Ohw.. Ja das ook goedquote:Op woensdag 8 april 2009 11:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Blaas het dan liever door naar KG... die loopt toch al steeds te klagen over hoge temperaturen en veel zon!
airco in april? Is het al 15 graden?quote:Op woensdag 8 april 2009 11:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet, en ik zit ook in de randstad.
* DaMart zet de airco weer aan!
Zeker welquote:
Mijn kamer zit naast de serverruimte. Zonder airco is het hier zo 27 gradenquote:Op woensdag 8 april 2009 11:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
airco in april? Is het al 15 graden?
Nee joh, het is koud hier! DaMart stelt zich gewoon aan..quote:Op woensdag 8 april 2009 11:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
airco in april? Is het al 15 graden?
ooh lekker, ruilen?quote:Op woensdag 8 april 2009 12:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn kamer zit naast de serverruimte. Zonder airco is het hier zo 27 graden.
Whehe, goed gebouwd...quote:Op woensdag 8 april 2009 12:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
bahquote:Op woensdag 8 april 2009 12:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vriend van een vriendin zet de verwarming ook standaard op 27quote:Op woensdag 8 april 2009 12:25 schreef Muck het volgende:
[..]
bah
Mijn hospita stookt het huis ook altijd zo warm
ja precies!quote:Op woensdag 8 april 2009 12:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Vriend van een vriendin zet de verwarming ook standaard op 27echt te smerig. Trek dan gewoon drie truien aan.
pech voor MPG dus...quote:Op woensdag 8 april 2009 12:31 schreef Muck het volgende:
[..]
ja precies!
MPG heeft het ook altijd koud, dus als ik mijn t-shirt door huis cross, trekt hij de deken om zich heen
Kan nog leuk worden mochten we ooit samen gaan wonen
ik begin maar vast met het breien van een stapel truien denk ikquote:
Weheheh handig is dat jaquote:Op woensdag 8 april 2009 12:31 schreef Muck het volgende:
[..]
ja precies!
MPG heeft het ook altijd koud, dus als ik mijn t-shirt door huis cross, trekt hij de deken om zich heen
Kan nog leuk worden mochten we ooit samen gaan wonen
Wat is er dan..?quote:Op woensdag 8 april 2009 11:58 schreef Ladylike het volgende:
aha, ziekteverzuim na verlof wordt hier niet op prijs gesteld
Lekker goedkoop maar koud!! (naja, dat went ook weer natuurlijk..)quote:Op woensdag 8 april 2009 12:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Weheheh handig is dat ja![]()
Ik heb afgelopen winter geen verwarming gebruikt en dus heb ik het overal waar het wel warmer is dan de temperatuur buiten bloed en bloed heetMijn vriend had het ijskoud en ik zette maar even alle ramen bij hem open omdat ik gestoord werd van de hitte
psst.. die kun je ook kopen hoor.. en uit liefde breien is iets van de vorige eeuwquote:Op woensdag 8 april 2009 12:36 schreef Muck het volgende:
[..]
ik begin maar vast met het breien van een stapel truien denk ik
klinkt bekendquote:Op woensdag 8 april 2009 12:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Weheheh handig is dat ja![]()
Ik heb afgelopen winter geen verwarming gebruikt en dus heb ik het overal waar het wel warmer is dan de temperatuur buiten bloed en bloed heetMijn vriend had het ijskoud en ik zette maar even alle ramen bij hem open omdat ik gestoord werd van de hitte
Het went inderdaadquote:Op woensdag 8 april 2009 12:40 schreef Nijns het volgende:
[..]
Lekker goedkoop maar koud!! (naja, dat went ook weer natuurlijk..)
Vloerverwarmingquote:Op woensdag 8 april 2009 12:40 schreef Muck het volgende:
[..]
klinkt bekend
De vloerverwarming is al zo warm dat er echt niks aanhoeft!
nee man, is weer helemaal hip!quote:Op woensdag 8 april 2009 12:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
psst.. die kun je ook kopen hoor.. en uit liefde breien is iets van de vorige eeuw
En liefquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |