:18:16 #86
139330 TNA
For the stars that shine
pi_67871492
quote:
Op donderdag 9 april 2009 17:51 schreef Merkie het volgende:
Mijn iPhone is vandaag jarig . Feliciteer 'm hier . Voor de gelegenheid heb ik het Invisible Shieldje er aan de achterkant vanaf gehaald, wat is 'ie toch mooi .

De Jarige Job:
[ afbeelding ]

Merkie out.
Je bent een idioot, maar van harte gefeliciteerd.
pi_67873483
Mijn iPhone doet wazig . Hij zoekt al de halve dag naar T-Mobile, maar vindt hem maar zelden, weet iemand waar dat aan ligt?
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_67886039
quote:
Op donderdag 9 april 2009 19:21 schreef febster het volgende:
Mijn iPhone doet wazig . Hij zoekt al de halve dag naar T-Mobile, maar vindt hem maar zelden, weet iemand waar dat aan ligt?
Misschien even je netwerk instellingen herstellen, dat wil wel eens helpen
pi_67886970
Ik ben echt een leek met al die internetabonnementen. Kan iemand me vertellen of ik mijn nummer kan behouden (zit nu bij vodafeun) als ik het volgende abonnement wil afsluiten http://www.phoneshop.nl/A76T10223D24N1O462O419O575/. En als ik dit afsluit, wanneer krijg ik de iPhone dan op de mat en wanneer gaat dat abo in?
pi_67910827
Weet iemand toevallig een goeie site waar je m4r-bestanden kunt downloaden? Ik zoek nog naar goeie sms-sounds. Niet de categorie "YOU'VE GOT MAIL, ASSHOLE" of een scheet ofzo, maar de categorie eenvoudige tonen zoals de good old Nokia SMS sound, bescheiden geluiden dus.
pi_67915542
TVP/
pi_67924049
Ook maar even een iphone bestellen van de week..

tvp dus .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 11 april 2009 @ 23:53:19 #93
251710 DJ_Gadget
Lil.Q94 zuigt
pi_67938467

Dag laptop?
Lil.Q94 zuigt
  zondag 12 april 2009 @ 00:04:17 #94
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_67938742
2 vraagjes met betrekking tot iPhone dev,

- Klopt het dat je alleen een account kan aanvragen met een CC?
- Hoe wordt het uitbetaald? wekelijks / maandelijks/ bij bepaald bedrag/ als je zelf aanvraagt?
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
  zondag 12 april 2009 @ 00:06:08 #95
3185 Adelante
To let it go now
pi_67938789
Bij een tweejarig contract met T-mobile heb je dan ook twee jaar garantie op je iPhone of kun je doodvallen als ie na een jaar en drie maanden kapot gaat?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 12 april 2009 @ 00:08:10 #96
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_67938842
quote:
Op zondag 12 april 2009 00:06 schreef Adelante het volgende:
Bij een tweejarig contract met T-mobile heb je dan ook twee jaar garantie op je iPhone of kun je doodvallen als ie na een jaar en drie maanden kapot gaat?
Volgens mij kan je doodvallen.
0 topics op naam. 14.gif
  zondag 12 april 2009 @ 00:09:20 #97
3185 Adelante
To let it go now
pi_67938873
quote:
Op zondag 12 april 2009 00:08 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Volgens mij kan je doodvallen.
Nou ja, juridisch is dat niet zo natuurlijk, maar het was makkelijker geweest wanneer T-mobile ook daadwerkelijk al service zou aanbieden.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_67943061
quote:
Op zondag 12 april 2009 00:09 schreef Adelante het volgende:

[..]

Nou ja, juridisch is dat niet zo natuurlijk, maar het was makkelijker geweest wanneer T-mobile ook daadwerkelijk al service zou aanbieden.
T-Mobile en service in één zin
  zondag 12 april 2009 @ 12:25:17 #99
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_67945716
quote:
Op zondag 12 april 2009 09:30 schreef no1uknow het volgende:

[..]

En met droge ogen.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_67945993
quote:
Op zondag 12 april 2009 12:25 schreef Biogarde het volgende:

[..]

En met droge ogen.
  zondag 12 april 2009 @ 14:08:50 #101
3185 Adelante
To let it go now
pi_67948272
quote:
Op zondag 12 april 2009 09:30 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Duitsers hebben dat idd niet uitgevonden
  zondag 12 april 2009 @ 15:04:26 #102
208569 NiekR
Onverdraagbare puber
pi_67949843
quote:
Op zondag 12 april 2009 00:06 schreef Adelante het volgende:
Twee mogelijkheden:

• Je hebt een verzekering afgesloten;
  • Als die kapot gaat, maak je gebruik van de Lost&Stolen regeling.
  •   zondag 12 april 2009 @ 22:04:28 #103
    217148 Saninl
    Kermit is gangstar!
    pi_67961631
    Ik wil de Iphone ook

Maar ik ben bang dat als ik nu heel veel geld uit ga geven dat ik of na een maand er mee uitgespeeld ben, of dat na 3 maanden de nieuwe Iphone er al is
      zondag 12 april 2009 @ 22:18:00 #104
    139330 TNA
    For the stars that shine
    pi_67962120
    quote:
    Op zondag 12 april 2009 22:04 schreef Saninl het volgende:
    Ik wil de Iphone ook

Maar ik ben bang dat als ik nu heel veel geld uit ga geven dat ik of na een maand er mee uitgespeeld ben, of dat na 3 maanden de nieuwe Iphone er al is
    Maak er maar twee van.
      maandag 13 april 2009 @ 09:56:29 #105
    74523 BaggerUser
    ModderFokker!
    pi_67969658
    quote:
    Op zondag 12 april 2009 00:04 schreef BaggerUser het volgende:
    2 vraagjes met betrekking tot iPhone dev,

- Klopt het dat je alleen een account kan aanvragen met een CC?
    - Hoe wordt het uitbetaald? wekelijks / maandelijks/ bij bepaald bedrag/ als je zelf aanvraagt?
    schopje
    De enige echte BaggerUser!
    Riemen
    fiets kopen
      maandag 13 april 2009 @ 11:21:22 #106
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_67971193
    Ik zit erover te denken om vandaag of morgen een Iphone te bestellen. Nu wil ik niet bij T-Mobile een abbo hebben, hoor veel slechte verhalen over die provider.

Ik zit momenteel bij HI, 30 euro per maand maar mijn (2 jarig) abbo is al lang verlopen dus ik kan gewoon opzeggen, verlengen of een nieuw abbo nemen.

Ik zou eigenlijk wel bij HI willen blijven en zag op de volgende site een aanbieding staan voor Iphone +Hi:
    http://www.phoneshop.nl/telefoons/apple/iphone_3g_8gb

Paar vraagjes:

-Is dat een geimporteerde simlock vrije telefoon waarvan ik dus gewoon de firmware kan updaten in de toekomst zonder dat hij dan ineens niet meer simlock vrij is?

-Hoe (als het al kan?) zet ik mijn abbo om, of verleng ik mijn abbo net de aanbieding van die site. (dus iphone Hi ¤35, 2 jaar, Hi Eindeloos Online )

-Zijn er nog nadelen aan het KPN netwerk ik samenwerking met de Iphone?

Dat was het eerst .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_67971643
    Die aanbieding wil ik ook gaan pakken venom. Mijn abo loopt in juli af bij vodafone, en wil dan dus met deze verder gaan. Weet ook nog niet echt hoe ik dit moet gaan fixen. Heb de Phoneshop al proberen te bellen afgelopen vrijdag, maar namen niet op .
      maandag 13 april 2009 @ 12:28:37 #108
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_67973138
    Je moet er alleen wel opletten dat je alleen de eerste 12 maanden ¤2,50 voor Hi Eindeloos Online betaalt, daarna gewoon ¤10 per maand.
      maandag 13 april 2009 @ 12:41:08 #109
    130370 bodylotion
    Since 16.09.05
    pi_67973500
    soms gebeurt het wel eens dat er muziek uit de speaker komt als ik de ipod-fucntie aanzet, terwijl de oordoppen ingeplugt zijn
    Please, make yourself uncomfortable.
      maandag 13 april 2009 @ 12:55:39 #110
    44600 Dandelion
    ZEKUR OUWE!!!!!!
    pi_67973857
    quote:
    Op maandag 13 april 2009 12:41 schreef bodylotion het volgende:
    soms gebeurt het wel eens dat er muziek uit de speaker komt als ik de ipod-fucntie aanzet, terwijl de oordoppen ingeplugt zijn
    had ik afgelopen week wel een keer. Voor het eerst overigens. Plugje er ff opnieuw in en het was over.
    Get on your boots!
    16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
    Last.fm | Twitter
      maandag 13 april 2009 @ 13:17:02 #111
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_67974351
    quote:
    Op maandag 13 april 2009 12:28 schreef Merkie het volgende:
    Je moet er alleen wel opletten dat je alleen de eerste 12 maanden ¤2,50 voor Hi Eindeloos Online betaalt, daarna gewoon ¤10 per maand.
    Ik zag het ja, smerig addertje onder het gras is dat.

Slaat nergens op dat KPN niet gewoon Iphones verkoopt. Ik zit echt niet op dat T-Mobile te wachten.
    Dus dat gaat verlengen worden bij HI denk ik via PhONESHOP.

Ik heb totaal geen ervaring met die web-shop, dus dat wordt weer afwachten.
    Simlock vrije telefoon is dan weer erg fijn.
      maandag 13 april 2009 @ 13:40:38 #112
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_67974895
    T-Mobile heeft een exclusief contract, dan krijg je dat. Wordt tijd dat Apple gewoon de iPhone net zoals elke andere telefoon op de markt brengt, zonder activatiegedoe en exclusieve deals.
    pi_67974928
    Let wel goed op
    - of er een datalimiet is
    -of het gebruik van bijv youtube is toegestaan
    - dat visual voicemail (nog) niet door KPN ondersteund wordt

Al deze punten zorgen overigens niet voor problemen bij T-mobile. Heb totaal geen problemen met die provider
      maandag 13 april 2009 @ 13:44:33 #114
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_67974984
    Ik heb de eerste generatie iPhone, en voor zover ik weet wordt YouTube gewoon toegestaan zonder extra kosten en is er geen datalimiet. Waar je wel rekening mee moet houden is at Hi Eindeloos Online maar 128kbit/s is, waardoor je de 3G-snelheid niet echt optimaal kan benutten.
      maandag 13 april 2009 @ 13:54:39 #115
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_67975213
    quote:
    Op maandag 13 april 2009 13:44 schreef Merkie het volgende:
    . Waar je wel rekening mee moet houden is at Hi Eindeloos Online maar 128kbit/s is, waardoor je de 3G-snelheid niet echt optimaal kan benutten.
    Dat is wel weer kut..
    quote:
    4. Vanaf 1 februari 2009 is streaming onderdeel van de Eindeloos Online bundel. Dit geldt ook voor alle klanten die op dit moment een Eindeloos Online bundel hebben. Je hoeft dus niet meer extra voor streaming te betalen. Bij gebruik in het buitenland worden extra verkeerskosten in rekening gebracht.

Bron
    Wat houdt dat precies in?
      maandag 13 april 2009 @ 13:55:49 #116
    132185 Biogarde
    Neef van Bassie.
    pi_67975244
    quote:
    Op maandag 13 april 2009 13:54 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Dat is wel weer kut..
    [..]

Wat houdt dat precies in?
    Dat je kan streamen binnen je bundel (YouTube o.a.).
    Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
      maandag 13 april 2009 @ 14:05:21 #117
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_67975488
    quote:
    Op maandag 13 april 2009 13:55 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Dat je kan streamen binnen je bundel (YouTube o.a.).
    Dat is dan weer mooi. Ik ben gek op youtube .
    quote:
    Op maandag 13 april 2009 13:41 schreef sunmoonstar het volgende:

- of er een datalimiet is
    Is er niet volgens mij.
    quote:
    -of het gebruik van bijv youtube is toegestaan
    Is toegestaan.
    quote:
    - dat visual voicemail (nog) niet door KPN ondersteund wordt
    Volgens mij niet, maar dat boeit me ook niet zoveel eigenlijk.

Wat lullig eigenlijk.. Opzich klinkt T-Mobile wel aantrekkelijk, maar ik hoor ook van zoveel mensen dat ze problemen hebben met T-Mobile, zoals slecht bereik, internetverbinding die steeds wegvalt etc.
    Ik wil dat risico eigenlijk niet lopen.
      maandag 13 april 2009 @ 14:22:55 #118
    67670 Skv
    Cynist.
    pi_67975933
    Geen last van. Prima service: zodra er iets stuk is vervangen ze het. Zit nu aan mijn derde iPhone en tweede headset. Altijd binnen 10 dagen en zonder gezeik. Heb geen verzekering oid, valt allemaal onder garantie.
    pi_67976118
    Ik heb dus ook vrijwel geen problemen met T-mobile. Heb vrijwel overal goed bereik. Ik snap dan ook niet zo goed waar anderen over klagen. Het zou volgens mij zomaar kunnen dat iedereen elkaar maar n beetje napraat. Ikzelf had iig in het verleden meer gezeur met Vodafone dan nu met T-mobile.

Bovendien zijn de speciale iPhone-abbo's van T-mobile nog behoorlijk aantrekkelijk, en kun je met hun abbo's overal gebruik van maken (streaming, visual voicemail, wifi-accespoints op het station e.d.)
    pi_67976254
    quote:
    Op maandag 13 april 2009 12:41 schreef bodylotion het volgende:
    Wat ik wel eens heb dan is dat de plug er niet helemaal inzit. Ik draag mijn iPhone gewoon los in mijn broekzak en dan komt er wel eens een pluisje in die aansluiting.
    " tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
      maandag 13 april 2009 @ 15:24:12 #121
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_67977328
    Bah bah, Keuzes maken.... .
    pi_67977667
    quote:
    Op maandag 13 april 2009 15:24 schreef venomsnake het volgende:
    Bah bah, Keuzes maken.... .
    Je moet doen waar je jezelf goed bij voelt. Wat ik alleen al wilde geven is dat T-mobile in mijn ogen niet slecht is. Integendeel. Maar je moet uiteindelijk de keus maken die voor jouzelf goedvoelt, en als je bij Hi een beter gevoel hebt dan bij t-mobile, dan moet je gewoon voor Hi kiezen
    Misschien een idee om voor beide opties de plussen en minnen op een rij te zetten!
    pi_67982619
    Hmm wat moet ik bij dat 128 kbit van Eindeloos Online denken? Op iPhones bij het bedrijf waar ik momenteel zit gaat het internet heel soepel. En volgens mij gaat het van Vodafone tot T-mobile. Hoeveel kbit hebben zij dan?
      maandag 13 april 2009 @ 19:43:19 #124
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_67983653
    T-Mobile is volgens mij twee megabit/s (2048kbit/s) en Vodafone 3,6mbit/s. T-Mobile en Vodafone zijn dus respectievelijk 16 en 24 keer zo snel.
      maandag 13 april 2009 @ 19:49:59 #125
    132185 Biogarde
    Neef van Bassie.
    pi_67983826
    Alleen heeft Voda een FUP.
    pi_67984071
    Zo . Dat is wel een flink verschil ja. Heeft Hi dan niet zo'n idee van 'we zullen 't ook maar eens omhoog gooien' .
      maandag 13 april 2009 @ 20:01:50 #127
    132185 Biogarde
    Neef van Bassie.
    pi_67984158
    quote:
    Op maandag 13 april 2009 19:58 schreef Nashje het volgende:
    Zo . Dat is wel een flink verschil ja. Heeft Hi dan niet zo'n idee van 'we zullen 't ook maar eens omhoog gooien' .
    Die lopen graag achter en doen nog steeds alsof ze keer op keer het wiel uitvinden terwijl de rest er omheen KPN een beetje uit zit te lachen omdat ze klanten verliezen.
      maandag 13 april 2009 @ 21:06:08 #128
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_67986030
    quote:
    Op maandag 13 april 2009 15:37 schreef sunmoonstar het volgende:

[..]
    Maar je moet uiteindelijk de keus maken die voor jouzelf goed voelt, en als je bij Hi een beter gevoel hebt dan bij t-mobile, dan moet je gewoon voor Hi kiezen
    HI voelt goed, ook omdat ik daar al jaren abonnee ben en eigenlijk nooit problemen heb gehad.
    Maar door de snelheid maar tot 128kbit/s te laten gaan komt mijn liefde met HI toch enigzins onder druk te staan. .
    quote:
    Op maandag 13 april 2009 19:58 schreef Nashje het volgende:
    Heeft Hi dan niet zo'n idee van 'we zullen 't ook maar eens omhoog gooien' .

Inderdaad zeg, wat een klojo's.
    pi_67986588
    Ja echt, godverdomme zeg.

Vodafone is kut met z'n bereik hiero, geen optie meer. T-mobile is te duur, voor hetgeen wat ik wil. Hi is mooi qua prijs, maar dan heb je weer zo'n halfgare internetverbinding . Fuck zeg. Maarja, ik ga maar voor de achterstandslopers denk ik. Misschien dat ik ze nog met mijn slimme brein kan verleiden tot iets moois.
      dinsdag 14 april 2009 @ 09:03:44 #130
    29063 Bellerophon
    Persona non grata
    pi_67995768
    quote:
    Op maandag 13 april 2009 21:25 schreef Nashje het volgende:

Vodafone is kut met z'n bereik hiero, geen optie meer. T-mobile is te duur, voor hetgeen wat ik wil. Hi is mooi qua prijs, maar dan heb je weer zo'n halfgare internetverbinding . Fuck zeg. Maarja, ik ga maar voor de achterstandslopers denk ik. Misschien dat ik ze nog met mijn slimme brein kan verleiden tot iets moois.
    Persoonlijke dilemma's... altijd lastig
    pi_67998494
    quote:
    Op maandag 13 april 2009 21:25 schreef Nashje het volgende:

Te duur? Ik betaal 45 euro en dan heb ik

300 bel minuten
    1000 smsjes
    Onbeperkt internet en gratis Iphone

Valt wel mee toch
    pi_67998586
    45 euro p/m vind ik veel geld. Als ik dan ga kijken naar minder belminuten, ga je van 300 naar 150. Ik ben op zoek naar ongeveer 200 minuten. Hi is wat dat betreft zeer aantrekkelijk, aangezien ik meer sms dan bel.. 175 minuten/350 smsjes.
      dinsdag 14 april 2009 @ 11:00:03 #133
    117598 Gebraden_Wombat
    lekker bij rijst
    pi_67998837
    quote:
    Op dinsdag 14 april 2009 10:50 schreef Nashje het volgende:
    45 euro p/m vind ik veel geld. Als ik dan ga kijken naar minder belminuten, ga je van 300 naar 150. Ik ben op zoek naar ongeveer 200 minuten. Hi is wat dat betreft zeer aantrekkelijk, aangezien ik meer sms dan bel.. 175 minuten/350 smsjes.
    Bij T-mobile krijg je 150 belminuten én 150 smsjes per maand voor die 30 euro, bij Hi telt een smsje toch als een halve minuut? Misschien iets om rekening mee te houden.
    Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
    pi_67999582
    Ik heb nu ook de iPhone met Hi. Tot nu toe erg tevreden. Ook qua snelheid!
    U MAD?
    pi_67999713
    quote:
    Op dinsdag 14 april 2009 11:00 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

Bij T-mobile krijg je 150 belminuten én 150 smsjes per maand voor die 30 euro, bij Hi telt een smsje toch als een halve minuut? Misschien iets om rekening mee te houden.
    Is dat zo? Is het niet gewoon een combinatie? 150minuten/150sms. Dacht dat dat altijd zo was.
    pi_68000781
    tvp
    pi_68001043
    quote:
    Op maandag 13 april 2009 19:04 schreef Nashje het volgende:
    Hmm wat moet ik bij dat 128 kbit van Eindeloos Online denken? Op iPhones bij het bedrijf waar ik momenteel zit gaat het internet heel soepel. En volgens mij gaat het van Vodafone tot T-mobile. Hoeveel kbit hebben zij dan?
    Ik had ook zo mijn twijfels toen ik de grafiekjes zag.
    Heb de iPhone nu 3 dagen in mijn bezit en internet (Eindeloos Online) werkt goed. OK, het is dan niet de snelheid van een pc, maar ben tevreden.
    Ik klikte mijn Hi simkaart in de foon, heb niks hoeven aan te passen aan instellingen en kon gewoon bellen, smsen, mailen etc.

Maar goed. Ik ben dan ook wel Hi georienteerd. Vroeger eens Vodafone gehad en dat was echt bagger en duur. Bovendien met Vodafone op mijn werk weinig tot geen bereik.
    U MAD?
      dinsdag 14 april 2009 @ 12:03:14 #138
    117598 Gebraden_Wombat
    lekker bij rijst
    pi_68001118
    quote:
    Op dinsdag 14 april 2009 11:25 schreef Nashje het volgende:

[..]

Is dat zo? Is het niet gewoon een combinatie? 150minuten/150sms. Dacht dat dat altijd zo was.
    Niet bij de iPhone-abonnementen, daar krijg je standaard een smsbundel bij van 150/300/500 smsjes.
      dinsdag 14 april 2009 @ 12:03:37 #139
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_68001130
    quote:
    Op dinsdag 14 april 2009 11:00 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

Bij T-mobile krijg je 150 belminuten én 150 smsjes per maand voor die 30 euro,
    Vind ik vrij weinig om eerlijk te zijn.

Bij dit abbo van HI heb je 300 minuten en 600 smsjes. Vooral sms is voor mij van belang, dat doe ik redelijk veel.

Mijjn huidige abbo (HI) bestaat uit 240 minuten / 480 smsjes.
      dinsdag 14 april 2009 @ 12:06:12 #140
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_68001207
    Heb je je telefoon ook bij PhONEHOP besteld, de_boswachter?
    pi_68001398
    quote:
    Op dinsdag 14 april 2009 12:06 schreef venomsnake het volgende:
    Hij had 'm bij 2call, soortgelijke site.

venomsnake, ga je de Phoneshop nog bellen? Zoja, laat even van tevoren weten .
      dinsdag 14 april 2009 @ 12:15:31 #142
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_68001527
    quote:
    Op dinsdag 14 april 2009 12:11 schreef Nashje het volgende:

[..]

venomsnake, ga je de Phoneshop nog bellen? Zoja, laat even van tevoren weten .
    Weet ik niet eigenlijk, hoezo? Heb je ook vragen? .
    Ik ben nog even aan het nadenken over hoe en wat.

Ik heb nog een ander probleempje.. Ik had mijn telefoon aan mijn broertje uitgeleend, maar die is hem kwijt geraakt (zoals ie wel meer kwijt raakt ), en nu moet ik dus ook een nieuwe simkaart hebben.
    (voor het geval ik ga verlengen dan he)
      dinsdag 14 april 2009 @ 12:18:32 #143
    20641 portier
    pi_68001625
    Aangezien ik ongeveer 150 albums heb staat mijn iTunes altijd gegroepeerd per album of artiest. Ik heb een playlist gemaakt voor mn iPhone waar een selectie van albums staat, maar hoe kan ik makkelijk zien welke albums al op mn iPhone staan en welke niet? Ik heb geen zin om handmatig lijstjes bij te houden .
    GEILE VROUWPERSONEN!
    pi_68001764
    quote:
    Op dinsdag 14 april 2009 12:15 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Weet ik niet eigenlijk, hoezo? Heb je ook vragen? .
    Ik ben nog even aan het nadenken over hoe en wat.

Ik heb nog een ander probleempje.. Ik had mijn telefoon aan mijn broertje uitgeleend, maar die is hem kwijt geraakt (zoals ie wel meer kwijt raakt ), en nu moet ik dus ook een nieuwe simkaart hebben.
    (voor het geval ik ga verlengen dan he)
    Ja heb een vraag . Heb ze vorige week vrijdag aantal keer gebeld, maar kwam niet verder dan de wachtrij.

Misschien dat jij 't weet: als je zo'n Hi abo via die Phoneshop afsluit, per wanneer gaat dat abo in? Dat is eigenlijk de enige vraag die mij nog weerhoudt.
      dinsdag 14 april 2009 @ 12:24:14 #145
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_68001824
    Zo snel je het contract hebt ondertekend lijkt me?

Weet ik ook niet zeker hoor. Mijn huidige abbo heb ik bij een kpn winkel afgesloten.
    pi_68002343
    quote:
    Op dinsdag 14 april 2009 11:25 schreef Nashje het volgende:

[..]

Bij mij is het anders, ik heb gewon een sms bundel van 10 euro en dan heb je 1000 smsjes, niet gek
    Verder bel ik nooit zoveel vandaar de 300 minuten.

Maar 45 euro is toch niet veel geld, je krijgt de iphone erbij he.
    pi_68003340
    quote:
    Op dinsdag 14 april 2009 12:24 schreef venomsnake het volgende:
    Zo snel je het contract hebt ondertekend lijkt me?

Weet ik ook niet zeker hoor. Mijn huidige abbo heb ik bij een kpn winkel afgesloten.
    Ja dat leek me ook, maar ik moet dus 3 maanden van tevoren aangeven wat ik wil bij vodafone. Dat is nu ongeveer. Moet dan tot juli wachten om dan vervolgens in de laatste week dat contract te ondertekenen, terwijl ik m'n nummer graag meeneem naar Hi. Neem toch wel wat tijd in beslag denk ik?
    pi_68004898
    quote:
    Op dinsdag 14 april 2009 12:06 schreef venomsnake het volgende:
    Yep.
    Besteld bij 2call.nl, maar die linken hem weer door naar Phoneshop. Heb dus eigenlijk zwart/wit gezien alleen 2call geopend, en vervolgens alleen gecommuniceerd via Phoneshop (krijg je ook de statusupdatemails van).

Wel erg tevreden over dat bedrijf
    Als je daar vragen over hebt dan lees ik het hier wel.
    U MAD?
    pi_68005308
    quote:
    Op dinsdag 14 april 2009 14:07 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Yep.
    Besteld bij 2call.nl, maar die linken hem weer door naar Phoneshop. Heb dus eigenlijk zwart/wit gezien alleen 2call geopend, en vervolgens alleen gecommuniceerd via Phoneshop (krijg je ook de statusupdatemails van).

Wel erg tevreden over dat bedrijf
    Ehm BoWa,

Jij hebt via 2Call een iPhone besteld.. Deze is simlock vrij geleverd zodat jij met Hi als provider kan bellen.
    Heb jij dan een belgisch / italiaans / zwitsers toestel gekregen of hoe zit dat?
    pi_68005553
    quote:
    Op dinsdag 14 april 2009 14:20 schreef Intocable het volgende:

[..]

Ehm BoWa,

Jij hebt via 2Call een iPhone besteld.. Deze is simlock vrij geleverd zodat jij met Hi als provider kan bellen.
    Heb jij dan een belgisch / italiaans / zwitsers toestel gekregen of hoe zit dat?
    Ik neem aan van wel ja. Hoe kan ik dat zien uit welk land die is? Boeit toch overigens ook niet, een iPhone is een iPhone.
    Mijn instellingen waren automatisch Nederlands (edit: oh wacht, volgens mij moest ik dat de eerste keer aangeven ).
    U MAD?
    pi_68005615
    quote:
    Op dinsdag 14 april 2009 14:27 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik neem aan van wel ja. Hoe kan ik dat zien uit welk land die is? Boeit toch overigens ook niet, een iPhone is een iPhone.
    Mijn instellingen waren automatisch Nederlands (edit: oh wacht, volgens mij moest ik dat de eerste keer aangeven ).
    Het kan soms uitmaken mbt updates in itunes en simlockvrijheid. Ik heb zelf een Italiaanse.
    pi_68005686
    quote:
    Op dinsdag 14 april 2009 14:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Het kan soms uitmaken mbt updates in itunes en simlockvrijheid. Ik heb zelf een Italiaanse.
    In positieve of negatieve zin ?
    Update die er nu op zit is gewoon 2.2.1. Hoe zie je dat het een Italiaanse is ?
    U MAD?
    pi_68005868
    quote:
    Op dinsdag 14 april 2009 14:27 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Nee dat boeit ook niet, maar omdat jij in de apps tread zei dat je dat ding nog niet wilde jailbreaken.. was ik benieuwd waar dat ding dan van daan kwam
      dinsdag 14 april 2009 @ 15:30:03 #154
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_68007950
    quote:
    Op dinsdag 14 april 2009 14:07 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Oke, thanks.
    Ik denk er nog een dagje over na, en dan neem ik morgen wel een beslissing.
    pi_68031714
    1: Wat houdt "vliegtuigmodus" precies in ?
    2: Hoe zet ik die data-roaming in het buitenland uit ? Las dat zo'n gast paar 1000 euro kwijt was geweest na tripje in het buitenland. Schijn je je instellingen te moeten aanpassen, maar ben deze tot op heden nog niet tegengekomen.

Tnx
    U MAD?
    pi_68031893
    quote:
    Op woensdag 15 april 2009 10:00 schreef de_boswachter het volgende:
    1: Wat houdt "vliegtuigmodus" precies in ?
    2: Hoe zet ik die data-roaming in het buitenland uit ? Las dat zo'n gast paar 1000 euro kwijt was geweest na tripje in het buitenland. Schijn je je instellingen te moeten aanpassen, maar ben deze tot op heden nog niet tegengekomen.

Tnx
    Bij vliegtuigmous heb je geen netwerk. Je kan je iPhone dus alleen gebruiken voor dingen waar je geen netwerk voor nodig hebt, iPod / films & apps zonder internet

Dataroaming zet je onder je netwerkinstellingen uit
    pi_68032088
    Apple brengt derde beta iphone sdk OS 3.0 uit (build-7a280f)

Klik

Het komt steeds dichterbij
    pi_68032283
    quote:
    Op woensdag 15 april 2009 10:07 schreef Intocable het volgende:

[..]

Bij vliegtuigmous heb je geen netwerk. Je kan je iPhone dus alleen gebruiken voor dingen waar je geen netwerk voor nodig hebt, iPod / films & apps zonder internet

Dataroaming zet je onder je netwerkinstellingen uit
    Thanks. Stond schijnbaar al uit. Super.
    U MAD?
    pi_68032311
    Wat ik me afvraag, is bekend of alle jailbreak applicaties zoals Scrobbler de data-roaming settings respecteren, of regelt het iPhone OS dit als je dit instelt?
      woensdag 15 april 2009 @ 10:23:20 #160
    50691 Christiaan
    Futue te ipsum
    pi_68032319
    quote:
    Op dinsdag 14 april 2009 14:30 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

In positieve of negatieve zin ?
    Update die er nu op zit is gewoon 2.2.1. Hoe zie je dat het een Italiaanse is ?
    Welke provider heb je?
    Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
    Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
    pi_68032328
    quote:
    Op woensdag 15 april 2009 10:23 schreef Christiaan het volgende:

[..]

Welke provider heb je?
    Hi
    U MAD?
      woensdag 15 april 2009 @ 11:00:01 #162
    29063 Bellerophon
    Persona non grata
    pi_68033458
    quote:
    Op woensdag 15 april 2009 10:22 schreef Jarno het volgende:
    Wat ik me afvraag, is bekend of alle jailbreak applicaties zoals Scrobbler de data-roaming settings respecteren, of regelt het iPhone OS dit als je dit instelt?
    Good one, lijkt me dat de iPhone OS dat regelt. Tenminste Apple kennende
    pi_68037924
    Had Phoneshop gemaild met vragen over nummerbehoud en welke datum het abonnement in gaat:
    quote:
    Als u doorklikt kunt u nummerbehoud invullen. U ontvangt uw toestel na verwerking van uw order. (normaal gesproken 1 werkdag).

Het abonnement gaat in datum van overzetting. U betaalt dus geen dubbele abonnementskosten.
    Dus als ik dit goed begrijp:
    - toestel ontvang ik zo snel mogelijk
    - in juli (maand van providerwissel) gaat het abonnement in en vanaf dan begin ik met betalen, dus niet dat het abo nu al in gaat en ik dus 2 abonnementen aan het betalen ben tot juli.
    pi_68061543
    Vandaag bestellen .

Jij al een keuze gemaakt venom?
    pi_68061615
    quote:
    Op woensdag 15 april 2009 11:00 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Good one, lijkt me dat de iPhone OS dat regelt. Tenminste Apple kennende
    Ja, daar ga ik eigenlijk ook wel vanuit. Maar goed, om er na je vakantie achter te komen dat Scrobble vrolijk heeft staan scrobblen vanuit Griekenland ofzo is ook weer zowat.
      donderdag 16 april 2009 @ 09:15:51 #166
    29063 Bellerophon
    Persona non grata
    pi_68061961
    quote:
    Op donderdag 16 april 2009 08:58 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ja, daar ga ik eigenlijk ook wel vanuit. Maar goed, om er na je vakantie achter te komen dat Scrobble vrolijk heeft staan scrobblen vanuit Griekenland ofzo is ook weer zowat.
    Ja precies, maar daarom zet ik dat altijd uit voordat ik over de grens ga
    pi_68062809
    quote:
    Op donderdag 16 april 2009 08:54 schreef Nashje het volgende:
    Vandaag bestellen .

Jij al een keuze gemaakt venom?
    Ja.. Ik ga toch voor een Hi abbo.
    Vanmiddag even bellen.
    pi_68063408
    quote:
    Op donderdag 16 april 2009 09:48 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ja.. Ik ga toch voor een Hi abbo.
    Vanmiddag even bellen.
    Waarvoor? Misschien weet ik het .
    pi_68063506
    quote:
    Op donderdag 16 april 2009 10:10 schreef Nashje het volgende:

[..]

Waarvoor? Misschien weet ik het .
    Om mijn oude HI abbo af te zeggen. Verlengen is notabene duurder dan een nieuw abbo nemen .
    Maar vind het niet zo erg, ik wil toch een nieuw nummer .

-Dus, HI abbo opzeggen.
    -Nieuw HI abbo aanmaken .

Aanbiedingen voor een nieuwe Iphone hebben ze toch niet aangezien ze die niet mogen leveren.

Neem jij ook een HI abbo?
    pi_68063574
    quote:
    Op donderdag 16 april 2009 10:12 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Om mijn oude HI abbo af te zeggen. Verlengen is notabene duurder dan een nieuw abbo nemen .
    Maar vind het niet zo erg, ik wil toch een nieuw nummer .

-Dus, HI abbo opzeggen.
    -Nieuw HI abbo aanmaken .
    Verlengen duurder ja? Wazig.

Maar je kunt toch aangeven wat je wil? Gewoon voor een nieuw abo kiezen, en je huidige abo lekker laten aflopen bij Hi en even naar de shop gaan om aan te geven dat je niet verder gaat met dat abo.
    pi_68063589
    quote:
    Op donderdag 16 april 2009 10:12 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Neem jij ook een HI abbo?
    Ja .
    pi_68063664
    quote:
    Op donderdag 16 april 2009 10:15 schreef Nashje het volgende:

[..]

Verlengen duurder ja? Wazig.
    Ja, echt vaag.

Ga hier maar eens heen, en kies de optie "verlenging":
    http://www.phoneshop.nl/a(...)en/T10223A136D2O419/

Moet je ineens 106 euro voor de telefoon dokken.
    pi_68063718
    quote:
    Op donderdag 16 april 2009 10:15 schreef Nashje het volgende:

[..]

Maar je kunt toch aangeven wat je wil? Gewoon voor een nieuw abo kiezen, en je huidige abo lekker laten aflopen bij Hi en even naar de shop gaan om aan te geven dat je niet verder gaat met dat abo.
    Abbo bij HI is zooo lang afgelopen, ze verlengen het alleen steeds met een maand geloof ik.
    Dus moet het gewoon even definitief afzeggen. Kan hopelijk wel via de telefoon.
      donderdag 16 april 2009 @ 10:22:37 #174
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_68063818
    quote:
    Op donderdag 16 april 2009 10:18 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Abbo bij HI is zooo lang afgelopen, ze verlengen het alleen steeds met een maand geloof ik.
    Dus moet het gewoon even definitief afzeggen. Kan hopelijk wel via de telefoon.
    Wel drie maanden opzegtermijn he.
    pi_68063877
    quote:
    Op donderdag 16 april 2009 10:22 schreef Merkie het volgende:

[..]

Wel drie maanden opzegtermijn he.
    Dat is minder.......
    Na ja, dan ben ik nog goedkoper uit dan verlengen..

Heb ik maar even 2 abbo's tegelijk lopen.
      donderdag 16 april 2009 @ 10:32:58 #176
    51286 w00h00
    Digital man!
    pi_68064135
    iemand ervaring met het downgraden van de modemfirmware?
    pi_68066298
    Net m'n contract verlengd bij T-mobile, en een Iphone erbij genomen
    als er in de toekomst een firmware update komt, kan ik die gewoon altijd doen of moet ik wachten tot t-mobile z'n eigen versie uitbrengt?
      donderdag 16 april 2009 @ 11:42:16 #178
    50691 Christiaan
    Futue te ipsum
    pi_68066594
    quote:
    Op woensdag 15 april 2009 10:23 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Hi
    Dan kun je gewoon updaten. Je iPhone is dan factory unlocked.
    Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
    pi_68067615
    Waarom gaat het hier alleen maar over abonnementen?
    pi_68067726
    quote:
    Op donderdag 16 april 2009 12:10 schreef Skv het volgende:
    Omdat dit een relatie heeft met betrekking tot de iPhone misschien ?
    Ik gok maar even wat he.
    U MAD?
    pi_68067847
    Ik heb net mijn oude abbo opgezegd. Ik kon ieder toestel krijgen van ze als ik maar zou verlengen zei ze, dus ik naar de Iphone vragen (wetende dat ze die niet kunnen leveren ). Begon ze eerst nog een heel verhaal over kinderziektes in de Iphone bla bla, toen heb ik maar gewoon gezegd dat T-Mobile de rechten heeft, en dat wist ze natuurlijk donders goed.

Straks dan maar even een nieuw abbo + Iphone bestellen.
      donderdag 16 april 2009 @ 12:18:12 #182
    132185 Biogarde
    Neef van Bassie.
    pi_68067902
    quote:
    Op donderdag 16 april 2009 12:10 schreef Skv het volgende:
    Eens. Begint nu wel extreem te worden idd. Moeten we echt een beetje matigen, want het topic is niet zo interessant meer. Nieuwtjes willen we!
    pi_68067978
    Misschien even apart topique maken met Apple iPhone abonnementen?
      donderdag 16 april 2009 @ 12:23:21 #184
    180148 RHCPeter
    aaiphone.com
    pi_68068071
    Ik moet mijn iPhone 3 tot 5 weken missen Er zat al een tijdje een scheurtje bij de muteknop. Afgelopen weekend zag ik er nog 1 bij de aansluiting van de kabel, vrij grote. Achterkant beide dus. Is dinsdag opgehaald en nu zit ik met een hugeass HTC S730

Duurt zoiets echt 3 tot 5 weken?
    pi_68068372
    quote:
    Op donderdag 16 april 2009 12:18 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Eens. Begint nu wel extreem te worden idd. Moeten we echt een beetje matigen, want het topic is niet zo interessant meer. Nieuwtjes willen we!
    En vragen van noobs zoals ik dan.
    Speciaal noob topic maken voor de ongeoefende iPhoner ?
    U MAD?
    pi_68068396
    Hebben jullie de iPhone trouwens verzekerd en waar ?
    U MAD?
      donderdag 16 april 2009 @ 12:35:50 #187
    29063 Bellerophon
    Persona non grata
    pi_68068435
    quote:
    Op donderdag 16 april 2009 12:18 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Nieuwe versie Skype werkt niet meer op een jailbroken iPhone
    quote:
    De problemen met Skype op iPhones met jailbreak is blijkbaar de ontwikkelaars zelf ook niet ontgaan. Om problemen te voorkomen krijg je bij de nieuwe versie Skype 1.0.2 te zien, dat een iPhone met jailbreak niet wordt ondersteund. Bij het opstarten van de nieuwe versie krijg je een waarschuwing te zien: “This version of Skype is only supported on unmodified iPhone OS 2.2.” Maar als je het toch gebruikt, is er eigenlijk niets aan de hand: de applicatie werkt gewoon, mits je de eerder aanbevolen update van MobileSubstrate hebt uitgevoerd.

Meer...
      donderdag 16 april 2009 @ 12:36:10 #188
    170462 Stinosss
    pi_68068440
    Ik ben hier echt de enige geloof ik zonder scheurtjes in zijn iPhone. En dat terwijl ik hem al vanaf juli heb ofzo
      donderdag 16 april 2009 @ 12:36:11 #189
    29063 Bellerophon
    Persona non grata
    pi_68068441
    quote:
    Op donderdag 16 april 2009 12:34 schreef de_boswachter het volgende:
    Hebben jullie de iPhone trouwens verzekerd en waar ?
    Jup Verzekering die erbij werd verkocht door T-Mobile
    pi_68068494
    Kan me herinneren dat ik ooit eens op mijn 8210 een verzekering van Actua heb gehad, of iets dergelijks.
    Zegt jullie dat iets ?
    U MAD?
      donderdag 16 april 2009 @ 12:41:48 #191
    29063 Bellerophon
    Persona non grata
    pi_68068598
    quote:
    Op donderdag 16 april 2009 12:38 schreef de_boswachter het volgende:
    Kan me herinneren dat ik ooit eens op mijn 8210 een verzekering van Actua heb gehad, of iets dergelijks.
    Zegt jullie dat iets ?
    T-Mobile verkoopt een ProAssist verzekering
      donderdag 16 april 2009 @ 13:00:07 #192
    132185 Biogarde
    Neef van Bassie.
    pi_68069226
    Nieuwe bug in 2.2.1

Maak maar eens een screenshot als 'ie aan je pc/Mac hangt. iPhone crashed en reboot.
      donderdag 16 april 2009 @ 13:05:03 #193
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_68069373
    quote:
    Op donderdag 16 april 2009 13:00 schreef Biogarde het volgende:
    Nieuwe bug in 2.2.1

Maak maar eens een screenshot als 'ie aan je pc/Mac hangt. iPhone crashed en reboot.
    Bij mij niet.
      donderdag 16 april 2009 @ 13:05:39 #194
    20641 portier
    pi_68069393
    Voor alle mensen die naar Hi willen, ik zag nog een leuke aanbieding bij de Kijkshop .

GEILE VROUWPERSONEN!
    pi_68070825
    quote:
    Op donderdag 16 april 2009 12:36 schreef Stinosss het volgende:
    Ik ben hier echt de enige geloof ik zonder scheurtjes in zijn iPhone. En dat terwijl ik hem al vanaf juli heb ofzo
    Ik heb inmiddels mijn derde iPhone en hoera! binnen 2 weken alweer scheurtjes!
      donderdag 16 april 2009 @ 13:45:37 #196
    29063 Bellerophon
    Persona non grata
    pi_68070851
    quote:
    Op donderdag 16 april 2009 13:44 schreef Skv het volgende:

[..]

Dude

Ik heb nog nooit scheurtjes gehad
      donderdag 16 april 2009 @ 13:55:38 #197
    170462 Stinosss
    pi_68071168
    quote:

[..]

Ik heb de mijne vanaf juli en nog geen een scheutje te bekennen. Ik heb een sterk vermoeden dat het toch aan jou ligt. Te strakke broek, vage protector, slechte Chi....
    pi_68071876
    Derde iPhone en binnen 2 weken weer scheurtjes . Begin je je eigen dan niet af te vragen of je dat ding wel fatsoenlijk behandeld? Tering zeg.
    pi_68072093
    Ik wil graag een iphone kopen, ik heb alleen een abbo bij vodafone.
    wat raden jullie aan? een simlock vrije iphone uit het buitenland bestellen / bij een webshop.
    of zelf proberen te unlocken?
      donderdag 16 april 2009 @ 14:31:27 #200
    170462 Stinosss
    pi_68072342
    Unlocken kan zelf. Heb ik ook gegdaan . Mocht je hulp nodig hebben laat maar weten.
    Ik heb de mijne voor 360euro uit Zwitserland. Nu is 'ie daar helaas een stuk duurder.
    pi_68072358
    quote:
    Op donderdag 16 april 2009 13:05 schreef portier het volgende:
    Voor alle mensen die naar Hi willen, ik zag nog een leuke aanbieding bij de Kijkshop .

[ afbeelding ]
    .
    pi_68073590
    quote:
    Op donderdag 16 april 2009 14:15 schreef Nashje het volgende:
    Derde iPhone en binnen 2 weken weer scheurtjes . Begin je je eigen dan niet af te vragen of je dat ding wel fatsoenlijk behandeld? Tering zeg.
    Ik heb alleen zo'n plaksticker op de voorkant gedaan, verder zit het apparaat gewoon los in mijn broekzak. Heb er verder nooit sleutels oid bij in. Ligt ook aan het materiaal zelf, icm de hitte die de telefoon zelf genereert bij zware belastingen van de processor. Kan er zelf niet heel veel aan doen. Anyway, over een paar weken maar weer een nieuwe regelen..
      donderdag 16 april 2009 @ 18:37:43 #203
    100126 Maraca
    #cijferfetisjist
    pi_68081281
    quote:

[..]

Misschien eens een zwarte bestellen
    Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
      donderdag 16 april 2009 @ 18:58:09 #204
    44600 Dandelion
    ZEKUR OUWE!!!!!!
    pi_68081990
    quote:
    Op donderdag 16 april 2009 12:23 schreef RHCPeter het volgende:
    Ik moet mijn iPhone 3 tot 5 weken missen Er zat al een tijdje een scheurtje bij de muteknop. Afgelopen weekend zag ik er nog 1 bij de aansluiting van de kabel, vrij grote. Achterkant beide dus. Is dinsdag opgehaald en nu zit ik met een hugeass HTC S730

Duurt zoiets echt 3 tot 5 weken?
    Regel je dat gewoon via de verzekering?
    Get on your boots!
    Last.fm | Twitter
    pi_68082672
    3 tot 5 weken? Jezus, ik heb tot nu toe twee keer over een nieuwe gehad binnen 10 dagen.
    pi_68083545
    Wat voelt het goed zeg, om geld te hebben uitgegeven aan een iPhone .
      donderdag 16 april 2009 @ 20:12:20 #207
    180148 RHCPeter
    aaiphone.com
    pi_68084453
    quote:
    Op donderdag 16 april 2009 15:09 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik heb alleen zo'n plaksticker op de voorkant gedaan, verder zit het apparaat gewoon los in mijn broekzak. Heb er verder nooit sleutels oid bij in. Ligt ook aan het materiaal zelf, icm de hitte die de telefoon zelf genereert bij zware belastingen van de processor. Kan er zelf niet heel veel aan doen. Anyway, over een paar weken maar weer een nieuwe regelen..
    Als er scheurtjes inzitten krijg je een nieuwe? Of wordt hij gerepareerd? En hoe lang duurt het bij jou?
    quote:
    Op donderdag 16 april 2009 19:20 schreef Skv het volgende:
    3 tot 5 weken? Jezus, ik heb tot nu toe twee keer over een nieuwe gehad binnen 10 dagen.
    Dit is het antwoord al
      vrijdag 17 april 2009 @ 08:07:01 #208
    29063 Bellerophon
    Persona non grata
    pi_68096037
    quote:
    Op donderdag 16 april 2009 18:37 schreef Maraca het volgende:

[..]

Misschien eens een zwarte bestellen
    Hear Hear
    pi_68101545
    Wat kan je met Data-roaming? Waarom staat het standaard uit?

Heb wel gelezen dat je er internet verbinding voor moet hebben en dat het in het buitenland erg kostbaar kan zijn.

[ Bericht 51% gewijzigd door anon_10041401 op 17-04-2009 11:51:46 ]
      vrijdag 17 april 2009 @ 11:33:42 #210
    161882 Trigalti
    Doet maar wat!
    pi_68101709
    Ik heb nu de Zagg Invisible Shield, er net opgedaan, was nog een gepiel maar hij zit er nu goed en wel op.
    Nu nog laten drogen en
    ------------------
      vrijdag 17 april 2009 @ 11:41:45 #211
    29063 Bellerophon
    Persona non grata
    pi_68102003
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 11:29 schreef versteegrob het volgende:
    Wat kan je met Data-roaming? Waarom staat het standaard uit?
    http://www.iphoneclub.nl/(...)tijdens-de-vakantie/
    pi_68104938
    quote:
    Ja dat weet ik maar wat doet het met je Iphone in Nederland.
      vrijdag 17 april 2009 @ 13:03:33 #213
    132185 Biogarde
    Neef van Bassie.
    pi_68104990
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 13:01 schreef versteegrob het volgende:

[..]

Niks.
      vrijdag 17 april 2009 @ 13:18:23 #214
    29063 Bellerophon
    Persona non grata
    pi_68105565
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 13:01 schreef versteegrob het volgende:

[..]

Google is your friend?
    Maar het doet niets zoals Biogarde al wist te vermelden
      vrijdag 17 april 2009 @ 13:36:05 #215
    50691 Christiaan
    Futue te ipsum
    pi_68106282
    quote:
    Op donderdag 16 april 2009 12:35 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Nieuwe versie Skype werkt niet meer op een jailbroken iPhone
    [ afbeelding ]
    [..]

Christus wat een bullshit . Je krijgt een keer deze melding, het werkt prima daarna. Ook VoipOver3G. Zoals ook staat in het stukje tekst wat je quotete en zelf dus niet eens gelezen hebt.
    pi_68106623
    quote:
    Op donderdag 16 april 2009 11:34 schreef DSGamer het volgende:
    Net m'n contract verlengd bij T-mobile, en een Iphone erbij genomen
    als er in de toekomst een firmware update komt, kan ik die gewoon altijd doen of moet ik wachten tot t-mobile z'n eigen versie uitbrengt?
      vrijdag 17 april 2009 @ 13:52:26 #217
    29063 Bellerophon
    Persona non grata
    pi_68106952
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 13:36 schreef Christiaan het volgende:

[..]

Christus wat een bullshit . Je krijgt een keer deze melding, het werkt prima daarna. Ook VoipOver3G. Zoals ook staat in het stukje tekst wat je quotete en zelf dus niet eens gelezen hebt.
    Skype is wel ontzettend onstabiel op een jailbroken iPhone. En ja het werkt ook, mits je de update van MobileSubstrate gebruikt
      vrijdag 17 april 2009 @ 14:08:19 #218
    20641 portier
    pi_68107570
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 13:44 schreef DSGamer het volgende:

[..]
    http://iphonewereld.nl/ni(...)e_in_massasmsbericht
    Dat moet wel genoeg clues geven.
    GEILE VROUWPERSONEN!
      vrijdag 17 april 2009 @ 14:10:35 #219
    50691 Christiaan
    Futue te ipsum
    pi_68107683
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 13:52 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Skype is wel ontzettend onstabiel op een jailbroken iPhone. En ja het werkt ook, mits je de update van MobileSubstrate gebruikt
    Nee hoor, werkt prima hier. En bij veel anderen ook, wat ik tot nu toe gelezen heb.
      vrijdag 17 april 2009 @ 14:59:12 #220
    130370 bodylotion
    Since 16.09.05
    pi_68109735
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 13:44 schreef DSGamer het volgende:

[..]

kan altijd, gratis via itunes
    Please, make yourself uncomfortable.
      vrijdag 17 april 2009 @ 15:44:08 #221
    139330 TNA
    For the stars that shine
    pi_68111326
    quote:
    Op donderdag 16 april 2009 13:00 schreef Biogarde het volgende:
    Nieuwe bug in 2.2.1

Herkenbaar.
      vrijdag 17 april 2009 @ 16:37:10 #222
    170462 Stinosss
    pi_68113337
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 15:44 schreef TNA het volgende:

[..]

Herkenbaar.
    Feedback Apple dan even.
    pi_68114383
    Na mijn 1e generatie Iphone verkocht te hebben heb ik (ik was er gewoon even klaar mee) enkele weken geleden toch maar weer een Iphone3G gekocht.

Deze heb ik via een handelaar en komt oorspronkelijk uit Italie, dus standaard sim-lock vrij!
    Het valt mij erg op dat de 3G veel kwetsbaarder / plastic / gladder uiterlijk heeft dat de 1G.

Hierdoor is deze al een keer uit mijn handen gevallen... sinds enkele dagen doet mij microfoontje het niet meer goed. Geen garantie..... dus maar naar ISN-service gestuurd. Hopelijk kunnen ze het redelijk goedkoop verhelpen.

Mijn 1e Iphone kon veel meer hebben.
    Overigens ben ik ook niet echt van de beschermhoesjes, dat doet mij teveel af aan het toch wel strakke design.
    En dat deze Iphone zo vreselijk snel krast moet je dan ook maar voor lief nemen.
    Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
      vrijdag 17 april 2009 @ 22:49:07 #224
    100126 Maraca
    #cijferfetisjist
    pi_68126743
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 17:08 schreef UFOtje het volgende:
    Na mijn 1e generatie Iphone verkocht te hebben heb ik (ik was er gewoon even klaar mee) enkele weken geleden toch maar weer een Iphone3G gekocht.

Deze heb ik via een handelaar en komt oorspronkelijk uit Italie, dus standaard sim-lock vrij!
    Het valt mij erg op dat de 3G veel kwetsbaarder / plastic / gladder uiterlijk heeft dat de 1G.

Hierdoor is deze al een keer uit mijn handen gevallen... sinds enkele dagen doet mij microfoontje het niet meer goed. Geen garantie..... dus maar naar ISN-service gestuurd. Hopelijk kunnen ze het redelijk goedkoop verhelpen.

Mijn 1e Iphone kon veel meer hebben.
    Overigens ben ik ook niet echt van de beschermhoesjes, dat doet mij teveel af aan het toch wel strakke design.
    En dat deze Iphone zo vreselijk snel krast moet je dan ook maar voor lief nemen.
    Weet je zeker dat je geen jPhone hebt gekocht?
      vrijdag 17 april 2009 @ 23:32:44 #225
    158491 Broekpaling
    Plons is water.
    pi_68128508
    Is het ook mogelijk in iTunes om op Artiest en Jaar te sorteren?
    Ik heb 'm nu alleen op jaar staan maar dan staan alle artiesten door elkaar.
    0 topics op naam. 14.gif
    pi_68146892
    Ik heb vandaag een touch gekocht, en ik wil graag een goed hoesje.
    Maar ik ga geen 35,- betalen voor zo'n officieel ding, weet iemand een goeie?
    Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
    @remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
    Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
    Nee.
      zaterdag 18 april 2009 @ 23:41:53 #227
    20641 portier
    pi_68155692
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 19:22 schreef Remake het volgende:
    Ik heb vandaag een touch gekocht, en ik wil graag een goed hoesje.
    Maar ik ga geen 35,- betalen voor zo'n officieel ding, weet iemand een goeie?
    http://www.koopjessite.nl/
    GEILE VROUWPERSONEN!
      zaterdag 18 april 2009 @ 23:58:29 #228
    68638 Zwansen
    He is so good it is scary...
    pi_68156108
    Is er eigenlijk al iets bekend over een nieuwe iPhone? Ik wil er eigenlijk wel eentje kopen, maar lijkt me zo zonde om dan nu pas een Iphone te krijgen terwijl het ding al een tijdje verkrijgbaar is. Straks zit ik over 2 jaar nog met zo'n ding terwijl iedereen dan allang weer nieuwere en mooiere heeft.
      zondag 19 april 2009 @ 00:02:17 #229
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_68156215
    De geruchten gaan dat er in juli een nieuwe iPhone aankomt. Ik schat de kans op 95% dat er in juli of augustus een nieuwe iPhone is .
      zondag 19 april 2009 @ 00:03:45 #230
    68638 Zwansen
    He is so good it is scary...
    pi_68156256
    quote:
    Op zondag 19 april 2009 00:02 schreef Merkie het volgende:
    De geruchten gaan dat er in juli een nieuwe iPhone aankomt. Ik schat de kans op 95% dat er in juli of augustus een nieuwe iPhone is .
    Nice, maar als die geruchten er zijn dan moet die telefoon toch al bijna klaar zijn?
      zondag 19 april 2009 @ 00:23:11 #231
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_68156815
    quote:
    Op zondag 19 april 2009 00:03 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Nice, maar als die geruchten er zijn dan moet die telefoon toch al bijna klaar zijn?
    Ja, aankondiging verwacht ik tijdens de WWDC in juni. Eigenlijk hetzelfde scenario als vorig jaar.
    pi_68157911
    ja dat kan.
    Nee.
    pi_68161775
    quote:
    Op zondag 19 april 2009 00:03 schreef Zwansen het volgende:

[..]

ik verwacht een 3g met 32 gb geheugen, een 3 MP camera, een nieuwe buitenkant (omdat 3g veel scheurt) en als laatste nog iets platter.
    Dit keer zonder signature
    pi_68164008
    Die site van T-mobile is vaag wat betreft tarieven.. wat kost nou een smsje sturen naar Londen of Duitsland? 2 smjes van je bundel af of gewoon 1?
    x
    pi_68166867
    Niet lachen hoor, maar radio luisteren via de iphone (Tunin.fm of Y!music) is toch gewoon gratis?
    I might be wrong, but I doubt it!!
    Dvd'tjes
    Cd'tjes
    pi_68166918
    Als je het streamt via wifi wel.
    Als je overal internet heb via de gsm mast moet je een mobiel internet abbo hebben anders tikt het aardig aan.
    Nee.
    pi_68167110
    quote:
    Op zondag 19 april 2009 13:38 schreef Remake het volgende:
    Als je overal internet heb via de gsm mast moet je een mobiel internet abbo hebben anders tikt het aardig aan.
    ik heb gewoon een t-mobile iPhone abonnement, maar thuis gebruik ik wifi
    Dvd'tjes
    Cd'tjes
    pi_68167254
    vet.
    Nee.
    pi_68167324
    quote:
    Op zondag 19 april 2009 13:48 schreef Remake het volgende:
    vet.
    Nou super bedankt voor je antwoord he!
    Dvd'tjes
    Cd'tjes
    pi_68167378
    quote:
    Op zondag 19 april 2009 13:37 schreef newyorkcity het volgende:
    Niet lachen hoor, maar radio luisteren via de iphone (Tunin.fm of Y!music) is toch gewoon gratis?
    Iemand een serieus antwoord?
    Dvd'tjes
    Cd'tjes
    pi_68168026
    quote:
    Op zondag 19 april 2009 13:51 schreef newyorkcity het volgende:

[..]

Iemand een serieus antwoord?
    quote:
    Op zondag 19 april 2009 13:38 schreef Remake het volgende:
    Die programma's maken gebruik van internet om radio te ontvangen, dus radio luisteren = data gebruiken.
    pi_68168414
    quote:
    Op zondag 19 april 2009 13:37 schreef newyorkcity het volgende:
    Jep.
    x
    pi_68168495
    quote:
    Op zondag 19 april 2009 14:12 schreef Cid het volgende:

[..]

[..]

Die programma's maken gebruik van internet om radio te ontvangen, dus radio luisteren = data gebruiken.
    Ja idd, maar als er onbeperkt internet bij je abbo zit is het oke toch?
    Dvd'tjes
    Cd'tjes
    pi_68168544
    Nee.
    pi_68169297
    Als Skype kan pushen wordt het allemaal ineens veel leuker, tot dan heb ik het programma niet nodig
      maandag 20 april 2009 @ 08:28:03 #246
    29063 Bellerophon
    Persona non grata
    pi_68192760
    pi_68193366
    Die site van T-mobile is vaag wat betreft tarieven.. wat kost nou een smsje sturen naar Londen of Duitsland? 2 smjes van je bundel af of gewoon 1?
    x
      maandag 20 april 2009 @ 09:25:21 #248
    52066 Mickeys
    Mickeys is een zij!
    pi_68193664
    ik zie hier veel vragen over wanneer de nieuwe iPhone uitkomt. Ik kijk altijd op www.macrumors.com en dan het tabblad buyer's guide. Op de home page zie je trouwens het laatste nieuws en als je het een beetje doorleest zou het mogelijk Juni zijn dat er een nieuw iPhone komt. Let wel.. het zijn rumors
    The reward of a thing well done is to have done it.
    Spelfouten en dialect daargelaten
    Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
    pi_68198102
    Hoe zit dat met het aanmelden van je iTunes account? Je moet dan eigenlijk een creditcard invullen, maar je kunt via een omweg voor 'Geen' kiezen en je kunt dan alleen gratis apps downloaden.

Downloaden jullie alleen gratis apps of gebruiken jullie wel een creditcard?
      maandag 20 april 2009 @ 12:11:48 #250
    29063 Bellerophon
    Persona non grata
    pi_68198182
    quote:
    Op maandag 20 april 2009 12:09 schreef Nashje het volgende:
    Hoe zit dat met het aanmelden van je iTunes account? Je moet dan eigenlijk een creditcard invullen, maar je kunt via een omweg voor 'Geen' kiezen en je kunt dan alleen gratis apps downloaden.

Downloaden jullie alleen gratis apps of gebruiken jullie wel een creditcard?
    Hangt natuurlijk van de app af
    Veel goede apps zijn gratis
    pi_68198710
    quote:
    Op maandag 20 april 2009 12:11 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Hangt natuurlijk van de app af
    Veel goede apps zijn gratis
    Oke. Is een creditcard trouwens de enige mogelijkheid om te betalen? Niet verwacht dat er toch nog zoveel mensen in NL zijn die een creditcard gebruiken..
      maandag 20 april 2009 @ 12:31:14 #252
    29063 Bellerophon
    Persona non grata
    pi_68198858
    quote:
    Op maandag 20 april 2009 12:27 schreef Nashje het volgende:

[..]

Oke. Is een creditcard trouwens de enige mogelijkheid om te betalen? Niet verwacht dat er toch nog zoveel mensen in NL zijn die een creditcard gebruiken..
    Nah je kan toch online een fictieve CC aanmaken?
    Kan volgens mij ook via PayPal

En ja dat is naar mijn weten de enige mogelijkheid
    pi_68198900
    Ff een vraagje. Ik ga vrijdag over op T-mobile, heb nu nog Orange...
    Maar ik zag op de site van t-mobile dat wanneer je een nieuwe simkaart in je iPhone stopt je opnieuw moet activeren. Betekend dit dat ik straks al mijn apps kwijt ben?
    Iemand hier ervaring mee?
    Dvd'tjes
    Cd'tjes
      maandag 20 april 2009 @ 13:02:20 #254
    44600 Dandelion
    ZEKUR OUWE!!!!!!
    pi_68199771
    quote:
    Op maandag 20 april 2009 12:32 schreef newyorkcity het volgende:
    Maar ik zag op de site van t-mobile dat wanneer je een nieuwe simkaart in je iPhone stopt je opnieuw moet activeren. Betekend dit dat ik straks al mijn apps kwijt ben?
    Geen ervaring mee, maar als je zorgt dat je weet welke apps je had kun je die opnieuw downloaden uit de store mocht het nodig zijn. Als je gewoon dezelfde account gebruikt is dat gratis, ook voor betaal-apps.
    Get on your boots!
    Last.fm | Twitter
    pi_68199966
    quote:
    Op maandag 20 april 2009 13:02 schreef Dandelion het volgende:

[..]

Geen ervaring mee, maar als je zorgt dat je weet welke apps je had kun je die opnieuw downloaden uit de store mocht het nodig zijn. Als je gewoon dezelfde account gebruikt is dat gratis, ook voor betaal-apps.
    Dank je! Dat vroeg ik me laatst ook al af.. Ik had per ongeluk een app verwijderd waar ik voor betaald had, maar toen ik deze opnieuw wilde downloaden via de telefoon stond er weer gewoon het bedrag bij. Maar als ik ze kwijt ben kan ik ze gewoon 'gratis' opniew downloaden?
    Dvd'tjes
    Cd'tjes
      maandag 20 april 2009 @ 14:11:22 #256
    20641 portier
    pi_68202134
    quote:
    Op maandag 20 april 2009 12:27 schreef Nashje het volgende:

[..]

http://www.click2pay.com/nl/gebruiker/zo-werkt-het.html
    Beetje op de afrekeningen letten als ik de verhalen lees, al heb ik nog nooit ergens last van gehad. (knock on wood).
    quote:
    Op maandag 20 april 2009 13:08 schreef newyorkcity het volgende:

[..]

Dank je! Dat vroeg ik me laatst ook al af.. Ik had per ongeluk een app verwijderd waar ik voor betaald had, maar toen ik deze opnieuw wilde downloaden via de telefoon stond er weer gewoon het bedrag bij. Maar als ik ze kwijt ben kan ik ze gewoon 'gratis' opniew downloaden?
    Staat er toch?
    GEILE VROUWPERSONEN!
    pi_68202352
    quote:
    Op maandag 20 april 2009 14:11 schreef portier het volgende:

[..]

Beetje op de afrekeningen letten als ik de verhalen lees, al heb ik nog nooit ergens last van gehad. (knock on wood).
    [..]

Staat er toch?
    Ja, het is een bevestiging..
    Dvd'tjes
    Cd'tjes
      maandag 20 april 2009 @ 14:35:44 #258
    20641 portier
    pi_68202995
    quote:
    Op maandag 20 april 2009 14:17 schreef newyorkcity het volgende:

[..]

Ja, het is een bevestiging..
    Top.
    GEILE VROUWPERSONEN!
    pi_68203643
    Ja, zou de volgende keer heeel goed opletten dat ik de interpunctie goed heb....
    Dvd'tjes
    Cd'tjes
    pi_68206557
    quote:
    Op maandag 20 april 2009 14:11 schreef portier het volgende:

[..]

Oke, dat werkt dus wel goed. Volgens mij kun je in iTunes wel kiezen voor Click&Buy (ongeveer hetzelfde systeem).
      maandag 20 april 2009 @ 16:41:18 #261
    20641 portier
    pi_68207292
    quote:
    Op maandag 20 april 2009 16:21 schreef Nashje het volgende:

[..]

Oke, dat werkt dus wel goed. Volgens mij kun je in iTunes wel kiezen voor Click&Buy (ongeveer hetzelfde systeem).
    Dat bedoelde ik.
    GEILE VROUWPERSONEN!
    pi_68208359
    quote:
    Goedendag,

Voor uw order is momenteel de Apple iPhone 3G 8GB niet leverbaar. Naar verwachting zal dit toestel met een 5 tot 10 werkdagen binnenkomen, waarna we uw order kunnen afhandelen.
    Kuttekuttekutterdekutkutkut . Het zal mij ook weer eens niet overkomen. Grafzooi .
    pi_68208442
    Waarom is Apple toch zo verdomde eigenwijs? Waarom zou je in godsnaam een telefoon maken met een GPS ontvanger en dan, na een jaar, nog steeds geen navigatiesoftware aanwezig hebben / toestaan op de telefoon? Dat is het enige wat mij tegenzit bij het kopen van de iPhone. Als ik een telefoon ter waarde van 700 euro koop wil ik dat hij alles kan wat tegenwoordig mogelijk is. Dat betekent voor mij: telefoon, mp3speler, browser, camera en navigatie. Zodra er navigatiesoftware toegestaan wordt zou ik een iPhone zeker overwegen.
      maandag 20 april 2009 @ 17:18:30 #264
    132185 Biogarde
    Neef van Bassie.
    pi_68208559
    quote:
    Op maandag 20 april 2009 17:15 schreef Agorias het volgende:
    Waarom is Apple toch zo verdomde eigenwijs? Waarom zou je in godsnaam een telefoon maken met een GPS ontvanger en dan, na een jaar, nog steeds geen navigatiesoftware aanwezig hebben / toestaan op de telefoon? Dat is het enige wat mij tegenzit bij het kopen van de iPhone. Als ik een telefoon ter waarde van 700 euro koop wil ik dat hij alles kan wat tegenwoordig mogelijk is. Dat betekent voor mij: telefoon, mp3speler, browser, camera en navigatie. Zodra er navigatiesoftware toegestaan wordt zou ik een iPhone zeker overwegen.
    Vanaf juni kunnen ontwikkelaars hun navigatie droppen in de store.
    pi_68208631
    quote:
    Op maandag 20 april 2009 17:18 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Vanaf juni kunnen ontwikkelaars hun navigatie droppen in de store.
    Dat is goed nieuws! Ik ga even op zoek naar een bron
      maandag 20 april 2009 @ 17:22:08 #266
    132185 Biogarde
    Neef van Bassie.
    pi_68208684
    quote:
    Op maandag 20 april 2009 17:20 schreef Agorias het volgende:

[..]

Dat is goed nieuws! Ik ga even op zoek naar een bron
    Firmware 3.0 komt rond die tijd.
    pi_68209571
    quote:
    Op maandag 20 april 2009 17:12 schreef Nashje het volgende:

[..]

Kuttekuttekutterdekutkutkut . Het zal mij ook weer eens niet overkomen. Grafzooi .
    Waarom de 8G versie? De 16GB is toch ook gratis bij een abonnement?
    pi_68209650
    quote:
    Op maandag 20 april 2009 17:15 schreef Agorias het volgende:
    De GPS doet al aardig haar werk hoor. Altijd als ik ga hardlopen neem ik mijn Iphone mee zodat ik na het hardlopen alles kan zien. Dit houd in, hoe hard ik heb gelopen, hoe lang, en de route kan je zelfs terug zien, te vet!
    pi_68210003
    quote:
    Op maandag 20 april 2009 12:32 schreef newyorkcity het volgende:
    Nee die ben je niet kwijt.
    Als je apps verwijderd hebt op je telefoon kun je ze via de computer weer terug zetten:
    Itunes>links je iphone aanklinnen>tabblad apps/programma's oid>App terug aanvinken>Synchroniseren
    quote:
    Op maandag 20 april 2009 17:50 schreef versteegrob het volgende:

[..]

Abonnement
    Tmobile
    Abonnement bij Tmobile ³
    "Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
    pi_68210061
    quote:
    Op maandag 20 april 2009 17:54 schreef versteegrob het volgende:

[..]

De GPS doet al aardig haar werk hoor. Altijd als ik ga hardlopen neem ik mijn Iphone mee zodat ik na het hardlopen alles kan zien. Dit houd in, hoe hard ik heb gelopen, hoe lang, en de route kan je zelfs terug zien, te vet!
    Welk programma gebruik je?
    De laatste tijd doet runkeeper enorm kut bij mijn zus, ik heb het al 100 keer opnieuw geïnstalleerd mar niets werkt...
    "Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
    pi_68210934
    quote:
    Op maandag 20 april 2009 17:50 schreef versteegrob het volgende:

[..]

Dat ligt er aan wat voor abonnement, uiteraard. 8GB vond ik wel genoeg, ofzo .
    pi_68211981
    quote:
    Op maandag 20 april 2009 18:05 schreef Flepke het volgende:

[..]

Nee die ben je niet kwijt.
    Als je apps verwijderd hebt op je telefoon kun je ze via de computer weer terug zetten:
    Itunes>links je iphone aanklinnen>tabblad apps/programma's oid>App terug aanvinken>Synchroniseren
    [..]

Abonnement
    Tmobile
    Abonnement bij Tmobile ³
    Wat is er mis met t-mobile
    Dvd'tjes
    Cd'tjes
      maandag 20 april 2009 @ 19:15:07 #273
    180148 RHCPeter
    aaiphone.com
    pi_68212139
    Grrr mijn iPhone nog geen week kwijt maar mis hem nu al

Wat duurt wachten lang
    pi_68212182
    quote:
    Op maandag 20 april 2009 19:15 schreef RHCPeter het volgende:
    Grrr mijn iPhone nog geen week kwijt maar mis hem nu al

Wat duurt wachten lang
    Ik leef met je mee.

Ik mis 'm nu al zonder dat ik er ooit een heb gehad. Nog zo'n 5 a 10 werkdagen wachten .
    pi_68213109
    Zijn er al problemen bekend met de accu? Ik heb mijn iPhone nu een paar maanden en ik heb de laatste dagen het idee dat de batterij steeds minder lang mee gaat.
      maandag 20 april 2009 @ 20:55:25 #276
    67670 Skv
    Cynist.
    pi_68216062
    quote:
    Op maandag 20 april 2009 18:07 schreef Flepke het volgende:

[..]

De laatste tijd doet runkeeper enorm kut bij mijn zus, ik heb het al 100 keer opnieuw geïnstalleerd mar niets werkt...
    Ik gebruik Runkeeper Pro, werkt perfect..
    Wifi uitzetten als je het gebruikt en filter op 'medium'.
      maandag 20 april 2009 @ 21:07:30 #277
    100126 Maraca
    #cijferfetisjist
    pi_68216609
    quote:
    Op maandag 20 april 2009 19:41 schreef juiced het volgende:
    Zijn er al problemen bekend met de accu? Ik heb mijn iPhone nu een paar maanden en ik heb de laatste dagen het idee dat de batterij steeds minder lang mee gaat.
    Ik vind de accu ook niet super Eerlijk is eerlijk, ik gebruik hem best vaak.. maar ik moet hem wel elke dag in de oplader zetten.. denk dat hij max 2 dagen meegaat anders..
    pi_68216711
    quote:
    Op maandag 20 april 2009 18:07 schreef Flepke het volgende:

[..]

RunKeeper werkt ook perfect bij mij maar heb ook 1 keer IMapmyRun gebruikt, werkt ook super.
      maandag 20 april 2009 @ 21:12:02 #279
    67670 Skv
    Cynist.
    pi_68216810
    quote:
    Op maandag 20 april 2009 21:07 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ik vind de accu ook niet super Eerlijk is eerlijk, ik gebruik hem best vaak.. maar ik moet hem wel elke dag in de oplader zetten.. denk dat hij max 2 dagen meegaat anders..
    Ik heb WiFi altijd aan en moet de telefoon elke dag aan de lader hangen. Heb maar een extra kabeltje gekocht om ook op andere plekken op te kunnen laden.
    pi_68220072

Kost gelukkig maar 150 euro, maar toch.
    Morgen of overmorgen maar naar Solid Vision brengen.
    pi_68220098
    Ik moet ook niet zo eigenwijs zijn om er geen hoesje omheen te doen terwijl ik er 3 verschillende heb liggen.
      maandag 20 april 2009 @ 22:20:36 #282
    139330 TNA
    For the stars that shine
    pi_68220133
    quote:
    Op maandag 20 april 2009 22:19 schreef no1uknow het volgende:
    [ afbeelding ]

Mijn hart, het breekt
      dinsdag 21 april 2009 @ 00:13:25 #283
    67670 Skv
    Cynist.
    pi_68224764
    quote:
    [ afbeelding ]

Eh.. Hoe?
      dinsdag 21 april 2009 @ 07:21:16 #284
    29063 Bellerophon
    Persona non grata
    pi_68226781
    quote:
    [ afbeelding ]

WTF

Hoe is dat dan gekomen
      dinsdag 21 april 2009 @ 07:24:01 #285
    100126 Maraca
    #cijferfetisjist
    pi_68226800
    quote:
    [ afbeelding ]

Wat happened?
      dinsdag 21 april 2009 @ 09:35:02 #286
    152383 DeToXiC
    Ik Heersch..!!!
    pi_68228541
    Ok... mijn abbo loopt af op 29-04 en kan dus dan een i-Phone nemen (Eindelijk! )
    Nu zit ik met het volgende, is het verstandig om op de firmware 3.0 te wachten?
    pi_68228627
    Ja
    Nee.
    pi_68229142
    quote:
    Op maandag 20 april 2009 19:41 schreef juiced het volgende:
    Als je 'm vaak aan de lader hangt terwijl het nog niet nodig is, wordt je telefoon lui. En ja, dan gaat ie op een gegeven moment wel luisteren en moet je 'm idd elke dag aan de lader hangen.
    pi_68229182
    Nou paar die barsten in het midden zaten er al 3 maanden ofzo ( ) ding werkte prima.

Totdat ik hem eergisteravond nogal ruw uit m'n klauwen liet vallen.
      dinsdag 21 april 2009 @ 10:03:37 #290
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_68229187
    Onzin, lithium-ion batterijen hebben geen geheugeneffect.
      dinsdag 21 april 2009 @ 10:10:53 #291
    29063 Bellerophon
    Persona non grata
    pi_68229379
    quote:
    Op dinsdag 21 april 2009 10:03 schreef no1uknow het volgende:
    Nou paar die barsten in het midden zaten er al 3 maanden ofzo ( ) ding werkte prima.

Totdat ik hem eergisteravond nogal ruw uit m'n klauwen liet vallen.
    Van 5 hoog ofzo?
    pi_68229824
    quote:
    Op dinsdag 21 april 2009 10:03 schreef Merkie het volgende:
    Onzin, lithium-ion batterijen hebben geen geheugeneffect.
    hoe zit het ook alweer met deze soort batterijen? die hebben toch gewoon een levensduur van zoveel uur?

als ik 's avonds naar bed ga en mijn iPhone is iets minder dan de helft opgeladen, dan knal ik 'em ook gewoon weer in de opladert
      dinsdag 21 april 2009 @ 10:26:58 #293
    20641 portier
    pi_68229825
    quote:
    Op dinsdag 21 april 2009 09:35 schreef DeToXiC het volgende:
    Ok... mijn abbo loopt af op 29-04 en kan dus dan een i-Phone nemen (Eindelijk! )
    Het heeft niet zoveel zin om op 3.0 te wachten, want die kan je gewoon gratis op je iPhone zetten als die uitkomt en dan ben je nog steeds ultrahip en nieuw. De vraag is meer of je op een nieuwe iPhone wilt wachten, die volgens vele geruchten ook rond die tijd uit gaat komen. En daar zou ik wel op wachten als ik jou was, aangezien dat toch nog maar 2 maanden duurt (iig de WWDC, waar die dan aangekondigd zou worden). Wellicht zijn de nieuwe features niet spectaculair, maar de dump van de oude modellen is dan sowieso interessant.
    GEILE VROUWPERSONEN!
      dinsdag 21 april 2009 @ 10:28:30 #294
    20641 portier
    pi_68229864
    quote:
    Op dinsdag 21 april 2009 10:26 schreef fretclick het volgende:

[..]

hoe zit het ook alweer met deze soort batterijen? die hebben toch gewoon een levensduur van zoveel uur?
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Lithium-ion-accu
    GEILE VROUWPERSONEN!
    pi_68230152
    quote:
    Op dinsdag 21 april 2009 10:10 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Van 5 hoog ofzo?
    Dat nog niet eens
    pi_68230206
    quote:
    Op dinsdag 21 april 2009 09:35 schreef DeToXiC het volgende:
    quote:
    Op dinsdag 21 april 2009 09:38 schreef Remake het volgende:
    Ja
    Detoxic hij/zij neemt je in de maling. Nemen dat toestel, een firmware verandert niks aan het fysieke gedeelte, zogauw die verschijnt plaats je het in je phone, klaar. Maar met het verschil dat je nu al kunt genieten.
      dinsdag 21 april 2009 @ 10:44:29 #298
    29063 Bellerophon
    Persona non grata
    pi_68230351
    quote:
    Op dinsdag 21 april 2009 10:38 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Dat nog niet eens
    Je zou het namelijk wel zeggen
      dinsdag 21 april 2009 @ 11:00:39 #299
    152383 DeToXiC
    Ik Heersch..!!!
    pi_68230893
    quote:
    Op dinsdag 21 april 2009 10:26 schreef portier het volgende:

[..]

Het heeft niet zoveel zin om op 3.0 te wachten, want die kan je gewoon gratis op je iPhone zetten als die uitkomt en dan ben je nog steeds ultrahip en nieuw. De vraag is meer of je op een nieuwe iPhone wilt wachten, die volgens vele geruchten ook rond die tijd uit gaat komen. En daar zou ik wel op wachten als ik jou was, aangezien dat toch nog maar 2 maanden duurt (iig de WWDC, waar die dan aangekondigd zou worden). Wellicht zijn de nieuwe features niet spectaculair, maar de dump van de oude modellen is dan sowieso interessant.
    Thanks... hier heb ik wat aan.

Wanneer is de WWDC?
      dinsdag 21 april 2009 @ 11:46:39 #300
    67670 Skv
    Cynist.
    pi_68232529
    Juni.
      dinsdag 21 april 2009 @ 12:08:12 #301
    20641 portier
    pi_68233262
    quote:
    Op dinsdag 21 april 2009 11:00 schreef DeToXiC het volgende:

[..]

Thanks... hier heb ik wat aan.

Wanneer is de WWDC?
    8-12 juni.

Nieuwe deel: [Apple iPhone #30] 3.0 is zo juni 2009 :{w
    GEILE VROUWPERSONEN!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')