abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67856618
nee, maar je hebt op andere telefoons toch vaak bepaalde profielen, bij het ene profiel hoor je alles binnenkomen (sms, e-mail, gesprek) met hippe geluidjes, terwijl het andere profiel dat wat discreter doet (omdat je op school zit bijvoorbeeld) enzovoorts.
  donderdag 9 april 2009 @ 10:59:27 #52
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_67856640
quote:
Op donderdag 9 april 2009 10:58 schreef TNA het volgende:

[..]

Maar natuurlijk, als er een functie op de iPhone ontbreekt moeten we daar niet over klagen omdat het "nu eenmaal niet zo'n telefoon is"?
Blijkbaar
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
pi_67856660
quote:
Op donderdag 9 april 2009 10:58 schreef TNA het volgende:

[..]

Maar natuurlijk, als er een functie op de iPhone ontbreekt moeten we daar niet over klagen omdat het "nu eenmaal niet zo'n telefoon is"?
Achteraf klagen over het ontbreken van een bepaalde feature terwijl je dit vantevoren had kunnen weten is nogal... dom nutteloos.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  donderdag 9 april 2009 @ 11:00:14 #54
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_67856669
quote:
Op donderdag 9 april 2009 10:58 schreef fretclick het volgende:
nee, maar je hebt op andere telefoons toch vaak bepaalde profielen, bij het ene profiel hoor je alles binnenkomen (sms, e-mail, gesprek) met hippe geluidjes, terwijl het andere profiel dat wat discreter doet (omdat je op school zit bijvoorbeeld) enzovoorts.
Ik moest lachen

Nee maar zoiets is niet mogelijk. Misschien met de volgende firmware?
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
pi_67856674
haha jezus hé.. ik mag me toch wel afvragen waarom Apple er voor heeft gekozen die functie niet toe te voegen?
pi_67856681
Zo komt dat gezeik over MMS ook redelijk mijn strot uit. (En helaas geeft Apple al die specsnerds ook nog hun zin ook...). MMS, kom op. 't Is 2009 hoor.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_67856691
quote:
Op donderdag 9 april 2009 11:00 schreef fretclick het volgende:
haha jezus hé.. ik mag me toch wel afvragen waarom Apple er voor heeft gekozen die functie niet toe te voegen?
En jij denkt dat wij dat weten?

stevejobs@apple.com ofzo
  donderdag 9 april 2009 @ 11:01:11 #58
139330 TNA
For the stars that shine
pi_67856696
quote:
Op donderdag 9 april 2009 11:00 schreef fretclick het volgende:
Van Jarno niet, van mij wel. Lijkt me een niet meer dan logische vraag. Maar zoals Bellerophon zegt, wie weet in firmware 3.0
pi_67856715
quote:
Op donderdag 9 april 2009 10:59 schreef Jarno het volgende:

[..]

Achteraf klagen over het ontbreken van een bepaalde feature terwijl je dit vantevoren had kunnen weten is nogal... dom nutteloos.
gast, ga huilen dat ik een beetje kritiek heb op je liefie
  donderdag 9 april 2009 @ 11:03:16 #60
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_67856751
quote:
Op donderdag 9 april 2009 11:00 schreef Jarno het volgende:
Zo komt dat gezeik over MMS ook redelijk mijn strot uit. (En helaas geeft Apple al die specsnerds ook nog hun zin ook...). MMS, kom op. 't Is 2009 hoor.
Ik moet zeggen dat ik het zeker wel gebruik (welliswaar door SwirlyMMS). En zo zullen er zeker nog vele anderen zijn die dat ook als een gemis zagen.
En wat heeft het feit ermee te maken dat het 2009 is?
  donderdag 9 april 2009 @ 11:05:57 #61
139330 TNA
For the stars that shine
pi_67856821
quote:
Op donderdag 9 april 2009 11:03 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik het zeker wel gebruik (welliswaar door SwirlyMMS). En zo zullen er zeker nog vele anderen zijn die dat ook als een gemis zagen.
En wat heeft het feit ermee te maken dat het 2009 is?
Het is een techniek die achterhaald gaat worden door mobiel internet, maar aangezien lang niet iedereen dat nog heeft kan het een handige manier zijn om snel een foto te sturen naar iemand.
pi_67856922
Ha, de klassieke fout: een stel feature geile nerds die denken dat zij representatief zijn voor de complete afzetmarkt. Man, ik zal je eens uit de droom helpen: 9 van de 10 mensen weten geeneens wat MMS is! Of wat je er mee kunt. Die mensen willen OOK geen 1000 profielen in kunnen stellen, dat snappen ze geeneens. Mijn moeder kan een telefoon net aanzetten en sinds kort SMS-en. Dát zijn de mensen die Apple wil bereiken met de iPhone. Want met een goede interface die niet omvalt van de features kunnen die mensen opeens heel veel meer. (Wat je met OS X ook vaak ziet gebeuren: mensen die onder Windows afhankelijk waren van slimme neefjes kunnen opeens de prachtigste websites, foto albums of muziek maken).
  donderdag 9 april 2009 @ 11:12:39 #63
139330 TNA
For the stars that shine
pi_67857009
quote:
Op donderdag 9 april 2009 11:09 schreef Jarno het volgende:
Ha, de klassieke fout: een stel feature geile nerds die denken dat zij representatief zijn voor de complete afzetmarkt. Man, ik zal je eens uit de droom helpen: 9 van de 10 mensen weten geeneens wat MMS is! Of wat je er mee kunt. Die mensen willen OOK geen 1000 profielen in kunnen stellen, dat snappen ze geeneens. Mijn moeder kan een telefoon net aanzetten en sinds kort SMS-en. Dát zijn de mensen die Apple wil bereiken met de iPhone. Want met een goede interface die niet omvalt van de features kunnen die mensen opeens heel veel meer. (Wat je met OS X ook vaak ziet gebeuren: mensen die onder Windows afhankelijk waren van slimme neefjes kunnen opeens de prachtigste websites, foto albums of muziek maken).
Oké, dus omdat volgens jou 9/10 mensen MMS niet snappen en jouw moeder niet met een telefoon kan omgaan, mogen wij ons niet afvragen waarom we geen profielen in kunnen stellen?
pi_67857059
quote:
Op donderdag 9 april 2009 11:12 schreef TNA het volgende:

[..]

Oké, dus omdat volgens jou 9/10 mensen MMS niet snappen en jouw moeder niet met een telefoon kan omgaan, mogen wij ons niet afvragen waarom we geen profielen in kunnen stellen?
Je mag het je wel afvragen maar het is zo godvergeten nutteloos. En daarnaast, voor de zoveelste keer, WIJ WETEN HET OOK NIET! Of er moeten hier stiekum Apple HID designers rondlopen die betrokken zijn geweest bij het ontwikkelen van de iPhone.
  donderdag 9 april 2009 @ 11:17:36 #65
139330 TNA
For the stars that shine
pi_67857163
quote:
Op donderdag 9 april 2009 11:14 schreef Jarno het volgende:

[..]

Je mag het je wel afvragen maar het is zo godvergeten nutteloos. En daarnaast, voor de zoveelste keer, WIJ WETEN HET OOK NIET! Of er moeten hier stiekum Apple HID designers rondlopen die betrokken zijn geweest bij het ontwikkelen van de iPhone.
Speculeren is ook nutteloos, maar er zijn veel mensen die het leuk vinden. Het is ook nutteloos om te posten hoe mooi de iPhone is en zodoende is 75% van alle topics hier nutteloos.

Overigens zegt het al genoeg dat Apple MMS gewoon inbouwt in firmware 3.0.
pi_67857196
Oké Jarno. Sorry Jarno. Ik zal nooit meer iets vragen op een forum Jarno. Nogmaals mijn excuses Jarno.
pi_67857219
quote:
Op donderdag 9 april 2009 11:18 schreef fretclick het volgende:
Oké Jarno. Sorry Jarno. Ik zal nooit meer iets vragen op een forum Jarno. Nogmaals mijn excuses Jarno.
Ja, maar welk antwoord had je nou verwacht dan?
pi_67857284
Dat ik misschien iets over het hoofd heb gezien. Dat Apple grotere plannen had waar ik nog even op moest wachten. Dat er een applicatie was waar je dit soort dingen kon regelen.
  donderdag 9 april 2009 @ 11:23:27 #69
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_67857338
quote:
Op donderdag 9 april 2009 11:09 schreef Jarno het volgende:
Wat fijn dat jij de volksvertegenwoordiger bent van al die mensen

Dus apple wilt de simpele leek bereiken met de iphone volgens jou? Waarom voegen ze dat internet, data-roaming e.d. toe? Bedoel de leek kan toch alleen maar sms'en?

En je hoort niemand zeggen dat wij representatief zijn voor de markt. Neen, we geven alleen een volledig persoonlijke mening over een functie die wij als een gemis beschouwen.
  donderdag 9 april 2009 @ 11:27:09 #70
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_67857462
Typisch Apple. In plaats van een obscuur profielensysteem dat 95% van de mensen niet gebruikt hebben ze gekozen voor een switch aan de zijkant. Herrie/geen herrie, simpel maar duidelijk.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_67857569
quote:
Op donderdag 9 april 2009 11:27 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Typisch Apple. In plaats van een obscuur profielensysteem dat 95% van de mensen niet gebruikt hebben ze gekozen voor een switch aan de zijkant. Herrie/geen herrie, simpel maar duidelijk.
ja, maar wel een beetje kort door de bocht. 's nachts wil je bijvoorbeeld wel een ringtone horen als je gebeld wordt (voor noodgevallen of iets dergelijks) maar niet heel de tijd gewaarschuwd worden door inkomende mailtjes ('s nachts vaak nieuwsbrieven of weet ik veel)
  donderdag 9 april 2009 @ 11:31:22 #72
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_67857630
quote:
Op donderdag 9 april 2009 11:27 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ben ik ook helemaal met je eens. Maar als een functie ontbreekt, of dat je iets graag anders zou willen zien, dan moet je dat hier toch kunnen melden?
pi_67859660
Vermakelijk dit
pi_67862064
Morgen wordt het 23 graden... dus de zomer komt er aan... dus 3.0 komt er aan!
pi_67862328
quote:
Op donderdag 9 april 2009 13:46 schreef sunmoonstar het volgende:
Morgen wordt het 23 graden... dus de zomer komt er aan... dus 3.0 komt er aan!
Nee pas als het 30 graden wordt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')