Het kan soms uitmaken mbt updates in itunes en simlockvrijheid. Ik heb zelf een Italiaanse.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel ja. Hoe kan ik dat zien uit welk land die is? Boeit toch overigens ook niet, een iPhone is een iPhone.
Mijn instellingen waren automatisch Nederlands(edit: oh wacht, volgens mij moest ik dat de eerste keer aangeven
).
In positieve of negatieve zin ?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het kan soms uitmaken mbt updates in itunes en simlockvrijheid. Ik heb zelf een Italiaanse.
Nee dat boeit ook niet, maar omdat jij in de apps tread zei dat je dat ding nog niet wilde jailbreaken.. was ik benieuwd waar dat ding dan van daan kwamquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel ja. Hoe kan ik dat zien uit welk land die is? Boeit toch overigens ook niet, een iPhone is een iPhone.
Mijn instellingen waren automatisch Nederlands(edit: oh wacht, volgens mij moest ik dat de eerste keer aangeven
).
Oke, thanks.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als je daar vragen over hebt dan lees ik het hier wel.
Bij vliegtuigmous heb je geen netwerk. Je kan je iPhone dus alleen gebruiken voor dingen waar je geen netwerk voor nodig hebt, iPod / films & apps zonder internetquote:Op woensdag 15 april 2009 10:00 schreef de_boswachter het volgende:
1: Wat houdt "vliegtuigmodus" precies in ?
2: Hoe zet ik die data-roaming in het buitenland uit ? Las dat zo'n gast paar 1000 euro kwijt was geweest na tripje in het buitenland. Schijn je je instellingen te moeten aanpassen, maar ben deze tot op heden nog niet tegengekomen.
Tnx
Thanks. Stond schijnbaar al uit. Super.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:07 schreef Intocable het volgende:
[..]
Bij vliegtuigmous heb je geen netwerk. Je kan je iPhone dus alleen gebruiken voor dingen waar je geen netwerk voor nodig hebt, iPod / films & apps zonder internet
Dataroaming zet je onder je netwerkinstellingen uit
Welke provider heb je?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In positieve of negatieve zin ?
Update die er nu op zit is gewoon 2.2.1. Hoe zie je dat het een Italiaanse is ?
Good one, lijkt me dat de iPhone OS dat regelt. Tenminste Apple kennendequote:Op woensdag 15 april 2009 10:22 schreef Jarno het volgende:
Wat ik me afvraag, is bekend of alle jailbreak applicaties zoals Scrobbler de data-roaming settings respecteren, of regelt het iPhone OS dit als je dit instelt?
Dus als ik dit goed begrijp:quote:Als u doorklikt kunt u nummerbehoud invullen. U ontvangt uw toestel na verwerking van uw order. (normaal gesproken 1 werkdag).
Het abonnement gaat in datum van overzetting. U betaalt dus geen dubbele abonnementskosten.
Ja, daar ga ik eigenlijk ook wel vanuit. Maar goed, om er na je vakantie achter te komen dat Scrobble vrolijk heeft staan scrobblen vanuit Griekenland ofzo is ook weer zowat.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Good one, lijkt me dat de iPhone OS dat regelt. Tenminste Apple kennende
Ja precies, maar daarom zet ik dat altijd uit voordat ik over de grens gaquote:Op donderdag 16 april 2009 08:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, daar ga ik eigenlijk ook wel vanuit. Maar goed, om er na je vakantie achter te komen dat Scrobble vrolijk heeft staan scrobblen vanuit Griekenland ofzo is ook weer zowat.
Ja.. Ik ga toch voor een Hi abbo.quote:Op donderdag 16 april 2009 08:54 schreef Nashje het volgende:
Vandaag bestellen.
Jij al een keuze gemaakt venom?
Waarvoor? Misschien weet ik hetquote:Op donderdag 16 april 2009 09:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja.. Ik ga toch voor een Hi abbo.
Vanmiddag even bellen.
Om mijn oude HI abbo af te zeggen. Verlengen is notabene duurder dan een nieuw abbo nemenquote:
Verlengen duurder ja? Wazig.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Om mijn oude HI abbo af te zeggen. Verlengen is notabene duurder dan een nieuw abbo nemen.
Maar vind het niet zo erg, ik wil toch een nieuw nummer.
-Dus, HI abbo opzeggen.
-Nieuw HI abbo aanmaken.
Ja, echt vaag.quote:
Abbo bij HI is zooo lang afgelopen, ze verlengen het alleen steeds met een maand geloof ik.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:15 schreef Nashje het volgende:
[..]
Maar je kunt toch aangeven wat je wil? Gewoon voor een nieuw abo kiezen, en je huidige abo lekker laten aflopen bij Hi en even naar de shop gaan om aan te geven dat je niet verder gaat met dat abo.
Wel drie maanden opzegtermijn he.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Abbo bij HI is zooo lang afgelopen, ze verlengen het alleen steeds met een maand geloof ik.
Dus moet het gewoon even definitief afzeggen. Kan hopelijk wel via de telefoon.
Dat is minder.......quote:
Dan kun je gewoon updaten. Je iPhone is dan factory unlocked.quote:
Omdat dit een relatie heeft met betrekking tot de iPhone misschien ?quote:Op donderdag 16 april 2009 12:10 schreef Skv het volgende:
Waarom gaat het hier alleen maar over abonnementen?
Eens. Begint nu wel extreem te worden idd. Moeten we echt een beetje matigen, want het topic is niet zo interessant meer. Nieuwtjes willen we!quote:Op donderdag 16 april 2009 12:10 schreef Skv het volgende:
Waarom gaat het hier alleen maar over abonnementen?
En vragen van noobs zoals ik dan.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Eens. Begint nu wel extreem te worden idd. Moeten we echt een beetje matigen, want het topic is niet zo interessant meer. Nieuwtjes willen we!
Nieuwe versie Skype werkt niet meer op een jailbroken iPhonequote:Op donderdag 16 april 2009 12:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Eens. Begint nu wel extreem te worden idd. Moeten we echt een beetje matigen, want het topic is niet zo interessant meer. Nieuwtjes willen we!
quote:De problemen met Skype op iPhones met jailbreak is blijkbaar de ontwikkelaars zelf ook niet ontgaan. Om problemen te voorkomen krijg je bij de nieuwe versie Skype 1.0.2 te zien, dat een iPhone met jailbreak niet wordt ondersteund. Bij het opstarten van de nieuwe versie krijg je een waarschuwing te zien: “This version of Skype is only supported on unmodified iPhone OS 2.2.” Maar als je het toch gebruikt, is er eigenlijk niets aan de hand: de applicatie werkt gewoon, mits je de eerder aanbevolen update van MobileSubstrate hebt uitgevoerd.
Meer...
Jupquote:Op donderdag 16 april 2009 12:34 schreef de_boswachter het volgende:
Hebben jullie de iPhone trouwens verzekerd en waar ?
T-Mobile verkoopt een ProAssist verzekeringquote:Op donderdag 16 april 2009 12:38 schreef de_boswachter het volgende:
Kan me herinneren dat ik ooit eens op mijn 8210 een verzekering van Actua heb gehad, of iets dergelijks.
Zegt jullie dat iets ?
Bij mij niet.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:00 schreef Biogarde het volgende:
Nieuwe bug in 2.2.1![]()
Maak maar eens een screenshot als 'ie aan je pc/Mac hangt. iPhone crashed en reboot.
Ik heb inmiddels mijn derde iPhone enquote:Op donderdag 16 april 2009 12:36 schreef Stinosss het volgende:
Ik ben hier echt de enige geloof ik zonder scheurtjes in zijn iPhone. En dat terwijl ik hem al vanaf juli heb ofzo
Dudequote:Op donderdag 16 april 2009 13:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels mijn derde iPhone enhoera!
binnen 2 weken alweer scheurtjes!
Ik heb de mijne vanaf juli en nog geen een scheutje te bekennen. Ik heb een sterk vermoeden dat het toch aan jou ligt. Te strakke broek, vage protector, slechte Chi....quote:Op donderdag 16 april 2009 13:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels mijn derde iPhone enhoera!
binnen 2 weken alweer scheurtjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |