picsquote:Op woensdag 8 april 2009 08:52 schreef Pheno het volgende:
Ik ga even naakt douchen. Met kleren aan is zo niet nuttig. Alleen met wet tshirt contests is dat leuk
Dan moet ik er even aan denken om een keer een krantje in de trein te pakken vanmiddag... vanochtend las ik een boek en geen nieuwsquote:Op woensdag 8 april 2009 08:54 schreef Muck het volgende:
Oh ja, mart, als je een spits leest vandaag, kijk dan eens op pagina 16
Mijn mooie stadje
nee, ik ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet zonder verenquote:
mocht je er geen te pakken krijgen, dan bewaar ik de mijne welquote:Op woensdag 8 april 2009 08:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet ik er even aan denken om een keer een krantje in de trein te pakken vanmiddag... vanochtend las ik een boek en geen nieuws.
http://spitsnieuws.nl/quote:Op woensdag 8 april 2009 08:56 schreef Muck het volgende:
[..]
mocht je er geen te pakken krijgen, dan bewaar ik de mijne wel
ik niet ;')quote:Op woensdag 8 april 2009 08:55 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, ik ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet zonder veren
Vrachtwagen?quote:
ik deed het niet expresquote:Op woensdag 8 april 2009 09:08 schreef Sjowhan het volgende:
Muck! Slotjesposter!
Je eet graag halve koekjes?quote:
maakt woorden die je in je telefoon intikt voor je afquote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 09:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je eet graag halve koekjes?
owh, dat onding ja... waardeloos. Het werkt niet eens goed als je op een Indonesische telefoon Nederlandse woorden wil typenquote:Op woensdag 8 april 2009 09:26 schreef Muck het volgende:
[..]
maakt woorden die je in je telefoon intikt voor je af
mja, engels pakt ie ook nietquote:Op woensdag 8 april 2009 09:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
owh, dat onding ja... waardeloos. Het werkt niet eens goed als je op een Indonesische telefoon Nederlandse woorden wil typen
Nieuws lees je dan ook hier.quote:Op woensdag 8 april 2009 08:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet ik er even aan denken om een keer een krantje in de trein te pakken vanmiddag... vanochtend las ik een boek en geen nieuws.
MPGquote:
Mart?quote:Op woensdag 8 april 2009 09:34 schreef Muck het volgende:
[..]
MPG
Weet je wie er ook lowlandskaartjes heeft?
spamhert!quote:
Al ge-da-haanquote:Op woensdag 8 april 2009 09:35 schreef Muck het volgende:
[..]
spamhert!
Lees blz. 16 van de Spits nou maar!
Tof.quote:
Waardeloze telefoon. Ik had vorige eeuw al een telefoon met t9 die herkende in welke taal ik sms-te.quote:
Kan ik er wat aan doen dat OA er niet was voor de lapoquote:
Precies! Nieuws lees ik wel op internet... in die krantjes is het toch oud nieuws, en dus geen nieuws meerquote:
Dat kan je toch gewoon instellen?quote:Op woensdag 8 april 2009 09:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waardeloze telefoon. Ik had vorige eeuw al een telefoon met t9 die herkende in welke taal ik sms-te.
Je zat er weer op te azen, getuige je laatste drie postsquote:Op woensdag 8 april 2009 09:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat OA er niet was voor de lapo.
[..]
Precies! Nieuws lees ik wel op internet... in die krantjes is het toch oud nieuws, en dus geen nieuws meer.
Gun mij ook eens een pleziertjequote:Op woensdag 8 april 2009 09:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Je zat er weer op te azen, getuige je laatste drie twee posts.
Mijn super-foon snapte dat zelf alquote:
Mot jij niet werken, wijsneus?quote:
tof wa?quote:
jaquote:[..]
Tof.
quote:
juuquote:
Zeker, zeker!quote:
Ja hoorquote:[..]
ja
als ik ze nou waarschuw voor Twan, kunnen we best op dezelfde camping gaan staan toch?
quote:[..]
Maar kijk eens, speciaal voor jou <----
quote:[..]
juu
Absoluutquote:
Ik zie geen PIquote:
spefjaal voor jou dan:quote:
quote:
quote:
Dag zwart pietje van mequote:
Kutsmoes.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 11:00 schreef Leanne het volgende:PUSH UPyour body, your body nexttomine PUSH UP gotta make this sexy booty mine
PUSH UP now baby shake that ass!PUSH UP i love it when you feel like getting nasty![]()
tutututuutttuuuuttutututututuutttuutudertutututututuderututututudududdu
Ik heb EXACT hetzelfde liedje in mijn hoofdquote:Op woensdag 8 april 2009 11:00 schreef Leanne het volgende:PUSH UPyour body, your body nexttomine PUSH UP gotta make this sexy booty mine
PUSH UP now baby shake that ass!PUSH UP i love it when you feel like getting nasty![]()
tutututuutttuuuuttutututututuutttuutudertutututututuderututututudududdu
Bleeeeeeeeedquote:
Driekwart? Het is koud!quote:Op woensdag 8 april 2009 11:26 schreef Muck het volgende:
zo, lekker gedoucht enzo
nu driekwartbroek aan en zo naar school
Die klagers over kou zitten allemaal in de randstadquote:
neuhquote:
mja, hier zal het ook wel gaan regenenquote:
Goed opgeletquote:Op woensdag 8 april 2009 11:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Die klagers over kou zitten allemaal in de randstad. Dat het daar zo slecht is, is hun probleem
.
Heulemoal niet! ik blaas het gewoon terugquote:Op woensdag 8 april 2009 11:48 schreef Nijns het volgende:
[..]
Goed opgeletmaar dat rotweer is begin middag ook bij jullie hoor
Ik zag het. Klink houdt vol. Dat word aftreden.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Bleeeeeeeeed
Ik heb een linkje gedumpt in het rooktpoic...
Blaas het dan liever door naar KG... die loopt toch al steeds te klagen over hoge temperaturen en veel zon!quote:Op woensdag 8 april 2009 11:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Heulemoal niet! ik blaas het gewoon terugkssssst
quote:
Ohw.. Ja das ook goedquote:Op woensdag 8 april 2009 11:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Blaas het dan liever door naar KG... die loopt toch al steeds te klagen over hoge temperaturen en veel zon!
airco in april? Is het al 15 graden?quote:Op woensdag 8 april 2009 11:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet, en ik zit ook in de randstad.
* DaMart zet de airco weer aan!
Zeker welquote:
Mijn kamer zit naast de serverruimte. Zonder airco is het hier zo 27 gradenquote:Op woensdag 8 april 2009 11:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
airco in april? Is het al 15 graden?
Nee joh, het is koud hier! DaMart stelt zich gewoon aan..quote:Op woensdag 8 april 2009 11:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
airco in april? Is het al 15 graden?
ooh lekker, ruilen?quote:Op woensdag 8 april 2009 12:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn kamer zit naast de serverruimte. Zonder airco is het hier zo 27 graden.
Whehe, goed gebouwd...quote:Op woensdag 8 april 2009 12:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
bahquote:Op woensdag 8 april 2009 12:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vriend van een vriendin zet de verwarming ook standaard op 27quote:Op woensdag 8 april 2009 12:25 schreef Muck het volgende:
[..]
bah
Mijn hospita stookt het huis ook altijd zo warm
ja precies!quote:Op woensdag 8 april 2009 12:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Vriend van een vriendin zet de verwarming ook standaard op 27echt te smerig. Trek dan gewoon drie truien aan.
pech voor MPG dus...quote:Op woensdag 8 april 2009 12:31 schreef Muck het volgende:
[..]
ja precies!
MPG heeft het ook altijd koud, dus als ik mijn t-shirt door huis cross, trekt hij de deken om zich heen
Kan nog leuk worden mochten we ooit samen gaan wonen
ik begin maar vast met het breien van een stapel truien denk ikquote:
Weheheh handig is dat jaquote:Op woensdag 8 april 2009 12:31 schreef Muck het volgende:
[..]
ja precies!
MPG heeft het ook altijd koud, dus als ik mijn t-shirt door huis cross, trekt hij de deken om zich heen
Kan nog leuk worden mochten we ooit samen gaan wonen
Wat is er dan..?quote:Op woensdag 8 april 2009 11:58 schreef Ladylike het volgende:
aha, ziekteverzuim na verlof wordt hier niet op prijs gesteld
Lekker goedkoop maar koud!! (naja, dat went ook weer natuurlijk..)quote:Op woensdag 8 april 2009 12:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Weheheh handig is dat ja![]()
Ik heb afgelopen winter geen verwarming gebruikt en dus heb ik het overal waar het wel warmer is dan de temperatuur buiten bloed en bloed heetMijn vriend had het ijskoud en ik zette maar even alle ramen bij hem open omdat ik gestoord werd van de hitte
psst.. die kun je ook kopen hoor.. en uit liefde breien is iets van de vorige eeuwquote:Op woensdag 8 april 2009 12:36 schreef Muck het volgende:
[..]
ik begin maar vast met het breien van een stapel truien denk ik
klinkt bekendquote:Op woensdag 8 april 2009 12:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Weheheh handig is dat ja![]()
Ik heb afgelopen winter geen verwarming gebruikt en dus heb ik het overal waar het wel warmer is dan de temperatuur buiten bloed en bloed heetMijn vriend had het ijskoud en ik zette maar even alle ramen bij hem open omdat ik gestoord werd van de hitte
Het went inderdaadquote:Op woensdag 8 april 2009 12:40 schreef Nijns het volgende:
[..]
Lekker goedkoop maar koud!! (naja, dat went ook weer natuurlijk..)
Vloerverwarmingquote:Op woensdag 8 april 2009 12:40 schreef Muck het volgende:
[..]
klinkt bekend
De vloerverwarming is al zo warm dat er echt niks aanhoeft!
nee man, is weer helemaal hip!quote:Op woensdag 8 april 2009 12:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
psst.. die kun je ook kopen hoor.. en uit liefde breien is iets van de vorige eeuw
En liefquote:
Dat is pas handig!quote:Op woensdag 8 april 2009 12:56 schreef Muck het volgende:
Die vloerverwarming lag er al in en ik kan hem zelf niet uit zetten, omdat de thermostaat in het woongedeelte van mijn hospita zit
Ik stook gewoon de kachel opquote:
Langharig werkschuw tuig is het!quote:Op woensdag 8 april 2009 13:03 schreef Aarti het volgende:
nu al?
Die keek vast niet zo sagerijnig als de kater waar ik naar ga kijken doetquote:Op woensdag 8 april 2009 13:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb zonet nog naar een mooi poesje gekeken... toen ik wakker werd uit mijn dutje.
Nee, deze is in een goeie bui vandaag en liet zich vrijwillig scheren en douchen.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Die keek vast niet zo sagerijnig als de kater waar ik naar ga kijken doet
Dacht ik het niet...quote:Op woensdag 8 april 2009 13:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee, deze is in een goeie bui vandaag en liet zich vrijwillig scheren en douchen.
Niet heel verrassend hehquote:
Thee lijkt me lekker jaquote:
Oeh, ik heroverweeg mijn aanbod: waar is dat kantoor?quote:Op woensdag 8 april 2009 13:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed plan, heb ik ook weer 2 uur minder reistijd op een dag!
normaal ben IK degene die zo denktquote:
Woerdenquote:Op woensdag 8 april 2009 14:09 schreef Nijns het volgende:
[..]
Oeh, ik heroverweeg mijn aanbod: waar is dat kantoor?
Je hebt je gelijke gevondenquote:
zou het echt?quote:
Nee, doe maar niet zo ver wegquote:
wat heb je gedaan?quote:
Gister voor het eerst in drie weken weer getraind, vandaag voor het eerst sinds gister weer getraindquote:
Mwa, ik train altijd maandag en dinsdag, woensdag rust en dan donderdag en meestal vrijdag ook weerquote:Op woensdag 8 april 2009 14:57 schreef Ladylike het volgende:
je moet ook opbouwen
om de dag in het begin is voldoende
Voor het leger mocht je toen alleen om de dag trainenquote:Op woensdag 8 april 2009 15:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Mwa, ik train altijd maandag en dinsdag, woensdag rust en dan donderdag en meestal vrijdag ook weerDat wil opzich prima. Ik denk dat het ook gewoon komt omdat ik moe ben
Ja das beter voor je spieren. voldoende rust enzo. Maar dan kom ik niet aan mijn 4x in de week trainen hahaha. en ik denk dat het er ook erg van af hangt hoe intenstief je traint. Ik ben met een uur soms een kwartiertje langer wel weer buiten, anders kan ik de rest van de dag niks meer qua energiequote:Op woensdag 8 april 2009 15:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Voor het leger mocht je toen alleen om de dag trainen
Een gekneusde rib ook (uit ervaring).quote:Op woensdag 8 april 2009 15:36 schreef Leanne het volgende:
spierpijn in buik is vervelend als je moet lachen
quote:
Dat is ook niet fijn neequote:
Wat voor school doe je en waarom haat je het?quote:
Stoppen dan.quote:
Of sla p0wnen.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Stoppen dan.
Full-time vakkenvullen of kassamiepen.
quote:
Ik zit helaas op het Saxion in Deventer, toegepaste psychologiequote:Op woensdag 8 april 2009 15:49 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wat voor school doe je en waarom haat je het?
mn baas is ex-militair dus ik heb al punten gescoord omdat ik het leger en wapens leuk vindquote:
Of scoor je punten omdat je hebt laten doorschemeren dat je weleens met zijn geweertje te willen spelenquote:Op woensdag 8 april 2009 16:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn baas is ex-militair dus ik heb al punten gescoord omdat ik het leger en wapens leuk vind
Dat vind ik dus ook. Nee natuurlijk moet een school niet continu water bij de wijn doen, ik wil prima werken voor mijn diploma hoor, daar ben ik echt niet vies van.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:04 schreef Ladylike het volgende:
@ schoolverhaal:
Het is altijd zo jammer als de leerling wel wilt maar het moeilijk gemaakt wordt door de school/gemeente/overheid![]()
Je kiest toch niet voor niets voor een bepaalde richting...
Ik hoor niet veel goede verhalen over het Saxion. Ik was daar trouwens niet zo lang geleden nog op een stage en carriere beurs die jullie school organiseerdequote:
Ik heb natuurlijk geen ervaring met de andere opleiding op het Saxion, maar als je het mij zou vragen... blijf er ver uit de buurt.. Aan de andere kant hoor ik van alle HBO studenten klachten over alle Hogescholen..quote:Op woensdag 8 april 2009 16:07 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik hoor niet veel goede verhalen over het Saxion. Ik was daar trouwens niet zo lang geleden nog op een stage en carriere beurs die jullie school organiseerde![]()
Ik kan me voorstellen dat het erg vervelend is dat het zo gaat. Ik kan niet anders aanraden dan gewoon door te zetten. Haal troost uit het feit dat je niet de enige bent
En die 56 uur.. Zijn dat allemaal ingeroosterde uren??
Dan zal schoonOA zich wel afvragen hoe het kan dat de productiviteit van de afdeling inkoop vandaag zo extreem hoog lagquote:
Zijn paashaas had de internetlijn doorgeknaagd op OAwerk.quote:
Hoog? Tegenwoordig begin je niets meer zonder computerquote:Op woensdag 8 april 2009 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan zal schoonOA zich wel afvragen hoe het kan dat de productiviteit van de afdeling inkoop vandaag zo extreem hoog lag.
quote:Op woensdag 8 april 2009 16:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Zijn paashaas had de internetlijn doorgeknaagd op OAwerk.
Dus je hebt alleen maar koffie zitten drinkenquote:Op woensdag 8 april 2009 16:18 schreef OA het volgende:
[..]
Hoog? Tegenwoordig begin je niets meer zonder computer
Precies wat ik ook dachtquote:Op woensdag 8 april 2009 16:17 schreef MPG het volgende:
En van bovenstaand had ik best een OAiaanse Multiquote kunnen maken.
Onder andere.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus je hebt alleen maar koffie zitten drinken?
Aangezien hij van chocola was, hebben we hem verorberd!quote:Op woensdag 8 april 2009 16:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
En nu heb je die paashaas op de FOK!-server afgestuurd?
Daar is geen haas voor nodig om die servers aan te pakkenquote:Op woensdag 8 april 2009 16:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
En nu heb je die paashaas op de FOK!-server afgestuurd?
Als hij niet van chocola was, kon dat ook prima:quote:Op woensdag 8 april 2009 16:22 schreef OA het volgende:
[..]
Onder andere.![]()
[..]
Aangezien hij van chocola was, hebben we hem verorberd!
Vertelquote:
Als ik nou eens wist hoe dat moest..quote:Op woensdag 8 april 2009 16:17 schreef MPG het volgende:
En van bovenstaand had ik best een OAiaanse Multiquote kunnen maken.
Ach, overal is het wel wat hequote:Op woensdag 8 april 2009 16:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk geen ervaring met de andere opleiding op het Saxion, maar als je het mij zou vragen... blijf er ver uit de buurt.. Aan de andere kant hoor ik van alle HBO studenten klachten over alle Hogescholen..
En ik ga ook wel gewoon door hoor, ik zal wel moeten.Het is gewoon.. aaaaaaaaaarg
Die 56 uur is het aantal studielast uren die je in een week moet halen om je vakken te kunnen halen volgens school. Daar zitten de les uren ook bij ja
Haha gelijk heb jequote:Op woensdag 8 april 2009 16:28 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ach, overal is het wel wat heik hoop binnenkort klaar te zijn met mijn scriptie en ben niet van plan op korte termijn weer te studeren maar toch bedankt!
Goed van je!
Naja, als ik kijk wat er op mijn school soms als studielasturen werd opgegeven en wat ik dan werkelijk deed (en het toch gewoon haalde) dan viel dat allemaal wel meeGoed is goed, je hoeft niet per se de door hun voorgeschreven uren vol te maken he?
Mijn date gaat niet doorquote:
Nouwquote:
Waarom niet?quote:
Ach, kan je straks tenminste ECHT trots zijn op je diplomaquote:Op woensdag 8 april 2009 16:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Haha gelijk heb je![]()
Mjah bij ons werkt het helaas anders. Het zijn gigantische vakken en ik moet ook echt wel zo lang bezig zijn wil ik bij blijven en/of mijn vakken halen. Helaasch.
Als ik niet van school wordt getrapt aan het eind van het jaar omdat ik mijn P nog niet heb bedoel je? ja dan welquote:Op woensdag 8 april 2009 16:36 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ach, kan je straks tenminste ECHT trots zijn op je diploma
quote:
Overwerkquote:
Bleg wat stom!! Meteen een nieuwe dag plannen?quote:Op woensdag 8 april 2009 16:41 schreef es70 het volgende:
[..]
[..]
Overwerk. Maar ik vrees dat we gewoon gejinxt zijn
. Kost nogal wat moeite om iets te plannen dat ook daadwerkelijk doorgaat
.
Hoi! Ik ben Es.
Zo snel mogelijk iigquote:Op woensdag 8 april 2009 16:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Bleg wat stom!! Meteen een nieuwe dag plannen?
Ik zal voor jullie duimen danquote:
quote:Waar we dubbele gelukskoekjes nodig hebben
Waarom?quote:Op woensdag 8 april 2009 16:47 schreef DaMart het volgende:
Ik ga zo maar eens richting trein.
Ik ben vanavond wel weer terug, maar zal het einde van deze KSC niet meemaken, denk ik... dus hierbij een verzoek aan degene die de volgende opent, graag deze TT:
[..].
Omdat ik die TT al een tijdje geleden bedacht heb, en hij past bij het dubbele ongeluksnummer... en het maakt me niet uit wie hem opent, maar die TT zou wel erg tof zijnquote:
Jij denkt serieus van te voren na over de TT?!quote:Op woensdag 8 april 2009 16:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat ik die TT al een tijdje geleden bedacht heb, en hij past bij het dubbele ongeluksnummer... en het maakt me niet uit wie hem opent, maar die TT zou wel erg tof zijn.
Meestal niet, maar deze had ik wel al bedacht.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Jij denkt serieus van te voren na over de TT?!
quote:
How come?quote:
Misschien zit er wel een rupsje in die een vlinder probeert te wordenquote:
Lijkt me pijnlijkquote:Op woensdag 8 april 2009 17:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien zit er wel een rupsje in die een vlinder probeert te worden
Nouja doet het toch ook?quote:
Ja, maar 't lijkt me nog veel pijnlijker als er opeens zo'n hele grote vlinder uit m'n oor komtquote:
Of juist super mooiquote:Op woensdag 8 april 2009 17:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, maar 't lijkt me nog veel pijnlijker als er opeens zo'n hele grote vlinder uit m'n oor komt
Misschien toch maar even naar de dokter gaan voor het zover isquote:
Haha, ja lijkt me een goed ideequote:Op woensdag 8 april 2009 18:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien toch maar even naar de dokter gaan voor het zover isOf naar de Vlinderoloog
ofzo
Je drogeert de rupsquote:Op woensdag 8 april 2009 18:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Haha, ja lijkt me een goed ideeHoewel een paracetamolletje de boel wel verhelpt enzo
quote:Op woensdag 8 april 2009 16:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Meestal niet, maar deze had ik wel al bedacht.
En nu echt weg.
Ambtenaren!quote:
Naamgenootquote:
Je bedoelt die regen zekerquote:Op woensdag 8 april 2009 20:46 schreef DaMart het volgende:
Wat een schitterende zonsondergang vandaag, trouwens. Een wolkenloze hemel, die mooi geel kleurde terwijl de koperen zon langzaam aan de westelijke horizon verdween.
Helaas zat ik op dat moment in de auto en had ik geen tijd meer om mijn camera te halen.
Dan had je die nog niet hiernaartoe hoeven sturenquote:Op woensdag 8 april 2009 20:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, zonsondergang.
Hier is de regen weg.
Ja sorry, ik kan er ook niets aan doen dat die wolken over Venlo moeten trekken om naar KG te gaanquote:Op woensdag 8 april 2009 20:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan had je die nog niet hiernaartoe hoeven sturen.
Ja, zoals ik vanmiddag al zei: KG klaagt steeds dat het 28 graden en zonnig is... nou ja, dan kan hij wat vochtige verkoeling krijgen, dus!quote:
quote:
Ze stopt er binnenkort mee...quote:
Ik ben beniewd.quote:Op donderdag 9 april 2009 08:53 schreef DaMart het volgende:
Wat een prachtige zonsopkomst vanochtend! Ik ben maar een paar minuten eerder van huis gegaan, met de camera in de aanslag. Foto's volgens vanavond!.
Ik zag de kleurrijke waaier van Aurora aan de horizon. Geel, oranje, paars, roze, blauw... gebroken door de witte lijnen van het vliegverkeer.quote:Op donderdag 9 april 2009 08:59 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben beniewd.![]()
Hier schoof net na 7 uur de bewolking voorbij, dus ik zag alleen aan de horizon nog wat oranje/gele kleuren...
Goedemorgen MPGquote:
Leannequote:
BX!quote:Op donderdag 9 april 2009 09:08 schreef BrandX het volgende:
goedemorgen KSC!
vanmiddag tussen 1 en 2 wel allemaal duimen he
Dan zijn we aan het scriptieverdedigen![]()
Nijnsquote:
Vliefverkeer?quote:Op donderdag 9 april 2009 09:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zag de kleurrijke waaier van Aurora aan de horizon. Geel, oranje, paars, roze, blauw... gebroken door de witte lijnen van het vliefverkeer.
Ja, jammer. Nouja, normaal zie ik haar ook nooit, ik ben veel vroeger opquote:
Verliefde stelletjes op een roze wolk beoelt hij denk ikquote:
Ik ookquote:Op donderdag 9 april 2009 09:19 schreef Leanne het volgende:
iihihhiiihhhhiiihih ik ben morgen lekker vrij![]()
dan ga ik in de zon zitten
quote:
ga je daarheenquote:Op donderdag 9 april 2009 09:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook
Burgers Zoo zal wel vol zijn. Langharig werkschuw tuig
AH, ik heb het alweer afgeleerdquote:
Jaarabonnement, dus ja, vaak wel. Het is ook maar 10 minuutjes van me vandaanquote:
Niet vermeldquote:
Ik ben er weleens geweest, ik vind het wel een tof park. Anders dan de doorsnee dierentuin.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jaarabonnement, dus ja, vaak wel. Het is ook maar 10 minuutjes van me vandaan
Nice, waar ga je vertoeven?quote:Op donderdag 9 april 2009 09:24 schreef Aarti het volgende:
Ik ben ook vrij morgen
Ik ga lekker weekendje weg met familie
Arcenquote:
Oh, ik was daar ook eens, heerlijk!quote:Op donderdag 9 april 2009 09:32 schreef Aarti het volgende:
[..]
Arcenlekker in een terminaal bad met psoriaris duitsers liggen, en naar dusseldorf en roermond om te winkelen
Goed weer voor het strand!quote:Op donderdag 9 april 2009 09:32 schreef Nijns het volgende:
Schatjes, het wordt waanzinnig mooi weer dit weekend! Volgens het weerbericht vanmorgen: zaterdag 20 graden, zondag 23!!
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 08-04-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 046 Fha
02. 040 Muck
03. 036 DaMart
04. 030 Pheno
05. 027 MPG
06. 023 Nijns
07. 020 indahnesia.com
08. 017 Ladylike
09. 012 OA
10. 012 Pien85
11. 009 Papierversnipperaar
12. 008 Sjowhan
13. 008 es70
14. 005 Leanne
15. 004 marcb1974
16. 003 PeZu
17. 002 Klonk
18. 002 Aarti
19. 001 Godlike02
20. 001 KapiteinGasthof
Reeks-statistieken!
te gek, maar of die psoriasis nou zo geweldig isquote:Op donderdag 9 april 2009 09:32 schreef Aarti het volgende:
[..]
Arcenlekker in een terminaal bad met psoriaris duitsers liggen, en naar dusseldorf en roermond om te winkelen
heerlijkquote:Op donderdag 9 april 2009 09:32 schreef Nijns het volgende:
Schatjes, het wordt waanzinnig mooi weer dit weekend! Volgens het weerbericht vanmorgen: zaterdag 20 graden, zondag 23!!
Vergeet je niet te zwaaien dan, als je door Venlo heen rijdt?quote:Op donderdag 9 april 2009 09:32 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik werd vanmorgen bijna van mn sokken gereden door een lul in een Frot Focusquote:Op donderdag 9 april 2009 09:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het was wel een zonsopkomst op vlieft op te worden.
Ik reed op mijn fiets!quote:Op donderdag 9 april 2009 09:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik werd vanmorgen bijna van mn sokken gereden door een lul in een Frot Focus.
Kutvolk, die zondagsrijders in een Focus.
rij ik door venlo heen? dan zwaai ikquote:Op donderdag 9 april 2009 09:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Vergeet je niet te zwaaien dan, als je door Venlo heen rijdt?
Als je naar roermond gaat welquote:
Ik generaliseer graagquote:Op donderdag 9 april 2009 09:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik reed op mijn fiets!
En niet op zondag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |