quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:25 schreef HostiMeister het volgende:
FiPo
Met cadeau voro MoBlo:
[ afbeelding ]
Smaaaaaaaaaajl!quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan gewoon niet programmeren, ik kan het niet en ik wil het ook niet kunnen en vandaag al helemaal niet![]()
![]()
![]()
bedankt voor het cadeau, dat wel
en ik ziti n het spinoza
Goede keuze dan voor opleidingquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan gewoon niet programmeren, ik kan het niet en ik wil het ook niet kunnen en vandaag al helemaal niet![]()
![]()
![]()
bedankt voor het cadeau, dat wel
en ik ziti n het spinoza
Snap ik, veel architectuur en modelleren waarschijnlijk, maar het daadwerkelijk programmeren zal daar natuurlijk ook wel deel van uit maken.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:30 schreef IrishBastard het volgende:
Tis niet alsof we alleen programmeren hebben hèMaar tis wel een aanzienlijk deel natuurlijk
Oeh, naisquote:
Vooral modellerenquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Snap ik, veel architectuur en modelleren waarschijnlijk, maar het daadwerkelijk programmeren zal daar natuurlijk ook wel deel van uit maken.
kerquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:43 schreef gers het volgende:
even een studentenvraagje nrcnext of het ad ?
Ik heb NRC Next, ben er wel tevreden overquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:43 schreef gers het volgende:
pietje en mikkie zeggen: nrcquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:43 schreef gers het volgende:
ik weet toch niet of het nrc 1ste divisie sport verslaat enzoquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:04 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=nrcnext+veel+sport
Ik zojuist de laatste aflevering, ep 20 seizoen 5.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:13 schreef Californium het volgende:
zo! vanmorgen 2 afleveringen house (seizoen 2) gekeken en seizoen 3 en 4 binnen
welke house de serie of de mjuziekquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:22 schreef swarmahoer het volgende:
vrijdag weer n house feest in van buren
Vanmorgen weer goed artikel over provocerend lesgevenquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:49 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb NRC Next, ben er wel tevreden over
AD nooit gelezen..
allerlaatste?quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zojuist de laatste aflevering, ep 20 seizoen 5.
1x per maandquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:10 schreef LastRequest het volgende:
Vanavond is weer Puberpop zag ik.. dat komt echt te vaak ook
quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vanmorgen weer goed artikel over provocerend lesgeven.
Weet ik, maar ik zeg toch ook niet dat het tegenwoordig te vaak komt?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:15 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
1x per maandnooit minder of meer geweest
Ah dude ik heb em net gelezen en het artikel an sich is goed, maar die voorbeeldenquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vanmorgen weer goed artikel over provocerend lesgeven.
Die waren een beetje jammer jaquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:05 schreef LastRequest het volgende:
Ah dude ik heb em net gelezen en het artikel an sich is goed, maar die voorbeelden!!!
Als een docent tegen dat meisje zegt dat het goed is dat ze geen examen gaat doen, dat ze dan lekker bij AH mag werken.. dat zo'n meisje dan meteen schrikt en hard aan het werk gaat.. yeah right
Oh en fijn dat ze aan het einde nog even met SMART op de proppen komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |