dat dusquote:
Tietuuhhhquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:20 schreef WasMachinator het volgende:
als we net zon lekker weer als bij pinkpop krijgen ga ik voor 200% uit me dak op werchter. muziek, zon, en jupiler i can't wait!!
op www.delijn.be is een soort 9292ov.nl, daar kun je invoeren waar je vertrekt en waar je heen moet en dan zoekt ie het zelf uit. Is wel alleen voor in belgie dus hoe je de grens over gaat moet je zelf uitzoeken. Mogelijkheid is om bijvoorbeeld vanaf amsterdam naar antwerpen te gaan met de trein.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:22 schreef stephanie_xx het volgende:
Hey
Ik heb v/d week een email gehad dat ik mijn treinkaartjes voor Werchter kon bestellen. Nou vroeg ik me af of er hier iemand is die mij kan vertellen hoe ik optimaal van Amsterdam CS naar het festival toe kan reizen?en hoe lang duurt dat ongeveer?
Ik hoorde al van iemand dat je naar Station Rozendaal moest reizen en dan een ticket moest kopen naar het eerstvolgende station in Belgie (maar geen idee welke dat is) en vanuit dat station naar Werchter (en dan met de bus naar het festival terrein)
Ik heb namelijk mijn god geen idee hoe ik er komen moet.![]()
1) koop een retourtje Amsterdam CS - Essen (dat is het eerste station in Belgie)quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:22 schreef stephanie_xx het volgende:
Hey
Ik heb v/d week een email gehad dat ik mijn treinkaartjes voor Werchter kon bestellen. Nou vroeg ik me af of er hier iemand is die mij kan vertellen hoe ik optimaal van Amsterdam CS naar het festival toe kan reizen?en hoe lang duurt dat ongeveer?
Ik hoorde al van iemand dat je naar Station Rozendaal moest reizen en dan een ticket moest kopen naar het eerstvolgende station in Belgie (maar geen idee welke dat is) en vanuit dat station naar Werchter (en dan met de bus naar het festival terrein)
Ik heb namelijk mijn god geen idee hoe ik er komen moet.![]()
Aha, thanks!quote:Op zondag 7 juni 2009 11:36 schreef Felixa het volgende:
[..]
1) koop een retourtje Amsterdam CS - Essen (dat is het eerste station in Belgie)
2) stap op de trein Amsterdam CS - Brussel en stap uit in Antwerpen
3) neem in Antwerpen een trein die naar Leuven gaat
4) buiten het station in Leuven staan er bussen die je tot vlakbij het festivalterrein/camping brengen
Hoe het precies zit met de controle weet ik niet maar in Belgie hebben ze geen gedoogbeleid dacht ik?quote:Op zondag 7 juni 2009 12:09 schreef manny het volgende:
voor mij wordt het de eerste werchter. hoe zit het met beleid / controles op wiet daar ?
heb er zin an !
Nee, dit kan niet. Omdat je het traject tussen Roosendaal en het Belgische essen dat niet hebt betaald! Nederlandse OV gaat tot Roosendaal, Belgische kaartjes gaan vanaf Essen.quote:Op zondag 7 juni 2009 11:57 schreef Luc12 het volgende:
Ga gewoon met de trein naar Roosendaal, en stap daar over op de trein naar België. Dan kun je gratis met je OV tot Roosendaal en gratis de rest met je kaartje.
Hopelijk heel strengquote:Op zondag 7 juni 2009 12:09 schreef manny het volgende:
voor mij wordt het de eerste werchter. hoe zit het met beleid / controles op wiet daar ?
heb er zin an !
Beter dan.quote:Iedereen weet dat drugs niet toegelaten zijn op Rock Werchter.
Ja je moet inderdaad met een OV-jaarkaart een kaartje Roosendaal-Essen kopen.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:22 schreef Irien het volgende:
[..]
Nee, dit kan niet. Omdat je het traject tussen Roosendaal en het Belgische essen dat niet hebt betaald! Nederlandse OV gaat tot Roosendaal, Belgische kaartjes gaan vanaf Essen.
Heb dit jarenlang gedaan met een Nederlandse OV en een Belgische Go Pass (goedkope 10-rittenkaart voor jongeren). Je moest altijd nog een kaartjes Roosendaal-Essen erbij kopen.
Ah! helden! dat is heel fijn, gewoon vanaf A'dam dus gelijk door naar Antwerpen. Mijn dank is grootquote:Op zondag 7 juni 2009 17:08 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ja je moet inderdaad met een OV-jaarkaart een kaartje Roosendaal-Essen kopen.
Dit kun je ook al in Amsterdam doen, bij de ticketmachine kun je je beginstation veranderen.
Dan kun je dus lekker in de trein blijven zitten in Roosendaal.
dat dacht ik ook altijd, totdat vorig jaar bij mysteryland zelfs in Nederland op wiet werd gecontroleerd, en het werd nog afgepakt ook. Helemaal belachelijk natuurlijk, maar goed.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:59 schreef kreuk050 het volgende:
Pfff je kan heus wel wiet roken neem ik aan.
In België zijn ze veel strenger wat drugs betreft. Ik zou het er niet op wagen als ik jou was....quote:Op zondag 7 juni 2009 20:43 schreef manny het volgende:
[..]
dat dacht ik ook altijd, totdat vorig jaar bij mysteryland zelfs in Nederland op wiet werd gecontroleerd, en het werd nog afgepakt ook. Helemaal belachelijk natuurlijk, maar goed.
Kijk als het afgepakt wordt daar in werchter dan baal ik 10 seconde en dan prima. Maar ik heb niet zo'n zin in echt politiegedoe enzo, dus heeft iemand daar ervaring mee. kun je gewoon een gram of 5 meenemen ?
in België zijn ze daar heus niet streng op hoorquote:Op zondag 7 juni 2009 21:21 schreef RD4 het volgende:
[..]
In België zijn ze veel strenger wat drugs betreft. Ik zou het er niet op wagen als ik jou was....
10 jaar geleden is onze hele auto binnenstebuiten gekeerd vlak buiten Werchter ; gelukkig roken wij niks.. alleen maar zuipen :-)quote:Op zondag 7 juni 2009 12:09 schreef manny het volgende:
heb er zin an !
Dat vind ik echt enorm zielig dat dat zo geregeld is. Maar goed, het is nogal zonde van je geld, aangezien de hele trein vol ligt met tassen en er toch geen conducteur gaat controleren.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:08 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ja je moet inderdaad met een OV-jaarkaart een kaartje Roosendaal-Essen kopen.
Dit kun je ook al in Amsterdam doen, bij de ticketmachine kun je je beginstation veranderen.
Dan kun je dus lekker in de trein blijven zitten in Roosendaal.
Hoezo is dat dan weer zieligquote:Op maandag 8 juni 2009 11:40 schreef Luc12 het volgende:
[..]
Dat vind ik echt enorm zielig dat dat zo geregeld is. Maar goed, het is nogal zonde van je geld, aangezien de hele trein vol ligt met tassen en er toch geen conducteur gaat controleren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |