Ook wij worden een dagje ouder. Ok nu stop ik daaroverquote:Op woensdag 8 april 2009 22:06 schreef -J-D- het volgende:
Wat gaan deze topics tegenwoordig traag.
Meestal plaats ik een tvp, ga ik werken en zijn jullie 4 topics verder
iedereen gaat toch kriskras over die rotonde, krijg je n hele rare belijning lijkt me maar okquote:Op woensdag 8 april 2009 22:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar hier dan gewoon gaan beweren dat dat raar is omdat jij het nog nooit hebt gezien... Ik bedoel twee baans wegen hebben scheidingen waarom rotondes niet? Vind het nogal grappig
Ja, als ik direct rechtsaf moet pak ik altijd de binnenste baanquote:Op woensdag 8 april 2009 22:09 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ]
niet echt n toevoeging lijkt me, ik rij toch waar ik wil op de rotonde
Maar je hébt wél een rijbewijs?quote:Op woensdag 8 april 2009 22:09 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ]
niet echt n toevoeging lijkt me, ik rij toch waar ik wil op de rotonde
nee die is afgepakt omdat ik te hard reedquote:Op woensdag 8 april 2009 22:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar je hébt wél een rijbewijs?
Voorsorteren is je vreemd dus? Op een snelheidsovertreding hier en daar reed ik vrij netjes namelijkquote:Op woensdag 8 april 2009 22:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee die is afgepakt omdat ik te hard reed
Ah kijk. Scheelt het dat ik de ads er al uit heb gesloopt met A-patch. Maar ik wacht nog op de volledige versie, zodat ik alles weer kan strippenquote:Op woensdag 8 april 2009 14:19 schreef Sander het volgende:
[..]
[..]
Daarmee dwing je windows op de verkeerde plek naar advertenties te zoeken. Daar staan ze echter niet. Dus zie je geen advertenties meer.
-edit-
Die 'verkeerde plek' is overigens je eigen PC. Als je wilt, doe ik je de technische uitleg er bij
quote:Op woensdag 8 april 2009 22:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
is mij nooit opgevallen, t is ook maar waar je op let
Per aminozuur de structuur, zodat je polariteit en hydrofobischiteit kan beredeneren.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:35 schreef Californium het volgende:
is het ookheb het 1 keer half gedaan en kreeg toen toevallig 1 die ik wel wist op de toets.... Maar als je de basis weet ben je al een eind
ik weet het... maar dat is niet zo moeilijk hoorquote:Op donderdag 9 april 2009 10:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Per aminozuur de structuur, zodat je polariteit en hydrofobischiteit kan beredeneren.
anders komt dit topic nooit vol hequote:
Dingen uit mijn hoofd leren kan ik nauwelijks, ik kan alleen beredeneren en logisch nadenkenquote:Op donderdag 9 april 2009 10:45 schreef Californium het volgende:
[..]
ik weet het... maar dat is niet zo moeilijk hoorMoeten jullie ook beredeneren hoe het zich in zure en basische oplossing gedraagd en hoe het H tjes kan afgeven?
Heb trouwens met iemand van Moleculaire levenswettenschappen gesproken (op gang 72 op de kamer van Auke (je weetwel... met die 1e arm) zit nu tijdelijk een kerel die dat studeert en schakelprogramma zou helemaal niet zo moeilijk zijn
tja..... Beide kunnen heeft zijn voordelenquote:Op donderdag 9 april 2009 10:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dingen uit mijn hoofd leren kan ik nauwelijks, ik kan alleen beredeneren en logisch nadenken
Maarre yeey
Gang 40quote:Op donderdag 9 april 2009 10:56 schreef HostiMeister het volgende:
Nijmegen ja? Wie is vandaag de gelukkige?
En dankje
quote:Op donderdag 9 april 2009 10:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een hele gang? Damn, da's doorwerken!.
quote:Op donderdag 9 april 2009 10:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een hele gang? Damn, da's doorwerken!.
*kuch* *kuch* welke conditiequote:Op donderdag 9 april 2009 10:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Scheelt dat ze zo'n goede conditie heeft
Doe ze de groeten ik ga denk ik ff op school hangen totdat mijn tentamen begintquote:
nog 2 uur?quote:Op donderdag 9 april 2009 10:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doe ze de groeten ik ga denk ik ff op school hangen totdat mijn tentamen begint
Nou, tentamen is pas om half 3quote:Op donderdag 9 april 2009 10:59 schreef Californium het volgende:
[..]
nog 2 uur?
nou doei doei dan maar
Dat zegt toch niks?quote:Op donderdag 9 april 2009 10:57 schreef Californium het volgende:
[..]
valt wel mee hoor... er woont maar 1 kerel
![]()
Steve Biko opperde ik ook al, maar volgens vriendlief is dat een verkeersplein en geen rotonde.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]Wegbelijning is inderdaad voor rukkers, swarmi. Bebording ook. Het is eigenlijk gewoon een groot stuk asfalt. Al dat gedoe met borden, lijnen, groen/geel/rode lichten enzo, dat is voor het plebs!
Voor een rotonde met belijning, ga eens naar het Steve Bikoplein of naar die rotonde op de van Rosenburgweg richting Alverna.
das waar... tis wel een neger en hij heeft vast negervriendenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |