http://www.koopjessite.nl/quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:22 schreef Remake het volgende:
Ik heb vandaag een touch gekocht, en ik wil graag een goed hoesje.
Maar ik ga geen 35,- betalen voor zo'n officieel ding, weet iemand een goeie?
Nice, maar als die geruchten er zijn dan moet die telefoon toch al bijna klaar zijn?quote:Op zondag 19 april 2009 00:02 schreef Merkie het volgende:
De geruchten gaan dat er in juli een nieuwe iPhone aankomt. Ik schat de kans op 95% dat er in juli of augustus een nieuwe iPhone is.
Ja, aankondiging verwacht ik tijdens de WWDC in juni. Eigenlijk hetzelfde scenario als vorig jaar.quote:Op zondag 19 april 2009 00:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nice, maar als die geruchten er zijn dan moet die telefoon toch al bijna klaar zijn?
ik verwacht een 3g met 32 gb geheugen, een 3 MP camera, een nieuwe buitenkant (omdat 3g veel scheurt) en als laatste nog iets platter.quote:Op zondag 19 april 2009 00:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nice, maar als die geruchten er zijn dan moet die telefoon toch al bijna klaar zijn?
ik heb gewoon een t-mobile iPhone abonnement, maar thuis gebruik ik wifiquote:Op zondag 19 april 2009 13:38 schreef Remake het volgende:
Als je het streamt via wifi wel.
Als je overal internet heb via de gsm mast moet je een mobiel internet abbo hebben anders tikt het aardig aan.
Iemand een serieus antwoord?quote:Op zondag 19 april 2009 13:37 schreef newyorkcity het volgende:
Niet lachen hoor, maar radio luisteren via de iphone (Tunin.fm of Y!music) is toch gewoon gratis?
quote:
Die programma's maken gebruik van internet om radio te ontvangen, dus radio luisteren = data gebruiken.quote:Op zondag 19 april 2009 13:38 schreef Remake het volgende:
Als je het streamt via wifi wel.
Als je overal internet heb via de gsm mast moet je een mobiel internet abbo hebben anders tikt het aardig aan.
Jep.quote:Op zondag 19 april 2009 13:37 schreef newyorkcity het volgende:
Niet lachen hoor, maar radio luisteren via de iphone (Tunin.fm of Y!music) is toch gewoon gratis?
Ja idd, maar als er onbeperkt internet bij je abbo zit is het oke toch?quote:Op zondag 19 april 2009 14:12 schreef Cid het volgende:
[..]
[..]
Die programma's maken gebruik van internet om radio te ontvangen, dus radio luisteren = data gebruiken.
Hangt natuurlijk van de app afquote:Op maandag 20 april 2009 12:09 schreef Nashje het volgende:
Hoe zit dat met het aanmelden van je iTunes account? Je moet dan eigenlijk een creditcard invullen, maar je kunt via een omweg voor 'Geen' kiezen en je kunt dan alleen gratis apps downloaden.
Downloaden jullie alleen gratis apps of gebruiken jullie wel een creditcard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |