Ja, nou!quote:Op donderdag 9 april 2009 11:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat een spanning Mik, door het pas op de nieuwe blz te posten
51? wtfquote:Op donderdag 9 april 2009 11:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, nou!
Vooral omdat dat bij mij dus niet zo is, 51 posts per pagina jwtz.
quote:
duidelijkquote:Op donderdag 9 april 2009 11:29 schreef Mikkie het volgende:
[..].
Met 50 heb je zo meest irritant de lapo op pagina 7..
tosti met kaas en tomaatquote:Op donderdag 9 april 2009 11:19 schreef HostiMeister het volgende:
Damn, broodje met ei, kaas, komkommer en jalepeno pepertjes. Sick shit
Steve Biko is geen rotonde, da's een verkeersplein. Op een rotonde heb je voorrang, verkeersplein nietquote:Op woensdag 8 april 2009 22:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]Wegbelijning is inderdaad voor rukkers, swarmi. Bebording ook. Het is eigenlijk gewoon een groot stuk asfalt. Al dat gedoe met borden, lijnen, groen/geel/rode lichten enzo, dat is voor het plebs!
Voor een rotonde met belijning, ga eens naar het Steve Bikoplein of naar die rotonde op de van Rosenburgweg richting Alverna.
Gisteravond gedaanquote:Op donderdag 9 april 2009 13:47 schreef IrishBastard het volgende:
En gefeli LRGa je er een grootsch feescht van maken?
![]()
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:18 schreef LastRequest het volgende:
Waarom laat iedereen me op mijn verjaardag alleen?![]()
Doe es posten! Ik verveel me!
Das wel ongeveer 1,5 uur ja helaas.. spijt mequote:Op donderdag 9 april 2009 16:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Lr, je mag ons best vertellen hoe we vanuit nijmegen het beste met het openbaar vervoer naar Ouwehands kunnen![]()
via 9292ov doe je er namelijk anderhalf uur over.. of is dat altijd zo
Mamie kwam me ophalen en papie is nu een van m'n favo gerechten aan het maken! lief!quote:Op donderdag 9 april 2009 16:31 schreef IrishBastard het volgende:
Volgens mij heeft ze echte mensen opgezocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |