R.I.Pquote:
Ja, want die hebben we al jáááren niet gezien!quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:38 schreef Loveless85 het volgende:
ach is het niet weer eens tijd voor Kravitz, R.E.M., Faithless
Vergeet Soulwax/2many Dj's/Soulwax Nite Versions nietquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:49 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ja, want die hebben we al jáááren niet gezien!![]()
Net als the Chemical Brothers.
Ik wou zeggen, je gaat toch wel naar Lowlands he! Ik ben ook aan het denken.. Werchter lijkt me ook wel tof, maar Roskilde ook.. en dat komt tegelijk. Eerst de line-up maar afwachten, en kijken of er vrienden meegaan.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:16 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik ga misschien heen.
Het ligt aan mn vrienden, die willen niet naar LL én Werchter.
Dan maar Lowlands.
Grootste verschil is:quote:Op maandag 15 december 2008 18:54 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Kan iemand mij de verschillen (en overeenkomsten) kunnen geven tussen RW en Lowlands?
Maar de sfeer/standjes etc. is allemaal vergelijkbaar?quote:Op maandag 15 december 2008 19:16 schreef Felixa het volgende:
[..]
Grootste verschil is:
-RW: 1 hoofdpodium en 1 hele grote tent
-LL: heel veel tenten/podia
Verder heeft RW altijd een gigantische batterij aan hele grote namen en dat is bij LL iets minder.
Ik ben al 10 jaar niet op LL geweest dus hoe het daar nu is qua sfeer weet ik niet.quote:Op maandag 15 december 2008 19:17 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Maar de sfeer/standjes etc. is allemaal vergelijkbaar?
Top, bedankt.quote:Op maandag 15 december 2008 19:50 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik ben al 10 jaar niet op LL geweest dus hoe het daar nu is qua sfeer weet ik niet.
Wel ga ik al ruim 20 jaar naar RW en de sfeer is daar meer gericht op de muziek terwijl er op LL natuurlijk ook veel theater en zo is.
Ik ga zelf ook echt voor de muziek naar RW toe en ik vind de sfeer altijd wel goed.
Standjes: er is achterin bij RW een groot marktplein met allerlei kledingkraampjes en zo en er zijn veel eetkraampjes met tegenwoordig ook aardig wat exotische keuzes.
Ik ben vorig jaar naar LL en RW geweest en er zijn wel degelijk wel verschillen. De sfeer is idd wel vergelijkbaar, al zijn de nachten op RW sowieso een stuk rustiger. Programma is vrij vroeg afgelopen (naar mijn smaak), dus je moet niet verwachten dat je tot 5 a 6 uur in de nacht door staat te feesten. De 'straat' is idd relaxed en de campings zijn wel oke, maar je kunt niet van Camping 1 naar camping 2 ivm verschillende bandjes. Ik stond op A1, en we hadden een bar vlakbij, dat is dan wel weer relaxedquote:
ik bedoelde gewoon mezelf hoor, al ben ik idd niet echt een publiekstrekker.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:17 schreef bloodymary het volgende:
Als je je naamgenoten bedoelt, kijk ik er zeer naar uit!
Als je je zelf bedoelt is ook heel gezellig hoor, alleen daar merk ik niks van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |