Alleen heb je een linkje? Dit hoesje gebruik je zeker als je ipod in je tas zit maar gebruik je ook een hoesje als die in je broekzak zit? Je moet hem wel snel kunnen bediening, is dat met deze hoes mogelijk?quote:
http://www.fabrixcases.com/v2/shop/iphone/quote:Op woensdag 8 april 2009 15:22 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Alleen heb je een linkje? Dit hoesje gebruik je zeker als je ipod in je tas zit maar gebruik je ook een hoesje als die in je broekzak zit? Je moet hem wel snel kunnen bediening, is dat met deze hoes mogelijk?
Ben je je aangeschafte dingen kwijt als iTunes crashed? Als in, je kan ze niet nog een keer gratis downloaden met je account omdat je ze al betaald hebt?quote:Op woensdag 8 april 2009 15:25 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ]
Nou lekker dan.![]()
Puntje bij paaltje, gisteren is iTunes gecrashed denk ik. Ik start het op en alles is leeg.
Muziek en films etc weer opnieuw toevoegen is geen probleem, maar ik heb wel wat software waarvoor ik betaald heb en een aantal spellen waarvan ik de savegame niet kwijt wil.![]()
Is dit nog op te lossen of niet?
Ik heb geen idee, m'n iTunes library is zo goed als leeg. Het gaat er gewoon omdat als ik nu een spel weer opnieuw zou downloaden dat ik ook m'n savegame kwijt ben en dat wil ik niet.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:31 schreef Cid het volgende:
[..]
Ben je je aangeschafte dingen kwijt als iTunes crashed? Als in, je kan ze niet nog een keer gratis downloaden met je account omdat je ze al betaald hebt?
quote:Op woensdag 8 april 2009 15:46 schreef Broekpaling het volgende:
Eerder gekochte applicaties kan ik gewoon opnieuw voor nop downloaden zie ik.
Euhm...geen idee meer eigenlijk. Volgens mij uit een nederlandse webshop, was even duur als direct bij fabrixcases.com bestellen maar dan wat sneller in huis.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 14:52 schreef mrsjaak2 het volgende:
iphone aanbieding
ik had een vraagje over deze aanbieding, er staat inclusief onbeperkt internet(slechts 9,95 per maand)
komt die dan nog boven de 25 euro op, zou best naaierig zijn ivm met het woordje inclusief
Whehehequote:
Hyves profielen?quote:Op donderdag 9 april 2009 10:45 schreef fretclick het volgende:
heeft iemand enig idee waarom Apple het nodig vond om de profielen er uit te laten?
Heeft iemand enig idee waarom mensen continue naar de bekende weg blijvev vragen?quote:Op donderdag 9 april 2009 10:45 schreef fretclick het volgende:
heeft iemand enig idee waarom Apple het nodig vond om de profielen er uit te laten?
Maar natuurlijk, als er een functie op de iPhone ontbreekt moeten we daar niet over klagen omdat het "nu eenmaal niet zo'n telefoon is"?quote:Op donderdag 9 april 2009 10:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Heeft iemand enig idee waarom mensen continue naar de bekende weg blijvev vragen?
Mensen, kijk nou eens voordat je iets koopt. Je iPhone is - out of the box - nu eenmaal niet een telefoon waarbij je oneindig je menu's kunt indelen, je voor elk event een ander bliepje kunt instellen, je een neukprofiel en een uitslaapprofiel kunt aanmaken, etc, etc. Koop goddomme dan een Neukia N97d10deLuxeTDI als je dat zo belangrijk vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |