Dan moet je dat uit vinken in je iTunesquote:Op donderdag 9 april 2009 14:50 schreef timbob het volgende:
Hoi!
Vraagjes:
Waarom zie ik wel de foto's en plaatjes van internet op m'n windows Computer als ik m'n iPhone inplug, maar niet de screenshots?
En die hele map met iPhone cache waar hij blijkbaar m'n foto's backupt, hoe kan ik daar in kijken?
En ook: waarom gaat m'n iTunes elke keer als ik inplug nummers updaten zonder dat ik iets heb verandert? Soms wel 200+ nummers...
En waar staan m'n schoenen?
Ja, maar ik vind het wel fijn dat ik m'n iPhone playlist kan updaten zodat die vanzelf de volgende keer synct. Alleen dat onzinnige copieren is zo irritantquote:Op donderdag 9 april 2009 14:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan moet je dat uit vinken in je iTunes
Mobilesubstrate veranderen bij jailbreak. Anders rebooten.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:47 schreef Karzeuler het volgende:
hey jonges
ik heb nou skype op m'n iphone 3G gedaan, en als ik dan m'n username wil intypen, dan houdt skype er ineens mee op en ben ik weer op 't beginscherm (met al die icoontjes enzo)
weet iemand wat ik hier mee moet?
Waarschijnlijk zijn dat de laatst afgespeelde/laatst toegevoegde mp3's in iTunes, deze worden standaard gesyncd geloof ik.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:19 schreef timbob het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het wel fijn dat ik m'n iPhone playlist kan updaten zodat die vanzelf de volgende keer synct. Alleen dat onzinnige copieren is zo irritant
Heb m'n screenshots wel gevonden trouwens
Je bent een idioot, maar van harte gefeliciteerd.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:51 schreef Merkie het volgende:
Mijn iPhone is vandaag jarig. Feliciteer 'm hier
. Voor de gelegenheid heb ik het Invisible Shieldje er aan de achterkant vanaf gehaald, wat is 'ie toch mooi
.
De Jarige Job:
[ afbeelding ]
Merkie out.
Misschien even je netwerk instellingen herstellen, dat wil wel eens helpenquote:Op donderdag 9 april 2009 19:21 schreef febster het volgende:
Mijn iPhone doet wazig. Hij zoekt al de halve dag naar T-Mobile, maar vindt hem maar zelden, weet iemand waar dat aan ligt?
Volgens mij kan je doodvallen.quote:Op zondag 12 april 2009 00:06 schreef Adelante het volgende:
Bij een tweejarig contract met T-mobile heb je dan ook twee jaar garantie op je iPhone of kun je doodvallen als ie na een jaar en drie maanden kapot gaat?
Nou ja, juridisch is dat niet zo natuurlijk, maar het was makkelijker geweest wanneer T-mobile ook daadwerkelijk al service zou aanbieden.quote:
T-Mobile en service in één zinquote:Op zondag 12 april 2009 00:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nou ja, juridisch is dat niet zo natuurlijk, maar het was makkelijker geweest wanneer T-mobile ook daadwerkelijk al service zou aanbieden.
En met droge ogen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |