Dat vind ik dus ook. Nee natuurlijk moet een school niet continu water bij de wijn doen, ik wil prima werken voor mijn diploma hoor, daar ben ik echt niet vies van.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:04 schreef Ladylike het volgende:
@ schoolverhaal:
Het is altijd zo jammer als de leerling wel wilt maar het moeilijk gemaakt wordt door de school/gemeente/overheid![]()
Je kiest toch niet voor niets voor een bepaalde richting...
Ik hoor niet veel goede verhalen over het Saxion. Ik was daar trouwens niet zo lang geleden nog op een stage en carriere beurs die jullie school organiseerdequote:
Ik heb natuurlijk geen ervaring met de andere opleiding op het Saxion, maar als je het mij zou vragen... blijf er ver uit de buurt.. Aan de andere kant hoor ik van alle HBO studenten klachten over alle Hogescholen..quote:Op woensdag 8 april 2009 16:07 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik hoor niet veel goede verhalen over het Saxion. Ik was daar trouwens niet zo lang geleden nog op een stage en carriere beurs die jullie school organiseerde![]()
Ik kan me voorstellen dat het erg vervelend is dat het zo gaat. Ik kan niet anders aanraden dan gewoon door te zetten. Haal troost uit het feit dat je niet de enige bent
En die 56 uur.. Zijn dat allemaal ingeroosterde uren??
Dan zal schoonOA zich wel afvragen hoe het kan dat de productiviteit van de afdeling inkoop vandaag zo extreem hoog lagquote:
Zijn paashaas had de internetlijn doorgeknaagd op OAwerk.quote:
Hoog? Tegenwoordig begin je niets meer zonder computerquote:Op woensdag 8 april 2009 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan zal schoonOA zich wel afvragen hoe het kan dat de productiviteit van de afdeling inkoop vandaag zo extreem hoog lag.
quote:Op woensdag 8 april 2009 16:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Zijn paashaas had de internetlijn doorgeknaagd op OAwerk.
Dus je hebt alleen maar koffie zitten drinkenquote:Op woensdag 8 april 2009 16:18 schreef OA het volgende:
[..]
Hoog? Tegenwoordig begin je niets meer zonder computer
Precies wat ik ook dachtquote:Op woensdag 8 april 2009 16:17 schreef MPG het volgende:
En van bovenstaand had ik best een OAiaanse Multiquote kunnen maken.
Onder andere.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus je hebt alleen maar koffie zitten drinken?
Aangezien hij van chocola was, hebben we hem verorberd!quote:Op woensdag 8 april 2009 16:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
En nu heb je die paashaas op de FOK!-server afgestuurd?
Daar is geen haas voor nodig om die servers aan te pakkenquote:Op woensdag 8 april 2009 16:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
En nu heb je die paashaas op de FOK!-server afgestuurd?
Als hij niet van chocola was, kon dat ook prima:quote:Op woensdag 8 april 2009 16:22 schreef OA het volgende:
[..]
Onder andere.![]()
[..]
Aangezien hij van chocola was, hebben we hem verorberd!
Vertelquote:
Als ik nou eens wist hoe dat moest..quote:Op woensdag 8 april 2009 16:17 schreef MPG het volgende:
En van bovenstaand had ik best een OAiaanse Multiquote kunnen maken.
Ach, overal is het wel wat hequote:Op woensdag 8 april 2009 16:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk geen ervaring met de andere opleiding op het Saxion, maar als je het mij zou vragen... blijf er ver uit de buurt.. Aan de andere kant hoor ik van alle HBO studenten klachten over alle Hogescholen..
En ik ga ook wel gewoon door hoor, ik zal wel moeten.Het is gewoon.. aaaaaaaaaarg
Die 56 uur is het aantal studielast uren die je in een week moet halen om je vakken te kunnen halen volgens school. Daar zitten de les uren ook bij ja
Haha gelijk heb jequote:Op woensdag 8 april 2009 16:28 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ach, overal is het wel wat heik hoop binnenkort klaar te zijn met mijn scriptie en ben niet van plan op korte termijn weer te studeren maar toch bedankt!
Goed van je!
Naja, als ik kijk wat er op mijn school soms als studielasturen werd opgegeven en wat ik dan werkelijk deed (en het toch gewoon haalde) dan viel dat allemaal wel meeGoed is goed, je hoeft niet per se de door hun voorgeschreven uren vol te maken he?
Mijn date gaat niet doorquote:
Nouwquote:
Waarom niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |