Blijkbaarquote:Op donderdag 9 april 2009 10:58 schreef TNA het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, als er een functie op de iPhone ontbreekt moeten we daar niet over klagen omdat het "nu eenmaal niet zo'n telefoon is"?
Achteraf klagen over het ontbreken van een bepaalde feature terwijl je dit vantevoren had kunnen weten is nogal... dom nutteloos.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:58 schreef TNA het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, als er een functie op de iPhone ontbreekt moeten we daar niet over klagen omdat het "nu eenmaal niet zo'n telefoon is"?
Ik moest lachenquote:Op donderdag 9 april 2009 10:58 schreef fretclick het volgende:
nee, maar je hebt op andere telefoons toch vaak bepaalde profielen, bij het ene profiel hoor je alles binnenkomen (sms, e-mail, gesprek) met hippe geluidjes, terwijl het andere profiel dat wat discreter doet (omdat je op school zit bijvoorbeeld) enzovoorts.
En jij denkt dat wij dat weten?quote:Op donderdag 9 april 2009 11:00 schreef fretclick het volgende:
haha jezus hé.. ik mag me toch wel afvragen waarom Apple er voor heeft gekozen die functie niet toe te voegen?
Van Jarno niet, van mij wel. Lijkt me een niet meer dan logische vraag. Maar zoals Bellerophon zegt, wie weet in firmware 3.0quote:Op donderdag 9 april 2009 11:00 schreef fretclick het volgende:
haha jezus hé.. ik mag me toch wel afvragen waarom Apple er voor heeft gekozen die functie niet toe te voegen?
gast, ga huilen dat ik een beetje kritiek heb op je liefiequote:Op donderdag 9 april 2009 10:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Achteraf klagen over het ontbreken van een bepaalde feature terwijl je dit vantevoren had kunnen weten is nogal... dom nutteloos.
Ik moet zeggen dat ik het zeker wel gebruik (welliswaar door SwirlyMMS). En zo zullen er zeker nog vele anderen zijn die dat ook als een gemis zagen.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:00 schreef Jarno het volgende:
Zo komt dat gezeik over MMS ook redelijk mijn strot uit. (En helaas geeft Apple al die specsnerds ook nog hun zin ook...). MMS, kom op. 't Is 2009 hoor.
Het is een techniek die achterhaald gaat worden door mobiel internet, maar aangezien lang niet iedereen dat nog heeft kan het een handige manier zijn om snel een foto te sturen naar iemand.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het zeker wel gebruik (welliswaar door SwirlyMMS). En zo zullen er zeker nog vele anderen zijn die dat ook als een gemis zagen.
En wat heeft het feit ermee te maken dat het 2009 is?
Oké, dus omdat volgens jou 9/10 mensen MMS niet snappen en jouw moeder niet met een telefoon kan omgaan, mogen wij ons niet afvragen waarom we geen profielen in kunnen stellen?quote:Op donderdag 9 april 2009 11:09 schreef Jarno het volgende:
Ha, de klassieke fout: een stel feature geile nerds die denken dat zij representatief zijn voor de complete afzetmarkt. Man, ik zal je eens uit de droom helpen: 9 van de 10 mensen weten geeneens wat MMS is! Of wat je er mee kunt. Die mensen willen OOK geen 1000 profielen in kunnen stellen, dat snappen ze geeneens. Mijn moeder kan een telefoon net aanzetten en sinds kort SMS-en. Dát zijn de mensen die Apple wil bereiken met de iPhone. Want met een goede interface die niet omvalt van de features kunnen die mensen opeens heel veel meer. (Wat je met OS X ook vaak ziet gebeuren: mensen die onder Windows afhankelijk waren van slimme neefjes kunnen opeens de prachtigste websites, foto albums of muziek maken).
Je mag het je wel afvragen maar het is zo godvergeten nutteloos. En daarnaast, voor de zoveelste keer, WIJ WETEN HET OOK NIET! Of er moeten hier stiekum Apple HID designers rondlopen die betrokken zijn geweest bij het ontwikkelen van de iPhone.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:12 schreef TNA het volgende:
[..]
Oké, dus omdat volgens jou 9/10 mensen MMS niet snappen en jouw moeder niet met een telefoon kan omgaan, mogen wij ons niet afvragen waarom we geen profielen in kunnen stellen?
Speculeren is ook nutteloos, maar er zijn veel mensen die het leuk vinden. Het is ook nutteloos om te posten hoe mooi de iPhone is en zodoende is 75% van alle topics hier nutteloos.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:14 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je mag het je wel afvragen maar het is zo godvergeten nutteloos. En daarnaast, voor de zoveelste keer, WIJ WETEN HET OOK NIET! Of er moeten hier stiekum Apple HID designers rondlopen die betrokken zijn geweest bij het ontwikkelen van de iPhone.
Ja, maar welk antwoord had je nou verwacht dan?quote:Op donderdag 9 april 2009 11:18 schreef fretclick het volgende:
Oké Jarno. Sorry Jarno. Ik zal nooit meer iets vragen op een forum Jarno. Nogmaals mijn excuses Jarno.
Wat fijn dat jij de volksvertegenwoordiger bent van al die mensenquote:Op donderdag 9 april 2009 11:09 schreef Jarno het volgende:
Ha, de klassieke fout: een stel feature geile nerds die denken dat zij representatief zijn voor de complete afzetmarkt. Man, ik zal je eens uit de droom helpen: 9 van de 10 mensen weten geeneens wat MMS is! Of wat je er mee kunt. Die mensen willen OOK geen 1000 profielen in kunnen stellen, dat snappen ze geeneens. Mijn moeder kan een telefoon net aanzetten en sinds kort SMS-en. Dát zijn de mensen die Apple wil bereiken met de iPhone. Want met een goede interface die niet omvalt van de features kunnen die mensen opeens heel veel meer. (Wat je met OS X ook vaak ziet gebeuren: mensen die onder Windows afhankelijk waren van slimme neefjes kunnen opeens de prachtigste websites, foto albums of muziek maken).
ja, maar wel een beetje kort door de bocht. 's nachts wil je bijvoorbeeld wel een ringtone horen als je gebeld wordt (voor noodgevallen of iets dergelijks) maar niet heel de tijd gewaarschuwd worden door inkomende mailtjes ('s nachts vaak nieuwsbrieven of weet ik veel)quote:Op donderdag 9 april 2009 11:27 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Typisch Apple. In plaats van een obscuur profielensysteem dat 95% van de mensen niet gebruikt hebben ze gekozen voor een switch aan de zijkant. Herrie/geen herrie, simpel maar duidelijk.
Ben ik ook helemaal met je eens. Maar als een functie ontbreekt, of dat je iets graag anders zou willen zien, dan moet je dat hier toch kunnen melden?quote:Op donderdag 9 april 2009 11:27 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Typisch Apple. In plaats van een obscuur profielensysteem dat 95% van de mensen niet gebruikt hebben ze gekozen voor een switch aan de zijkant. Herrie/geen herrie, simpel maar duidelijk.
Nee pas als het 30 graden wordtquote:Op donderdag 9 april 2009 13:46 schreef sunmoonstar het volgende:
Morgen wordt het 23 graden... dus de zomer komt er aan... dus 3.0 komt er aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |