Ik gebruik Runkeeper Pro, werkt perfect..quote:Op maandag 20 april 2009 18:07 schreef Flepke het volgende:
[..]
Welk programma gebruik je?
De laatste tijd doet runkeeper enorm kut bij mijn zus, ik heb het al 100 keer opnieuw geïnstalleerd mar niets werkt...
Ik vind de accu ook niet superquote:Op maandag 20 april 2009 19:41 schreef juiced het volgende:
Zijn er al problemen bekend met de accu? Ik heb mijn iPhone nu een paar maanden en ik heb de laatste dagen het idee dat de batterij steeds minder lang mee gaat.
RunKeeper werkt ook perfect bij mij maar heb ook 1 keer IMapmyRun gebruikt, werkt ook super.quote:Op maandag 20 april 2009 18:07 schreef Flepke het volgende:
[..]
Welk programma gebruik je?
De laatste tijd doet runkeeper enorm kut bij mijn zus, ik heb het al 100 keer opnieuw geïnstalleerd mar niets werkt...
Ik heb WiFi altijd aan en moet de telefoon elke dag aan de lader hangen. Heb maar een extra kabeltje gekocht om ook op andere plekken op te kunnen laden.quote:Op maandag 20 april 2009 21:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik vind de accu ook niet superEerlijk is eerlijk, ik gebruik hem best vaak.. maar ik moet hem wel elke dag in de oplader zetten.. denk dat hij max 2 dagen meegaat anders..
Mijn hart, het breektquote:Op maandag 20 april 2009 22:19 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
Kost gelukkig maar 150 euro, maar toch.
Morgen of overmorgen maar naar Solid Vision brengen.
Eh.. Hoe?quote:Op maandag 20 april 2009 22:19 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
WTFquote:Op maandag 20 april 2009 22:19 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 april 2009 22:19 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
Als je 'm vaak aan de lader hangt terwijl het nog niet nodig is, wordt je telefoon lui. En ja, dan gaat ie op een gegeven moment wel luisteren en moet je 'm idd elke dag aan de lader hangen.quote:Op maandag 20 april 2009 19:41 schreef juiced het volgende:
Zijn er al problemen bekend met de accu? Ik heb mijn iPhone nu een paar maanden en ik heb de laatste dagen het idee dat de batterij steeds minder lang mee gaat.
Van 5 hoog ofzo?quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:03 schreef no1uknow het volgende:
Nou paar die barsten in het midden zaten er al 3 maanden ofzo () ding werkte prima.
Totdat ik hem eergisteravond nogal ruw uit m'n klauwen liet vallen.
hoe zit het ook alweer met deze soort batterijen? die hebben toch gewoon een levensduur van zoveel uur?quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:03 schreef Merkie het volgende:
Onzin, lithium-ion batterijen hebben geen geheugeneffect.
Het heeft niet zoveel zin om op 3.0 te wachten, want die kan je gewoon gratis op je iPhone zetten als die uitkomt en dan ben je nog steeds ultrahip en nieuw. De vraag is meer of je op een nieuwe iPhone wilt wachten, die volgens vele geruchten ook rond die tijd uit gaat komen. En daar zou ik wel op wachten als ik jou was, aangezien dat toch nog maar 2 maanden duurt (iig de WWDC, waar die dan aangekondigd zou worden). Wellicht zijn de nieuwe features niet spectaculair, maar de dump van de oude modellen is dan sowieso interessant.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:35 schreef DeToXiC het volgende:
Ok... mijn abbo loopt af op 29-04 en kan dus dan een i-Phone nemen (Eindelijk!)
Nu zit ik met het volgende, is het verstandig om op de firmware 3.0 te wachten?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lithium-ion-accuquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:26 schreef fretclick het volgende:
[..]
hoe zit het ook alweer met deze soort batterijen? die hebben toch gewoon een levensduur van zoveel uur?
sweetquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:28 schreef portier het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lithium-ion-accu
quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:35 schreef DeToXiC het volgende:
Ok... mijn abbo loopt af op 29-04 en kan dus dan een i-Phone nemen (Eindelijk!)
Nu zit ik met het volgende, is het verstandig om op de firmware 3.0 te wachten?
Detoxic hij/zij neemt je in de maling. Nemen dat toestel, een firmware verandert niks aan het fysieke gedeelte, zogauw die verschijnt plaats je het in je phone, klaar. Maar met het verschil dat je nu al kunt genieten.quote:
Je zou het namelijk wel zeggenquote:
Thanks... hier heb ik wat aan.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:26 schreef portier het volgende:
[..]
Het heeft niet zoveel zin om op 3.0 te wachten, want die kan je gewoon gratis op je iPhone zetten als die uitkomt en dan ben je nog steeds ultrahip en nieuw. De vraag is meer of je op een nieuwe iPhone wilt wachten, die volgens vele geruchten ook rond die tijd uit gaat komen. En daar zou ik wel op wachten als ik jou was, aangezien dat toch nog maar 2 maanden duurt (iig de WWDC, waar die dan aangekondigd zou worden). Wellicht zijn de nieuwe features niet spectaculair, maar de dump van de oude modellen is dan sowieso interessant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |