abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63594612
Is het nog te vroeg voor een Werchter topic? Voor je het weet is het al weer zo ver, 2 t/m 5 juli.

Ik verwacht er veel van volgend jaar. Gezien de bands die dan rondtouren en nieuwe c.d. hebben verwacht ik toch wel Mettalica, ACDC, Guns 'n Roses, The Killers en Placebo.

Ook minder leuk nieuws , het weekend rond Werchter is Lenny Kravitz in Nederland....
pi_63594667
Ik ga misschien heen.

Het ligt aan mn vrienden, die willen niet naar LL én Werchter.
Dan maar Lowlands.
pi_63594836
Het is een oneven jaar, dus zullen Interpol, Queens of the Stone Age en Bloc Party ook wel weer komen.

Niet dat daar iets op tegen zou zijn overigens.
pi_63594862
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 14:16 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik ga misschien heen.
R.I.P
Gouwe tande zijn toch geen echte tande!
*Tot onze grooste spijt is de cursus omgaan met teleurstellingen afgelast.*
pi_63594896
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 14:23 schreef HzHertz het volgende:

[..]

R.I.P
Sterkte aan de nabestaanden enzo.
pi_63595033
Mag ik je kaartje dan?
pi_63595066
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 14:30 schreef bloodymary het volgende:
Mag ik je kaartje dan?
Die neem ik mee naar boven.
pi_63595548
zal wel weer Roskilde worden
jammer dat dat altijd tegelijk is met Werchter
pi_63596499
Afgelopen editie geweest, wellicht komend jaar weer. Toch neig ik meer naar Lowlands, áls ik al ga ..
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_63596827
ach is het niet weer eens tijd voor Kravitz, R.E.M., Faithless
pi_63597160
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 15:38 schreef Loveless85 het volgende:
ach is het niet weer eens tijd voor Kravitz, R.E.M., Faithless
Ja, want die hebben we al jáááren niet gezien!
Net als the Chemical Brothers.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_63597193
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 15:49 schreef Felixa het volgende:

[..]

Ja, want die hebben we al jáááren niet gezien!
Net als the Chemical Brothers.
Vergeet Soulwax/2many Dj's/Soulwax Nite Versions niet
pi_63604507
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 14:16 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik ga misschien heen.

Het ligt aan mn vrienden, die willen niet naar LL én Werchter.
Dan maar Lowlands.
Ik wou zeggen, je gaat toch wel naar Lowlands he! Ik ben ook aan het denken.. Werchter lijkt me ook wel tof, maar Roskilde ook.. en dat komt tegelijk. Eerst de line-up maar afwachten, en kijken of er vrienden meegaan.
  vrijdag 28 november 2008 @ 23:05:22 #14
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_63609512
Count me in
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_63611392
Hangt van de line up af of ik ga
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_64037191
Kan iemand mij de verschillen (en overeenkomsten) kunnen geven tussen RW en Lowlands?
pi_64037743
quote:
Op maandag 15 december 2008 18:54 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Kan iemand mij de verschillen (en overeenkomsten) kunnen geven tussen RW en Lowlands?
Grootste verschil is:
-RW: 1 hoofdpodium en 1 hele grote tent
-LL: heel veel tenten/podia

Verder heeft RW altijd een gigantische batterij aan hele grote namen en dat is bij LL iets minder.
pi_64037792
quote:
Op maandag 15 december 2008 19:16 schreef Felixa het volgende:

[..]

Grootste verschil is:
-RW: 1 hoofdpodium en 1 hele grote tent
-LL: heel veel tenten/podia

Verder heeft RW altijd een gigantische batterij aan hele grote namen en dat is bij LL iets minder.
Maar de sfeer/standjes etc. is allemaal vergelijkbaar?
pi_64038679
quote:
Op maandag 15 december 2008 19:17 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Maar de sfeer/standjes etc. is allemaal vergelijkbaar?
Ik ben al 10 jaar niet op LL geweest dus hoe het daar nu is qua sfeer weet ik niet.
Wel ga ik al ruim 20 jaar naar RW en de sfeer is daar meer gericht op de muziek terwijl er op LL natuurlijk ook veel theater en zo is.
Ik ga zelf ook echt voor de muziek naar RW toe en ik vind de sfeer altijd wel goed.
Standjes: er is achterin bij RW een groot marktplein met allerlei kledingkraampjes en zo en er zijn veel eetkraampjes met tegenwoordig ook aardig wat exotische keuzes.
pi_64038826
quote:
Op maandag 15 december 2008 19:50 schreef Felixa het volgende:

[..]

Ik ben al 10 jaar niet op LL geweest dus hoe het daar nu is qua sfeer weet ik niet.
Wel ga ik al ruim 20 jaar naar RW en de sfeer is daar meer gericht op de muziek terwijl er op LL natuurlijk ook veel theater en zo is.
Ik ga zelf ook echt voor de muziek naar RW toe en ik vind de sfeer altijd wel goed.
Standjes: er is achterin bij RW een groot marktplein met allerlei kledingkraampjes en zo en er zijn veel eetkraampjes met tegenwoordig ook aardig wat exotische keuzes.
Top, bedankt.
pi_64046377
En bij Werchter is juist ook een geweldige sfeer te vinden buiten het festivalterrein. Een lange straat met allemaal eet- en drinkstandjes en tenten met zitplaatsen, gerund door de lokale sportverenigingen. Zeer gezellig om daar even te vertoeven als er niets is wat je wilt horen!
  dinsdag 16 december 2008 @ 08:20:16 #22
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_64049265
Oasis komt hoogstwaarschijnlijk ook, was dalleszins al vermeld op enkele Britse sites

En ik hoogstwaarschijnlijk ook
pi_64062666
Als je je naamgenoten bedoelt, kijk ik er zeer naar uit!

Als je je zelf bedoelt is ook heel gezellig hoor, alleen daar merk ik niks van.
pi_64063132
quote:
Op maandag 15 december 2008 19:57 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Top, bedankt.
Ik ben vorig jaar naar LL en RW geweest en er zijn wel degelijk wel verschillen. De sfeer is idd wel vergelijkbaar, al zijn de nachten op RW sowieso een stuk rustiger. Programma is vrij vroeg afgelopen (naar mijn smaak), dus je moet niet verwachten dat je tot 5 a 6 uur in de nacht door staat te feesten. De 'straat' is idd relaxed en de campings zijn wel oke, maar je kunt niet van Camping 1 naar camping 2 ivm verschillende bandjes. Ik stond op A1, en we hadden een bar vlakbij, dat is dan wel weer relaxed . Daarnaast vond ik het grote podium erg mooi, maar de tent veel te klein. Daar kunnen gok ik, 5.000 man in (hij is kleiner dan de Bravo, vergelijkbaar met de India) en das bv bij een act als Justice of Underworld veel te klein.
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  dinsdag 16 december 2008 @ 19:36:10 #25
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_64066443
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 17:17 schreef bloodymary het volgende:
Als je je naamgenoten bedoelt, kijk ik er zeer naar uit!

Als je je zelf bedoelt is ook heel gezellig hoor, alleen daar merk ik niks van.
ik bedoelde gewoon mezelf hoor, al ben ik idd niet echt een publiekstrekker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')