Duitsers hebben dat idd niet uitgevondenquote:
Twee mogelijkheden:quote:Op zondag 12 april 2009 00:06 schreef Adelante het volgende:
Bij een tweejarig contract met T-mobile heb je dan ook twee jaar garantie op je iPhone of kun je doodvallen als ie na een jaar en drie maanden kapot gaat?
Maak er maar twee van.quote:Op zondag 12 april 2009 22:04 schreef Saninl het volgende:
Ik wil de Iphone ook![]()
![]()
![]()
Maar ik ben bang dat als ik nu heel veel geld uit ga geven dat ik of na een maand er mee uitgespeeld ben, of dat na 3 maanden de nieuwe Iphone er al is
schopjequote:Op zondag 12 april 2009 00:04 schreef BaggerUser het volgende:
2 vraagjes met betrekking tot iPhone dev,
- Klopt het dat je alleen een account kan aanvragen met een CC?
- Hoe wordt het uitbetaald? wekelijks / maandelijks/ bij bepaald bedrag/ als je zelf aanvraagt?
had ik afgelopen week wel een keer. Voor het eerst overigens. Plugje er ff opnieuw in en het was over.quote:Op maandag 13 april 2009 12:41 schreef bodylotion het volgende:
soms gebeurt het wel eens dat er muziek uit de speaker komt als ik de ipod-fucntie aanzet, terwijl de oordoppen ingeplugt zijn
Ik zag het ja, smerig addertje onder het gras is dat.quote:Op maandag 13 april 2009 12:28 schreef Merkie het volgende:
Je moet er alleen wel opletten dat je alleen de eerste 12 maanden ¤2,50 voor Hi Eindeloos Online betaalt, daarna gewoon ¤10 per maand.
Dat is wel weer kut..quote:Op maandag 13 april 2009 13:44 schreef Merkie het volgende:
. Waar je wel rekening mee moet houden is at Hi Eindeloos Online maar 128kbit/s is, waardoor je de 3G-snelheid niet echt optimaal kan benutten.
Wat houdt dat precies in?quote:4. Vanaf 1 februari 2009 is streaming onderdeel van de Eindeloos Online bundel. Dit geldt ook voor alle klanten die op dit moment een Eindeloos Online bundel hebben. Je hoeft dus niet meer extra voor streaming te betalen. Bij gebruik in het buitenland worden extra verkeerskosten in rekening gebracht.
Bron
Dat je kan streamen binnen je bundel (YouTube o.a.).quote:Op maandag 13 april 2009 13:54 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat is wel weer kut..![]()
[..]
Wat houdt dat precies in?
Dat is dan weer mooi. Ik ben gek op youtubequote:Op maandag 13 april 2009 13:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat je kan streamen binnen je bundel (YouTube o.a.).
Is er niet volgens mij.quote:
Is toegestaan.quote:-of het gebruik van bijv youtube is toegestaan
Volgens mij niet, maar dat boeit me ook niet zoveel eigenlijk.quote:- dat visual voicemail (nog) niet door KPN ondersteund wordt
Wat ik wel eens heb dan is dat de plug er niet helemaal inzit. Ik draag mijn iPhone gewoon los in mijn broekzak en dan komt er wel eens een pluisje in die aansluiting.quote:Op maandag 13 april 2009 12:41 schreef bodylotion het volgende:
soms gebeurt het wel eens dat er muziek uit de speaker komt als ik de ipod-fucntie aanzet, terwijl de oordoppen ingeplugt zijn
Je moet doen waar je jezelf goed bij voelt. Wat ik alleen al wilde geven is dat T-mobile in mijn ogen niet slecht is. Integendeel. Maar je moet uiteindelijk de keus maken die voor jouzelf goedvoelt, en als je bij Hi een beter gevoel hebt dan bij t-mobile, dan moet je gewoon voor Hi kiezenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |