TVPeenschquote:Op donderdag 2 april 2009 11:58 schreef Beregd het volgende:
geen blikjes op de camping, wat denken ze wel...
Ieder festival wordt ieder jaar duurder. Ik zou het wel eens interessant vinden om te zien of het meer stijgt dan de inflatie(correctie). Ik denk het wel eigenlijk.quote:Op donderdag 2 april 2009 12:00 schreef MadMarine het volgende:
sow, het wordt wel steeds duurder... 75 euro per dag... en dan moet je dus ook nog eten en drinken... das toch niet leuk meer?![]()
Alleen een kaartje voor Coldplay kost al 70 euro...quote:Op donderdag 2 april 2009 12:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ieder festival wordt ieder jaar duurder. Ik zou het wel eens interessant vinden om te zien of het meer stijgt dan de inflatie(correctie). Ik denk het wel eigenlijk.
Maar je moet ook zien wat je voor 75 euro krijgt natuurlijk.
Maar wel een geweldige line up!quote:Op donderdag 2 april 2009 12:00 schreef MadMarine het volgende:
sow, het wordt wel steeds duurder... 75 euro per dag... en dan moet je dus ook nog eten en drinken... das toch niet leuk meer?![]()
Dat vind ik dan wel weer redelijk asoquote:Op donderdag 2 april 2009 12:35 schreef superjojo het volgende:
[..]
Alleen een kaartje voor Coldplay kost al 70 euro...
Je bent inderdaad een dief van je eigen portemonnee als je niet naar Werchter gaat.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:58 schreef Beregd het volgende:
soms is het zelfs spotgoedkoop
Neil Young in de elisabethzaal te antwerpen: 125 ¤
dagticket werchter: 75 ¤
da's -40% en je krijgt 12 keer zoveel groepen.
quote:Op donderdag 2 april 2009 17:11 schreef bloodymary het volgende:
Eigenlijk word je gewoon slapend rijk als je naar Werchter gaat....
Is die ¤125 niet een mega-VIP ding? Want dat is gewoon ongehoord.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:58 schreef Beregd het volgende:
soms is het zelfs spotgoedkoop
Neil Young in de elisabethzaal te antwerpen: 125 ¤
dagticket werchter: 75 ¤
da's -40% en je krijgt 12 keer zoveel groepen.
nee, dat was standaardquote:Op donderdag 2 april 2009 18:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is die ¤125 niet een mega-VIP ding? Want dat is gewoon ongehoord.
90!quote:
Haha, daar heb je herkansingen voorquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:46 schreef WasMachinator het volgende:
Kaartjes binnen!![]()
krijg er meer en meer zin in, alleen wel irritant dat het in mijn proefwerkweek valt.
Herkansingenquote:
Ja, maar je zult er wel een tijdje voor in de rij moeten staan.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:22 schreef stroke het volgende:
ik ben een rock werchter maagd en nog een vraagjeKan je op rock werchter pinnen ?
\Waarom slopen ze die torenquote:
Break Stuffquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:12 schreef Leonos het volgende:
[..]
\Waarom slopen ze die toren
Wel toffe filmpjes van hun op Woodstock, zwaar gekkenhuis
Niks aan toe te voegen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:21 schreef ruud.nl het volgende:
Kaart is ook hier binnen.![]()
Graag Faith No More nog even op de zondag gooien, hopen dat Black Eyed Peas afzeggen en Jane's Addiction als vervanger geregeld wordt.
Dat was ondertussen wel te verwachten.quote:Op zondag 5 april 2009 12:53 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Combitickets Rock Werchter uitverkocht
Zes weken.quote:Op zondag 5 april 2009 13:01 schreef Duim het volgende:
Hoelang duurde het bij jullie voordat de tickets binnen waren?
Nou, dat hoop ik dan maar. Weet je meet details?quote:Op zondag 5 april 2009 13:02 schreef Felixa het volgende:
[..]
Dat was ondertussen wel te verwachten.![]()
De afgelopen jaren werden er in de laatste weken voor het festival steeds nog combitickets in de verkoop gegooid dus wie weet is dat dit jaar weer zo.
Daar ben ik ook erg benieuwd naar!quote:Op zondag 5 april 2009 14:59 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nou, dat hoop ik dan maar. Weet je meet details?
Nee johquote:Op zondag 5 april 2009 18:11 schreef Liefste. het volgende:
Status van mijn tickets is nog steeds 'gereserveerd' terwijl ik vrijdag [OMG IK BEN ZO ONGEDULDIG] al betaald heb. Ik ben echt bang dat ik te laat ben
Met dit soort dingen kan ik niet omgaan, mijn bloeddruk schoot 50 slagen [waarin meet je bloeddrukquote:Op zondag 5 april 2009 18:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee joh
Als 'ie gereserveerd staat, dan is íe van jou. Klaar.
Ik denk eigenlijk dat er over een tijdje gereserveerde kaarten worden vrijgegeven en dan kun je als boerenlul gewoon weer bestellen. Dus er is nog hoop voor mensen.
Maar ze houden echt wel je kaart vast hoor.
Je hartslag ging met 50 slagen omhoogquote:Op zondag 5 april 2009 18:18 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Met dit soort dingen kan ik niet omgaan, mijn bloeddruk schoot 50 slagen [waarin meet je bloeddruk] omhoog toen ik dat las
vooral omdat ik opzich wel te laat betaald had. Nu ben ik gerustgesteld
en anders graaf ik mezelf onder het hek door!
Klopt, stond op de vorige pagina van dit topicquote:Op zondag 5 april 2009 23:26 schreef Extraordinaire het volgende:
Kennelijk zijn de combi's uitverkocht. Zie proximus.
Excuses voor het niet goed inlezenquote:Op zondag 5 april 2009 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klopt, stond op de vorige pagina van dit topic
Geeft niet natuurlijkquote:Op zondag 5 april 2009 23:33 schreef Extraordinaire het volgende:
[..]
Excuses voor het niet goed inlezenIk zag niks op deze pagina erover staan en dacht dus slim te zijn
Als het goed is heb je een email gekregen van Proximus met je login gegevens voor hun site. Daar kun je je bestelling nakijken. In je bestelling staat je status.quote:Op zondag 5 april 2009 23:40 schreef Liebe het volgende:
Waar zie je de status van je bestelling dan?
Ik heb vorige week zondag besteld, donderdag de acceptgiro binnengekregen en direct betaald, maar het is nog niet afgeschreven.. Heb ik dan nog kaartjes?
Dat zou gek genoeg dan de eerste keer zijn dat K's Choice op Rock Werchter staat.quote:Op maandag 6 april 2009 00:29 schreef Nembrionic het volgende:
Ik acht het overigens niet onmogelijk dat K's Choice een thuiswedstrijd speelt, gezien het feit dat die weer bij elkaar zijn.
Er waren net weer kaarten beschikbaar!quote:Op zondag 5 april 2009 17:39 schreef Felixa het volgende:
De afgelopen jaren was het zo, dat er in de weken voor het festival nog een aantal combitickets werden vrijgegeven. Het eerste jaar dat dat zo was, zeiden ze dat vanwege een andere indeling van het terrein, er meer ruimte was vrijgekomen. Andere jaren kwam er gewoon bericht dat er weer combitickets in de verkoop gingen. Dus wie weet gebeurt dat nu ook weer.
Ik heb zojuist ook nog even iemand blij gemaakt met de tip. Verdomd handig, dat Fokquote:Op maandag 6 april 2009 15:53 schreef Liejannuh het volgende:
Je wilt niet weten hoe blij ik ben!
Dank aan de mensen die hun kaarten niet hebben betaald!
Ik ben zo blij dat ik ff niets te doen had op m'n werkquote:Op maandag 6 april 2009 15:38 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Er waren net weer kaarten beschikbaar!![]()
![]()
Dus ik heb net 3 kaartjes besteld!
Yeah!
quote:Op maandag 6 april 2009 16:01 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik ff niets te doen had op m'n werk![]()
![]()
Woeiwoeiwoei!
1 dags mensenquote:Op maandag 6 april 2009 16:48 schreef SperZii het volgende:
Waren er ook kaarten voor vrijdag vrijgegeven?
Nee.quote:Op maandag 6 april 2009 16:48 schreef SperZii het volgende:
Die staan nu in elk geval op onbeschikbaar. Of ze eerder vandaag wel beschikbaar zijn geweest, weet ik niet, ik heb straks alleen combitickets geprobeerd.quote:Op maandag 6 april 2009 16:48 schreef SperZii het volgende:
Ja inderdaad, blijf dan thuis.quote:Op maandag 6 april 2009 17:07 schreef SperZii het volgende:
[..]
Ja het is inderdaad raar dat mensen geen combikaart kopen als ze maar één dag kunnen gaan
Ach, die kaartjes zijn zo weg hoorquote:Op maandag 6 april 2009 17:58 schreef Liefste. het volgende:
Er zijn nu nog steeds kaartjes te koop, dus er is geen hele run op geweest ofzoen mijn status is inmiddels veranderd in 'betaling ontvangen' dus ik kan ook weer rustig slapen
Heb je een "paper classic ticket" besteld? Vanaf het begin was dat al zo. Dus dan kan je zelf kiezenquote:Op maandag 6 april 2009 20:04 schreef RD4 het volgende:
heb zojuist nog 2 tickets besteld via de site, blijkbaar kun je geen camping meer kiezen maar je krijgt een algemene campingkaart...
Als je gisteren bestelde, dan stond er bij de combikaart in het rood "niet beschikbaar" en bij de campingkaart gewoon de prijs.quote:Op maandag 6 april 2009 20:29 schreef ruud.nl het volgende:
Het kan ook zijn dat er een storing ofzo is geweest waardoor er tijdelijk geen kaarten meer te bestellen waren.
Op hun eigen site is er nooit melding van gemaakt dat de combitickets uitverkocht waren, in tegenstelling tot de vrijdagkaarten.
quote:WEL
Wel toegelaten zijn geleidehonden voor mensen met een visuele handicap, eenvoudige wegwerp- of pocketfototoestellen, boterhammen, frigobox (gevuld met drank in brik, plastieken potten choco/confituur, plastic smeermessen), thermosflessen, inschuifbare paraplu’s zonder pin (géén parasols), plastiek en dekens om op te zitten/liggen, zonnecrème, flesjes parfum, deodorant, verfrissingswater in verstuiver en kleine rug- of andere zakken.
Tering zeg, even een dagje niet opgeletquote:Op maandag 6 april 2009 15:38 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Er waren net weer kaarten beschikbaar!![]()
![]()
Dus ik heb net 3 kaartjes besteld!
Yeah!
Tof!!quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:06 schreef ErikT het volgende:
En opeens waren er toch weer kaartjes!!!
Ik probeerde er 2, waren er opeens 2. Ik denk: toch met 4 proberen. En toen waren er 4! Ik heb 4 kaartjes!!! YES!!!! Ik heb echt 2 dagen ontzettend gebaald, komt het toch nog goed!!! YES!!!![]()
Vooral nog voor mn vrienden. Want ik zou het regelen en ik had te lang gewacht met mn stomme hoofd. Ik had het pas aan 1 verteld dat het was misluktquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:08 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Tof!!![]()
Ik weet precies hoe je je voelt!
Waarvoor dankquote:Op maandag 6 april 2009 15:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb zojuist ook nog even iemand blij gemaakt met de tip. Verdomd handig, dat Fok
Dit staat nu op de site van Proximus!quote:Er zijn geen combitickets en dagtickets voor zaterdag meer beschikbaar.
Registreer je hier op de wachtlijst voor combitickets
Registreer je hier op de wachtlijst voor dagtickets zaterdag 3 juli 2009
Dagtickets vrijdag zijn uitverkocht.
De dagtickets voor vrijdag 3 juli 2009 zijn uitverkocht.
Net op tijd dusquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:05 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dit staat nu op de site van Proximus!
Zou het dan echt uitverkocht zijn?
Ik vond het vorig jaar wel meevallen eigenlijk! Toen was het ook zo goed als uitverkocht.quote:
Zullen we in het midden gaan zitten dan? 25Cquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:43 schreef bloodymary het volgende:
Oh ja, nu komt het moment dat ik ga zeggen dat ik hoop op vier dagen 30 graden en dat anderen dan gaan zeggen dat dat veel te heet is en dat 20 graden meer dan genoeg is en ik dat weer echt te weinig vind.
Ja ik dacht nog: goh, snel! Maar het is gewoon nog 3 maandenquote:Op woensdag 8 april 2009 00:28 schreef WasMachinator het volgende:
niet te heet ja:P anders ga ik me veels te veel geld uitgeven aan dat dure jupiler bier daar. 25 graden lijkt me wel prettig, met een mooi zonnetje en een briesje
. nu ik eraan denk het is nog 12 weken
wat duurt het toch nog zo lang
link?quote:Op woensdag 8 april 2009 11:51 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl luistert alvast Rock Werchter event radio op last.fm
Metro Stationquote:De affiche van Rock Werchter 2009 is helemaal rond. De laatste namen zijn Metro Station, Arsenal, Milk Inc, Triggerfinger, Lady Linn & Her Magnificent Seven en Jasper Erkens.
Er is ook slecht nieuws: Flaming Lips hebben geannuleerd. De groep reist op 2 juli al terug naar de Verenigde Staten waardoor hun geplande optreden in Werchter op 5 juli niet doorgaat.
Donderdag 2 juli 2009
Main Stage: The Prodigy | Oasis | Placebo | Dave Matthews Band | Lily Allen | Eagles of Death Metal
Pyramid Marquee: Tiga | Pendulum | Laurent Garnier | Fleet Foxes | Emiliana Torrini | Expatriate
Vrijdag 3 juli 2009
Main Stage: Coldplay | The Killers | Bloc Party | Elbow | Amy Macdonald | White Lies | Just Jack
Pyramid Marquee: Lady Gaga | Arsenal | Jason Mraz | The Streets | M. Ward | Priscilla Ahn | Henry Rollins Spoken Word
Zaterdag 4 juli 2009
Main Stage: 2manydjs | Kings of Leon | Nick Cave and the Bad Seeds | Franz Ferdinand | Limp Bizkit | Rodrigo y Gabriela | Social Distortion | Triggerfinger
Pyramid Marquee: Boys Noize | Grace Jones | Katy Perry | Mogwai | Yeah Yeah Yeahs | Regina Spektor | Jasper Erkens
Zondag 5 juli 2009
Main Stage: Metallica | Nine Inch Nails | Kaiser Chiefs | Black Eyed Peas | The Mars Volta | Seasick Steve | Mastodon | Metro Station
Pyramid Marquee: Milk Inc | Röyksopp | Ghinzu | The Script | Lady Linn & Her Magnificent Seven | De Jeugd van Tegenwoordig | The Hickey Underworld
Bijna 27 miljoen keer bekekenquote:Op woensdag 8 april 2009 17:32 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Waar gaat het heen met de mensheid...![]()
En dat dan zeggen op de manier waarop Ernie zegt: "Oh oh oh, wat heb ík een dorst zeg"quote:Op woensdag 8 april 2009 23:37 schreef Jimbo het volgende:
TERING WAT HEB IK DR ZIN IN
alleen als ik naast je ligquote:
Ja, veel beter als PP dat je om 11 uur van 't terrein wordt gekicktquote:Op donderdag 9 april 2009 14:11 schreef AgeEll het volgende:
Metallica van 23 tot half 2!!, vette afsluiter, eveneens the prodigy lekker laat, vette tijden. Beter dan dat schrale Pinkpop dat elke dag tot 23uur duurt ofzo
zit te twijfelen om toch maar heen te gaan voor een dag, de donderdag en zondag vind ik het meest interessant, en die zijn nog beschikbaar, dus dat komt dan mooi uit
quote:Op donderdag 9 april 2009 08:57 schreef Beregd het volgende:
milk inc,
waar zijn ze mee bezig eigenlijk?
Ik vind de tijden ook wel interessant. Wel een overlapping waar ik niet heel blij mee ben maarja...quote:Op donderdag 9 april 2009 14:11 schreef AgeEll het volgende:
Metallica van 23 tot half 2!!, vette afsluiter, eveneens the prodigy lekker laat, vette tijden. Beter dan dat schrale Pinkpop dat elke dag tot 23uur duurt ofzo
zit te twijfelen om toch maar heen te gaan voor een dag, de donderdag en zondag vind ik het meest interessant, en die zijn nog beschikbaar, dus dat komt dan mooi uit
quote:Op donderdag 9 april 2009 10:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
alleen als ik naast je lig![]()
dan heb ik er ook zin in
Uiteraard:quote:Op donderdag 9 april 2009 16:57 schreef kreuk050 het volgende:
Zag gister op MTV Brand New een clip van Fleet Foxes, mooi nummer, kent iemand die band??
Bron?quote:Op donderdag 9 april 2009 17:51 schreef Noortje. het volgende:
Fleet Foxes hebben toch afgezegd?
Flaming Lips hadden afgezegd.quote:
Flaming Lips wel jaquote:Op donderdag 9 april 2009 17:51 schreef Noortje. het volgende:
Fleet Foxes hebben toch afgezegd?
Nee ik was in de war.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:04 schreef Felixa het volgende:
[..]
Flaming Lips hadden afgezegd.![]()
Of is er ondertussen weer een afzegging?
En, nog beter:quote:
Haha, moet je ook maar eens die reacties van boze alto's op het werchter forum lezenquote:
Ja die bedoelde ik!! Tnx! Op welke cd staat die?quote:Op donderdag 9 april 2009 19:35 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
En, nog beter:
Echt jammer dat de programma's van donderdag en zaterdag niet omgewisseld zijn, dan was ik wel twee dagen gegaan.
De volle vier dagen gaat dit jaar helaas niet lukken.
Niet het nummer wat ik bedoelde, wel ff checken, tnx.quote:
Op de Sun Giant EP.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:46 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik!! Tnx! Op welke cd staat die?
Ik denk dat ik daar ook wel van ga genietenquote:Op zaterdag 11 april 2009 15:49 schreef Liefste. het volgende:
IK HEB MIJN KAARTJESSSS!
Ik ga echt huilen van geluk bij Fleet Foxes
Ik weet niet of ik de enige ben maar ik moet vaak aan Simon and Garfunkel denken bij zequote:Op zaterdag 11 april 2009 17:07 schreef kreuk050 het volgende:
Ik denk het ook wel, ook al heb ik de cd pas een paar keer beluisterd, erg mooie muziek!
Diploma kunnen ze wel opsturen hoor.quote:Op maandag 13 april 2009 13:04 schreef KermitKikker het volgende:
Ik moet potverdikkeme de eerste dag missen vanwege mijn diplomauitreiking
Natuurlijk niet. Een diploma geven ze maar één keer en die gaan ze niet opsturen indien die kwijt raakt in de post.quote:
Eerste dag is juist de beste.quote:Op maandag 13 april 2009 13:28 schreef KermitKikker het volgende:
Ach, gelukkig is de eerste dag, naar mijn idee niet de dag met de beste line-up, dus ik mis gelukkig niet heeuul veeuul!
Nja, eigenlijk voor mij alleen Prodigyquote:Op maandag 13 april 2009 13:56 schreef Leonos het volgende:
[..]
Eerste dag is juist de beste.
Oasis, Placebo en the Prodigy
Hoe kun je simon and Garfunkel nou niet kennen?quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:04 schreef kreuk050 het volgende:
Die ken ik ook niet....dus zal het niet weten...
Ik vraag het me ook echt afquote:Op maandag 13 april 2009 22:48 schreef Toffe_Ellende het volgende:
hoe is de camping eigenlijk op Werchter? Nog steeds die boerenakkers met 2 plee's van 10 jaar geleden?>
Heb je via de site besteld? Dan zit het wel snor.quote:Op maandag 13 april 2009 23:07 schreef Mindblast het volgende:
Ik ga ook! Voor mij de eerste keer op de Werchter camping dus ik zou niet weten hoe die eruit ziet. Ik heb er wel slechte dingen over gelezen. Maar goed we zien wel!
Ik maak me alleen een beetje zorgen over de kaartjes. Ik heb gekozen voor printbare tickets. En ze werden vervolgens naar mijn email toe verzonden. Ze zien er alleen een beetje goedkoop uit, er staat geen Werchter logo op. Ik ben toch wel anders gewend van fast tickets. Ik hoop wel dat het allemaal klopt.
Kom op zeg, je kent toch wel Sound of Silence, Bridge over troubled Water en Mrs Robinson? Anders ben je echt onder een steen geboren en er nooit onder vandaan gekomen...quote:Op maandag 13 april 2009 22:20 schreef kreuk050 het volgende:
Ja ik ken ze wel bij naam, maar nooit de moeite genomen om de muziek te luisteren.
Moet ook nog werken enzo.
Óf zijn ouders luisterden totaal niet naar zulke muziek. Dat scheelt ook een hoop denk ikquote:Op maandag 13 april 2009 23:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kom op zeg, je kent toch wel Sound of Silence, Bridge over troubled Water en Mrs Robinson? Anders ben je echt onder een steen geboren en er nooit onder vandaan gekomen...
Dat zou natuurlijk kunnen maar ook op andere manieren bereiken die nummers je wel. Als je niet alle nummers kent ok, maar deze 3 zijn toch behoorlijk standaard? Net als dat je the beatles niet zou kennenquote:Op maandag 13 april 2009 23:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Óf zijn ouders luisterden totaal niet naar zulke muziek. Dat scheelt ook een hoop denk ik
ik ben het met je eens dat het wat wereldvreemd is
Dat ben ik wel met je eensquote:Op maandag 13 april 2009 23:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk kunnen maar ook op andere manieren bereiken die nummers je wel. Als je niet alle nummers kent ok, maar deze 3 zijn toch behoorlijk standaard? Net als dat je the beatles niet zou kennen
Mijn ouders (als ze eens wat luisteren) dan gooien ze BZN of Frans Bauer in de cd-spelerquote:Op maandag 13 april 2009 23:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Óf zijn ouders luisterden totaal niet naar zulke muziek. Dat scheelt ook een hoop denk ik
ik ben het met je eens dat het wat wereldvreemd is
Er is weinig geniaals aan hoorquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:28 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Mijn ouders (als ze eens wat luisteren) dan gooien ze BZN of Frans Bauer in de cd-speler
En nee, we zijn geen kampers.
De beatles ken ik wel btw. Maar ik moet nog veel luisteren om jullie geniale muziekkennis te evenaren
Das wat ik ook al dacht.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:54 schreef NobleBeast het volgende:
Ach nee! Programmeren ze Elbow en M. Ward op hetzelfde tijdstip
Ik ook. En dus ook reden voor mij om die even niet op te zoeken. Dadelijk vind ik die andere ook steengoedquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:26 schreef kreuk050 het volgende:
Ik ga voor Elbow, omdat ik de andere niet ken.
Na Royksopp afgelopen weekend gezien te hebben ga ik overduidelijk naar Royksopp op Werchterquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:29 schreef Hanneke12345 het volgende:
Ik wil Nine Inch Nails en Röyksopp beide eigenlijk wel graag zien. Dat wordt kiezen, dus. ;o
Daar ben ik ook erg benieuwd naarquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Na Royksopp afgelopen weekend gezien te hebben ga ik overduidelijk naar Royksopp op Werchter
Exactly!quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:24 schreef MaJo het volgende:
Ik ga sowieso naar ElbowEr kan weinig tegenoverstaan dat ik zou besluiten om niet te gaan
En Perfect Weather to flyquote:
Je kunt wat op de compilatie verwachtenquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar ben ik ook erg benieuwd naarWilde op Sziget gaan maar om een of andere onverklaarbare reden is dat niet doorgegaan. Weet niet meer waarom
quote:Op maandag 13 april 2009 22:48 schreef Toffe_Ellende het volgende:
hoe is de camping eigenlijk op Werchter? Nog steeds die boerenakkers met 2 plee's van 10 jaar geleden?>
Ik snap iets niet aan je postquote:Op maandag 27 april 2009 11:47 schreef Jimbo het volgende:
kaartjes binnenen nogsteeds zijn
al sta ik dan wel op een camping
Hehe, ik snap er ook niets van. Je staat op een camping iig.quote:Op maandag 27 april 2009 11:47 schreef Jimbo het volgende:
kaartjes binnenen nogsteeds zijn
al sta ik dan wel op een camping
nogsteeds zinquote:
http://www.telegraaf.nl/b(...)eld_om_griep___.htmlquote:'Festivals gecanceld om griep'
AMSTERDAM - Door de angst voor een wereldwijde uitbraak van de Mexicaanse griep zouden de belangrijkste festivals die voor deze zomer staan gepland mogelijk worden geannuleerd.
Dit heeft een woordvoerder van MOJO vandaag aan muziekblad Oor laten weten. Mocht het verspreidingsriscio nog groter worden, dan wil de concertorganisator niet het risico lopen dat medewerkers, bezoekers en artiesten met de dodelijke griep besmet raken.
Volgens de woordvoerder zou het gaan om alle grote muziekfestivals. Zo zouden de bekende festivals Lowlands, Pinkpop, Parkpop, en diverse kleinere festivals worden afgelast.
bij de grens is de varkens hoest al uitgebrokenquote:Op woensdag 29 april 2009 09:14 schreef ruud.nl het volgende:
Onder het mom van even paniek zaaien:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)eld_om_griep___.html
Maar natuurlijk gaat Werchter gewoon door omdat het in België is.
Beetje laat hequote:Op zondag 17 mei 2009 14:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Toevallig nog iemand die een ticket voor zondag over heeft? Wil erg toch wel erg graag heen om Metallica te zien maar de dagtickets zijn helaas uitverkocht
I know maar heb een huis gekocht (dus veel sparen) en wilde dit jaar geen groot festival aandoen maar nu begint het toch wel te kriebelenquote:
dat eerste is goed te doen, zijn voldoende parkings voorzienquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:19 schreef RD4 het volgende:
Hoe zit het met parkeren rondom RW? En eventueel opladen van apparatuur zoals telefoon/accu van cam?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:49 schreef kreuk050 het volgende:
Is de parking dichtbij de campings? Geen zin om ver te sjouwen namelijk
Het is meer dat je er geen flikker aan kunt doen. Ga je anders niet ofzo, als het te ver lopen is?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:33 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Ga jij sjouwen dan voor me, ik heb niet zo'n homofiel karretje ofzo.
Het is een pokke-eind lopen, dus ik zou niet gaan als ik jou wasquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:49 schreef kreuk050 het volgende:
Is de parking dichtbij de campings? Geen zin om ver te sjouwen namelijk
Ik weet nog de laatste keer dat ik geweest ben. Dat was een heeel stuk lopen inderdaad. Hadden we eindelijk ons tentje staan, moesten we weg van de brandweer naar een camping nóg verderquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:19 schreef Irien het volgende:
[..]
Het is een pokke-eind lopen, dus ik zou niet gaan als ik jou was
Lekker he?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:13 schreef ErikT het volgende:
Blijkbaar heb ik vorig jaar iets aan mn oren gehad, want ik heb pas net de Fleet Foxes ontdekt. En die staan dus ook op Werchter.
Ik keek nog eens even naar de line-up, en die is écht knettergoed.
Ik ga naar allebei, dus ik heb nu heel veel zin in Pinkpop en als dat over is in Werchter.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:49 schreef Irien het volgende:
Met alle Pinkpop hype dezer dagen, krijg ik extra zin in Werchter!![]()
en ik heb zin in jou hihiquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:17 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik ga naar allebei, dus ik heb nu heel veel zin in Pinkpop en als dat over is in Werchter.
dat dusquote:
Tietuuhhhquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:20 schreef WasMachinator het volgende:
als we net zon lekker weer als bij pinkpop krijgen ga ik voor 200% uit me dak op werchter. muziek, zon, en jupiler i can't wait!!
op www.delijn.be is een soort 9292ov.nl, daar kun je invoeren waar je vertrekt en waar je heen moet en dan zoekt ie het zelf uit. Is wel alleen voor in belgie dus hoe je de grens over gaat moet je zelf uitzoeken. Mogelijkheid is om bijvoorbeeld vanaf amsterdam naar antwerpen te gaan met de trein.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:22 schreef stephanie_xx het volgende:
Hey
Ik heb v/d week een email gehad dat ik mijn treinkaartjes voor Werchter kon bestellen. Nou vroeg ik me af of er hier iemand is die mij kan vertellen hoe ik optimaal van Amsterdam CS naar het festival toe kan reizen?en hoe lang duurt dat ongeveer?
Ik hoorde al van iemand dat je naar Station Rozendaal moest reizen en dan een ticket moest kopen naar het eerstvolgende station in Belgie (maar geen idee welke dat is) en vanuit dat station naar Werchter (en dan met de bus naar het festival terrein)
Ik heb namelijk mijn god geen idee hoe ik er komen moet.![]()
1) koop een retourtje Amsterdam CS - Essen (dat is het eerste station in Belgie)quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:22 schreef stephanie_xx het volgende:
Hey
Ik heb v/d week een email gehad dat ik mijn treinkaartjes voor Werchter kon bestellen. Nou vroeg ik me af of er hier iemand is die mij kan vertellen hoe ik optimaal van Amsterdam CS naar het festival toe kan reizen?en hoe lang duurt dat ongeveer?
Ik hoorde al van iemand dat je naar Station Rozendaal moest reizen en dan een ticket moest kopen naar het eerstvolgende station in Belgie (maar geen idee welke dat is) en vanuit dat station naar Werchter (en dan met de bus naar het festival terrein)
Ik heb namelijk mijn god geen idee hoe ik er komen moet.![]()
Aha, thanks!quote:Op zondag 7 juni 2009 11:36 schreef Felixa het volgende:
[..]
1) koop een retourtje Amsterdam CS - Essen (dat is het eerste station in Belgie)
2) stap op de trein Amsterdam CS - Brussel en stap uit in Antwerpen
3) neem in Antwerpen een trein die naar Leuven gaat
4) buiten het station in Leuven staan er bussen die je tot vlakbij het festivalterrein/camping brengen
Hoe het precies zit met de controle weet ik niet maar in Belgie hebben ze geen gedoogbeleid dacht ik?quote:Op zondag 7 juni 2009 12:09 schreef manny het volgende:
voor mij wordt het de eerste werchter. hoe zit het met beleid / controles op wiet daar ?
heb er zin an !
Nee, dit kan niet. Omdat je het traject tussen Roosendaal en het Belgische essen dat niet hebt betaald! Nederlandse OV gaat tot Roosendaal, Belgische kaartjes gaan vanaf Essen.quote:Op zondag 7 juni 2009 11:57 schreef Luc12 het volgende:
Ga gewoon met de trein naar Roosendaal, en stap daar over op de trein naar België. Dan kun je gratis met je OV tot Roosendaal en gratis de rest met je kaartje.
Hopelijk heel strengquote:Op zondag 7 juni 2009 12:09 schreef manny het volgende:
voor mij wordt het de eerste werchter. hoe zit het met beleid / controles op wiet daar ?
heb er zin an !
Beter dan.quote:Iedereen weet dat drugs niet toegelaten zijn op Rock Werchter.
Ja je moet inderdaad met een OV-jaarkaart een kaartje Roosendaal-Essen kopen.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:22 schreef Irien het volgende:
[..]
Nee, dit kan niet. Omdat je het traject tussen Roosendaal en het Belgische essen dat niet hebt betaald! Nederlandse OV gaat tot Roosendaal, Belgische kaartjes gaan vanaf Essen.
Heb dit jarenlang gedaan met een Nederlandse OV en een Belgische Go Pass (goedkope 10-rittenkaart voor jongeren). Je moest altijd nog een kaartjes Roosendaal-Essen erbij kopen.
Ah! helden! dat is heel fijn, gewoon vanaf A'dam dus gelijk door naar Antwerpen. Mijn dank is grootquote:Op zondag 7 juni 2009 17:08 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ja je moet inderdaad met een OV-jaarkaart een kaartje Roosendaal-Essen kopen.
Dit kun je ook al in Amsterdam doen, bij de ticketmachine kun je je beginstation veranderen.
Dan kun je dus lekker in de trein blijven zitten in Roosendaal.
dat dacht ik ook altijd, totdat vorig jaar bij mysteryland zelfs in Nederland op wiet werd gecontroleerd, en het werd nog afgepakt ook. Helemaal belachelijk natuurlijk, maar goed.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:59 schreef kreuk050 het volgende:
Pfff je kan heus wel wiet roken neem ik aan.
In België zijn ze veel strenger wat drugs betreft. Ik zou het er niet op wagen als ik jou was....quote:Op zondag 7 juni 2009 20:43 schreef manny het volgende:
[..]
dat dacht ik ook altijd, totdat vorig jaar bij mysteryland zelfs in Nederland op wiet werd gecontroleerd, en het werd nog afgepakt ook. Helemaal belachelijk natuurlijk, maar goed.
Kijk als het afgepakt wordt daar in werchter dan baal ik 10 seconde en dan prima. Maar ik heb niet zo'n zin in echt politiegedoe enzo, dus heeft iemand daar ervaring mee. kun je gewoon een gram of 5 meenemen ?
in België zijn ze daar heus niet streng op hoorquote:Op zondag 7 juni 2009 21:21 schreef RD4 het volgende:
[..]
In België zijn ze veel strenger wat drugs betreft. Ik zou het er niet op wagen als ik jou was....
10 jaar geleden is onze hele auto binnenstebuiten gekeerd vlak buiten Werchter ; gelukkig roken wij niks.. alleen maar zuipen :-)quote:Op zondag 7 juni 2009 12:09 schreef manny het volgende:
heb er zin an !
Dat vind ik echt enorm zielig dat dat zo geregeld is. Maar goed, het is nogal zonde van je geld, aangezien de hele trein vol ligt met tassen en er toch geen conducteur gaat controleren.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:08 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ja je moet inderdaad met een OV-jaarkaart een kaartje Roosendaal-Essen kopen.
Dit kun je ook al in Amsterdam doen, bij de ticketmachine kun je je beginstation veranderen.
Dan kun je dus lekker in de trein blijven zitten in Roosendaal.
Hoezo is dat dan weer zieligquote:Op maandag 8 juni 2009 11:40 schreef Luc12 het volgende:
[..]
Dat vind ik echt enorm zielig dat dat zo geregeld is. Maar goed, het is nogal zonde van je geld, aangezien de hele trein vol ligt met tassen en er toch geen conducteur gaat controleren.
Oh damn...een anti softdrugshippiequote:Op zondag 7 juni 2009 16:44 schreef Migwi het volgende:
[..]
Hopelijk heel streng
edit:
Trouwens, wat gewoon op de site staat;
[..]
Beter dan.
Nah, helemaal niet. Men moet zelf weten wat ze gebruiken, zolang ze mij er maar niet mee lastigvallen.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh damn...een anti softdrugshippie(ja, dat is tegenstrijdig).
Heeft mijn inziens niets met nederlands muggenziften te maken.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:10 schreef Luc12 het volgende:
Omdat er na Roosendaal ongeveer 2 km niemandsland komt, waarna je België al binnenrijdt met je kaartje dat geldig is in België. Daarom.
Ik hou niet van dat typisch Nederlandse gemuggenzift over zo'n klein stukje.
Ik doe met je mee, weet niet eens of er een tent op zolder ligtquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:28 schreef Lips het volgende:
Binnenkort m'n tent maar eens opzetten om te kijken of ie compleet is
That reminds me..quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:28 schreef Lips het volgende:
Dat weet ik dan wel weer zeker, maar ik heb geen zolder in mijn flatquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:32 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik doe met je mee, weet niet eens of er een tent op zolder ligt
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:28 schreef Lips het volgende:
Dat is de verkeerde dagquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:58 schreef MissBliss het volgende:
Woohoo, net kaartjes voor de donderdag gekocht!
PlaceboOasis
Prodigy
Via Maastricht naar België, daar op het station afspreken en die uit Groningen komt bijna langs Enschede.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]Ik moet ook maar eens de spullen gaan verzamelen denk ik
En plannen hoe we het allemaal gaan regelen. Drie meiden; een uit Amsterdam, een uit Groningen en een uit Maastricht
ideaal... Ohja en de tent ligt in Enschede
Donderdag staat er een top line-up wat mij betreft, ga ook die dag.quote:
Nee joh, zondag.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:18 schreef HPayne het volgende:
[..]
Donderdag staat er een top line-up wat mij betreft, ga ook die dag.
Voor mij is er live niks zo goed als Metallica dus daarom ga ik zondag. De ¤ 80,- is het alleen voor Metallica al waard voor deze geniale band. Kirk Hammettquote:Op maandag 15 juni 2009 18:18 schreef HPayne het volgende:
[..]
Donderdag staat er een top line-up wat mij betreft, ga ook die dag.
was gewoon van plan om die shit diep onderin mijn tas te gaan ingraven, in de hoop dat ze je niet met softdrugshonden staan op te wachten....quote:Op zondag 7 juni 2009 21:48 schreef Beregd het volgende:
[..]
in België zijn ze daar heus niet streng op hoor
Doe gerust, zorg gewoon dat je niet meer dan drie gram op zak hebt, met minder kunnen ze je niet oppakken, dan geldt er een gedoogbeleid.
quote:Rock Werchter mag geen varkens inzetten
AP di 16/06/2009 - 07:20
Rock Werchter mag geen varkens inzetten om keukenafval weg te werken. Dat heeft het federaal voedselagentschap laten weten aan de organisatoren.
Het festival werkte een milieuvriendelijk project uit waarbij twee hangbuikvarkens het keukenafval van de vele medewerkers zouden opeten.
Maar varkens mogen geen etensresten verwerken, liet het federaal voedselagentschap weten. Er bestaat daarover een Europese richtlijn.
"We hadden twee hangbuikvarkentjes geleend die in het festivalpark zouden verblijven. Zij zijn terug bij hun eigenaars", zegt Nele Bigaré van Rock Werchter. Het festival gaat nu op zoek naar een groen alternatief.
Dus een omnivoor mag niet eten wat een andere omnivoor wel eet?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:56 schreef Beregd het volgende:
zelfs dit komt in het nieuws
[..]Maar varkens mogen geen etensresten verwerken, liet het federaal voedselagentschap weten. Er bestaat daarover een Europese richtlijn.[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |