het was het bewegende popcorn.gifjequote:Op woensdag 8 april 2009 15:53 schreef Sander het volgende:
[..]
Doe eens control-F5? Is meestal genoeg
Of re-upload hem vlug op tinypic
zal wel vervelend zijn als je iets vies zou moeten eten, aangezien je zelf kooktquote:
zijn er dan rotondes die wél belijning hebbenquote:Op woensdag 8 april 2009 20:15 schreef Paul het volgende:
Waarom hebben veel rotonde in Nijmegen geen belijning?
Ja in andere plaatsen in NL hebben alle rotondes belijning, het viel me echt op dat je dat in nijmegen niet hebtquote:Op woensdag 8 april 2009 20:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zijn er dan rotondes die wél belijning hebbenbehalve turborotondes natuurlijk
quote:Op woensdag 8 april 2009 20:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zijn er dan rotondes die wél belijning hebbenbehalve turborotondes natuurlijk
ik heb er nog nooit een gezien met belijning, vraag me ook af hoe die moeten lopen danquote:
Meen je dit nou serieus??quote:Op woensdag 8 april 2009 20:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb er nog nooit een gezien met belijning, vraag me ook af hoe die moeten lopen dan
dan let ik er misschien niet opquote:
maar die heb je op t kk plein ook, en de andere rotondes ookquote:Op woensdag 8 april 2009 21:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zo'n driehoek op de weg die in je buik prikt, dan moet je stoppen.
2baansrotondes iig wel, bestaan die? ja.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
maar die heb je op t kk plein ook, en de andere rotondes ook
maar wegbaanscheidingslijnen toch niet
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zo'n driehoek op de weg die in je buik prikt, dan moet je stoppen.
Echt waar hoe wereldvreemd kan iemand zijnquote:Op woensdag 8 april 2009 21:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
2baansrotondes iig wel, bestaan die? ja.
is mij nooit opgevallen, t is ook maar waar je op letquote:Op woensdag 8 april 2009 22:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Echt waar hoe wereldvreemd kan iemand zijn
swarmi heeft een vooruitziende blik.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:01 schreef HostiMeister het volgende:
Echt waar hoe wereldvreemd kan iemand zijn
Maar hier dan gewoon gaan beweren dat dat raar is omdat jij het nog nooit hebt gezien... Ik bedoel twee baans wegen hebben scheidingen waarom rotondes niet? Vind het nogal grappigquote:Op woensdag 8 april 2009 22:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
is mij nooit opgevallen, t is ook maar waar je op let
Die Breuls-smilie erbij ookquote:Op woensdag 8 april 2009 20:16 schreef motorbloempje het volgende:
zodat de echte verkeershelden zich kunnen onderscheiden van de amateurs
Ook wij worden een dagje ouder. Ok nu stop ik daaroverquote:Op woensdag 8 april 2009 22:06 schreef -J-D- het volgende:
Wat gaan deze topics tegenwoordig traag.
Meestal plaats ik een tvp, ga ik werken en zijn jullie 4 topics verder
iedereen gaat toch kriskras over die rotonde, krijg je n hele rare belijning lijkt me maar okquote:Op woensdag 8 april 2009 22:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar hier dan gewoon gaan beweren dat dat raar is omdat jij het nog nooit hebt gezien... Ik bedoel twee baans wegen hebben scheidingen waarom rotondes niet? Vind het nogal grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |