picsquote:Op woensdag 8 april 2009 08:52 schreef Pheno het volgende:
Ik ga even naakt douchen. Met kleren aan is zo niet nuttig. Alleen met wet tshirt contests is dat leuk
Dan moet ik er even aan denken om een keer een krantje in de trein te pakken vanmiddag... vanochtend las ik een boek en geen nieuwsquote:Op woensdag 8 april 2009 08:54 schreef Muck het volgende:
Oh ja, mart, als je een spits leest vandaag, kijk dan eens op pagina 16
Mijn mooie stadje
nee, ik ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet zonder verenquote:
mocht je er geen te pakken krijgen, dan bewaar ik de mijne welquote:Op woensdag 8 april 2009 08:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet ik er even aan denken om een keer een krantje in de trein te pakken vanmiddag... vanochtend las ik een boek en geen nieuws.
http://spitsnieuws.nl/quote:Op woensdag 8 april 2009 08:56 schreef Muck het volgende:
[..]
mocht je er geen te pakken krijgen, dan bewaar ik de mijne wel
ik niet ;')quote:Op woensdag 8 april 2009 08:55 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, ik ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet zonder veren
Vrachtwagen?quote:
ik deed het niet expresquote:Op woensdag 8 april 2009 09:08 schreef Sjowhan het volgende:
Muck! Slotjesposter!
Je eet graag halve koekjes?quote:
maakt woorden die je in je telefoon intikt voor je afquote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 09:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je eet graag halve koekjes?
owh, dat onding ja... waardeloos. Het werkt niet eens goed als je op een Indonesische telefoon Nederlandse woorden wil typenquote:Op woensdag 8 april 2009 09:26 schreef Muck het volgende:
[..]
maakt woorden die je in je telefoon intikt voor je af
mja, engels pakt ie ook nietquote:Op woensdag 8 april 2009 09:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
owh, dat onding ja... waardeloos. Het werkt niet eens goed als je op een Indonesische telefoon Nederlandse woorden wil typen
Nieuws lees je dan ook hier.quote:Op woensdag 8 april 2009 08:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet ik er even aan denken om een keer een krantje in de trein te pakken vanmiddag... vanochtend las ik een boek en geen nieuws.
MPGquote:
Mart?quote:Op woensdag 8 april 2009 09:34 schreef Muck het volgende:
[..]
MPG
Weet je wie er ook lowlandskaartjes heeft?
spamhert!quote:
Al ge-da-haanquote:Op woensdag 8 april 2009 09:35 schreef Muck het volgende:
[..]
spamhert!
Lees blz. 16 van de Spits nou maar!
Tof.quote:
Waardeloze telefoon. Ik had vorige eeuw al een telefoon met t9 die herkende in welke taal ik sms-te.quote:
Kan ik er wat aan doen dat OA er niet was voor de lapoquote:
Precies! Nieuws lees ik wel op internet... in die krantjes is het toch oud nieuws, en dus geen nieuws meerquote:
Dat kan je toch gewoon instellen?quote:Op woensdag 8 april 2009 09:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waardeloze telefoon. Ik had vorige eeuw al een telefoon met t9 die herkende in welke taal ik sms-te.
Je zat er weer op te azen, getuige je laatste drie postsquote:Op woensdag 8 april 2009 09:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat OA er niet was voor de lapo.
[..]
Precies! Nieuws lees ik wel op internet... in die krantjes is het toch oud nieuws, en dus geen nieuws meer.
Gun mij ook eens een pleziertjequote:Op woensdag 8 april 2009 09:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Je zat er weer op te azen, getuige je laatste drie twee posts.
Mijn super-foon snapte dat zelf alquote:
Mot jij niet werken, wijsneus?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |