quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:25 schreef HostiMeister het volgende:
FiPo
Met cadeau voro MoBlo:
[ afbeelding ]
Smaaaaaaaaaajl!quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan gewoon niet programmeren, ik kan het niet en ik wil het ook niet kunnen en vandaag al helemaal niet![]()
![]()
![]()
bedankt voor het cadeau, dat wel
en ik ziti n het spinoza
Goede keuze dan voor opleidingquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan gewoon niet programmeren, ik kan het niet en ik wil het ook niet kunnen en vandaag al helemaal niet![]()
![]()
![]()
bedankt voor het cadeau, dat wel
en ik ziti n het spinoza
Snap ik, veel architectuur en modelleren waarschijnlijk, maar het daadwerkelijk programmeren zal daar natuurlijk ook wel deel van uit maken.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:30 schreef IrishBastard het volgende:
Tis niet alsof we alleen programmeren hebben hèMaar tis wel een aanzienlijk deel natuurlijk
Oeh, naisquote:
Vooral modellerenquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Snap ik, veel architectuur en modelleren waarschijnlijk, maar het daadwerkelijk programmeren zal daar natuurlijk ook wel deel van uit maken.
kerquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:43 schreef gers het volgende:
even een studentenvraagje nrcnext of het ad ?
Ik heb NRC Next, ben er wel tevreden overquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:43 schreef gers het volgende:
even een studentenvraagje nrcnext of het ad ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |