quote:Op donderdag 16 april 2009 13:05 schreef portier het volgende:
Voor alle mensen die naar Hi willen, ik zag nog een leuke aanbieding bij de Kijkshop.
[ afbeelding ]
Ik heb alleen zo'n plaksticker op de voorkant gedaan, verder zit het apparaat gewoon los in mijn broekzak. Heb er verder nooit sleutels oid bij in. Ligt ook aan het materiaal zelf, icm de hitte die de telefoon zelf genereert bij zware belastingen van de processor. Kan er zelf niet heel veel aan doen. Anyway, over een paar weken maar weer een nieuwe regelen..quote:Op donderdag 16 april 2009 14:15 schreef Nashje het volgende:
Derde iPhone en binnen 2 weken weer scheurtjes. Begin je je eigen dan niet af te vragen of je dat ding wel fatsoenlijk behandeld? Tering zeg.
Misschien eens een zwarte bestellenquote:Op donderdag 16 april 2009 13:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels mijn derde iPhone enhoera!
binnen 2 weken alweer scheurtjes!
Regel je dat gewoon via de verzekering?quote:Op donderdag 16 april 2009 12:23 schreef RHCPeter het volgende:
Ik moet mijn iPhone 3 tot 5 weken missenEr zat al een tijdje een scheurtje bij de muteknop. Afgelopen weekend zag ik er nog 1 bij de aansluiting van de kabel, vrij grote. Achterkant beide dus. Is dinsdag opgehaald en nu zit ik met een hugeass HTC S730
Duurt zoiets echt 3 tot 5 weken?
Als er scheurtjes inzitten krijg je een nieuwe? Of wordt hij gerepareerd? En hoe lang duurt het bij jou?quote:Op donderdag 16 april 2009 15:09 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb alleen zo'n plaksticker op de voorkant gedaan, verder zit het apparaat gewoon los in mijn broekzak. Heb er verder nooit sleutels oid bij in. Ligt ook aan het materiaal zelf, icm de hitte die de telefoon zelf genereert bij zware belastingen van de processor. Kan er zelf niet heel veel aan doen. Anyway, over een paar weken maar weer een nieuwe regelen..
Dit is het antwoord alquote:Op donderdag 16 april 2009 19:20 schreef Skv het volgende:
3 tot 5 weken? Jezus, ik heb tot nu toe twee keer over een nieuwe gehad binnen 10 dagen.
Hear Hearquote:Op donderdag 16 april 2009 18:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Misschien eens een zwarte bestellen
http://www.iphoneclub.nl/(...)tijdens-de-vakantie/quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:29 schreef versteegrob het volgende:
Wat kan je met Data-roaming? Waarom staat het standaard uit?
Ja dat weet ik maar wat doet het met je Iphone in Nederland.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)tijdens-de-vakantie/
Niks.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:01 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar wat doet het met je Iphone in Nederland.
Google is your friend?quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:01 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar wat doet het met je Iphone in Nederland.
Christus wat een bullshitquote:Op donderdag 16 april 2009 12:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nieuwe versie Skype werkt niet meer op een jailbroken iPhone
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:34 schreef DSGamer het volgende:
Net m'n contract verlengd bij T-mobile, en een Iphone erbij genomen
als er in de toekomst een firmware update komt, kan ik die gewoon altijd doen of moet ik wachten tot t-mobile z'n eigen versie uitbrengt?
Skype is wel ontzettend onstabiel op een jailbroken iPhone. En ja het werkt ook, mits je de update van MobileSubstrate gebruiktquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:36 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Christus wat een bullshit. Je krijgt een keer deze melding, het werkt prima daarna. Ook VoipOver3G. Zoals ook staat in het stukje tekst wat je quotete en zelf dus niet eens gelezen hebt.
Nee hoor, werkt prima hier. En bij veel anderen ook, wat ik tot nu toe gelezen heb.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Skype is wel ontzettend onstabiel op een jailbroken iPhone. En ja het werkt ook, mits je de update van MobileSubstrate gebruikt
Herkenbaar.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:00 schreef Biogarde het volgende:
Nieuwe bug in 2.2.1![]()
Maak maar eens een screenshot als 'ie aan je pc/Mac hangt. iPhone crashed en reboot.
Weet je zeker dat je geen jPhone hebt gekocht?quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:08 schreef UFOtje het volgende:
Na mijn 1e generatie Iphone verkocht te hebben heb ik (ik was er gewoon even klaar mee) enkele weken geleden toch maar weer een Iphone3G gekocht.
Deze heb ik via een handelaar en komt oorspronkelijk uit Italie, dus standaard sim-lock vrij!
Het valt mij erg op dat de 3G veel kwetsbaarder / plastic / gladder uiterlijk heeft dat de 1G.
Hierdoor is deze al een keer uit mijn handen gevallen... sinds enkele dagen doet mij microfoontje het niet meer goed. Geen garantie..... dus maar naar ISN-service gestuurd. Hopelijk kunnen ze het redelijk goedkoop verhelpen.![]()
Mijn 1e Iphone kon veel meer hebben.![]()
Overigens ben ik ook niet echt van de beschermhoesjes, dat doet mij teveel af aan het toch wel strakke design.
En dat deze Iphone zo vreselijk snel krast moet je dan ook maar voor lief nemen.
http://www.koopjessite.nl/quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:22 schreef Remake het volgende:
Ik heb vandaag een touch gekocht, en ik wil graag een goed hoesje.
Maar ik ga geen 35,- betalen voor zo'n officieel ding, weet iemand een goeie?
Nice, maar als die geruchten er zijn dan moet die telefoon toch al bijna klaar zijn?quote:Op zondag 19 april 2009 00:02 schreef Merkie het volgende:
De geruchten gaan dat er in juli een nieuwe iPhone aankomt. Ik schat de kans op 95% dat er in juli of augustus een nieuwe iPhone is.
Ja, aankondiging verwacht ik tijdens de WWDC in juni. Eigenlijk hetzelfde scenario als vorig jaar.quote:Op zondag 19 april 2009 00:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nice, maar als die geruchten er zijn dan moet die telefoon toch al bijna klaar zijn?
ik verwacht een 3g met 32 gb geheugen, een 3 MP camera, een nieuwe buitenkant (omdat 3g veel scheurt) en als laatste nog iets platter.quote:Op zondag 19 april 2009 00:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nice, maar als die geruchten er zijn dan moet die telefoon toch al bijna klaar zijn?
ik heb gewoon een t-mobile iPhone abonnement, maar thuis gebruik ik wifiquote:Op zondag 19 april 2009 13:38 schreef Remake het volgende:
Als je het streamt via wifi wel.
Als je overal internet heb via de gsm mast moet je een mobiel internet abbo hebben anders tikt het aardig aan.
Iemand een serieus antwoord?quote:Op zondag 19 april 2009 13:37 schreef newyorkcity het volgende:
Niet lachen hoor, maar radio luisteren via de iphone (Tunin.fm of Y!music) is toch gewoon gratis?
quote:
Die programma's maken gebruik van internet om radio te ontvangen, dus radio luisteren = data gebruiken.quote:Op zondag 19 april 2009 13:38 schreef Remake het volgende:
Als je het streamt via wifi wel.
Als je overal internet heb via de gsm mast moet je een mobiel internet abbo hebben anders tikt het aardig aan.
Jep.quote:Op zondag 19 april 2009 13:37 schreef newyorkcity het volgende:
Niet lachen hoor, maar radio luisteren via de iphone (Tunin.fm of Y!music) is toch gewoon gratis?
Ja idd, maar als er onbeperkt internet bij je abbo zit is het oke toch?quote:Op zondag 19 april 2009 14:12 schreef Cid het volgende:
[..]
[..]
Die programma's maken gebruik van internet om radio te ontvangen, dus radio luisteren = data gebruiken.
Hangt natuurlijk van de app afquote:Op maandag 20 april 2009 12:09 schreef Nashje het volgende:
Hoe zit dat met het aanmelden van je iTunes account? Je moet dan eigenlijk een creditcard invullen, maar je kunt via een omweg voor 'Geen' kiezen en je kunt dan alleen gratis apps downloaden.
Downloaden jullie alleen gratis apps of gebruiken jullie wel een creditcard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |