quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:25 schreef HostiMeister het volgende:
FiPo
Met cadeau voro MoBlo:
[ afbeelding ]
Smaaaaaaaaaajl!quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan gewoon niet programmeren, ik kan het niet en ik wil het ook niet kunnen en vandaag al helemaal niet![]()
![]()
![]()
bedankt voor het cadeau, dat wel
en ik ziti n het spinoza
Goede keuze dan voor opleidingquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan gewoon niet programmeren, ik kan het niet en ik wil het ook niet kunnen en vandaag al helemaal niet![]()
![]()
![]()
en ik ziti n het spinoza
Snap ik, veel architectuur en modelleren waarschijnlijk, maar het daadwerkelijk programmeren zal daar natuurlijk ook wel deel van uit maken.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:30 schreef IrishBastard het volgende:
Tis niet alsof we alleen programmeren hebben hèMaar tis wel een aanzienlijk deel natuurlijk
Oeh, naisquote:
Vooral modellerenquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Snap ik, veel architectuur en modelleren waarschijnlijk, maar het daadwerkelijk programmeren zal daar natuurlijk ook wel deel van uit maken.
kerquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:43 schreef gers het volgende:
even een studentenvraagje nrcnext of het ad ?
Ik heb NRC Next, ben er wel tevreden overquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:43 schreef gers het volgende:
pietje en mikkie zeggen: nrcquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:43 schreef gers het volgende:
ik weet toch niet of het nrc 1ste divisie sport verslaat enzoquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:04 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=nrcnext+veel+sport
Ik zojuist de laatste aflevering, ep 20 seizoen 5.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:13 schreef Californium het volgende:
zo! vanmorgen 2 afleveringen house (seizoen 2) gekeken en seizoen 3 en 4 binnen
welke house de serie of de mjuziekquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:22 schreef swarmahoer het volgende:
vrijdag weer n house feest in van buren
Vanmorgen weer goed artikel over provocerend lesgevenquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:49 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb NRC Next, ben er wel tevreden over
AD nooit gelezen..
allerlaatste?quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zojuist de laatste aflevering, ep 20 seizoen 5.
1x per maandquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:10 schreef LastRequest het volgende:
Vanavond is weer Puberpop zag ik.. dat komt echt te vaak ook
quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vanmorgen weer goed artikel over provocerend lesgeven.
Weet ik, maar ik zeg toch ook niet dat het tegenwoordig te vaak komt?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:15 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
1x per maandnooit minder of meer geweest
Ah dude ik heb em net gelezen en het artikel an sich is goed, maar die voorbeeldenquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vanmorgen weer goed artikel over provocerend lesgeven.
Die waren een beetje jammer jaquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:05 schreef LastRequest het volgende:
Ah dude ik heb em net gelezen en het artikel an sich is goed, maar die voorbeelden!!!
Als een docent tegen dat meisje zegt dat het goed is dat ze geen examen gaat doen, dat ze dan lekker bij AH mag werken.. dat zo'n meisje dan meteen schrikt en hard aan het werk gaat.. yeah right
Oh en fijn dat ze aan het einde nog even met SMART op de proppen komen
Op zaterdag krijg ik dan de grote NRCquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:18 schreef gers het volgende:
zit ik net te kijken voor het nrcnext hebben ze geen zaterdageditie
Ik kan nu niet spelenquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:45 schreef swarmahoer het volgende:
http://www.flashplay.nl/spelletjes/risk
lr voor jou
Je bent er overigens niet veel vrolijker op geworden sinds je in Nijmegen woont he?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:18 schreef gers het volgende:
zit ik net te kijken voor het nrcnext hebben ze geen zaterdageditie
nee ik mis me stadjequote:Op dinsdag 7 april 2009 14:51 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Je bent er overigens niet veel vrolijker op geworden sinds je in Nijmegen woont he?
Nou, welkom bij Informatiekundequote:Op dinsdag 7 april 2009 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
en ik ziti n het spinoza
Ik ook hoor! Ondanks dat de dag tot nu toe tergend langzaam verloopt heb ik een topdagquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:49 schreef Sander het volgende:
Gelukkig ben ik wel vrolijk. Is iemand het tenminste
eerst zit je ons wekenlang te bejanken met het feit dat je een kamer moetquote:
heb je n leuke verjaardagquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
eerst zit je ons wekenlang te bejanken met het feit dat je een kamer moet
en dan zit je er
en dan ga je hier op zitten kankerenflikker toch een eind op zeg
werkt ie goed? daar gaan je onverwachte uitgaven weerquote:
quote:
450 euro. Valt mee ten opzichte van wat ik begroot had, maar het blijft een smak geld die ik eigenlijk niet kan missenquote:
Die gaan door het dak, jaquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
werkt ie goed? daar gaan je onverwachte uitgaven weer
Nog niet geïnstalleerdquote:
Z'n pc is net gecrashed. Oh wacht grappen daarover waren verbodenquote:
Integratie van allesquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:13 schreef Mikkie het volgende:
WTF... installatieprogramma van MSN voor m'n neus. Sinds wanneer is dat 70 Mb?![]()
!
had ie niet net een nieuwe pc dan?quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Z'n pc is net gecrashed. Oh wacht grappen daarover waren verboden!
Ik vind het echt nergens over gaan. Waar is die goede oude tijd dat msn 5 Mb wasquote:
Seizoen 7?quote:
We zitten nog in seizoen 4 van Lost.quote:
Ik heb 'm zojuist binnenquote:
http://frontpage.fok.nl/quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:43 schreef gers het volgende:
iig nog één meevaller deze maandquote:Op woensdag 8 april 2009 01:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb 'm zojuist binnen. Kan dus mooi ep 16 en 17 nog kijken deze week
.
Gelukkig de data van m'n oude HD kunnen recoveren, dus films, series, documenten en muziek zijn voorlopig gered. Nu kijken of ook echt álles gered is, alvorens ik morgen m'n pc aanslinger om dat hele ding te formatteren.
Dat wel ja. Als ik dat ook nog allemaal kwijt was geweest, was het echt gigantisch kut geweestquote:
Je hebt een beetje last van aanstelleritis!quote:Op woensdag 8 april 2009 10:12 schreef Mikkie het volgende:
Beetje jammer... net messenger 9 geïnstalleerd, is de fatsoenlijke A-patch nog niet beschikbaar. Wat een kutprogramma is het nu ook.
Je bent zelf aanstelleritisquote:Op woensdag 8 april 2009 10:56 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Je hebt een beetje last van aanstelleritis!
Treinen? Je woont toch in Nijmegen?quote:Op woensdag 8 april 2009 12:32 schreef Californium het volgende:
mogguh
was puberpop leuk jahwaarom rijden er s'nachts nu geen treinen
en ik betaal 10 maanden dubbele huur terwijl ik er niet woon.....quote:Op woensdag 8 april 2009 12:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Treinen? Je woont toch in Nijmegen?.
Best wel jahquote:Op woensdag 8 april 2009 12:32 schreef Californium het volgende:
mogguh
was puberpop leuk jahwaarom rijden er s'nachts nu geen treinen
en dat mis ik dan weeerquote:Op woensdag 8 april 2009 12:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Best wel jahBehalve het debiele volk daar
Van die gasten die op de hotchickswithdouchebags.com website staan.
Vond zouist nog een witte zonnebril
Tja, ik zei het je nog, je kon sowieso bij mij blijven pittenquote:
ik moet nog shit doen vandaag en ik had al een rib uit me lijf betaalt voor een treinkaartjequote:Op woensdag 8 april 2009 12:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tja, ik zei het je nog, je kon sowieso bij mij blijven pitten
Thx, ben benieuwd.quote:
wie gaat er dan ook stappen tot laat en zat worden terwijl je de volgende dag tentamen hebtquote:Op woensdag 8 april 2009 12:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Thx, ben benieuwd.
Beetje brakjes stiekem nog
Ow, nee hoor ik was niet zat. Heb me behoorlijk ingehouden, 10 biertjes in totaal (zonder die die ik met mijn pa heb gedronken danquote:Op woensdag 8 april 2009 12:48 schreef Californium het volgende:
[..]
wie gaat er dan ook stappen tot laat en zat worden terwijl je de volgende dag tentamen hebt![]()
Dunno, lag er laat in, was vroeg op, dus nog beetje brakjes.quote:Op woensdag 8 april 2009 12:52 schreef Californium het volgende:
10 biertjes maar
waarom dan niet geod geslapen? what didi you do?
Geeft niet hoorquote:Op woensdag 8 april 2009 12:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je bent zelf aanstelleritis.
Neh, ik snap wel wat je bedoelt, maar ik loop gewoon tegen een hoop irritatie aan van al die schurftige Microsoft-monopolie-programma's.
Dat zei iedereen ook van MSN 5. Toen van 6. Daarna van 7. Vervolgens van 8. En nu weer van 9. Surprise surprisequote:Op woensdag 8 april 2009 10:12 schreef Mikkie het volgende:
Beetje jammer... net messenger 9 geïnstalleerd, is de fatsoenlijke A-patch nog niet beschikbaar. Wat een kutprogramma is het nu ook.
1 |
Leg ook even uit wat ik dan doequote:Op woensdag 8 april 2009 13:13 schreef Sander het volgende:
[..]
Dat zei iedereen ook van MSN 5. Toen van 6. Daarna van 7. Vervolgens van 8. En nu weer van 9. Surprise surprise
Open gewoon dit bestand (c:\windows\System32\drivers\etc\hosts) en voeg de volgende regel toe:
[ code verwijderd ]
Ben je van 90% van de rommel af.
Ik durf niet, wat doet het?quote:Op woensdag 8 april 2009 13:13 schreef Sander het volgende:
[..]
Dat zei iedereen ook van MSN 5. Toen van 6. Daarna van 7. Vervolgens van 8. En nu weer van 9. Surprise surprise
Open gewoon dit bestand (c:\windows\System32\drivers\etc\hosts) en voeg de volgende regel toe:
[ code verwijderd ]
The world as we know it!quote:Op woensdag 8 april 2009 13:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar, msn 9 zitten de avatars ineens links enzo
quote:
Daarmee dwing je windows op de verkeerde plek naar advertenties te zoeken. Daar staan ze echter niet. Dus zie je geen advertenties meerquote:
wat haalt ie weg ?quote:Op woensdag 8 april 2009 13:13 schreef Sander het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Sorry, wat?quote:
Ik zag het ook alleen maar in hosti's msn naam staan en was nieuwsgierig wat het was.. en voor ik het wist had ik een popske.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:58 schreef swarmahoer het volgende:
begint het hier ook alwat is het eigelijk
Stuk of 100 spamtopics over mybrutequote:
ik zie m gewoon...quote:Op woensdag 8 april 2009 15:44 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Jammer dat 'ie niet zichtbaar was
het was het bewegende popcorn.gifjequote:Op woensdag 8 april 2009 15:53 schreef Sander het volgende:
[..]
Doe eens control-F5? Is meestal genoeg
Of re-upload hem vlug op tinypic
zal wel vervelend zijn als je iets vies zou moeten eten, aangezien je zelf kooktquote:
zijn er dan rotondes die wél belijning hebbenquote:Op woensdag 8 april 2009 20:15 schreef Paul het volgende:
Waarom hebben veel rotonde in Nijmegen geen belijning?
Ja in andere plaatsen in NL hebben alle rotondes belijning, het viel me echt op dat je dat in nijmegen niet hebtquote:Op woensdag 8 april 2009 20:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zijn er dan rotondes die wél belijning hebbenbehalve turborotondes natuurlijk
quote:Op woensdag 8 april 2009 20:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zijn er dan rotondes die wél belijning hebbenbehalve turborotondes natuurlijk
ik heb er nog nooit een gezien met belijning, vraag me ook af hoe die moeten lopen danquote:
Meen je dit nou serieus??quote:Op woensdag 8 april 2009 20:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb er nog nooit een gezien met belijning, vraag me ook af hoe die moeten lopen dan
dan let ik er misschien niet opquote:
maar die heb je op t kk plein ook, en de andere rotondes ookquote:Op woensdag 8 april 2009 21:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zo'n driehoek op de weg die in je buik prikt, dan moet je stoppen.
2baansrotondes iig wel, bestaan die? ja.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
maar die heb je op t kk plein ook, en de andere rotondes ook
maar wegbaanscheidingslijnen toch niet
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zo'n driehoek op de weg die in je buik prikt, dan moet je stoppen.
Echt waar hoe wereldvreemd kan iemand zijnquote:Op woensdag 8 april 2009 21:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
2baansrotondes iig wel, bestaan die? ja.
is mij nooit opgevallen, t is ook maar waar je op letquote:Op woensdag 8 april 2009 22:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Echt waar hoe wereldvreemd kan iemand zijn
swarmi heeft een vooruitziende blik.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:01 schreef HostiMeister het volgende:
Echt waar hoe wereldvreemd kan iemand zijn
Maar hier dan gewoon gaan beweren dat dat raar is omdat jij het nog nooit hebt gezien... Ik bedoel twee baans wegen hebben scheidingen waarom rotondes niet? Vind het nogal grappigquote:Op woensdag 8 april 2009 22:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
is mij nooit opgevallen, t is ook maar waar je op let
Die Breuls-smilie erbij ookquote:Op woensdag 8 april 2009 20:16 schreef motorbloempje het volgende:
zodat de echte verkeershelden zich kunnen onderscheiden van de amateurs
Ook wij worden een dagje ouder. Ok nu stop ik daaroverquote:Op woensdag 8 april 2009 22:06 schreef -J-D- het volgende:
Wat gaan deze topics tegenwoordig traag.
Meestal plaats ik een tvp, ga ik werken en zijn jullie 4 topics verder
iedereen gaat toch kriskras over die rotonde, krijg je n hele rare belijning lijkt me maar okquote:Op woensdag 8 april 2009 22:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar hier dan gewoon gaan beweren dat dat raar is omdat jij het nog nooit hebt gezien... Ik bedoel twee baans wegen hebben scheidingen waarom rotondes niet? Vind het nogal grappig
Ja, als ik direct rechtsaf moet pak ik altijd de binnenste baanquote:Op woensdag 8 april 2009 22:09 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ]
niet echt n toevoeging lijkt me, ik rij toch waar ik wil op de rotonde
Maar je hébt wél een rijbewijs?quote:Op woensdag 8 april 2009 22:09 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ]
niet echt n toevoeging lijkt me, ik rij toch waar ik wil op de rotonde
nee die is afgepakt omdat ik te hard reedquote:Op woensdag 8 april 2009 22:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar je hébt wél een rijbewijs?
Voorsorteren is je vreemd dus? Op een snelheidsovertreding hier en daar reed ik vrij netjes namelijkquote:Op woensdag 8 april 2009 22:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee die is afgepakt omdat ik te hard reed
Ah kijk. Scheelt het dat ik de ads er al uit heb gesloopt met A-patch. Maar ik wacht nog op de volledige versie, zodat ik alles weer kan strippenquote:Op woensdag 8 april 2009 14:19 schreef Sander het volgende:
[..]
[..]
Daarmee dwing je windows op de verkeerde plek naar advertenties te zoeken. Daar staan ze echter niet. Dus zie je geen advertenties meer.
-edit-
Die 'verkeerde plek' is overigens je eigen PC. Als je wilt, doe ik je de technische uitleg er bij
quote:Op woensdag 8 april 2009 22:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
is mij nooit opgevallen, t is ook maar waar je op let
Per aminozuur de structuur, zodat je polariteit en hydrofobischiteit kan beredeneren.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:35 schreef Californium het volgende:
is het ookheb het 1 keer half gedaan en kreeg toen toevallig 1 die ik wel wist op de toets.... Maar als je de basis weet ben je al een eind
ik weet het... maar dat is niet zo moeilijk hoorquote:Op donderdag 9 april 2009 10:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Per aminozuur de structuur, zodat je polariteit en hydrofobischiteit kan beredeneren.
anders komt dit topic nooit vol hequote:
Dingen uit mijn hoofd leren kan ik nauwelijks, ik kan alleen beredeneren en logisch nadenkenquote:Op donderdag 9 april 2009 10:45 schreef Californium het volgende:
[..]
ik weet het... maar dat is niet zo moeilijk hoorMoeten jullie ook beredeneren hoe het zich in zure en basische oplossing gedraagd en hoe het H tjes kan afgeven?
Heb trouwens met iemand van Moleculaire levenswettenschappen gesproken (op gang 72 op de kamer van Auke (je weetwel... met die 1e arm) zit nu tijdelijk een kerel die dat studeert en schakelprogramma zou helemaal niet zo moeilijk zijn
tja..... Beide kunnen heeft zijn voordelenquote:Op donderdag 9 april 2009 10:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dingen uit mijn hoofd leren kan ik nauwelijks, ik kan alleen beredeneren en logisch nadenken
Maarre yeey
Gang 40quote:Op donderdag 9 april 2009 10:56 schreef HostiMeister het volgende:
Nijmegen ja? Wie is vandaag de gelukkige?
En dankje
quote:Op donderdag 9 april 2009 10:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een hele gang? Damn, da's doorwerken!.
quote:Op donderdag 9 april 2009 10:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een hele gang? Damn, da's doorwerken!.
*kuch* *kuch* welke conditiequote:Op donderdag 9 april 2009 10:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Scheelt dat ze zo'n goede conditie heeft
Doe ze de groeten ik ga denk ik ff op school hangen totdat mijn tentamen begintquote:
nog 2 uur?quote:Op donderdag 9 april 2009 10:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doe ze de groeten ik ga denk ik ff op school hangen totdat mijn tentamen begint
Nou, tentamen is pas om half 3quote:Op donderdag 9 april 2009 10:59 schreef Californium het volgende:
[..]
nog 2 uur?
nou doei doei dan maar
Dat zegt toch niks?quote:Op donderdag 9 april 2009 10:57 schreef Californium het volgende:
[..]
valt wel mee hoor... er woont maar 1 kerel
![]()
Steve Biko opperde ik ook al, maar volgens vriendlief is dat een verkeersplein en geen rotonde.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]Wegbelijning is inderdaad voor rukkers, swarmi. Bebording ook. Het is eigenlijk gewoon een groot stuk asfalt. Al dat gedoe met borden, lijnen, groen/geel/rode lichten enzo, dat is voor het plebs!
Voor een rotonde met belijning, ga eens naar het Steve Bikoplein of naar die rotonde op de van Rosenburgweg richting Alverna.
das waar... tis wel een neger en hij heeft vast negervriendenquote:
Ja, nou!quote:Op donderdag 9 april 2009 11:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat een spanning Mik, door het pas op de nieuwe blz te posten
51? wtfquote:Op donderdag 9 april 2009 11:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, nou!
Vooral omdat dat bij mij dus niet zo is, 51 posts per pagina jwtz.
quote:
duidelijkquote:Op donderdag 9 april 2009 11:29 schreef Mikkie het volgende:
[..].
Met 50 heb je zo meest irritant de lapo op pagina 7..
tosti met kaas en tomaatquote:Op donderdag 9 april 2009 11:19 schreef HostiMeister het volgende:
Damn, broodje met ei, kaas, komkommer en jalepeno pepertjes. Sick shit
Steve Biko is geen rotonde, da's een verkeersplein. Op een rotonde heb je voorrang, verkeersplein nietquote:Op woensdag 8 april 2009 22:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]Wegbelijning is inderdaad voor rukkers, swarmi. Bebording ook. Het is eigenlijk gewoon een groot stuk asfalt. Al dat gedoe met borden, lijnen, groen/geel/rode lichten enzo, dat is voor het plebs!
Voor een rotonde met belijning, ga eens naar het Steve Bikoplein of naar die rotonde op de van Rosenburgweg richting Alverna.
Gisteravond gedaanquote:Op donderdag 9 april 2009 13:47 schreef IrishBastard het volgende:
En gefeli LRGa je er een grootsch feescht van maken?
![]()
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:18 schreef LastRequest het volgende:
Waarom laat iedereen me op mijn verjaardag alleen?![]()
Doe es posten! Ik verveel me!
Das wel ongeveer 1,5 uur ja helaas.. spijt mequote:Op donderdag 9 april 2009 16:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Lr, je mag ons best vertellen hoe we vanuit nijmegen het beste met het openbaar vervoer naar Ouwehands kunnen![]()
via 9292ov doe je er namelijk anderhalf uur over.. of is dat altijd zo
Mamie kwam me ophalen en papie is nu een van m'n favo gerechten aan het maken! lief!quote:Op donderdag 9 april 2009 16:31 schreef IrishBastard het volgende:
Volgens mij heeft ze echte mensen opgezocht
Check, dat dusquote:Op vrijdag 10 april 2009 07:34 schreef Sander het volgende:
Goeiemorgen allemaal. Vandaag werken. Met dit voorspelde weer! *klaag klaag*
welk weer? de zon schijnt nietquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:14 schreef Mikkie het volgende:
Môgguh.
Vandaag vrij, met dit weer dus. Zo even boodschappen doen, vanmiddag met twee vriendinnen even in het park hangen en vanavond vrij. Wat een topdag!
Helaas in ruil daarvoor wel za, zo en ma werken.
ik vind het wel lekker, heb t raam open en t is niet erg koudquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
welk weer? de zon schijnt niet
en ik moet nog boodschappen doenquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:55 schreef motorbloempje het volgende:
net nog even zon, maar komt nu een mega-donkere lucht aan
quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:53 schreef swarmahoer het volgende:
ow dus ook geen risk vanavondik moet om 2200 werken iiig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |