quote:
Ik zit helaas op het Saxion in Deventer, toegepaste psychologie

Vorig jaar besloten ze in het laatste kwartiel het nog even super druk te maken, 56 uur stond er per week voor school op het rooster. Daardoor heeft 80% van de mensen die dit jaar door zijn gegaan zijn P nog niet gehaald. Die vakken moeten dus dit jaar ingehaald worden. Prima.
Dit jaar hebben wij deze periode precies hetzelfde. Weer 56 uur per week voor de normale vakken, plus nog de herkansingen van vorig jaar. Super super super druk om het over de chaos nog maar niet te hebben. Mijn opleiding is namelijk nieuw dit jaar en dus zijn er nog een hoop kinderziektes. Dat vind ik logisch, dat hoort er bij, ook op school zijn mensen gewoon maar mensen.
Er zijn klachten ingediend, door de hele opleiding, voltijd en deeltijd. Waarom? omdat het gewoon niet te doen. Het is veeeeeeeeeeeeeel te druk waardoor je, hoe hard je ook werkt, altijd achterloopt. Niet goed voor je motivatie om maar iets te noemen. Kortom het werkt gewoon niet. Klachten zijn ingediend en nu is er een antwoord.
Ze gaan er wat aan doen voor de mensen van volgend jaar.
Goh. wat fijn. Wat nuttig. Daar hebben wij wat aan

Ik ben het zat. Echt spuugzat! Overal chaos, overal docenten die zelf ook niet weten wat er moet gebeuren, maar wordt er voor ons iets bedacht om iets druk van de ketel te nemen? Nope. Dat zien ze volgend jaar wel weer.
Ondertussen heeft nog steeds 70% van de mensen die hun P nog niet had aan het begin van het jaar (waaronder ik) nog steeds hun P niet. Het schiet lekker op zo.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef
Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P