Je bent zelf aanstelleritisquote:Op woensdag 8 april 2009 10:56 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Je hebt een beetje last van aanstelleritis!
Treinen? Je woont toch in Nijmegen?quote:Op woensdag 8 april 2009 12:32 schreef Californium het volgende:
mogguh
was puberpop leuk jahwaarom rijden er s'nachts nu geen treinen
en ik betaal 10 maanden dubbele huur terwijl ik er niet woon.....quote:Op woensdag 8 april 2009 12:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Treinen? Je woont toch in Nijmegen?.
Best wel jahquote:Op woensdag 8 april 2009 12:32 schreef Californium het volgende:
mogguh
was puberpop leuk jahwaarom rijden er s'nachts nu geen treinen
en dat mis ik dan weeerquote:Op woensdag 8 april 2009 12:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Best wel jahBehalve het debiele volk daar
Van die gasten die op de hotchickswithdouchebags.com website staan.
Vond zouist nog een witte zonnebril
Tja, ik zei het je nog, je kon sowieso bij mij blijven pittenquote:
ik moet nog shit doen vandaag en ik had al een rib uit me lijf betaalt voor een treinkaartjequote:Op woensdag 8 april 2009 12:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tja, ik zei het je nog, je kon sowieso bij mij blijven pitten
Thx, ben benieuwd.quote:
wie gaat er dan ook stappen tot laat en zat worden terwijl je de volgende dag tentamen hebtquote:Op woensdag 8 april 2009 12:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Thx, ben benieuwd.
Beetje brakjes stiekem nog
Ow, nee hoor ik was niet zat. Heb me behoorlijk ingehouden, 10 biertjes in totaal (zonder die die ik met mijn pa heb gedronken danquote:Op woensdag 8 april 2009 12:48 schreef Californium het volgende:
[..]
wie gaat er dan ook stappen tot laat en zat worden terwijl je de volgende dag tentamen hebt![]()
Dunno, lag er laat in, was vroeg op, dus nog beetje brakjes.quote:Op woensdag 8 april 2009 12:52 schreef Californium het volgende:
10 biertjes maar
waarom dan niet geod geslapen? what didi you do?
Geeft niet hoorquote:Op woensdag 8 april 2009 12:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je bent zelf aanstelleritis.
Neh, ik snap wel wat je bedoelt, maar ik loop gewoon tegen een hoop irritatie aan van al die schurftige Microsoft-monopolie-programma's.
Dat zei iedereen ook van MSN 5. Toen van 6. Daarna van 7. Vervolgens van 8. En nu weer van 9. Surprise surprisequote:Op woensdag 8 april 2009 10:12 schreef Mikkie het volgende:
Beetje jammer... net messenger 9 geïnstalleerd, is de fatsoenlijke A-patch nog niet beschikbaar. Wat een kutprogramma is het nu ook.
| 1 |
Leg ook even uit wat ik dan doequote:Op woensdag 8 april 2009 13:13 schreef Sander het volgende:
[..]
Dat zei iedereen ook van MSN 5. Toen van 6. Daarna van 7. Vervolgens van 8. En nu weer van 9. Surprise surprise
Open gewoon dit bestand (c:\windows\System32\drivers\etc\hosts) en voeg de volgende regel toe:
[ code verwijderd ]
Ben je van 90% van de rommel af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |