maakt woorden die je in je telefoon intikt voor je afquote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 09:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je eet graag halve koekjes?
owh, dat onding ja... waardeloos. Het werkt niet eens goed als je op een Indonesische telefoon Nederlandse woorden wil typenquote:Op woensdag 8 april 2009 09:26 schreef Muck het volgende:
[..]
maakt woorden die je in je telefoon intikt voor je af
mja, engels pakt ie ook nietquote:Op woensdag 8 april 2009 09:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
owh, dat onding ja... waardeloos. Het werkt niet eens goed als je op een Indonesische telefoon Nederlandse woorden wil typen
Nieuws lees je dan ook hier.quote:Op woensdag 8 april 2009 08:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet ik er even aan denken om een keer een krantje in de trein te pakken vanmiddag... vanochtend las ik een boek en geen nieuws.
MPGquote:
Mart?quote:Op woensdag 8 april 2009 09:34 schreef Muck het volgende:
[..]
MPG
Weet je wie er ook lowlandskaartjes heeft?
spamhert!quote:
Al ge-da-haanquote:Op woensdag 8 april 2009 09:35 schreef Muck het volgende:
[..]
spamhert!
Lees blz. 16 van de Spits nou maar!
Tof.quote:
Waardeloze telefoon. Ik had vorige eeuw al een telefoon met t9 die herkende in welke taal ik sms-te.quote:
Kan ik er wat aan doen dat OA er niet was voor de lapoquote:
Precies! Nieuws lees ik wel op internet... in die krantjes is het toch oud nieuws, en dus geen nieuws meerquote:
Dat kan je toch gewoon instellen?quote:Op woensdag 8 april 2009 09:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waardeloze telefoon. Ik had vorige eeuw al een telefoon met t9 die herkende in welke taal ik sms-te.
Je zat er weer op te azen, getuige je laatste drie postsquote:Op woensdag 8 april 2009 09:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat OA er niet was voor de lapo.
[..]
Precies! Nieuws lees ik wel op internet... in die krantjes is het toch oud nieuws, en dus geen nieuws meer.
Gun mij ook eens een pleziertjequote:Op woensdag 8 april 2009 09:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Je zat er weer op te azen, getuige je laatste drie twee posts.
Mijn super-foon snapte dat zelf alquote:
Mot jij niet werken, wijsneus?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |