Ik durf niet, wat doet het?quote:Op woensdag 8 april 2009 13:13 schreef Sander het volgende:
[..]
Dat zei iedereen ook van MSN 5. Toen van 6. Daarna van 7. Vervolgens van 8. En nu weer van 9. Surprise surprise
Open gewoon dit bestand (c:\windows\System32\drivers\etc\hosts) en voeg de volgende regel toe:
[ code verwijderd ]
Ben je van 90% van de rommel af.
The world as we know it!quote:Op woensdag 8 april 2009 13:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar, msn 9 zitten de avatars ineens links enzo
quote:
Daarmee dwing je windows op de verkeerde plek naar advertenties te zoeken. Daar staan ze echter niet. Dus zie je geen advertenties meerquote:
wat haalt ie weg ?quote:Op woensdag 8 april 2009 13:13 schreef Sander het volgende:
[..]
Dat zei iedereen ook van MSN 5. Toen van 6. Daarna van 7. Vervolgens van 8. En nu weer van 9. Surprise surprise
Open gewoon dit bestand (c:\windows\System32\drivers\etc\hosts) en voeg de volgende regel toe:
[ code verwijderd ]
Ben je van 90% van de rommel af.
Sorry, wat?quote:
Ik zag het ook alleen maar in hosti's msn naam staan en was nieuwsgierig wat het was.. en voor ik het wist had ik een popske.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:58 schreef swarmahoer het volgende:
begint het hier ook alwat is het eigelijk
Stuk of 100 spamtopics over mybrutequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |