Ach, kan je straks tenminste ECHT trots zijn op je diplomaquote:Op woensdag 8 april 2009 16:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Haha gelijk heb je![]()
Mjah bij ons werkt het helaas anders. Het zijn gigantische vakken en ik moet ook echt wel zo lang bezig zijn wil ik bij blijven en/of mijn vakken halen. Helaasch.
Als ik niet van school wordt getrapt aan het eind van het jaar omdat ik mijn P nog niet heb bedoel je? ja dan welquote:Op woensdag 8 april 2009 16:36 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ach, kan je straks tenminste ECHT trots zijn op je diploma
quote:
Overwerkquote:
Bleg wat stom!! Meteen een nieuwe dag plannen?quote:Op woensdag 8 april 2009 16:41 schreef es70 het volgende:
[..]
[..]
Overwerk. Maar ik vrees dat we gewoon gejinxt zijn
. Kost nogal wat moeite om iets te plannen dat ook daadwerkelijk doorgaat
.
Hoi! Ik ben Es.
Zo snel mogelijk iigquote:Op woensdag 8 april 2009 16:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Bleg wat stom!! Meteen een nieuwe dag plannen?
Ik zal voor jullie duimen danquote:
quote:Waar we dubbele gelukskoekjes nodig hebben
Waarom?quote:Op woensdag 8 april 2009 16:47 schreef DaMart het volgende:
Ik ga zo maar eens richting trein.
Ik ben vanavond wel weer terug, maar zal het einde van deze KSC niet meemaken, denk ik... dus hierbij een verzoek aan degene die de volgende opent, graag deze TT:
[..].
Omdat ik die TT al een tijdje geleden bedacht heb, en hij past bij het dubbele ongeluksnummer... en het maakt me niet uit wie hem opent, maar die TT zou wel erg tof zijnquote:
Jij denkt serieus van te voren na over de TT?!quote:Op woensdag 8 april 2009 16:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat ik die TT al een tijdje geleden bedacht heb, en hij past bij het dubbele ongeluksnummer... en het maakt me niet uit wie hem opent, maar die TT zou wel erg tof zijn.
Meestal niet, maar deze had ik wel al bedacht.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Jij denkt serieus van te voren na over de TT?!
quote:
How come?quote:
Misschien zit er wel een rupsje in die een vlinder probeert te wordenquote:
Lijkt me pijnlijkquote:Op woensdag 8 april 2009 17:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien zit er wel een rupsje in die een vlinder probeert te worden
Nouja doet het toch ook?quote:
Ja, maar 't lijkt me nog veel pijnlijker als er opeens zo'n hele grote vlinder uit m'n oor komtquote:
Of juist super mooiquote:Op woensdag 8 april 2009 17:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, maar 't lijkt me nog veel pijnlijker als er opeens zo'n hele grote vlinder uit m'n oor komt
Misschien toch maar even naar de dokter gaan voor het zover isquote:
Haha, ja lijkt me een goed ideequote:Op woensdag 8 april 2009 18:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien toch maar even naar de dokter gaan voor het zover isOf naar de Vlinderoloog
ofzo
Je drogeert de rupsquote:Op woensdag 8 april 2009 18:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Haha, ja lijkt me een goed ideeHoewel een paracetamolletje de boel wel verhelpt enzo
quote:Op woensdag 8 april 2009 16:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Meestal niet, maar deze had ik wel al bedacht.
En nu echt weg.
Ambtenaren!quote:
Naamgenootquote:
Je bedoelt die regen zekerquote:Op woensdag 8 april 2009 20:46 schreef DaMart het volgende:
Wat een schitterende zonsondergang vandaag, trouwens. Een wolkenloze hemel, die mooi geel kleurde terwijl de koperen zon langzaam aan de westelijke horizon verdween.
Helaas zat ik op dat moment in de auto en had ik geen tijd meer om mijn camera te halen.
Dan had je die nog niet hiernaartoe hoeven sturenquote:Op woensdag 8 april 2009 20:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, zonsondergang.
Hier is de regen weg.
Ja sorry, ik kan er ook niets aan doen dat die wolken over Venlo moeten trekken om naar KG te gaanquote:Op woensdag 8 april 2009 20:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan had je die nog niet hiernaartoe hoeven sturen.
Ja, zoals ik vanmiddag al zei: KG klaagt steeds dat het 28 graden en zonnig is... nou ja, dan kan hij wat vochtige verkoeling krijgen, dus!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |